Aha okej.. Yeah, men dom flesta tävlingar som varit har kretsat runt någon halvtaskig soullåt. Dom som jag har sett.. Då kunde det ju iof varit bättre val av soullåt, men det är så pass ofta som alla vill ha soul så det är kul med något annat. Sen har ju väldigt mycket musik varit en stor del av hiphop. Det startade ju i princip från funk och disco breaks. Och alla trumpartier dom nu loopade under 70talet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha att du inte ger dig! jag har inte sagt att vi ska ha en soulsampling utan jag menade att kemsiten inte ska se ner så mycket på soul för det har spelat en stor roll för hiphopen vilket den har gjort!
http://www.soundclick.com/Labbi ~ Labbi - Mind over Money - Linero ~
jag tycker ni domare pratar ihop er och bestämmer något nu så får alla leva med det som blir
www.myspace.com/dressyourself
Labbi P17 Har inte sagt att du sagt det ;) Im just saayiin..
Tycker inte man ska racka ner på nån stil såklart. Tror kemisten menade att det har varit så många tävlingar med soullåtar bara..
Soul är inget att se ner på. Finns så mycket fet musik.
Får väl säga att Jag, Askin och Dubsmoke håller på och snackar ihop oss. Koncept och hur vi ska göra. Så en tävling är att vänta!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Great! Skynda på bara, vi vill börja tävla :)
Its Tricky!
Ja visst, jag är på som domare. Btw, meningslöst att göra en typisk whoa beattävling. Då är jag inte med vilketfall. Vi testar något nytt och spännande. Jag och askin fixar samplingar.
ixixixuxa110
kan ngn holla på mej när tävlingen är igång? =)
hahaha
jag vill ha tävling. ge mig lite samplingar. no bull shit just give it to me...
Funk Valley Records Gratis musik, beats och trumsamples!
nu verkar de som folket vaknat för tvälingen å e de nån som snackat med nån moderator å fått svar om detta än? :)
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
Producent
2007-10-05 15:01
BackaToDaB P0 Dub, askin bikarbonat håller på och fixar nu. Chilla det kommer nog snart.
Moderator
2007-10-05 16:50
Jag håller väl på och styr lite men de är väl mer än vanlig whoa tävling. Så vill Dub och askin och ni andra styra nå mer avancerat så får ni väl göra de men då får ni komma med idé osv till mig så får jag ta kontakt med admin och så får de bli godkänt osv. Så visst askin och ni som vill styra nå avancerat. Kom med idé, upplägg och allt till mig så fixar jag resten.
myspace.com/jiahprod
Gogo fixa nån nice tävling..
www.Myspace.com/Danilbeats
fiixa en stor tävling av detta nu :D
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
jag är på då.
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
alla utom folk som heter erik får vara me
shysst . de här va en seriös tävling.
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
haha nu får du ta å lugna ner könet lite
tävlingen är inte ens upp än ;)
jag är på. Om nån kan enas om regler etc snart.
Jag, Dub och Bikarbonat ska snacka ihop oss om regler osv troligtvis imorgon, skriver allt i ett meddelande till dig
J-A så du kan spana igenom. Sedan är det väl bara vänta in svar så vi kan köra igång så fort som möjligt...
Funk-E P19 : Vem är du och vad vill du mig? Haha, jag bor ju för fan i en stor cementklut från 60-talet (kalla det Betongen).. är jag tillräckligt Hiphop för dig nu? haha
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
men som sagt, jag är på när tävlingen kmr :)
Det verkar bli många deltagande och det är ju skitkul! Blir detta den seriösaste tävligen i whoas historia?
Its Tricky!
Redaktionen
2007-10-06 15:04
Funk-E: DU är cement...
ni borde tacka mig för jag kom med den här bra topicen hahah
Funk-E: absolut! och jag ska komma ihåg att den som är mest "cement" vinner!...
bättre o fokusera sig på att starta detta än o snacka om cement
ROB
jag e cement, ni e bara grus
Funk-E P19 Du är 07a, du har inget att säga till om.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
vad fan spelar nåt av det här för roll? alla har samma domare
Its Tricky!
sooooooooft me tävling! jag e me ifall d blir av!
and ya already should, and from now on know, capra beats
"jag tykcer att askin är inte smart och jag vill inte ha honom som dommare" ...
Beat the odds like an abusive freak show owner
hahah
Men Funk-E Sluta skriv en massa jävla bullshit, du beter dig som en efterbliven ungen. Du ska väl inte ens vara med beat tävlingen. Gå och lyssna på din jävla "sement" och hållkäften istället. Sluta flumma runt här med en massa jävla skitsnack bara, du är grymt irriterande alltså. Dina ord fyller ingen som helst mening heller. Nu räcker det. Gå och gör nåt vettigt iställe. Jag, Askin och Bikarobant är domare. Sen så kanske det var nån till. Vi sammanställer beattävlingen precis som vi själva vill. Vi kommer att bidra med ett visst antal samplingar. Lite från det ena till det andra. Lite mer ovanligt material att jobba med. Vi tänker testa folket lite. Dom som tycker det låter som en dålig idé kan starta en egen tävling isf. Vi kommer bidra med riktigt fett material iaf. Som sagt, inget jävla trams och jidder, ni gör vi något kul och vettigt. fred!
ixixixuxa110
håller med dubsmoke hihi , e sugen på tävling nuuuäää
dub, sluta skriva i tråden när du är full=)
Haha, jag var inte full när jag skrev. Jag dricker knappt längre. Att jag var stenad som en gris, ja visst. Men det är en annan sak :) Vi ska försöka få this show on the road som man brukar säga i texas när det är dags för lite rövsex. Närå, men snart kommer shit go down. Stå ut =) kommer bli en kul tävling.
ixixixuxa110
the show is about to hit the road, hopefully soon
Producent
2007-10-07 19:15
Sweet! Whats the holdup? Väntar ni på klartecken eller?
Askin har skickat iväg tävlingsidén nu tror jag så nu är det bara att vänta på klartecken. Förhoppningsvis kommer det upp så fort som bara möjligt.
Dub: Skönt att höra att du berusar dig på helt laglig väg iaf ;)
Funk-E: bikarbonat skrev nyss att askin har skickat iväg idén, vilket då innebär att när nån moderator godkänt den så får vi reda på de och då kan tävlingen börja :)
nice nice :D nu e de på gång
jag hade velat köra igång redan idag, men tror inte att det kommer funka... vi får se
har ni sagt nåt om hur lång tid man har på sig?
Its Tricky!
impicit: Det är sagt ungefär lite mer än två dygn, men ni får reda på allt när skiten väl drar igång.
ärgh, hade velat vara med men jag har en massa skola & annat som jag inte kan sätta åt sidan.