kan väl säga att tävlingen kommer vara i deltävlingar iaf. så det är inte en runda bara där alla får gott om tid, utan det händer lite grejjer :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
avslöja inte för mycket nu! =)
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic
ska bli kul faktiskt. skulle vart riktigt nice om den hade hunnit komma igång idag
www.myspace.com/dressyourself
tråkmånsar! nu blev jag för nyfiken ju
http://www.soundclick.com/Labbi ~ Labbi - Mind over Money - Linero ~
måste ju teasa folket lite :) tror det blir fint det här
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ah shit. kanske inte kommer kunna vara med om det är 2 dygn från typ imorgon. det vore ju skitsynd eftersom det verkar sjukt kul
Its Tricky!
hela tävlingen kommer ta exakt 2 veckor att genomföra.
hoppas inte ni startar tävlingen idag lr imorgon , jag måste fixa program å trum ljud haha , va tvungen å formatera datorn idag
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
det är snabba puckar som gäller. folk ska få svettas lite, för mycket tid är aldrig bra.
BackaToDaB P0 fixa ett program bara.. resten kommer vi förse er med.
nu blev det ännu mer sagt, inte bra inte bra. men var redo bara
program har jag imorgon nån gång så de soft , förser ni med trummor oxå ? :O
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
får alla va me?
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
Det här kommer bli precis som Idol. Det kommer sändas på tv3 också. Ja, alla får självklart vara med!
ixixixuxa110
detta låter jävligt kul.. kör bara osamplat annars men de kan ju va kul att leka med lita samplingar också(hur de nu kommer gå?!)
jag vinner
Jalla idiot systemet stänger snart!
När är det tävlingen startar ?
feel tha beaaat maaan
ingen som vet än , så snart som möjligt förhoppningsvis :)
Jag hoppas verkligen att om det blir någon tävling av, att den hamnar i en helt ny tråd, för den här är ju körd bortom allt vett för länge sen.
//Spliffan
( . ) ( . )
Spliffan: Jamen självklart! =)
Yeah
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
idag får man hoppas att det kommer ske något?
Nej men hoppas inte för mkt. Jag är skit lat.
ixixixuxa110
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Funk-E Vi tre är domare och så är det.. Vi har snackat ihop tävlingen och även om dubsmoke är lat så kommer han göra det han ska. Domarna väljs inte genom nån majoritetsröstning här inte!
Funk-E P19 Ja men du har inte rätt till det, rett kan du få ha!
Ja, vi domare sitter endast just nu och väntar på att få klartecken, så skyll inte på oss... Dubsmoke är förövrigt alltid lat
Vadå, har redan plockat fram mina bidrag och rippat dom. Kan någon admin säga till funk-e. Det kanske är lite för mkt begärt. Men jag tycker knappast att han tillför något vettigt i tråden, tvärs om. Han skriver enbart irriterande inlägg. Han ska ju inte ens vara med i tävlingen.
ixixixuxa110
Yeah, kom igen ge oss klartecken nu så vi kan köra.. Så får vi upp en ny tävlingstråd som sticky med hur det hela går till. Och så blir det väl en ny tråd för varje deltävling antar jag, så jag hoppas admins är alerta sen när det väl startar så det inte segar ihop.
Nej men jag antog det eftersom du inte sagt att du ska vara med. Plus att det kanske är lite försent nu. Har aldrig påstått något.
ixixixuxa110
seriöst är du född i papperskrogen eller.. jobbiga jävla människa dra dit pepparn växer
papperskrogen XD
Beat the odds like an abusive freak show owner
De kan ju inte va försent att signa in till tävlingen den har ju inte börjat, ja ska ju va med!
Skaffa gärna fler domare
Beat the odds like an abusive freak show owner
Qnivqast: vrf de? förra tävlingen hade bara 2, den gick ju utmärkt :)
det är inte försent såklart ni får all info om hur det hela går till när tävling kommer upp
för många kockar gör soppan sur... eller hur säger man?
för många pers på en släng kan bli surt , så sägerm an i skåne
Okej, jag bryr mig inte. Du är bara jävligt jobbig och får gärna sticka, om inte annat så kan du sluta skriva en massa goja i tråden.
ixixixuxa110
Funk-E P19 behöver ju kanske inte nödvändigtvis vara hiphopbeats man gör till tävlingen.
och sen så om du nu inte tycker han är "hiphopish" spelar ju inte det heller någon roll om han ska vara dommare. han är ju innihelvete musikalisk och det är väl det så är huvudsaken.
"han är inte riktit hiphopisch för mej" haha fy faan va dryg man kan va.. vem fan bryr sig om nån är "hiphopisch" som du stavar de.. har man talang och framför de nice så har den personen min respekt oavsett om han/hon är "hiphopisch" lr inte.. sluta skriv om du inte tillför nåt vettigt till tråden då du bara gör bort dig.
Typiskt folk som tror dom kan mycket om hiphop bara för dom vet vilket år wu-tangs första skiva är ifrån. Totalt retarded. Sen om askin inte är så jävla hiphopisch längre spelar ingen roll. Han spelar i princip alla instrument som finns och gör skit bra musik, både tekniskt och musikaliskt.
ixixixuxa110
Producent
2007-10-09 17:40
Alltså seriously guys, whats up. Börjar bli otålig...
har ni fått reda på om ni får ha tävlingen av moderatorerna elelr??
ja får ni nått svar eller ?
vi har inte hört någonting, iaf inte jag. har inte hört Askin nämna något heller.. vet inte vad det är som tar tid, vi har lagt fram en bra idé borde väl egentligen bara vara att godkänna tycker jag :)
jag kan helt ärligt säga att jag tycker askin är den ultimata domaren jag tror verkligen att han oavsett hur hiphopish han är, att han är bra på att bedöma vad som är orginellt och kreativt .
feel tha beaaat maaan
Jag väntar fortfarande på svar ifrån admins... vet inte vad som tar sån tid... men ni får hålla ut!
Tävlingen ligger uppe i beatforumen!! KÖR HÅRT!!!!!
Moderator
2007-10-09 21:46
GOGOGO!
myspace.com/jiahprod