varna/banna emil_brikha
Skinnhuvuden har iallafall självinsikt nog att veta att dom är främlingsfientliga. Era smygrasistiska svin. saxat från hans tråd om att blattar inte köper leksaker. Detta känns som att gå liiiite över gränsen att kalla alla vita whoa användare för smygrasistiska svin.... kan ni kolla upp det tack?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: vad skulle promoe ha gjort? Och sen gör jag det. - Stepfucced
Om Emil_Brikha hade bannats så hade hans liv förstörts. Vem ska han kunna dela med sig onödigt skitsnack med nu då? Hur ska han kunna tjäna pengar och visa fula bilder han tagit med hans fattiga kamera etc etc...
men reglerna borde gälla även för emil_brikha
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Men han sitter ju längre upp i **** på admins en någon annan någonsin kommer kunna göra.. Tror inte reglerna gällar han,tråkigt
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
enokkkk ja väldigt tråkigt att inte whoa klassar alla användare som lika inför reglerna.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp. hur skall man kunna göra det alla står inte lika för lagen.
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
artcrime inte det?
nepp det tycker jag inte,
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
hur som helst , finns det någon admin som kan ta sig en titt på detta?
seb1 hell yeah! hade det varit en vit som sagt samma sak om svarta hade det varit ip-ban direkt.
orka bry sig.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric orka gå in i tråden och skriva orka bry sig? jag ser detta som väldigt allvarligt att bli kallad smygrasistiskt svin bara för att man inte delar emils åsikt .
det är skillnad på att bli kallad smygrasistiskt svin och att faktiskt ta åt sig av en sådan kommentar. förresten undrar jag vad en vit skulle kunna säga till en svart som skulle leda till ban...skulle det vara samma kommentar, "smygrasistiskt svin"? det tror jag nog inte..om du tar åt dig ska inte emil straffas, då ska du ta lite tid och tänka till varför du tar en whoa-användares åsikter på så stort allvar.
•pave paradise•
lhabia det där argumentet kan man ju använda till allting som sägs här på whoa och som blir bannat.
fimp: svara på frågan istället för att snacka om massa annat: varför tar du åt dig?
•pave paradise•
lhabia varför ska jag inte ta åt mig? och sluta. ta vad du nu har mot mig via gb eller msn,. det här är ju löhjligt.
fimp: mot dig? snarare mot ditt omogna beteende. känner inte för att ta det privat heller för den delen...om du vet att du inte är ett smygrasistiskt svin ska du bara skita i det emil säger.
•pave paradise•
lhabia så om jag kallar dig för idiotjävel som borde ta livet av dig så tar du inte åt dig för du vet att du inte är en idiotjävel som borde ta livet av dig?
Jag håller med fimp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fimp: precis.
•pave paradise•
fimp: nu var väl inte riktigt så att han kallade alla "vita på whoa smygrasistiska svin" utan vissa i tråden
Jag tycker inte han kallar alla vita på Whoa för smygrasistiska svin. Jag tycker det mest verkar som att du/ni letar anledningar till att banna Emil. Som att det ligger någon prestige i det. Det är mest patetiskt och gör att du/ni i längden bara får mindre trovärdighet. Att fimp drar upp det faktum att vissa behandlas olika är också intressant. Ska vi dra en klar linje och bli paragrafryttare så skulle inte fimp fått komma tillbaka från sin avstängning över huvud taget, och det vet hon mycket väl om. Så fimp kastar onekligen stora stenar i ett litet glashus. Ibland känns det här som ett dagis, där småbarnen kommer och skriker på fröken så fort någon annan tog en leksak de ville ha först. Väx upp nån gång.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Evolution som sagt, jag har inte med själva ebsnokgrejen att göra. Men men , det är bra att ni håller emil_brikha om ryggen så att vi andra vet om detta att vad han än säger så kommer han inte att bli straffad för detta. vad gäller min ban och min påstådda andra användare är det bara spekulationer från er sida.
stronso vad menar du nu`?
jag förstår fortfarande inte hur du fick det till att han kallade alla vita på whoa smygrasister.
Evolution Tala för döva öron. Manna för mätta munnar. //It's whoa, :E
Det verkar även som Emil får posta lite vad han vill var han vill. Senast, hans tråd om att sälja t-shirts i "Blandat" när både alla admins och han själv vet att det ska ligga i "Köp & Sälj", men det är Emil vi snackar om. Han har vissa priviljeglier (stavning?). Varför har den inte flyttats? Legat upp ett bra tag nu.
dingrinn.blogspot.com
men är ni mobbade eller eeuuuw va jobbig fimp är. kan du inte bara låta det vara?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
men herregud, vad larviga ni är.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
fimp Okej, jag skiter fullständigt i "ebsnok" och de flesta andra Blandat-fenomen. Men faktum är att du för andra dagen i rad försöker bedriva nån jävla häxjakt på Emil_Brikha. Jag varken gillar eller ogillar Emil vidare mycket. Jag läser inte hans krönikor/trådar för jag tycker de i 99 fall av 100 verkar helt ointressanta eller intetsägande. Men alla verkar inte kunna göra så. Istället blir tjafs. Ibland verkar folk missförstå budskapet (kanske han skriver väldigt otydligt, eftersom så många verkar missförstå), eller håller helt enkelt inte med. Och då börjar folk ogilla honom. Men att ogilla en person är inte skäl nog att få den personen bannad. Kom tillbaka när han börjar trakassera er personligen, genom ideliga påhopp och/eller gästboksspam och liknande. Då har du nåt att gå på. Och nej, det är inga spekulationer angående ditt omregg. Vi vet mycket mer om vem som har vilka användare än ni vet. Hur vi vet det är vår ensak, eftersom det ändå är i rent administrativt syfte. Men vi vet. Du fick en andra chans som många andra inte alltid får. En hel del för att du varit med ett tag och skött dig bra tidigare. (Vilken diskriminerande särbehandling, fy fan, vi håller dig om ryggen...).
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Evolution haha ja visst "ni vet". konstigt att ni inte vet sanningen då? Och jag har ingenting emot emil_brikha. Tycker att han har en hel del intressanta inlägg och det är roligt att diskutera med honom. Men nu gick han över en gräns enligt mig ,men tydligen inte enligt er.
Ingen skulle bli bannad för att skriva "smygrasistika svin", vad inbillar ni er egentligen? Bra mycket värre saker än så skrivs konstant utan att nån höjer på ögonbrynen. Särbehandling vore det om man faktiskt bannade för det där lilla...
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
och ptja...man blir inte bannad för att man är irriterande, rätt uppenbart då jag aldrig ens varnats ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
frågan är inte om häxjakten på emil är bland det sjukaste som existerat inom denna sida.. tragiskt. måste hålla med, det är riktigt löjligt
jag deltar inte i nån jävla häxjakt. jag säger bara till när jag ser något jag tycker är fel.
emil_brikha är den personen som mest förtjänar ban på whoa. han skrev nån tråd om att en homosexuell snubbe på ett bad hade flörtat med honom, och han skrev i tråden att alla bögar i hela världen äcklade honom så han ville spy och att han hatade alla bögar. men nej. det är förjävligt.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
känns som nån här e lite ledsen för att hennes kompisar e bannade och försöker utkräva hämnd
Kuken mina damer är ingen leksak, det är en smaksak "You´ll never walk alone" Liverpool FC
MiBun blablabla. nej? jag tycker det va en rättvis ban mot dem?
Quality jepp the one and only. Men sen läste jag på lite och ändrade mig. Och det får man.
Quality jo jag föddes inte perfekt. gjorde du?
Quality jag står alltid för mina åsikter, men kan även ändra dem när jag märker att det inte stämmer. so?
Quality den som skrev till dig var faily. Hon har varit medlem i ett år lite drygt tror jag. Vän till mig.
Quality jepp . för de trodde att hon var jag.
Quality ja via gb/PM passar sig kanske, eller en ny tråd vad vetj ag.
Quality jag har inga problem med att folk tycker illa om mig. kan du ta resten i gb/PM tror du?
varför kan jag inte få veta hur du fick hans mening att rikta sig till alla vita på whoa?
veronican hur jag får det till det? läs tråden.
fimp: jag har både läst och deltagit i tråden, å jag tycker att det är mer än uppenbart att han kallade vissa i tråden som uttalat sig för smygrasistiska svin och inte hela whoa.
Quality vilken del av gb/PM är det du inte förstår?
var skriver man på?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.