I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

varna/banna emil_brikha

Whoa Community - Allmänt om whoa

2005-12-15 17:15
hur har man mage o lägga in inlägg som "den här häxjakten på emil är patetisk", och sedan fortsätta i en tråd där fimp blir minst lika mkt häxjaktad (fint ord va ;-))

hyckleri på högsta nivå. men de är whoa. där admins o moderatorer beter sig som maktgalna idioter och de som borde bannas får stanna kvar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-15 20:30
Tack Peppis!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-12-15 22:51
Att tolka det uttalandet som att han kallar alla vita
användare smygrasistiska svin låter mest som att
tolka något till extremitet som den käre Emil ibland
gör. Dessutom brukar även han vara hjälpsam och
skapar inlägg om att varningar ska delas ut i det här
forumet.

Vad jag försöker poängtera:
Om du inte tycker om honom så kanske
du inte borde eftersträva att försöka
kopiera hans modus operandi.

Det krävs lite värre övertramp för att
bli varnad/bannad. Han specificerar inte
någon etnicitet på dessa "smygrasistiska
svin", rasism är definitivt inget "vita" har
ensamrätt på så tolkningen känns grundlös.

Att langa in okynnesanmälningar baserat på
att man tolkar in för mycket i vad som sägs
och sedan tro att brist på åtgärder beror på
att någon särbehandlas positivt är barnsligt.
Om det finns en riktig grund bakom en
anklagelse så trillar använder dit oavsett
vem det är.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-12-15 23:18
77m VART har jag sysslat med personangrepp? jag har inget emot emil! dessutom tycker jag att man ska få ha rätt att ändra en felaktig åsikt istället för att krampaktigt hålla tag i den bara för att.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced

2005-12-15 23:21
jajaja alltså sjukt mlt folk måste rövslicka emil nu helt plötsligt då.

jissus lord allmighty.
vem dog o gjorde honom gud i folks ögon,
tror fortfarande att de handlar mer om fimp än emil.
och då är ni hycklare
hycklare hycklare
Skribent

2005-12-16 00:42

Jag är en maktgalen moderator! Yay! Ibland skriver någon något i Soul-forumet och jag ba "bann på den" och ba tar bort den direkt.
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite

2005-12-16 04:09
fimp : anledningen att jag tror så om dig är för alla de där trådarna du skapade oom invandrare o muslimer (frågeställningar o sånt) som du gjorde för kanske nått år sen eller så, då du sa massa dumma saker som fick mig att bestämma mig om dig.

Tror dock inte jag har ändrat min syn på dig. Tvärtom, att du ens skapat den här topicen bara förstärker den. Eftersom den handlar om hur Emil lite klumpigt uttalar sig om smygrasister, som typ utgör sisådär *80-85% av svenskarna, och att du reagerar såhär häftigt ger en stark känsla av att du döljer något, med andra ord; tar det personligt. (eller att du hatar Emil till den grad att du tar till dessa medel.)

* Tror du inte på sifforna? försök att leva i en svartskalles kropp i ett år, behåll gärna ditt svenska uttal också eftersom det inte spelar någon roll, och känn på verkligheten. Ett annat bra bevis är att alla sorts invandrare i Sverige har en sak gemensamt; de upplever svensken som rasist. Varför är det så?
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen

2005-12-16 12:27
WM de trådarna skapade jag som diskussionsunderlag fär uppsatser jag skrev i ämnet religion och riktade in mig på Islam. hade inget med mina egna åsikter att göra , förutom vissa undantag.

Däremot måste jag säga att du verkar en aning smygrasist om man utgår från ditt sista inlägg här.

2005-12-16 14:15
Fimp : Hur resonerar du då?

2005-12-16 14:16
(jag antar att WM är jag...)

2005-12-16 14:16
WM vilken del av det jag skrev menar du nu?

2005-12-16 14:18
varför skriver du WM?

Det att du säger att jag verkar vara smygrasist själv.

2005-12-16 14:19
oj jag vet inte haha borde ju ha skrivit WR , får jag skylla på trötthet?

i alla fall, hur du generaliserar svenskar, som om vi alla vore likadana, känns som du har något emot svenskar?

2005-12-16 14:23
Fimp: det jag sa var att alla invandrare i sverige har en sak gemensamt och det är att de upplever svensken som rasist.

Min tjej är f.ö. svensk, för att eliminera alla rasistspekulationer om mig.

2005-12-16 14:25
WR du kan vara som någon sa till mig i min andra tråd, rasist även om du har en svensk (utländsk) flick/pojkvän.

Hur kan du säga så? att ALLA invandrare uppfattar ALLA svenskar som rasister? det säger mer om invandrarna än svenskarna i sånna fall om det mot alla förmodan skulle vara sant.

2005-12-16 14:25
med svensken menar jag att de flesta svenskar , alltså i en så stor utsträckning att man tappat tillit.

2005-12-16 14:46
Fimp : Jag ser det som ett problem, vart det rotar kan diskuteras, att invandrare ser svensken som rasist. Jag antar att det är en annan diskussion i sig. Men du förnekar det, eller?

Tror du att det jag säger inte stämmer? Tror du att du har rätt och jag har fel om man gör en helskalig undersökning och att 80-90% av alla invandrare istället för 100% tycker som jag hävdar. Du förstår vad jag menar men du vill fördumma det jag säger för att du av någon anledning vill förneka rasismen, smygrasismen i synnerhet, i sverige.

Och vad säger det om invandrarna, som alla kommer från alla hörn i världen, som är olika i alla slag, vad menar du att det säger mer om dem?? Man kommer från hela världen, möts på ett ställe, märker att urfolket i landet inte gillar dem, och av nån anledning är det fel på de som kommit dit?

Jag måste gå o handla, ska baka, men jag tycker synd att du verkligen sätter så mkt energi i att förneka det svartskalarna måste leva igenom istället för att göra en insats.