Quality återigen PM om du vill fråga något om mina värderingar.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp; men det rör ju tråden eftersom uttrycket kommer härifrån, alla vita på whoa. Så varför inte bara ta det här?
haha ni är otroliga. Nej jag tänker inte ta det här.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Fimp skaffa ett liv...Emil e en sån du ALDRIG kommer att förstå dig på , du e helt enkelt inte intelligent nog! Jag menar det du sa om moskeerna ÄR smygrasism det var kanske därför du kände dig träffad eller??Läste han dina tankar på nåt sätt, oj sanningen gör ont indeed...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Quality okej!! om du har tur nu kanske du kan få alla o genomskåda vilken rasist jag är!!! suck.
Quality oh really?
hahah DU är patetisk.
word quality!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
shit va less jag blir på er. Ja jag är rasist ,Hitler är mitt största onaniobjekt jag hatar invandrare. *suck*
OH OH OH!!!!!!
snillet visst "snillet." jag kommer inte svara på något mer i denna tråd. Jag vet att jag inte är rasist , och det vet ALLA som känner mig någorlunda väl. vill ni verkligen diskutera något med mig så välj gb/PM.
sluta kalla mig rasist, jag tar illa vid mig faktiskt när jag vet att jag är allt annat än rasist. SLUTA. ok?
Mitt svar: Först och främst, tack, både till er som håller med mig och inte håller med men som iallafall respekterar ATT jag också vill "finnas". Hetsjakten mot mig har länge varit ett faktum och jag är bara glad att många, de flesta, kan se det. Folk har nåt behov av att ventilera sitt hat och det kan jag inte göra så mycket åt, förutom när det leder till personangrepp och annat. Angående fimps hets-onani här så, för att rätta henne, så kallade jag personerna i tråden för smygrasister. Alltså, folket som tyckte att finsk dialekt i svenska är okej, men inte om man är mellanöstern och hävdade att det är svårare att förstå. Kallade kallade dom rasister som hävdade att vi som är invandrare och barn till invandrare aldrig kan kallas svenskar. Det är rasism, hur man än vänder på det. Det var alltså inte riktat till hela Sveriges befolkning, så redan där begravs denna tråden. Någon sa nåt om bögar i bastu också, även detta ett fel"citat", som inte ens var ett citat utan ett återberättande med starka överdrifter. Det handlade helt enkelt om att en kille hade kommit fram till mig i duschen på ett badhus och gett mig komplimanger för min kuk, och att en annan satt i för-rummet till bastun och tittade ut på folket i duschen, och smekte sig själv. Så, det var det och det var allt. Tack för mig.
http://www.LQP.se - The Portal To Self (ehm, myself, that is)
Tack för svar emil , men anser du inte så här i efterhand att det va ett klumpigt ordval att kalla oss i en diskussion för smygrasistiska svin?
fimp: Nej. Om du tog åt dig, så var det riktat till dig. Om du var en av dom som sa de där sakerna, så var det riktat till dig. Klumpigt ordval eller inte, jag är bara en snubbe som sitter i en lägenhet i Stockholm Sverige Europa Jorden. Jag heter inte Freivalds och du kan inte starta en misstroendeförklaring mot mig bara för att du feltolkat något jag sagt. Man kan alltid vrida saker ur proportion och sammanhang, som du precis har gjort här ovan, att säga att "era jävla smygrasister" per automatik är riktat till hela svenska befolkningen är ju befängt.
Emil står inte på något sätt över regler på Whoa. Han uttrycker sig väldigt rakt på sak vilket gör att många uppfattar det han skriver som regelbrott när det nödvändigtvis inte är det. Denna tråden är i mina ögon ett ganska tydligt sådant fall. Emil har fått ett flertal varningar och bans och släppts tillbaka, precis som så många andra som sköter sig och inte reggar om sig.
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
hahaha "ok"
jag finner också hetsjakten tråkig. vill addera att emil inte är den enda som utsätts/atts för det. kanske ska addera att jag själv inte upplever att jag utsätts för någon (om det nu ens finns någon anledning för det), utan jag åsyftar en hel del andra här på whoa, ni vet säkert vilka ni och de är. det är under alla omständigheter fel. men iaf, det innebär inte att jag per automatik håller med emil i allt han säger eller uppskattar allt han gör. och det påpekar jag också i de fall där det känns motiverat. att däremot hålla på och tjafsa runt och komma med påhopp osv är inte ett steg i rätt riktning. varken från någon sida. som sheit påpekar så har även emil fått ta konsekvenserna av sitt handlande i vissa fall, och det visar väl på att det trots allt finns ett regelverk alla lyder under. sen kan man ju diskutera hur det tillämpas i vissa fall, men det är en helt annan sak. angående trådens huvudämne så kan jag inte se att det framkommit något som antyder att emil borde bannas, däremot kan jag hålla med om att vissa ordval från båda sidor kanske kunde väljas omsorgsfullare.
men nu far du sluta hetsa!
Jag rasar mot hat-attacken mot brikha!
Walking the street of dreams
så mysig stämning det blev =)
Känns fortfarande som om emil sitter längst upp i rektum på admins än någon annan whoa användare,Han hotar jämt å ständig med admins.DET är töntigt. "sluta skriv så,annars fixar jag din bannad-jag e skit ball" Tufft,Riktigt tufft! har sett det e många trådar han skapat(orkar inte skriva vilka för nu ska jag sova) Puss å kram på er!!!
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
fimp: haha.. e du på riktigt? Du blir arg när emil påstod att "vi" var rasister... Why? Låt mig gissa, för du tog åt dig?? för att du ÄR in fact, rasist eller kanske "smygrasist" ? Samt är du inte nå vidare på att argumentera, och du verkar mest som en förvirrad liten flicka som hela tiden ska käfta emot bara.. men det är bara en observation, känner inte dig över huvudtaget.
enokkkk Det jag har sett är att han i sina trådar, vad jag har sett, är saker i stil med "håll er till ämnet, annars får admins ta itu med det". Det tolkar jag som att om folk börjar tramsa och liknande så kommer han rapportera det. Däremot har han ingen rätt att säga "om ni inte sköter er så blir ni bannade". Det har han inget att säga till om, det har bara vi. Om folk kunde börja läsa lite mer ordentligt vad som skrivs innan de börjar hamra på tangentbordet skulle saker vara så mycket bättre. För övrigt tycker jag att folk ska läsa vad Sheit skrev en gång till. Han sammanfattar det bra. Här är det för er som inte orkar ctrl-f:a. Emil står inte på något sätt över regler på Whoa. Han uttrycker sig väldigt rakt på sak vilket gör att många uppfattar det han skriver som regelbrott när det nödvändigtvis inte är det. Denna tråden är i mina ögon ett ganska tydligt sådant fall. Emil har fått ett flertal varningar och bans och släppts tillbaka, precis som så många andra som sköter sig och inte reggar om sig.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Jösses vilken tönstertråd :D Mängder av inlägg som i princip går ut på "jag gillar / ogillar dig / honom / henne och ska försöka dra alla klutar för att sänka dig / honom / henne". FuelDog * "att kalla 'skinnskallar' (skinheads?) för främlingsfientliga faller iaf under hets mot folkgrupp.. bara en grej kanske.." - Nej. I och med att skinnskallar inte är en av de folkgrupper som tas upp i lagtexten (och f.ö. kan diskuteras om de ö.h.t. är en "folkgrupp"). 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
precis som Evolution säger... Ofta när jag startar trådar så är det många, av någon anledning, som bara känner, att, de måååste säga något. Vid såna tillfällen säger jag saker som att folk ska hålla sig till ämnet, annars rapporterar jag. Hellre det än att starta "din mamma"-diskussioner med alla som fått i sig för mycket socker under dagen.
Jag tycker inte att det finns någon anledning att banna Emil pga. det han skrev. Dock är påståendet att Admins har mer koll på oss användare än vad vi tror är lite felaktigt måste jag säga. Jag blev bannad när jag reggade en ny användare (hade en och ville ha en till, två får man ha). Anledningen var att ni trodde jag var en annan person. Om ni nu har så stor koll så kanske ni borde kollat upp det innan ni bannade mig? Visserligen fick jag komma tillbaka efter ett antal dagar så ingen skada skedd. Men som sagt, varför inte ta reda på fakta innan man bannar nån, om man nu som ni säger kan göra det? Varför skulle det inte kunna vara samma sak med fimp och hennes sk. omregg? Missförstå mig inte, Admins behövs och gör väldigt ofta ett bra jobb och iaf jag uppskattar det. Men ibland gör man fel, det gör alla, varför inte bara erkänna det istället för att dra ihop nån "lögn" (observera "") för att rentvå sig själv?
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Och häxjakter är alltid töntiga oavsett vem det handlar om...
jag "ljuger" inte?
Gogaku - Troligtvis berodde misstaget på halvdant detektivarbete där adminen i fråga kollade för få av de möjliga variablerna (typ 3 av 5 eller 7 av 20 möjliga). Förmodligen kollades de enklaste och det stämde överens. Det blev fel, men det klarades upp ganska snabbt. Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
fimp F22 : hehe syftade inte på dig, utan på Adminsen :) Mabande P28 : Ja men det är det jag menar. En admin gjorde fel med min ban, varför kan det inte vara på samma sätt med fimps omregg?
Producent
2005-12-11 14:21
Emil har fått ett flertal varningar och bans och släppts tillbaka , hmm....om man har fått som det står där då ska man väl inte ens vara kvar? känns ju ganska komiskt att nån kan få flertals bans o endå komma tebax....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
korrektion, en ban... flera varningar.
säg inget ont om skinheads.
fimp: finns det nån anledning till att du inte "vågar" svara mig? för ja har så jäkla rätt kanske?
CaptainOi alltid lika kul när det där ordet börjar kickas runt. känns som det sitter som en krok med hullingar i den svenska folkets rygg rad. man vill värkligen lägga till det så fort man tänker på rasism. menigen krävde inte ens ordet men nog fan ska det in där. det kunnde lika gärna andvänta det redan existerande korekta benämningen på en aktiv nazist, vilket är ju nazist och inget annat. sen är det klart det inte är hetsmotfolkgrupp men det är helt klart jävligt onödigt och ganska stötande även för visa andvändare här på whoa som anser sig fal under kattegorin skinheads.
and then everybody had to open their mouth with a fucking opinion...
Har inte inte läst alla inlägg, men Ja, det pågår en hetsjakten mot Emil. Men det pågår också en hetsjakt mot Fimp. Det spelar ingen roll vad hon säger, för folk hoppar på henne just därför att hon är fimp. Och DET är löjligt(även om jag nästan aldrig håller med henne) Det är samma sak med Emiljakten
Skilnaden är den att Emil uttrycker sig på ett poetiskt sätt och mestadels säger rakt ut vad han tycker.Fimp däremot käftar emot och kan inte argumentera.Ena sekunden seäger hon det ena , och sedan när man har läst några inägg så har hon typ svarat på sin egen fråga.Ganska komiskt asså.. Hon borde inte starta några trådar för bruden KAN INTE argumentera.Det är en sak att ha åsikter men en helt annan att kunna argumentera.
whoa blir sunset beach
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
kan bara instämma med storpajsarn.
tog du åt dig, eller varför lägga ner energi...
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Jag har inte läst de 136 inlägg som skrivits här, bara det första få inläggen. Men det spelar ingen det jag har att säga är direkt till Fimp , det han skrev och det du anklagar honom för stämmer inte ihop. Givetvis som en trogen whoa användare sen långt tillbaks så har jag sendan länge märkt din smygrasistiska sida. Och att du reagerar på hans inlägg bevisar den sidan hos dig ytterligare. Du kanske försöker dölja det, eller rent av förnekar det, men det var inte precis igår jag märkte at Fimp på whoa har en näve med fördomar som hon gärna delar med sig.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
* ...det spelar ingen roll, det jag... * sendan = sedan
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
idioter...lägg ner för helvete..om 200 inlägg senare verkar det som att de som tagit åt sig faktiskt ÄR det som de kallats..omogna jävlar
•pave paradise•
Banna Emil_Brikha!! Det är ju inte första gången han skämmer ut sig... Kommer ihåg tråden där han basunerade ut att alla våldtäkter var tjejernas egna fel för de var horor enligt hans tycke.
Wermin du är en idiot. jag har inga fördomar alls.
Alla har fördomar.
Alla har fördomar, vissa arbetar hårt för att bli av med dem medan andra arbetar hårt för att låtsas att det inte är fördomar. 10-4, over...
Och vissa arbetar hårdare för att förstärka dom.