I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur har ni förändrats sen förra året ?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2006-08-19 11:34
Jävligt deppig är jag numer ska jag tillägga

2006-08-19 15:04
För ett år sen hade jag världens bästa flickvänn och bodde i en håla, gick i skolan och hade inga störra problem....

Nu är jag olyckligt kär, bor i en ett i gbg, är arbetslös, och sliter som ett djur varje månad för att kunna betala hyran...

2006-08-19 16:24
jag hade lägenhet då men efter några besök hos polisen bor jag hos föreldrarna..
LeeRoyJordanJr.7.2

2006-08-19 16:24
tyvär
LeeRoyJordanJr.7.2

2006-08-19 19:24
reta: gubben z uttalas som z och inte s :)

f.ö har jag heller inte gått ner i vikt. gick upp lite o ner lite o nu e jag på samma gamla vikt.jag som hoppades på o va lite smalare.men nä.tydligen inte.
jag trodde jag skulle ha ett jobb nu också och känna mej mer vuxen. känner mig lite mer vuxen men är arbetslös :( har klippt av mej håret också ! hoppas denna blir uppad nästa år också :D

2006-08-19 20:21
Har inte förändrats särskillt mycket.
Trivs dock ganska bra med hur jag var för ett år sen, så det kanske inte är något dåligt.

2006-08-19 21:58
Celtor : Har verkligen personerna ändrats då? Verkar mer som att allas livssituation har ändrats..

2006-08-19 22:29
för ett år sedan började jag i 3:an på gymnasiet i sthlm. hängde med dom man alltid träffade i skolan och mådde väl bra. var singel men var lite olyckligt kär men trängde bort alla känslor så fort dom kom fram. bodde hemma, varannan vecka hos mamma å pappa.

idag sitter jag i ett studentrum i en studentkorridor och har precis flyttat hemifrån. tar hand om mig själv och ska börja plugga på universitetet på måndag. jag är "olyckligt" kär igen - mer än någonsin. jag har kontakt med de vänner jag vill ha kontakt med.

bra större förändringar än sist jag skrev i tråden iaf.

2006-08-21 22:43
jag har fått mycket bättre självförtroende, tagit reda på vad jag vill syssla med i framtiden, fått ny lust för skolan och skaffat mig många nya vänner. för första gången på ett bra tag så trivs jag med mitt liv. tycker jag har blivit en mycket starkare och bättre människa och låter ingen sätta sig på mig, som alltid, men hanterar sådant på ett sådant sätt numera att jag inte slår tillbaka. dock så har jag börjat röka en massa, vilket inte är någon god sak.

det är väl det som har hänt med mig :)
Delam tange barat

2006-08-21 23:35
Sjukt mycket som kan hända bara på ett år fast tiden känns att gå så jävla fort!
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!

2006-08-22 12:15
Shit, det är läskigt att läsa den här tråden , det har hänt så jävla mkt sen jag skrev sist.. Och jag verkade fan må bra när jag skrev mitt inlägg, jaja allt förändras.

2006-08-30 23:38
det förändrades till det bättre, nu är man tillbaka på ruta ett igen..
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 -

whoa = ZOG.

2006-09-14 21:39
jag har träffat världens bästa tjej nu :) hade jag inte för 1år sen ;)
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Rappare

2006-09-15 00:47
Jag har blivit ärligare...och kunna säga ifrån till allt alla bad om...nu säger jag dra åt helvete om dom inte kan ta mina saker...senaste veckan bara har jag bett 2 polare dra åt helvete för att dom inte lyssnat på mej bara levt efter sina saker...Rapdude har förendrats på ett positivt sätt..eller aa...men faan jag har blivit drygare oxå men det e bara kul :D
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!

2006-09-15 07:46
Jag har blivet mer "jag-orkar-inte-bry-mig-om-vad-du-t ycker-eller-tänker-om-mig" Vet inte varför, känner mig rätt tillbakadragen och mer "soft" på någotvis.. En aning nerstämd kanske, om man jämför med förra året..
work some magic

2006-09-15 08:17
Till skillnad från sist jag skrev i den tråden (november 05) är jag inte längre nykterist. Har återigen hittat intresset för hiphop och har börjat skriva igen. Däremot har jag blivit än mer politiskt aktiv/medveten.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2006-09-15 10:29

Japp, har förändrats en hel del det senaste året.
Bara på ett bra sätt dock.
What I said, yo!

2006-09-16 12:59
Jämfört med ett år sedan så:

Arbetar jag istället för att studera.
Fått jättemånga nya vänner och återknutit kontakten med de gamla.
Reser mycket mer, i Sverige d.v.s.
Festar och gör saker precis varenda helg.
Är mer spontan.
Upptäckt enormt mycket ny musik.
Blivit snyggare och klär mig mycket bättre.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-16 17:49
Jag har blivit dumpad efter fem års förhållande, bor ensam nu.
Blivit tjock, fått sämre självförtroende.
Super mer, röker mer.
Hatar mer, bryr mig mindre.

Grejer har varit jävligt jobbiga, och är väl fortfarande till en viss del men det är på rätt väg.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Lyricist

2006-09-16 20:32
Jag har fått 2 till cadillac t-shirts:)

Nej men jag är inte lika snäll mot alla längre. Kom på att det var fett ovärt:)