det tillför något till diskussionen eftersom att jag kritisera tråden, jag får fan tycka vad jag vill din jävla apa, anser ajg att den tilllför nåt till diskussionen gör den det,TopDogz147 P17 du är uppenbarligen inte intresserad av saker och ting så varför är du i vardagsfilosofi?Vad har de här me diskussionen att göra? tillför DU någonting med denna tråd eller???
Inlägg som inte handlar speciellt mkt om tråden, men om innehållet i det folk skickat.Varför klagar folk a la "ah, men du skrivr ju själv fel, hur kan du då klaga på andra?". Måste man vara perfekt för att få yttra sig om ngt, klaga på ngt, tycka att ngt är dåligt? Blir mer och mer irriterad på personer som inte kan tänka snäppet längre, inklusive mig själv där. Att uppmärksamma ett ämne betyder inte samma sak som att man själv kan varenda detalj inom det området. Varför gör vi såhär egentligen? Vad får vi ut av det?För att droppa ngt som hör till ämnet. Tråden handlar visserligen om det offentliga språkbruket, alltså om tex en anställd på aftonbladets löpsida som inte kan skriva. Jag tycker dock att man borde uppmärksamma särskrivningar och stavfel i stort (ojoj, även om jag själv inte skriver perfekt!!) Av det jag sett i tex projektarbeten på högskolenivå har språket sugit ordentligt och det är smått läskigt att man inte kan skriva bättre när man kommit så långt i skolåren. Detta är självklart en minoritet, men ändå.