varför tror ni det zelda som e varulven?=)
...
och btw var det väll ba en helt vanlig varg..om ni menar den som stog och yla?=)
...
MCKrillah P20 grejen är den att i en intervju med Mr Anouma så fick han frågan om Link kommer förvandlas till en varg/varulv, och tydligen så reagerade Mr Anouma på ett sätt som gav intrycket av att någon annan än Link kommer göra det. anledningen till att många tror att det är Zelda är väl av gammal vana, med tanke på sheik/tetra-grejen. Jag håller med dig om att det ser ut som en helt vanlig varg, anledningen till att folk tänker varulv är väl antagligen på grund av alla förvandlingsrykten.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
jag tycker ändå det låter fel...zelda är en söt tjej..och hennes tidigare "alter-ego" harju haft kvinnliga drag,och den där varulven/vargen va inte alls värst kvinnlig tycker jag.. jag kan tänka mig det kungen eller nått som e varulven? (spoiler till windwaker) dog inte kungen??eller stanna han bara i världen under som dom dränkte,dvs hyrule?
...
MCKrillah P20 eftersom den mystiska svartklädda personsns cloak har sheikah-symboler och något som liknar en vargtass på sig, och dessutom, av det lilla man ser, verkar ha rätt feminina drag, så lär många koppla direkt till sheik-grejen. och kungen stannade väl down under har jag för mig, var ju bara Link och Tetra som seglade iväg för att hitta ett nytt land.
Det var gammalt att han inte Link är en hyrulian... han var ju född som en hylian.. så med andra ord borde väl Taoru ligga i kungadömet Hylia.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Förortspiraten P21 "hurylianer" ÄR hylians.
daUndergrounder P18 fast Mr Anouma har varit väldigt bestämd angående att det inte ska avslöjas innan E3, om ens då.
Graniz nja, Hylian är han ju uppenbarligen, kolla hans öron.
Graniz ...och att det är en ny link vet vi inte ännu, kan vara HoW
Graniz Taoru är inte ett grannland, det är en by som ligger utanför Hyrule, och inte en enda NPC man sett hittils därifrån har haft spetsiga öron. f.ö. så är Taoru inte vad byn kommer heta när spelet är klart, utan bara ett tillfälligt namn, som jag förstått det.
Graniz - Link har alltid vart en hylian.. ända sen det första spelet har han vart det. Den enda skillnaden mellan Link i dom olika spelen är hur han vuxit upp. Han är och förblir en hylian. Misery Chick - Mjo.. största delen är det, förklarat av deras långa spetsiga öron. Men Gerudos har inte öronen, inte heller Kokiri.. även dom är hyrulianer. Hur var det med med Sheikah egentligen? Nåja.. hur som helst är det först i Ocarina of Time och senare spel, man ser vem som är hylian och vem som inte är det. Gemensamt för folkslagen jag nämde är att alla är hyrulianska invånare.. hähä. Dessutom behöver inte alla hylianer vara hyrulianer.. kolla bara på Majora's Mask och Link's Awakening, båda spelen utspelas utanför Hyrules gränser... iallafall det sistnämnda. Koholint Island befolkas till en stor del av hylianer, vad jag har kunnat se.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Misery_chick vill inte vara besserwisser där men i windwaker var man inte link....iaf som jag hajja det...man tog ba hans gamla sköld och gick i samma spår efter link inte kom tillbaks när det nya hotet kom igen..
...
En ny link. Nej. Han hette tom nått helt annat...iaf link komjuh aldrig tillbaka..därför dom dränkte hela plejjset,därför link dels av triforce(courage biten) blev splittat över hela landet..när han gav sig iväg. Jag hoppas iaf link känner sig skyldig och kommer tillbaka för att rädda allt återigen.
...
MCKrillah Hero of time är inte den enda Link.
Graniz nej nej...i början av spelet så farmor namnet på grabben... Misery_chick ja link har döpts till många sorters hero;) så långt jag hajjat finns det bara en link..l
...
MCKrillah P20 nejnej, det är inte samma Link i alla spel.
"Graniz nej nej...i början av spelet så farmor namnet på grabben... " hon sa namnet man gett honom.
jag citerar nu från baksidan av WW-förpackningen: "The legend continues on the surface of a great and mysterious sea as Link sets off on his most epic and awe-inspiring adventure yet." Link i WW är inte the hero of time från Oot och MM, utan the hero of winds, en helt annan link, precis som att det är en annan link i oracle- spelen, och en i a link to the past, och så vidare.
Detta är en scan som cirkulerar runt på nätet, och sägs vara från en broschyr en anställd fick tag i på L.A Convention Center under förberedelserna inför E3, som ser ut att visa undertiteln till nya zelda, men på japanska....
det är mycket möjligt att det bara är ren strunt, men man blir ju ändå nyfiken, så är det nägon som är haj på japanska som känner för att översätta lite, om det går, bilden är rätt otydlig.
http://www.boomspeed.com/xcarpediemx/loz ..
hittade det här på ett forum: ""The first word is "黄昏/tasogare," meaning 'dusk' or 'twilight'. The one in the middle is simply "no," which I assume in this case means 'of.' The final word "姫君/himegimi," meaning 'princess.' The title then is probably "The Legend of Zelda - Princess of Twlight."" vet inte om det stämmer dock.
Ja, Princess of Twilight, det verkar stämma. Men som sagt är det ju mycket möjligt att det är ren strunt.
VARNING! AV FÖR MYCKET SPRIT BLIR MAN FULL. //Tobaksbolaget
plus att det är en direkyöversättning, de låter alltid rätt fjantiga. ^_^
Graniz frisk men ledig, har inte dykt upp så mycket nytt senaste veckan, men det lär ju explodera i veckan, jag kommer lägga upp så mycket jag hittar om zelda från E3.
okej okej...ni hade nog rätt..men då är link dvs nått man är?en sorts hjälte typ? men jag antar man e samma link iaf i oot och majoras mask då?
...
MCKrillah P20 ja det är hero of time i både Oot och MM. I hyrule så tenderar grönklädda hjältar vid namn link att dyka upp när det är fara på gång, det är inte samma link varje gång dock.
heter dom link...eller är link nått man blir när man tar sig an upgiften och rädda dagen?
...
MCKrillah P20 de heter link, tex i WW så var det ju sed att döpa sina söner till link och ge dem en grön tunic när de blev "of age"
ja jävlar vad de har putsat till det.
är det bara jag, eller har fienden ett barn på sin pinne på
den här bilden?
det här är ingen nyhet om spelet, utan bara en väldigt tjusig
trappa
Här är hela bilden som man ser lite av i jämförelsen om nån undrar.
VARNING! AV FÖR MYCKET SPRIT BLIR MAN FULL. //Tobaksbolaget
B-Lund och är det bara jag som får en känsla av att grafiken inte känns Game Cube riktigt.. på vilket sätt är det inte det tycker du?
B-Lund jo visst är det jävligt snyggt, men tänk på remaken på resident evil, och resident evil 4....
info direkt från nintendo.com When an evil shadow stretches from the heart of Hyrule to its peaceful borderlands, a young farm boy named Link must awaken the hero ... and the animal ... within. Features •When Link travels to the darkened land of Hyrule, he transforms into a wolf and must scour the land with the help of a mysterious being named Midna. •Ride into battle against troops of foul creatures, using an incredible horseback combat system, then take on massive bosses that must be seen to be believed. •Many puzzles stand between Link and the fulfillment of his quest, so players must sharpen their wits as they hunt for weapons and items. •Characters include Link, Zelda, Midna and many others, both new and old. Link, a young man raised as a wrangler in a rural village, is ordered by the mayor to attend the Hyrule Summit. He sets off, oblivious to the dark fate that has descended upon the kingdom. When he enters the Twilight Realm that has covered Hyrule, he transforms into a wolf and is captured. A mysterious figure named Midna helps him break free, and with the aid of her magic, they set off to free the land from the shadows. Link must explore the vast land of Hyrule and uncover the mystery behind its plunge into darkness. As he does, he’ll have to enlist the aid of friendly folk, solve puzzles and battle his way through dangerous dungeons. In the Twilight Realm, he’ll have to use his wolf abilities and Midna’s magic to bring light to the land. Besides his trusty sword and shield, Link will use his bow and arrows, fight while on horseback and use a wealth of other items, both new and old.
hm, den första ska såklart heta NPC med katt
asså e det nån Zeldafantast som har det minst tvivel på kvalitén på detta kommande spel?? har som sagt aldrig varit så säker. litar på nintendosnubbarna till 100% ta mig satan. nästan så man önskar vi kan hoppa över sommar o höst direkt..fast lite sol behöver man nog nu..nästan gått o blivit allergisk mot solljus nu :) värsta vampyrgrejen.
HenkO P24 nej mer lovande trailer var det länge sen man såg, jag är mållös.
Misery Hur länge har du varit Zeldafantast? e du en som kört enda sedan 8-bit o älskat de sen dess? själv så va det itne förrän Ocarina som jag blev såld. gillar itne Zelda 1 och 2. Zelda 3 har jag bara kört lite...fastnade inte för det heller. Oot däremot..ojoj..Majoras mask har jag inte kört igenom.
HenkO P24 har du inte kört MM? vik hädan, you crazyperson.
jaså..det e på den nivån alltså..glöm att jag försökte föra en konversation.
jag vill bara hylla Misery_chick och säga att hon är en ängel som ger mig/oss all denna info som jag/vi inte skulle haft tid att leta upp själv/a. ^_^ tack för att du sparar tid åt mig/oss, lyser upp min dag med massa zelda och bara är allmänt bra på att hitta info och bilder. ^_^ du är bäst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.