Oblivion är inte en releasetitel tyvärr
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
feeble Uncharted heter spelet, precis som det står i adressfältet :p
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
oh, smidigt av mig, tack så mycket! :)
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
men... oblivion stod ju med som releasetitel??? Spelar dock inte så stor roll för mig. Kommer bli tvungen att vänta till efter Roskilde! Det gäller att prioretera! :)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
jag köpte virtua tennis 3 till. burn att det inte går att spela online
spelen är regionsfria va? finns det några balla spel som är släppta i usa men inte här som man kan köpa nånstans på nån bra hemsida?...
bursan Finns inga spel här som inte släpps vid releasen i EU. Kanske nåt enstaka sportspel, men alla stora spel som finns här släpps imorn i EU.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Blev precis erbjuden att få en japansk ps3'a skickad från en polare som jobbar där. Är de 100% regionsfria? Slipper jag livekonto på japanska tex ^^? Får den med gratis frakt också :>
nu ska ja dra o hämta min ps3a! weeee :D
min har inte dimpat ner på posten än :( sitter i följer det på posten.se
Köpte min på SIBA. Inte en JÄVEL där haha. Så misslyckad lansering, förmodligen prisets fel, men nu jävlar ska jag spela. :D
jagvillocksåhaenblog.com
haha här var det inte en enda jävel nånstans heller typ! ja köpte min på PC City, 6000:- och fick taladega nights med :)... samt motorstorm som spel. Har bara testat det en snabbis o det var ganska kul! gick fort som fan o grafiken var gaaalen... fast det var skitsvårt att styra med motion sensorn i six axis... håller på att uppdatera till 1.60 nu o går fan skitsegt :/ typ 20% efter en halvtimme och jag har glömt mitt usbminne i skolan så jag kan inte tanka det till datorn o föra över med memorystick haha äh det får ta den tid det tar... e fan fortfarande helt stoked att jag äntligen har en ps3a! :D
Hehe. Det tog någon minut för mig att ladda ner. Skönt att det inte går segt förm ig i alla fall Köpte Tekken, 500mb tog 10 minuter max.
jagvillocksåhaenblog.com
fan vad underligt! :(... jag har fan 8 mbit uppkoppling också testade först trådlöst o det gick segt... sen testade jag med kabel o gick fortfarande segt :/
hur betalar man på PSN föresten?
Ja måste sno ett nån dag.
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
nu ligger min på 48%... testa tanka den genom datorn o gick i 5 kb/s... verkar vara jävligt belastad (förmodligen därför det går så segt liksom)
jag laddade hem det igår, har det på datorn :) ska iväg och hämta mina paket nu! det enda man behöver visa är väl kolli-id't?..
Nope, den kommer nog på måndag, har för mig att kolli-numret är det man behöver, har funkat förut iallfall fick sms nu med riktiga numret också, perfekt!
men då är det ju lugnt! go get yours! :P o berätta sedan om det går segt för dig med system uppdateringen, så ja vet om ja är ensam eller inte om det! :P
hah! sista 40-45% gick skitfort så installerar det nu
håller också på o laddar ner uppdateringen. går sådär snabbt
aight, kanske går bättre nu än när ja fixade... för mig e allt klart, håller på att tanka GT HD och resistance FOM demot
har det nu :D procenten går ungefär lika snabbt som sekunder för mig, orkar inte slänga över det på usb, jävligt tyst är det!
asså ja e fett nöjd med min konsoll:D
Alltså den väger ju hur mycket som helst. Undrar ifall det är nätagget eller något annat hehe. Känns väldigt lyxig.
jagvillocksåhaenblog.com
finns det någonstans man kan läsa mer exakt om hårdvareskillnaderna mellan ntsc/pal maskinera?
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
midas: ja det reagerade jag också på... tycker nästa det är synd när den står på en hylla under teven så den inte syns lika öppet, för den e sjukt snygg och ja -lyxig sen att den var tung hade jag räknat med, men det var galet skön känsla när man hade en i handen... så länge som man väntat!!
Nosferatu Det som är "öppet", är ju att de egentligen nästan tagit bort bakåtkompatibiliteten. Sen har de säkert en ny version av Blu-ray läsaren, och andra saker. Det betyder ju dock inte att det är sämre kvalité, men jag har ingen aning. Någon kommer säker skruva isär en snart. :)
jagvillocksåhaenblog.com
Funkar era trådlösa nätverk som dom ska??
Inga som helst problem. Går "fort" att ladda ner också.
jagvillocksåhaenblog.com
Soft soft!! Yep det går relativt snabbt! blev glatt överraskad av det! Och angående vikten, kom ihåg när jag köpte den och skulle bära den till bilen... damn hade träningsvärk dan efter :D (kan ha och göra med min otroligt dåliga fysik dock :P)
I Maj så kommer man kunna köra Resistance mot "hela världen", så då kan jag spöa dig!!!
jagvillocksåhaenblog.com
Sweet!!! Och glöm att du spöar mig, jag är rankad top 50 i landet :P (ok, de va en lögn, men i mina ögon är jag det :D)
Jag är verkligen imponerad av själva konsolen. Synd att de, i mina ögon, inte hade något riktigt bra spel "episkt" äventyr eller något sånt till releasen.
jagvillocksåhaenblog.com
Håller verkligen med! Satt bara och klickade runt i menyn i början, va riktigt imponerad! Och spelen.. ja, ett riktigt schysst äventyr vore nåt. Resistance är soft, men ja... inte riktigt min genre egentligen. Det enda FPSet jag riktigt diggat är Halo, och som tur är är detta väldigt likt. Hade det inte varit det hade jag nog inte diggat det alls. Längtar som fan efter det "White Knights" eller vad det hette! Det verkade riktigt schysst! Och Ratchet & Clank!! Plattform/äventyr är verkligen min genre! Min högsta dröm är dock att dom gör en uppföljare till Beyond Good & Evil! Det vore orgasm 24/7 medan jag spelade det!
En kompis sitter hemma med ett nu och spelar Motostorm ^^
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Eller nästa spel av ICO-studion! OOHH! Tänk er Shadow of the Colossus med PS3s grafik och prestanda! wonderfull!!
Det kommer bli galet. Men det kommer ju spel, Lair kommer redan innan sommaren som det ser ut just nu. Ifall vi ska tänka på enbart exklusiva titlar då. :)
jagvillocksåhaenblog.com
Jag blir galen, ge mig HDTV nu! Annars dreglar jag när jag går förbi konsollen, har en svart glansig glas mediabänk och ps3 funkar så finemang där! SÅ PERFEKT! så nu känns livet lite mer komplett, spelade demot till genji, längtar efter FFXIII och andra bra spel dock!
What I said, yo!
Och angående vikten, kom ihåg när jag köpte den och skulle bära den till bilen... damn hade träningsvärk dan efter :D (kan ha och göra med min otroligt dåliga fysik dock :P) haha, wuss! jag kramade den och kollade snett på varande jävel som gick förbi om utifall dom rörde min ps3 så hade jag blivit mycket, mycket arg. den väger en hel del, kompensering mot den fjäderlätta kontrollen <3
What I said, yo!
... nej inte kompensering. nu blev det fel.
What I said, yo!
Haha... Alltså jag jämförde med gamla Dual Shock, så mycket lättare är den ju inte. Men det är skillnad, visst. Hur har ni konsolen? Jag har den stående, har inte hört något om söderätna skivor så man vågar nog köra på det. Ser fräschare ut också :)
jagvillocksåhaenblog.com
Vad var det för snack om att Europa-versionen av PS3 är "sämre" än USA's och Japans?
Midas P24 Sant! Lair verkar riktigt schysst! Tankade trailern för det och atmosfären verkar helt sanslöst intensiv! Ska lätt tjacka det när det kommer!
PhilAhz0phee F21 me, a wuss?? kanske.. :( hehe ne men shit va nöjd man va när man väl köpte den! :D
Har min liggande ovanpå TVn, hade den stående först, men blev orolig att den skulle välta, den är inte jättestadig, så jag la den ner igen!
För övrigt upptäckte jag igår att det funkar att koppla in sin Ipod och spela musik, MEN man måste lägga över låtarna som att Ipoden är en portabel HDD, det går alltså inte om man lagt in låtarna så dom går att spela på Ipoden (Via Itunes t.ex.).
Så sjukt störande för jag har en portabel HDD med en massa roligt på som jag skulle vilja lägga över till PS3an, men för att använda HDDn måste jag ha den volt-konverterare som vi använder till TVn, men då kan jag ju inte ha TVn igång, så jag har ingen aning om vad jag gör...
Jag har inte fått min Webcam att funka ännu dock... man kanske måste instalera drivisar till den på nåt vänster, men har inga på skiva... Skulle va nice om nån kunde testa och se om deras funkar! :)
Jag tror att vi får göra en PS3 FAQ norado, titta i andar PS3 trådar, vi har svarat på det tjugo gånger säkert. Fan vad folk är sega på att starta Motorstorm-spelen, GAAAH!
jagvillocksåhaenblog.com
Devil may cry 4 har ju gått multi-platform nu och FF XIII kommer antagligen också släppas till Xbox 360. Inte många exklusiva titlar kvar för Sony..