Haha, är det inte lite koko att det finns 4(!) st basketspel vid release. Av typ 30 titlar. Snacka om snedställt.
haha, NBA street homecourt verkar iofs fett roligt
testade att spela musik på PS3an nu o det gick att surfa o eller dra till PSstore etc samtidigt!(har för mig att det var någon som frågade det men hittade inte inlägget)
Hur fungerar webbrowsern är den smidig, fungerar med alla sidor?
ja kunde inte logga in på whoa med den... men den e okej... lite seg o sådär... men nja, föredrar att sitta o surfa på datorn
Browern är inte mycket att hänga i granen. Men det är soft att den finns där om man nån gång skulle vilja ladda ner nåt från nån sida direkt till PS3an istället för att först ladda ner det till datorn och föra över till apparaten!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
ja det är ju typ det man kommer använda den till
mm precis, om man vill ladda ner Home-betan t.ex! :)
borde inte homebetan komma upp på playstationstore? ;O
Det är en closed beta, så antagligen inte. Man måste ge en "interest" och sen blir man utvald.
aha, det ska ja fan joina in på
Måste säga att det känns lite jobbigt med att behöva vänta ett tag på de "riktiga" spelen. Känns lite som om man sitter på en dynamit som inte riktigt exploderat än. Men man respekterar ändå den då den är hotfull. ................................................. Satte in minneskortet ifrån min mobil idag och satte igång lite musik. Riktigt nice funktion även om man hade velat ha möjligheten att skapa spellistor och sånt. Förresten: Var det någon annan som fick en tysk/holländsk instruktionsbok? .................................................. Ville dra igenom Resistance själv. Orkade inte. Har spelat nästan hela spelet i cooperative, kändes jobbigt att börja om i singeplayer. Men det lär komma. Riktigt nice spel. Tekken DR var helt OK. Naturligtvis roligast mot en polare. Sitter och väntar på personliga favoriten Fight Night, kommer på måndag.
jag har inte råd med fler spel just nu så får nöja mig med motorstorm så länge... tänkte poppa i något ps2spel om nån vecka o känna av skillnaden... kolla lite på en DVD på en standard TV tidigare o kunde verkligen se en sjukt stor skillnad från bluray på HD asså... helt galet
Jag är mäkta irriterad över att i alla fall nya PS2 spel inte funkar. Fifa 07 går som röv med missbildade färger och andra konstiga artefakter.
vad tycker ni om Sixaxis föresten? jag gillar den som fan.. speciellt de nya axelknapparna... motion sensorn har jag inte så mycket erfarenhet av ännu... tycker den suger i motorstorm, den reagerar för starkt så det blir svårt o köra typ... kanske bara jag som behöver lite träning med den :P
Jag bryr mig typ NOLL om Sixaxis. Har inte ens provat röreslegrejen i Motorstorm. Det visar väl en hel del. :) Pigeon_ Du vet att du ska kolla Blu-ray i 1080i om du bara har en 720p tv? Annars får du mycket sämre kvalité.
jagvillocksåhaenblog.com
Ni som köpt en svensk maskin och har Å, Ä eller Ö i era efternamn, kan ni skriva i det när ni ska skriva in eran Kreditkorts information?? Så sjukt för nu hittade jag ett sätt att få fram ett Ö, MEN det funkar inte när jag ska skriva i informationen från mitt visa-kort... så jävla störande. Funkar när jag ska skriva brev eller när jag ska välja vad jag heter, men inte när det kommer till visa-kortet. Pigeon är nu min vän för övrigt :D
Haha, jag har inte provat. Jag vet att jag skrev VAG i stället för VÄG i min adress utan att tänka på det.
jagvillocksåhaenblog.com
Midas: jo jag kör i 1080i hela tiden... Gogaku: soft, jag trodde inte det fungerade pga att du hade amerikansk typ! coolio dock!
Sixaxis är faktiskt kul. Känns som om det kan bli riktigt bra i framtiden. I Motorstorm är den lite för känslig, men ändå riktigt nice när man lär sig den.
För de lata så är handkontrollen det bästa som finns, klicka på PSloggan och PS3:an startas eller stängs av, snacka om bekvämlighet! HAHA.
What I said, yo!
Slog till på ett paket Playstation 3 - 60GB - Svensk Extra handkontroll Spelet Motorstorm HDMI kabel Blu-Ray Film: Kingdom of heaven Blu-Ray Film: X-Men 3 för 6000kr rätt nöjd ^^
Sixaxis kan nog fungera bra i ett spel som Lair där det tydligen kommer att användas flitigt.
jagvillocksåhaenblog.com
valero: Vart köpte du det? Lät ju svinbilligt
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
jo jag tror också sixaxis har fett med potential... i lair ska den tydligen var jävligt bra programmerad också
Funkar sixaxisen bara åt höger/vänster eller är det bakåt/framåt också?
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
bakåt framåt också, samt diagonalt - därav namnet - six axis den har liksom 6 axlar :)
hahahaha sant, vad oerhört dåligt tänkt från min sida där :D
beställde resistance nu, kunde inte låta bli :(
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
jag har lirat demon lite mera nu så har vant mig hyffsat med styrningen... men fortfarande så tycker jag fan inte FPS är så roligt.. dock är det snyggt snackar om Resistance asså
Jag är fan bra sugen.
360 GT: Beezwaax
Såg film från något actionspel men kommer inte ihåg vad det hette. Var en fet eldstrid mellan två gäng vid en bensinmack i öknen, en bensintanker kom skenande, huvudrollen slängde sig in en väg restaurang. Sen i slutet går två killar från platsen och den ena tar fram en tändare som han slänger på bensinen så hela skiten börjar brinna och sprängs. Någon som vet? Verkar roligt, såg ut att spelas från tredjepersons perspektiv.
I've been licking this carpet for three hours and I still don't feel like a lesbian!
Yeah man thats what im talking about :) Ser jävligt kul ut.
Grejerna som hade gjort PS3 till en perfekt maskin: - Videouppskalning. - Divx/Xvid och srt stöd. - Bättre PSN med musikaffär, fler videos (tv-serier eller hela filmer) och fler speldemon. - Smidigare webbläsare. - Spellistor till musiken. Känns faktiskt realistisk att så ska ske också. Videouppskalning ska komma enligt Phil Harrison. PSN ska enligt Sony utvecklas. Sedan kan kanske ett fritt Linux hjälpa till med resten.
Divx/Xvid och srt stöd löser man som sagt enkelt med linux
ja vågar inte byta till linux... just nu åtminstone haha.. my PS3 is too precious. Jag hoppas att det kommer uppdateringar som gör det möjligt för fler videoformat, videouppskalning etc... skulle vara skönt o ha filmer på sin PS3 så man kan kolla på sin HDTV uppskalat liksom... vor fett nice istället för datorn måste fan skaffa en extern HDD för PS3 då också iofs men endå =)
Fan står inför värsta dilemat, sitter på en rätt liten ålderdomlig burktv och inte hundra procentigt läge att köpa ny tv direkt. Tror ev att den bara stödjer 50hz några problem med det?
den borde nog stödja 50hz... o du har ju mycket glädje av en ps3 även utan HD
Alright, nice. Mmm fan vad jag kommer njuta. Känner mig nästan lite förkyld hehe,.
:D det är en riktigt tilfredsställelse att äga en PS3, det känns nästan lite mäktigt hahaaha
Någon av de nya ägarna som har testat PsOne och Ps2 spel till sina treor? Hur funkar det? Kanske någon som testat en annan spelregion än europas i sin pal-Ps3? Går det alls? Frågor jag gärna har svar på innan jag köper en.
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.
det finns ju en lista på alla PS2 spel som fungerar... vet inte med PS1 spel, har inga kvar.. försvann helt när jag flyttade tyvärr... och spelen är ju regionsfria, de som finns ute nu iaf(vad jag vet?) så det är inga problem
btw, hur länge håller batteriet i era kontroller? mitt har inga streck kvar efter typ 8-9 timmar? :S kanske är för att batteriet e nytt men endå
Ja då kanske man bör överväga en amerikansk. Enda som kan bli jobbigt är ju om den pajjar. Palla skicka över den till staterna för reparation. Min polare snackade om en universal garanti på sonyprylar i allmänhet. Någon som kan bekräfta/dementera?
Stop! Tell me about the fucking golfshoes.