Sluta betala de då, om det är dålig service.
Livet är en hora och du har inga pengar.
Byt server
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Någon som har tips på hur jag ska specca min Dwarf Hunter? kör ganska mycket pvp. Och jag vil specca den så att den gör så mkt damage som möjligt..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SankO P18 Det har varit så hos alla mmorpgs jag har spelat så det här är inget som är specifikt för Blizz.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
shit har folk ingen aning om hur ni ska specca era chars? tipset är väl att pröva sig fram. Ang tanka ner patch Varför gjorde ni inte det smarta och tankade ner den innan? du behöver inte bara uppdatera varje onsdag, har kunnat tanka ner den i x antal dagar nu
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
vad var vitsen med nya critrating, hirating,defrating osv? bara det att man får 10 def för 15 poäng istället för 10 def för 10 poäng eller`?
bögen som bajsar
shaman: 0/0/51
Livet är en hora och du har inga pengar.
Alternativ P16 Beror ju på vad för typ av pala du vill vara, nu när vi kan få in fin dps på retribution och tanka väldigt fint så finns det en del att välja på.
Hur pass segt är det att få honor nu i BG då? Hörde nåt snack om endast 10% av tidigare honor... stämmer detta?
rapperted.se
Skivsamlare
2006-12-07 14:56
nån som har lust att byta en dwarf dps 60warre mot en horde hunter? måste kunna flyttas.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
ted, det är typ mycket lättare att få pvp rewards nu.. du behöver inte no-lifea för att få bra rewards nu. du kan lira lite då och då.. du behöver ju fortfarande spela mycket men man tappar inte honor.. vilket jag tycker är mkt bra
Graffiti is like music for your eyes.
Ohh låter nice, låter svårt när man ser att vapnen kostar 32000 honour points.
Känner mig helt handikappad utan auctioneer.
undrar när nån orkar snickra ihop lite adons så man kan spela igen.. känner inte igen mig utan titanbar theorycraft och mobinfo..
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
mobinfo fungerar från förra versionen och titan finns redan ute. http://ui.worldofwar.net/
Klart man gör, är det jobbigt så.
Hihi combat specc för rogues är att rekomendera. Förövrigt hatar jag det nya PvP-systemet. Mina GM-vapen blir ett minneblått av ära numera.
Keep crushin'!
mm det är helt sjukt just nu, ALLA spelar ju pvp, och alla är för jävla bra. har väl en bra shadowpriest, me anathema och massa +dmg gear, men fan, när alla har full pvpspecc och jävla dmg gear är det sjukt ju. rouges plockar ner en med full stunlock på några sek, mage gör 60-70% av hpt på en jävla frostbolt
du är kär i mig.
Man måste vara über
Svensson : vad snackar du om? stunlock av en rogue? O_O zomg shit can happen kanske är därför iaf jag springer runt med pvp trinketen som tar bort stun >_<. sen vill jag gärna se din pvp specc för att se om du är dålig eller bara underlig /kramas!
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
general chaten har blivit nya lfg kanalen hahahahaha
bögen som bajsar
Skivsamlare
2006-12-08 10:26
kan locks ha felguard nu eller funkar det bara när tbc kommer? fan jag har inte hunnit lira något min dator har pajat igen, för tredjegången på 4 veckor:P suuger.
Är det bara jag som tycker att patchen buggar loss till Sven ingvars dansorkester?? LFG toolen och massa andra char talents/interface/environmental buggar är ju oändliga.....jag tror dom släppt fel =D
tut!
Felguards är poppis. Visst LFG toolen är rätt seg men mest för att folk inte använder den som dom ska. Blir nice att se hur den blir sen.
Men bra att BG servern dog igår. Min gubbe kommer inte ut! :P
doggson vad? klar när det kommer rouges att man blir stunlockad? sen att man konstant har 900 ms gör inte saken lättare, min build är troligen inte perfekt, men det bryr jag mig inte om, la på random, fast jag vet att den är bra.
du är kär i mig.
Filiboostin Nu snackar vi PVE, och omm man är DW warrior då SKA man sätta alla points i DW specialization för maximal damage output, tillsammans med improved cleave, vilket inte var fallet i din build och då kommer du aldrig toppa damage listan, om du inte springer runt med kiss of the spider och jom gabbar och leker trinket warrior.
DW build
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
ok, ibland undrar jag om devsen på blizzard ens spellar WOW själva? hur i helvette kan dom boosta warlocks och shadow prällars DoT:s? redan innan patchen förlorade jag typ 50% hp av 1 jävla dot... helt ärligt, jag är mage och har ungeför 3800hp.. att inte shadowpriests har blivit nerfade än är ju helt otroligt, den klassen är ju bara helt löjlig. lirat massa med brorsans epic gearade shadowprälle och jag ägde ju typ alla fastän jag inte ens fatta vad jag gjorde :P tur man är horde dock så man inte behöver oroa sig för shadow embrace eller va UD's racial heter ;D aja slut på whineandet.. jag lirade AV igår typ hela dagen, en vanlig AV match nu tar ju typ 15min eftersom både horde och ally rushar sista GY o tävlar om vem som kan döda bossen först :P fick 32 AV marks igår och har nu typ 3600 honor points, helt ok :) kanske sparar ihop till ett raptor mount. kostar ju bara 30 tokens av varje och jag hade 20 av varje innan patchen kom :D
15 minuter? :O våra tar minst ett par timmar fortfarande
du är kär i mig.
Hört att man kan bli Grand Marshal hyfsat lätt nu ^^
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
Eller, man kan skaffa vapen/eq lätt. ^^
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
man behöver 45000 honor poits och 40 AB vinstgrejer för rank14 2h svapnen har jag för mig, 40 AB grejer går hyffstat snabbt nu, iaf i min battlegroup eftersom det är helt totalt onödigt att göra nånting förutom att bara rusha dom 2 sista GY och sen döda bossen innan den andra factionen hinner göra det.. lirade AV hela dagen igår som sagt och fick typ 3000 honor points för det.. så att få ihop 45000 tar väl ett tag, men är inte alls lika jobbigt som det var innan.
Mer sugen på 2 enhandare än 2h svärdet. lär vara lättare att levla upp med dem också.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
haha jag stod brevid dig idag i IF när du försökte kränga epicen för 20-30g om jag inte minns fel.
Det enda positiva med det nya systemet för honor-rewards är dom snabba köerna till WSG / AB. Men att spela med det lagget vi har (Stormreaver a.k.a. Laggreaver) gör det bara totalt omöjligt. Och som föredetta GM så tycker jag Blizzard mer eller mindre spottar oss i ansiktet och säger "Haha ni gjorde allt i onödan".
Keep crushin'!
så har det ju varit ända sen dom sa att det skulle komma ett tillägg.. du kan lösa vissa fps/lag problem själv genom att göra en mapp i Cache mappen som heter WDB, och sen en mapp i den som ska heta enGB.. alltså ska det vara \World of Warcraft\Cache\WDB\enGB tillslut, i denna mapp kommer dessa filer skapas av WoW när man startar: creaturecache.wdb gameobjectcache.wdb itemcache.wdb itemnamecache.wdb itemtextcache.wdb npccache.wdb pagetextcache.wdb questcache.wdb wowcache.wdb och på så sätt lösa vissa fps/lag problem
e rätt stolt, har ca 4 dagar upp till lvl 42 med min warlock nu ^^ sjuk imba :)
du är kär i mig.
Stizze Lirar också på stormreaver, 60 undead rogue, at the moment så är ju battlegrounds ett skämt, tar 20 sekunder att casta en instant spell, är det såhär för alla eller bara oss?:o
Skivsamlare
2006-12-09 21:31
varför skapar dom itne bara en sån mapp när man isntallerar patchen då? o.O jag ahr iaf lyckats byta till mig en 60 troll hunter nu på vanjsh elelr vafan den heter xD skitkul!:D ngn soms pelar horde där?
Vilka spelade på stormscale horde nu då? min fråga försvann ju när de bytte tråd
???
Hahaha grattis ;)
Talazemico Ja fan lagget är otroligt, men dom disablade X-realams, lagget verkar ha lagt sig. Eftersom jag redan har varit Grand Marshal spelar det inte så stor roll för mig, roligt att folk spelar det dock. Vad heter du föresten?
Keep crushin'!
Stizze Min rogue heter Zincy, vet inte mycket om servern eftersom jag nyss migratade dit ifrån shadowmoon där min nuvarande alt var med i en naxx-guild, fast jag tröttnade på den så att jag sålde den och gjorde Zincy till min main istället och ska fixa 2 fist weapons att levla med inför TBC. Skriv till mig online! :D
Fan, har riktigt svårt att bestämma mig för om jag ska börja spela igen inför TBC. Har inte använt mitt konto sen juni, men följt forum och så regelbundet, skitsvårt att slita sig helt.. =/
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
lirade en polares lvl66 shaman på betan igår, dual wieldar deathbringer och nån blå yxa, så har han dark edge of insanity också, vilken jävla skada man gör =p typ 1k+ windfurys när man dual wieldar. gjorde lite PVP i pvpstaden Halaa.. fy fan va kul ;D
Skivsamlare
2006-12-10 13:08
snoppcpt jag bytta acc med tog tillbaka sin hunter och jag har tillbaka min tråkiga warrior=(
Talazemico Jag är alliance hehe. Men jag kan definitivt säga hej om jag ser dig någonstanns. Med risk för att jag blir honor-kåt dock :) Migrera till Stormreaver, usch. Jag vill fan migrera från Stormreaver. Skitsevrer nowdays
Keep crushin'!
Vad spelar du för något Stizze?
Producent
2006-12-10 15:48
Är det sant att Decursive ha blivit "bannat " efter patchen?? =(
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
Verkar som de.