Talazemico NE female rogue.
Keep crushin'!
Ja men bra blizz, sitter fast i AB för typ 3 gången.
Kan nån ta och förklara heroic thingen på instances? Läste nått om att det finns rewards för att klara dom?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
heroic thingen(?) Det aer vel typ Svarighets saken po instancen.
Jo men lite mer info än så vill jag ha, gäller den alla instancer? Sen såg jag på atlas loot att det finns "Heroic token rewards" som är en del epic ringar och halsband etc, hur får man tokens?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2006-12-11 10:43
Skivsamlare
2006-12-11 10:44
ingen som vill byta dps warrior (alliance) på pvp server mot en horde hunter på pvp serveR? gear spelar ingen större roll. warriorn har untamed blade, deathbringer, brutality blade etc.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Tjenix, jag ska migrera till en annan server med några IRL vänner. Vi sittere just nu på Shatttered Hand. Den servern är till stortsett den sämsta som finns då det bara finns 12 - 16 åriga finninga svenskar. Dom är helt CP och har ingen respekt för någon. Vi vill migrera till en UK server i stort sett där det inte finss swetards men seriösa spelare med seriösa nick etc. På Shattered hand heter folk typ "Stjärthalvan" och sånna saker. Vi vill att den nya servern ska vara *Seriös. *Kommit ganksa långt i PvE och PvP. *Trevlig och sånna saker. Aja ni fattar.
Skivsamlare
2006-12-11 11:54
seriösa spelare med seriösa nick lol rp fagooot xD nejmen, who gives a damn about namnen yoo?:P huvudsaken spelaren är trevlig och kan spela. lättare att komma ihåg en spelare som heter stjärthalvan än en som heter typ Thúchxe :P
Skivsamlare
2006-12-11 11:54
Ofta Thúchxe är ett seriöst nick, men iaf. :D
hört att dom kommer höja priserna på pvp-gear på onsdag? är det sant?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Skivsamlare
2006-12-11 12:43
Min polare slutade spela för några månader sen. Jag lyckades tjata till mig några vids från hans tid och jag slängde upp den här på google video:
klick Ja, han använder jom gabbar, badge of the swarmguard, BG buff, recklessness osv, but that's the whole fucking point.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
OMFG frost. haha jag visste inte ens att det var möjligt att critta mer än några tusen. Snubben hade en crit på 5000+.. haha
frost P19 vilken är låten som spelas i slutet?
Suck me beautiful :D
frost P19 Första klippet är dock från tiden då Swordspecz proccade med MS och WW.
hahaha warrior videon var ju sjukt jävla äg XD
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
heeeeeeelt sjuk video :P älskar när det bara tickar honorable kills, typ 10 mot 1 och han vinner.ReM jag lirar på emeriss, en server där typ "alla" utom jag har seriösa nick, kör på Snelhest som vanligt, men dom har ett par naxx-guilds osv och jag har iaf inte stött på många mongon på den iaf. nu vet jag inte vilken faction du är men jag e iaf horde.
du är kär i mig.
AK47 Atreyu - The Crimson ohh, ni gillade det? Då slänger jag upp mer... *laddar upp*
hahahaha jäääävlar.
ReM Ja det är det, men vadå? :)
Dauuuum
Frost kan du inte visa någon av dina gubbar? alltså din character info^^
Mitt konto är fryst av Blizz. Har mailat dem varje dag i princip och de håller FORTFARANDE på att reda ut det.
Sådär, nästa del kommer nu:
klick har två väldigt korta PVE clip också, om intresse finns.
WOW TBC INTRO Här har ni TBC Intro filmen, i dålig vinkel o kass kvalite, filmad med en kamera. Så om ni vill se filmen med grymm kvalite så vänta tills Onsdag istället.
För de som inte orkar vänta, klicka
HÄR ! (kan hända att du måste köra med explorer för den ska funka)
Någon som säljer en UD rogue för ciirka 800 KR? (En polare till mig undrar, han vill ha något o spela på under TBC ^^ ) Whispra!
Någon guild som tillåter enhancement shaman i raids?
Livet är en hora och du har inga pengar.
Ganska coolt med en hel orkester under TBC introt. Längtar som fan efter tbc nu, förbokat o klart är det iaf, hoppa nu man får det bara när man boka online :/
Gjorde nyss en warrior som jag ska levla till 60 snabbt som tusan och pvpa. Om man vill göra så mycket skada som möjligt är det fury då? samt för att "slå" hårdast ska man ha mycket strenght? stamina? agility? tackar!
Om du inte vet vad du vill specca efter att ha sett clipsen jag länkade så börjar man undra :D MS ska du ha i PVP.
Han i klippet var fury? detta är min första warrior och jag har ingen lvl 60 än (53, 50) så jag är noob^^ så vad MS? och hur var det med strenght, stamina grejjen?:) eller jag frågar ist. hur är han i klippet speccad samt hur fan blir man som den liraren :)
frost P19 Tänker tillbacka till the good old times, innan vi blev nurfade.
sotarpojken P19 "this clip is no longer available"
du är kär i mig.
WTB 60 rogue (horde) med epicmount, gear spelar absolut ingen roll...kan betala upp till 800 kr! (inte jag som ska ha den utan en irl polare)
Tidsfördriv P19 Det går inte att bli mannen som var med på filmen då det var gamla klipp. Warriors har blivit nurfade och buffade på gott och ont.
Oj, såg ej att jag redan har skrivit det en gång..sorry :-]
Eller jag är CP, klart man kan bli som honom.
Svensson: aja då var du sent ute =)
faaan nu muppa mitt upp sig, fastna i AB när den va slut, disconnectades och nu när jag försöker logga in fastnar jag på retrieving char list. vetta fan om det e servern eller om jag har muppats upp
du är kär i mig.
Det är server restart^^
Ni har blivit balanserade? ;)
Graffiti is like music for your eyes.
alexx tänkt på att du först måste dinga 66 innan du kan köpa svärdet. men visst det är en jävla skillnad
NERF HUNTERS
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Skivsamlare
2006-12-12 08:51
jaaa!! bytte min warre mot en hunter igår. igen. men denna gång med en svensk, o fick all info osv. känns helsäkert. iofs har den bra mkt sämre gear än mig men jag är nöjd:P nu har jag en hunter inför tbc:D bara en fråga. jag loggar in och byter pass på wow-europe.com, då byts det så jag måste logga in med det nya på wow-europe, men när jag ska logga spelet funkar inte det nya lösenordet utan jag måste använda det gammla:S alltså. vafan? det är så på mitt andra acc med när jag testade att byta. någon som har samma problem? och det har varit så i 24h snart.
testa med det lösen du hade innan det har varit segt för flera
Nån som tänkt på den nya Heroic Strike som skadar dubbel på "dazade" targets? Fy fan va bra kombination det blir med Piercing Howl.