Skivsamlare
2006-12-12 09:43
aah ok, det är bara att lösenordet är det samma som killen jag bytte md hade:P det är inte chill. fö jag var jätteemot orc hunter och ville inte ha en sån, men det är fan nice att resista en warres hamstring o lägga en trap för att sedan pwna lite:)
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
orc hunter-> imba, fan omöjligt att plocka dom ju
du är kär i mig.
Rykten om 30% nerfad honor i nästa update går, nån som vet nått?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Stämmer, de kommer att nerfa honor.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
buhu/cry/beg Får spela i 2timmar till då.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hur blir det nerfat? kommer saker kosta mer eller kommer man få mindre?
du är kär i mig.
30% less honor postat av blue säger en polare.
Tycker det blir bra med nerfad honor.
rök miljövänligt, rök grönt
FuelDOg P22 Grattis, jag har också fått mitt R14 vapen. :P
SankO P19 Tycker du kanske som redan är R14? :P
ReM Nae, inte direkt. Ska berätta min historia. Jag hade krigat ganska mycket för att nå minst rank 11 innan den senaste patchen skulle komma ut. Natten då patchen kom så blev jag rank 11 eftersom jag velat ha mounten för ynka 9g. Nu efter patchen så krävs det 150 riding skill vilket kostar 720g att lära sig. Så blir jävligt förbannad, är fortfarande lite förbannad. Efter patchen kom så har varken AB, WSG eller AV funkat som dom ska (har väl hänt att de funkar nångång...) har ibland mer än 20 sekunders lagg vilket gör att det är nästan omöjligt att spela. De har proppat i 200 AB och WSG och de är fyllda så servrarna håller på krascha. Hall of Legends är fyllda med PvP nooba, man bara ser hur det lyser lila ur deras ögon. Tar upp scoreboarden och kollar vilka ranks folk har. 80% har knappt nått rank 7. Sen SKA det vara svårt att få r14 gear. Hur kul är det ifall alla glider runt i dem? Sen att de kommer nu och ändrar det är ganska dumt, eftersom de redan fuckat hela systemet. Kunde lika gärna ge tillbaka det gamla. Bless,
Man behövde bara 75 riding skill innan senaste patchen och rank 11 så kunde du köpa mount för 9g. Och 75 skill har de flesta som dingat 40.
Skivsamlare
2006-12-13 09:17
det är då fan inte ofta blizzard håller tidsplanerna... zzzz
Server maintenence för 3gången den här veckan ^^
Filiboostin Men det ser inte ljust ut för warrior i TBC
Klick Warriors var en av de roligaste klasserna en gång i tiden.
INOK Nä, jag är en warrior på The Venture Co.
FuelDOg P22 Har faktiskt inte läst ett dugg om TBC. Förutom main infon typ.
HA! äntligen alla som rerolla warrior för att vara imba dps ...in your face det är bara logiskt att den class som är absolut bäst på att tanka inte ska kunna vara bästa på dps med vi har redan börjat anv warriors istället för rogues/mages osv i naxx för att dom gör helt galen dps riktigt bra nerf
SankO P19 Alltså dom har endast gjort den här patchen för att folk ska kunna få gear att spela med i TBC. För att med den gearen du har när du kommer till 60 med räker ingen vart i TBC. Det är därför.
massaghetto P27 Grejen är den att druids är minst lika bra på att tanka, och paladins börjar bli bättre och bättre på att tanka.
Sen är det svårt att hitta en balans inom varje class då Blizz hela tiden försöker unvika "The holy trinity".
Gillar verkligen vad paladins uppspark, nu är vi en bra blandning mellan tank,skada och prälle.
Jag har inte börjat pvpa mkt förrens senaste patchen och bara kört pve istortsätt och har aldrig haft problem med att ha en paladin som tank. Iofs så är det holy aggro på strat och scholo vilket gör det lite speciellt. Men vid patchen kan palas tanka utan problem beroende på vad dom e speccade till självklart, men samtidigt verkar vi paladiner glömma bort att vi är hybrider och vi kommer inte kunna slå bättre än warriors eller hela bättre än priests.
Skivsamlare
2006-12-14 12:15
FuelDOg P22 kör du mkt pvp? fungerar BM spec bra i pvp nu? tänkte att dom sa att i TBC kommer det vara bra, men är det det redan nu? jag är specade MM och har silencing shot, det är snuskigt bra mot mages :O
Yeay va kul med jul-quests
haha nya snöbollar i AV
Länk
sjukt bull att det är exact samma grej som förra julen ...blizzard e nog sämmst på events de felsta mmos har boss mob events eller drop events osv
Skivsamlare
2006-12-15 17:09
Har hört rykten om att de ska höjja honor points för pvp rewards. Någon som vet något?
Jo, det vet jag. Men någon i guilden sa något om att de ska höjja pvp rewards poängen. Fast han sa att det var ett rykte och att han inte sett någon bluepost.
ny pvp server kom idag, någon har/ska rolla alliance? holla at slickrick
Livet är en hora och du har inga pengar.
sanko han missförstod nog 30% på bonus honour som fixades till i onsdags istället för 5k rep om dan så får jag nu 3,8 ungefär så det e fortfarande lätt fixade spellblade 22500 rep + att tigermount idag o då har jag inte pvpat speciellt mycket
Vilken bg ger mest honor(noob)
Skivsamlare
2006-12-16 16:47
jag skulle lira AB jag. om man inte bruka vinna AV dvs:P
Ding lvl 60:) btw är det någon som vet hur epic elekk mounts kommer att se ut?
Ingen aning, jag har däremot hört rykten om att Pheonix, likt dem i TFT, kommer att vara en sorts epic mount.
finns en mount-sida på wows bc-hemsida. är tydligen griffins/flygande lejon(dom man flyger nu) och en netherdrake som man kan välja bland
du är kär i mig.
FuelDOg P22 : Vill inte riktigt hålla med om att Alliance dominerar bgs, inte på ren skill iaf. Det handlar mest om balansen mellan faktionerna och det finns bra mycket fler Alliance än Horde överlag, vilket i sin tur medför fler pvpguilds, fler premades o.s.v Kan ju nämna att jag helt ärligt inte förlorat en enda AB eller WSG sen patchen kom ut, då min normalt sett pve-baserade guild nött pre-mades dagligen, även när vi mött andra premades har vi vunnit. F.ö: Det var ett jävla gnäll på alla shamaner (spelar själv shaman) varje gång vi får lite nytt godis. Jag älskar att vara resto och skulle aldrig byta det mot något. Mana Tide har blivit mycket fetare nu btw. Det ENDA som stör mig är att vi måste använda 11 talent points för att wielda 2h vapen, det suger, men är också det enda. Healbot 4 life.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Skivsamlare
2006-12-17 15:15
INOK ja! -.- så jävla drygt, ett BM pet tar mig fan själv, man måste ju fly eftersom jag kan inte casta ett skit, och det är fan ingen idé att gå på petet. fan inget o göra!
du är kär i mig.
haha gamla johan pöjk. snacka om att allies dominerar bg´s du och jag vet båda hur det såg ut för allies del på alákir innan xrealm kom igång >_< xrealms är fortfarande horribelt dom borde aldrig gjort så man joinar den stora raidgruppen automatiskt =(
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Idag fick jag tillbaka mitt konto...yippie.
e det nån som twinkar på lvl 19 på någon av följande servar? elle bara lirar wsg lvl 19? Balnazzar, Genjuros, Hellscream, Laughing Skull, Magtheridon, Nordrassil eller Quel'Thalas
bögen som bajsar
Min polare vill byta ut sin Dwarf priest på en PVP server med lite tier 1 och annat smått o gott mot en alliance gubbe på valfri PVE server, måste vara tranfserable! whispra mej om detta låter intressant :)
Tack till blizzard.Först sänker dom honorn med 30% Så det blir ännu svårare att plocka PvP settet, sen så dör alla BG's 3 gånger om dagen, hur fan har dom tänkt sig att man ska få några delar över huvudtaget. Jag blir så glad i ögat.
Har slutat nu, blizz håller på att tappa greppet om magin och spelet ger mig INGET nu. Fullt HW set, och nu då? Äh, skit spel rent ut sagt.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Jo för den 16 Januari lär det inte heller hända saker....
ingen som twinkar på dom servrarna eller^^
bögen som bajsar
FuelDOg P22 Det är väl lots bättre än att sitta och lira 3timmar för att sedan inte kunna göra ett skit då BG's är nere? Man vill ha bra grinding gear till TBC..........
Du är söt irl
Skivsamlare
2006-12-19 12:11