så måste man skicka sin xbox till microsoft i tyskland nästa vecka, kul, själva cd-intaget eller vad man ska kalla den är fuck'd, ska till ups på måndag så får dom skicka... kuuuuuuuuuuuuul
Suck on my chocolate salty balls
Fifty-Fifty: Fick "No I in squad" med hjälp av en polare, hela motståndarlaget hade lämnat så fanns inte mycket att göra :P han fick bomba sig och jag fick en plopp :) Spelet är ju så sjukt simpelt, skulle ha haft alla achievements vid det här laget förutom "I am bad company" pga att det är cpskadat döda 10 pers samtidigt? k hur? en del awards för för jävliga Saknar bara 10k kills och rank 25 + då alla awards achievementet sen klar
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Jo de är faktiskt ganska simpelt, men som du säger så är award grejen fuckad... Har 600/1000 nu... Tror fan inte jag har något spel där jag har 1000/1000. COD4 har jag 940/1000, och det är närmast. Får se om det blir något mer lir, måste skicka in xboxen, ibland öppnar sig cd-intaget utan problem och ibland fastnar skiten, lika bra att skicka in det innan den fuckar sig ordentligt och garantin går ut. Ska klara story mode om de funkar iallafall innan jag skickar den. Hoppas jag får tillbaka xboxen innan brother in arms släpps också, man vet aldrig med microsoft.
Jag spelade lite igår och jag fick 10 kill samtidigt medaljen, whop whop. Jag sprang till artillerin på Harvest Day banan, la den över defenders lägger bara och där raffsade det, roliga var att jag typ dödade 8, men fick den ändå :D Nu har jag bara ett dussintal awards kvar att ta, har inte ens fått "Ooh raah" achievementen och idag ska jag skicka iväg mitt xbox, så det dröjer ett tag tills jag kommer få spela igen :(
Just nu e alla nollade på sitt account och de e tydligen för dom ska plock folk som fuskar. Så få inte panik när ni loggar in o inte har era vapen elelr ser att nästa rank e 1 hehe.
jag ångrar hårt vissa unlocks jag valde på demot! vill byta, ere nån som vet om d finns denna möjlighet eller mst jag göra om en nytt fakin konto? o börja om från början??
Blow my mind....the one below the waistline.
Varför inte bara köpa spelet och öppna alla unlocks? Demot är inte ens kul när man bara kan gå upp till rank 4. Blir inte med lir på ett tag nu dock, har åkt med 360:n till ups och imorgon skickar dom den till Germany, blir ett par 360 fria veckor.
wtf rank resets? orkar inte spela skiten iaf så :P
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
de e ingen rank reset allt e som vanligt nu
3 ranks från 25 och tröttnat på det >< bleh
Rank 24 älskar att rusha runt med shotgun och pwna 3k exp sen achievement :D
fy fan själv e man bara på rank 15 haha
jag är rank 23... har inte spelat på en vecka snart, jävla microsoft dom får skynda sig med min xbox :@
Fan servrarna va ju nere skit länge idag sen fick man spela utan att få poäng oxå ganska länge. De ända som e kul me de e att då kan man skita i kills o köra runt o försöka göra stora hopp med bilarna som finns haha
något fubar med servrarna nu så var helt onödigt att spela :( blir rank 25 när dom slutar fucka och jag har mina unlocks ><
Rank 25 nu 1800+ kills kommer ta år att få 10k :( 945 gamerscore på det också ><
Asså de ju för fan värdelöst o spela multiplayern nu. De e ju typ 90% klaner verkar de som. Vart e alla som vill spela för att de e kul???? Nä fy fan asså efter att jag har spelat så mycke som ja gjort nu blir jag bara mer o mer förbannad på hur jävla dåligt de e. Dice e för sega med allt de måste ändra så mycke men inget händer, ja menar hur fan akn sniper pistolen va de typ dödligaste vapnet i spelet, skjut på 200 meter o du dödar nån på ett skott cp som fan. Dom måste ju fan bli snabbare på o kicka folk som sabbar. Folk kan ju få uppåt -300 innan dom kickas. Asså om de fortsätter som de e nu kommer multiplayern dö totalt för vem fan vill spela me en massa idioter som dödar folk i sitt eget lag bara för att dom inte va först till artilliriet.
hahaha :D Jag tog min rank 25 snabbt sen dess har jag spelat det 1 gång :P
Så fort jag får 1000/1000 så tror jag att jag slutar spela det på ett tag. Har 83/120 awards och 4600/10 000 kills typ, sen har jag 1000/1000, wooohoo :D
Du kommer ha satans kul att få alla awards, dice är efterblivna. Jag måste grinda kills men orkar fan inte, funtar på att byta in skräpet
Okej, döda 50 under en rund i en båt? HUR I HELVETE SKA DE GÅ TILL? Du har rätt, dice är efterblivna, jag tar 10 000 killen sen skiter jag i det här rövspelet.
En fråga. Har ni gossar ens roligt när ni spelar tvspel? Eller handlar allt bara om att ta alla frustrerande achievements så att ni äääntligen kan sluta spela. Vad fan liksom... Ok detta är inte helt riktat åt er: men helvete vad det känns det som att folk har tappat bort sig själva nuförtiden och glömt varför man ens spelar tvspel. såhär kan jag inte minnas att det var under de förra generationerna när man lirade på de äldre konsollerna. god damn :)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Doggson lirar ju bara för gamerscore. Det han lever för ;) Jag själv lirar för att det är kul, och köper spel jag gillar. Jag går inte in på Elgiganten för att se om de har rea på tex Jumper, för att få 1000/1000 sen byta in det. :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
marvingaye P23: haha jag har kul :) när jag spelar bra spel som jag väntat på, gillar det mesta som ger en verklighetsflykt :) Men det kan stämma att jag kan spela sämre spel pga score också, vilket absolut inte betyder att jag ibland blir positivt överaskad. Men egentligen så skaffade jag enbart bc pga att polarna skulle tjacka det, får väl lite sug ibland men egentligen är spelet mest frustrerande :) BC är mediokert utan tvekan, skitkul första dagen. Hemskt under hela campaignen (förutom cutscenes) Hemsk vapen balans (granatkastare i bröstet på dig? dags att dö? MEN NEJ) njae Och om man ser till det hela så kunde det varit värre, jag kunde ha kört humvee glitchen för att få top 5 på leaderborden ;) Dessutom spelar jag fortfarande halo watf trots 1000/1000 i typ 8-9 månader Dieallot X21: vissa spel spelas enbart för gamerscore :) Spelar lost odessey även fast det inte ger mig garanterat 1000 och ligger på 40 timmar spelade och diggar spelet, och jag skulle inte ens kollat på det om inte gamerscore funnits :) Men jag är iaf en person som spelar för att vinna, dom som tycker det är kul att förlora förstår jag mig inte på. Jag spelar liksom inte spelen för att bli spawncampad, jag spelar för att få spawncampa.
doggson P22 hehe ok. aja. Det är väl bara sättet du skriver på antar jag. Du verkade ju verkligen hata gta4 med, och faktiskt alla spel du nånsin pratar om här förutom halo 3 och nu lost odyssey verkar det som (ett spel som f.ö suger mer än 9000 hästsnoppar). ;) Alltså jag tycker bc är det roligaste multiplayer fps krigsspelet ute just nu till konsoll. Det säger väl kanske inte så mycket om spelet utan mer om hur jävla dåliga de flesta "next-gen" spel är. För BC är ju inte på något sätt ett "otroligt bra spel". Det är ju strax över mediokert får jag hålla med om. Jag hade ju liksom antagit att förstörbara miljöer och tillgång till att köra pansarvagnar, helikoptrar, båtar etc skulle varit en självklarhet i alla "next-gen" krigs FPS. Länge var jag besviken tills detta kom. Efter att ha lirat bc demot kändes det ju helt meningslöst att ha kvar cod4 t ex då det kändes så tamt att spela i jämförelse ): . kul att kalla in helikopter airstrike när man kan hoppa in i en helikopter och göra sin egen airstrike, sådär kul att knalla omkring bland massa pansarvagnar utan att kunna hoppa in i dom. Eller vacancy, som f.ö är den mest efterblivna banan på cod4, där jag alltid önskade att de redan söndriga väggarna nån gång skulle sprängas sönder av allt grenadespam som pågår där varje gång. kommer nog lira detta tills det släpps ett bättre multiplayer krigsspel iaf. har fortfarande jävligt kul när jag spelar i squad med polare osv :)
Jag tycker COD4 är roligare och bättre än BF:BC, har jag alltid tyckt. Jag tror dock att Brother in Arms: Hells Highway kommer bli bättre än båda två, längtar tills det kommer.
marvingaye P23: haha Lost odessey är nice, hellre old school turnbased än skiten som square fuckat runt med. Jag gillar rätt många spel, måste bara vara lite bitter över internet så alla blir rädda! :D Tycker Cod 4 är 200 gånger bättre än bc bf, enda som cod torskar på är att dom har nada online achievements så finns egentligen ingen ursäkt till rank 10 prestige grinden :P Men mjo Bf finns ju där om man får riktigt tråkigt, men balanserar dom det lite så kan det bli intressant igen. Iofs skeppar man ett spel med 8 banor och en medelmåttig campaign så är det väl inte konstigt att man tröttnar.. (halo 3 hade typ 11 banor och en intressant campaign + 4 pers på samma tv)
Jag tror att bfbc multiplayenr kommer få ett uppsving när dom släpper conquest mode eller va fan de heter
Får hoppas att conquest blir intressant, hoppas dom skeppar med nån bana samtidigt. Saknar en riktig closecombat stadsbana, typ som missionet där man ska protecta en tank mitt i en stad
haha Lost odessey är nice, hellre old school turnbased än skiten som square fuckat runt med. Jag gillar rätt många spel, måste bara vara lite bitter över internet så alla blir rädda! :D haha okej. att jag inte lärt mig vid detta laget. och näe squeenix har sugit kuk ända sen nian för mig. så bleh
ang. mitt cod4 så samlade det mest damm så det var lika bra att jag bytte in det. Har inte saknat det alls efter att jag skaffade bc.
Hoppas concquest grejen blir rolig nu. Det kommer nog vara mest kul för fans av tidigare battlefield spel tror jag men säkert för andra med. Tur att skiten är gratis i alla fall.
haha dom behover ju bara visa videos fran nagot av BF spelen sa far man se conquest mode :P Hur manga har spelar BF pa xboxen? kanske kan spela ihop nagon dag/kvall, sa far man se ifall suget kommer tillbaka for spelet
var inne på findallfive.com och läste deras nyheter, conquest mode ska tydligen ha kommit, är inte hemma så har inte provat de men ska gö de så fort jag kommer hem... hoppas man faller för det igen... spelet har legat underst i samlingen de senaste veckorna...
Conquest mode förstör spelet som in i helvete, jag minns inte att det var så här till Battlefield 2. Dom som tyckte att spelet var fullt med nördar som teamkillar och claner innan Conquest mode ska bara spela det nu och så ser ni hur jävla mycket nördande det är... Det här spelet kan suga min röv.
Conquest mode > Gold rush Spelade lite igar och det gick val hyffsat, maste bara fixa 7800 kills till sen PLOPP!
fan vilket javla kuk lagg det ar hela satans tiden, spelade 3 matcher idag och laggade kuk pa varenda en. Man trottnar pa att forsoka spela nar man far sitt javla float lagg och laggar bakat. Sen att det fuckar ut totalt och man inte kan zooma ibland ar asbra, speciellt nar man sitter som sniper pa ett tak... KUK EA
Aaaa har laggat som fan för mig också de senaste dagarna. Fucking ospelbart. Nu verkar det iofs vara bra igen men man får väl se hur länge det håller. EA kan dra åt helvete.
fattar inte hur dom kan ha sa satans javla kassa servrar, dom ar ju ett av mainstreamforetagen inom spelbranschen. far val testa skiten igen och se hur det gar, blir sa galet javla ilsken nar det laggar kuk.
detta är BF inte t ex cod4. Ett helt annat gameplay. Man kan falla från relativt höga höjder utan att ta skada, man kan springa länge utan att bli trött, man kan hoppa omkring på ett annat sätt under långa perioder. Man kan göra mycket som man inte gör i cod4, precis som man kan göra mycket i cod4 som man inte kan göra i BF. Tex prone. men allt det där stämmer in på BF2.. Man tar skada från relativt låga höjder, prone finns, man kan inte springa speciellt långt (lite längre än i Cod4 kanske..) och att hoppa tar på stamina det med..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Simba X24 Menade bf:bc, uttryckte mig klantigt. Den diskussionen var innan spelet hade släppts, och ja slutprodukten skiljde sig markant fr. cod4, gameplaywise.
Spelade lite igar och det gick val hyffsat, maste bara fixa 7800 kills till sen PLOPP! HAHA, jag har 6079 kills, bara 3921 kills till, mohaha, 100 awards också, 20 kvar :D Har märkt att det laggar som fan, dock bara när jag spelar conquest, gold rush funkar konstigt nog bra... vilket är bra, eftersom conquest faktiskt var riktigt tråkigt.
Fifty-fifty: Antar dock att du spelat det mer än jag på senaste så inte speciellt förvånad :P kan väl bara säga grattis att du snart får dumpa skiten
"får dumpa skiten" ... det ska vara underhållning, inte tvång! tycker nog du överdriver dina achievements lite :P
du är kär i mig.
men seriost 10 000 kills tar ett tag, vilket gor att intresset slockar lite. Sen att servrarna laggar varannan dag gor en sinnesjuk, jag vill ha kul nar jag spelar och doda allt. Inte lagga fram och tillbaka....
Doggson Jag ska ta kort på den och sedan skicka den till dig på posten när jag får den så du iallfall kan se den innan du faller i gråt för att du inte kommer få den ;)
asså hela bf bc e fuckat av alla klaner nä kommer inte spela de på väldigt lääääääänge
Vadå för klaner? och hur fuckar de upp spelet? lirar du över psn eller xbl? är lite förvirrad
Hur fan kan du sitta och whina over klaner? fan joina en om du har ett sant javla problem. Dom ar ju bara vanliga gamers med en liten extra skit framfor namnet, inget att grata over Fifty-fifty: Folk har borjat komma pa hur man boostar wildcards etc etc nu sa man ska ju aldrig saga aldrig :)
Varför ja klagar jo för ja vill inte sitta o spela när alla e över seriösa och spelar som om de va liv o död på riktigt. Vart fan e alla som villl spela för de e klu bara. Nä de suger o spela bf bc. Ja spelar på xbl, eller gjorde för ja kommer inte plocka upp bf bc innna dom startat klan matcherna så de kan bli vanliga random games där inte folk sitter me taktiker dom planerat i flera veckor.
hahah va. Ok låter sjukt seriöst men va fan, varför inte bara sabba för dom? Det är inget jag märkt av på psn men det låter verkligen inte som nåt att gråta över så värst. Har bara sett folk med små prefix innan deras namn men inte märkt av att de spelar på nåt speciellt sätt eller nåt. Jag är för upptagen med allt dödande ;)