var det 28 i sverige? segt med 3 dagar extra... :P
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
27:e nu tydligen Betalade av 100% av bf3 limited med inbyte och 60% av MW3 Hardened edition häromdagen :) gött med dom 2 hetaste titlarna för 900kr Får dock vänta tills fredag kväll innan jag får spela :(
I.C.T.W Ill be heading out soon
Reviews är ute.
http://www.metacritic.com/game/pc/battlefield-3/critic-reviews Överlag verkar det som att kritikerna bajsar snett på SP kampanjen men säger att multiplayern är guld. Det här är ett av få spel där jag inte har nåt emot att single playern kanske inte är jättebra :)
Får mitt ex imorrn förhoppningsvis, fan vad jag längtar.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Inte helt ovanligt är svenska Game Reactor hyfsat off med sin review jämfört med de andra siterna. De har gett BF3 det lägsta betyget hittils på metacritic, 8/10.
Hangaround
2011-10-24 15:06
Alltså SP-kampanjen kanske kan vara rolig att spela igenom. Jag ser den mer som en bonus, den finns där om man vill lira lite för sig själv. 99.9% köper ju ändå BF3 för mulitplayern. Blev dock sugen på att leka lite i Co-Op'en. Lät som ett roligt tidsfördriv.
Kampanjen verkar ju lite fet med tanke på trailern man sett. Men såklart det är Multiplayern man är ute efter!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
är ju tydligen med unlocks i co-op också, så en del vapen måste du köra det för att låsa upp.. Gillade Spec-ops från Cod, hoppas det är något liknande..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Idag ikväll inatt :D
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Hangaround
2011-10-27 10:07
Gh, jobba till 18:00, hemma 19:00 GHHHHH!
har det i min näve....arbetsmoralen gick från 70% till typ 5% väldigt hastigt... men ikväll!!!!
tut!
Hangaround
2011-10-27 14:20
Min chef sprang iväg på lunchen och hämtade ut sitt BF3. Så kom han och teasade mig. men ikväll!!!!!
fick mitt igår kväll. har mest spelat singel player, och fan va nice det är! riktigt jävla snyggt, ljudet e helt galet bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vet inte om jag är dum i huvudet men jag hittar fan inte produkt nyckel! Var är den??
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
på den vita lappen i lådan? iaf PC versionen
tut!
Manualen eller?
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Orgin är sämsta skiten ever. Det är ju så överbelastat just nu att det inte ens går att installera spelet.
Älska pcgaming amirite? Plockar ut mitt ex idag, slutar 15:30 pendel till tälje sen tillbaka till stockholm. Ny brud och bf3 på samma dag = awesome
behövde nya drivisar till mitt graffekort, får felmeddelanden och spelet kraschar....uppdaterar drivisar, får felmeddelande...googlar och hittar olika lösningar, kör sweepers för registret och rensar bort allt, fort. krasch.... inget lirande igår förutom första uppdraget...(kanske värmeproblem med graffe kortet) dock fungerar det om jag kör mindre krävande lir så känns inte som att det är värme problem. idag blir det ominstallation av hela jävla burken och nåde gud om jag inte får det att fungera ikväll....
tut!
Hangaround
2011-10-28 09:22
(PS3) Lirade i 2.5 timmar i går och rankade upp till 4. Det är så sjukt jävla roligt. Teamade upp med en kompis över skype och körde. I början kändes det som att vara ny på en skola. Man kan redan ämnena och språket men man känner ingen och hittar inte i korridorerna. Men sedan lossnade det och man var tillbaka i topp 2 igen :D
Att spela TDM känns inte som att spela ett Battlefield spel, så mycket skit på samma gång så det känns nästan som att spela MW2 på Rust. Deras spawns är ju katastrofala i TDM också. Borde komma en patch till det. Tills dess håller jag med till Rush/Conquest, så mycket mer underhållande.
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Gogaku P25 Det där var kanske den coolaste videon någonsin :D
JKIBMM
MisguidedAngel skrev: behövde nya drivisar till mitt graffekort, får felmeddelanden och spelet kraschar....uppdaterar drivisar, får felmeddelande...googlar och hittar olika lösningar, kör sweepers för registret och rensar bort allt, fort. krasch.... inget lirande igår förutom första uppdraget...(kanske värmeproblem med graffe kortet) dock fungerar det om jag kör mindre krävande lir så känns inte som att det är värme problem. idag blir det ominstallation av hela jävla burken och nåde gud om jag inte får det att fungera ikväll....Det är inte så att du har ett Gforce 560 TI? Av någon mongo anledning så funkar det fan inte att spela med det kortet.
nej faktiskt inte, har dock en polare som har ett TI som fungerar kanon säger han...dock så har han klockat det! meeen han hade problem som fan med att ljudet lagga å lite skit så han trodde det var graffekortet för det var som om hela spelet laggade...dock bytta han från standard ljudet som är typ 6.1 eller nåt till Stereo å då flöt det på fint...
tut!
hahaha Martin!!! såg din profil bild! max dahlbom här!!! haha what are the odds of thaaat??
tut!
Hahahahahaha! Max! Shiiit! Fan vad sjukt!
vad nu då?
Om det är någon som kommer på en lösning på 560 ti problemet så får ni gjärna posta lösningen här. Jag börjar bli galen på detta.
Riktigt bra spel, tillskillnad från SIMPO diggar jag TDM. Tycker att det blir jäkligt bra. Har inte testat Squad grejjen men den brukar vara vätt fet den med. Spelade igenom single player på typ 3 - 4 timmar ? WTF.. testa Co-Op oxå.. Måste spelas med någon du känner.. annars hamnar du med iddis.. och du failar om den andra personen dör..
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Några tipps på bra servrar?
fick du ordning på ditt problem Papa? jag får directX crash och kan inte ens starta spelet länge. fuck PC, nu blir det PS3 och projektor istället!
tut!
Ytterligare en sunk release, helt onödigt att spela just nu. Conquest är fortfarande skabbigt och servers suget kuk. Hoppas dom fixar nåt innan 8:e...
Doggsonlol Förstår inte problemet, enda nackdelen jag upplever är mortar campers, och metro station ensidig bana med raketer och bomber. Vad är ert längst HS och vilket vapen, satt ett på 509m med SVD stock.
MisguidedAngel P28 Nja, jag kan spela en stund sen fryser det bara. Jag måste flasha om min bios på grafikkortet säger alla men det funkar inte det heller. Jävligt trött på detta nu, hoppas dom släpper en patch snart.
Tombombadilla P25: Mortar campers är awesomesauce, kör UMP på mitt support pack sen jävlar blir det horeri med mortars. Hittils har jag väl spelat typ 15 timmar mp och 30 minuter sp, sp var astråkigt :D så jag pallar fan inte spela den och har ingen att spela mp med heller :D BF spelen solo = meh Fan är Dieallot när man behöver han :/
Adda mig JesuzShoots Nej det är ikke awesome, förstör så mycket
Hangaround
2011-11-06 11:21
Campers knäcker man med kniven. Visst dom fraggar dig en gång...avslöjar sin position, sedan flankerar man dom och they never saw it comin' to them. Begreppet camping i Battlefield-serien existerar inte för mig eftersom det är taktisk krigsföring, inte nått jävla "Springa-in-i-kulor-utan-att-bry-sig-quake-kamikaze-spel". Man måste planera, inte ta samma position och bli dödad om och om igen, då får man helt enkelt känna sig...ägd. Suppression/kill-byta position, står man still så kan man räkna med att snubben kommer tillbaka och sänker dig. Sedan verkar vissa spelare glömma bort att utnyttja den grymma environment som BF3 erbjuder; Väldigt korkat att springa mitt i vägen, när det faktiskt finns terräng med träd och byggnader att utnyttja. "Jävla noob camper sniper". Vet inte hur många gånger man läser det varje dag in-game. Vad begär dom? Att de ska ställa sig upp synligt och ge dom en chans? Nej, snipers ska vara osynliga, det säger väl sig självt. Summan av kardemumman; Tycker man inte om spelare som campar....sluta spela BF.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Förstår inte riktigt folk som gnäller på camping i battlefield.
Säg att man spelar Conquest och har tagit över en bas och vill sedan hålla den. Ska man ställa sig ute i det öppna bredvid flaggan och springa omkring o vänta på motståndarna? lol. kom igen..
Hangaround
2011-11-06 14:38
CO-Sign på twomas & marvingaye.
Någon som vet om det finns en fix för oss stackare som har 560ti? Jag vill spela :(
Nytt g-kort? Rush Siene Crossing är förmodligen den mest adrenalinpumpande momentet i BF3 för min del nu iallafall. Har tröttnat helt på Conquest.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Campers knäcker man med kniven. Visst dom fraggar dig en gång...avslöjar sin position, sedan flankerar man dom och they never saw it comin' to them. Nej du kommer inte in i deras bas. Varje gång du har dödat 1 av dom har dom redan dödat 2-5 kamrater till dig, balanserat?
Begreppet camping i Battlefield-serien existerar inte för mig eftersom det är taktisk krigsföring, inte nått jävla "Springa-in-i-kulor-utan-att-bry-sig-quake-kamikaze-spel". Precis vad metro station i conq mod är, quake style.
Förstår inte riktigt folk som gnäller på camping i battlefield. Du tröttnar när du blir sprängde i luften så fort du spawnar eller försöker ta dig in i krigzonen.
Trodde inte man kunde göra en så tråkig SP men BF3 lyckades. Trots en kort kampanj var den för lång och jag spelade igenom på ren vilja. Otroligt dålig story telling i uppdragen (vid sidan av en sunkig story). Det fanns kanske tre bra moment:Spoiler starten vid flygplanet var skön, halo drop och när Dimas partner dör, Dima börjar springa in i tunneln och vänder sig om en kort sekund. Det är bra exempel på story telling. Men man spelar väl inte BF för SP, eller? Co-op då? Hade hoppats på något som var lika bra som t ex Spec Ops i MW2 eller varför inte co-op i Uncharted 2? Det här känns, efter tre uppdrag, lite som SP. Lika ointressant. Men det är ju MP som räknas, eller? Medveten om att BF tar ett tag att komma in i och lära sig allt från att känna av siktet till rusha över öppna ytor och smyga runt hörn, gav jag det några timmar. Det var småsegt men började lossna till slut. Conquest och framför allt Rush är bra och bjuder på variation. Det ser bra ut men banorna kan ibland vara lite väl lika varandra. En del banor är dessutom på tok för stora för konsol. Det känns som att de är anpassade för bra många fler spelare än 24, vilket får till följd att man ibland lätt kan springa runt ganska länga utan att se en kotte. Om ens lag samtidigt är jäkligt bra på att ta flaggor innebär det att inte mycket händer. De gånger man då spelar själv blir det väldigt sömnigt. Sammantaget är det bra, men inte riktigt lika bra som jag hade hoppats och trott. Ska ge det mer tid, men samtidigt innebär det att dörren helt plötsligt ligger öppen för MW3 att överraska.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Hangaround
2011-11-07 10:37
Förstår inte riktigt folk som gnäller på camping i battlefield. Du tröttnar när du blir sprängde i luften så fort du spawnar eller försöker ta dig in i krigzonen. Det är ju det som är det charmiga med BF-spelen. Så har det ju alltid varit. Tycker det är otroligt roligt att spela med 1-2 vänner över skype och försöka hitta andra vägar för att ta ut motståndarna som håller en linje, flagga eller station. Ta med en medic, eller assult som det heter nu, en recon och en enginer (beroende på map och situation). Om alla samarbetar och gör sin grej så brukar man kunna ta sig in till flaggan/M-com med lite tålamod och försiktighet. Tycker det nästan är roligare att ligga i underläge.
ps. Det är inte menat som en lektion i BF utan pekade bara ut vad som är BF för mig. NU vill jag hem och spela.. uncharted 3. !
Hangaround
2011-11-07 10:39
Trodde inte man kunde göra en så tråkig SP men BF3 lyckades. Håller med. Har sparat SP (om det är mycket till att spara) till de gånger servarna kraschar eller nätverket ligger nere.
Håller med, Seine Crossing + Rush mode är en riktigt rolig kombo. Känns som att de flesta maps funkar fint i både Rush och Conquest mode, medans vissa funkar riktigt, riktigt bra i ett mode men faller smått i ett annat. Fast Operation Metro är fortfarande riktigt enformig i Rush och CQ och funkar egentligen endast i Deathmatch och Team Deathmatch, tycker jag :( Som tur är så är DICE, till skillnad från de flesta andra FPS utvecklare idag som gör spel för konsoll, smarta nog att inkludera en old school Server Browser med filter för maps och modes och annat så man kan alltid spela exakt vad man vill! Det är nog ärligt talat det som jag älskar mest med BF3 på konsoll. Sjukt att det ska vara så jävla ovanligt med Server Browsers i FPS spel nuförtiden... Att ha uppe Battlelog på laptopen och följa ens progress, kolla upcoming unlocks osv medans man spelar på ps3an är riktigt trevligt det med. Gillar att Battlelog uppdateras konstant och att man även hör det där sköna ljudet efter man vunnit en runda.
Evolution Ja single playern var verkligen inget vidare. Hade hellre sett att DICE byggt på och utvecklat den typen av SP kampanj som de försökte sig på i första Bad Company spelet där det var väldigt stora öppna maps, likt multiplayern, och det var lite mer sandbox aktigt . BC's kampanj var långt ifrån perfekt men överlag ganska kul och definitivt mer "BF" aktig än BF3's superskriptade, linjära kampanj.
Kan ju tillägga att jag egentligen inte köper argument som "man spelar BF3 för MP". I sådana fall kan lika gärna skippa att ha med SP. Om jag minns rätt pratade DICE dessutom om en lång kampanj, på uppemot 10-12 timmar. Möjligt att det stämmer om man ska ta sig igenom kampanjen en gång på låt säga Normal, en gång på Hard och sedan komplettera uppdragen för den som vill ha trophies/achievements. Men det är i min mening falsk marknadsföring så det skriker om det. Kampanjens tidsgräns bör baseras på något i stil med hur lång tid det tar en genomsnittlig spelare av genren att ta sig igenom spelet på en normal svårighetsgrad. Det gör mig trött på utvecklarna. Lägg även till annat som att PS3-ägare skulle få med 1942. Inte för att jag är intresserad, men det har varit så mycket skitsnack från EA/DICE inför släppet att man undrar om de ens tror på sin produkt eller bara försöker lura oss? Väntar fortfarande på ett fps med riktigt lång, genomtänkt kampanj. Det närmsta är fortfarande CoD 4. SpT : Vill inte göra dig besviken, men spara inte på kampanjen som om den vore ett fint vin. Den är snarare en öppnad bag in box som stått ovanför kylskåpet i sex månader.marvingaye: Server browsing är faktiskt riktigt bra. Blev lite förvånad när jag såg att det fanns (kanske finns i tidigare iterationer, men jag har inte spelat BF sen typ första spelet).
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Evolution P27 Bad Company 1 och 2 hade inte server browsing på konsoll. Men nu är iofs BF3 en uppföljare till BF2. Angående det med SP kampanj... Grejen är att BF3 är som sagt en uppföljare till BF2 som inte hade någon SP kampanj överhuvudtaget. Så jag tycker iaf inte det är så konstigt när folk säger att de spelar BF för multiplayern och att SP inte spelar så stor roll. Bad Company spelen var de första BF spelen som hade en kampanj och de spelen räknas mer som "spin off" spel, likt BF Heroes och 2142. Huvudserien för alla old school fans är BF 1, 2 och nu 3 och det faktum att BF3 nu helt plötsligt har en SP kampanj ses mer som ett onödigt "bonus tillägg" för dessa BF spelare. Inte helt olikt single player spel som plötsligt får ett eller fler multiplayer lägen utan att de egentligen behöver det i spelarens ögon, som typ Dead Space, Bioshock eller Mass Effect. Jag har inte ens spelat igenom hela SP kampanjen och har inga planer på att göra det heller. BF3 kunde lika gärna släppts helt utan SP överhuvudtaget och det hade inte spelat någon roll för mig, och jag vet att jag är långt ifrån ensam om att tycka så.
*Med BF1 menar jag såklart BF 1942, kallar det så eftersom det var det 1:a BF spelet