Lite synd att det inte är conquest. Visst det är så nära till release iaf men det faktum att dom kör på samma map som alphan är tråkigt. Snubbarna på BF3 forumet är helt galna över att det är rush:P
Haha, på tal om reqs så valde jag mitt nya gfx (gamla brann) baserat på benchmarks gjorda i bf3 betan.. :P Rush är roligare än Conquest! mer intensivt och hetsigt. jag är pepp som fan just nu! Frågan är om man ska fixa SSD tills dess och installera BF och system på en sån disk. lär ju underlätta loadingtiderna iaf..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Hangaround
2011-09-23 13:58
Frågan är om man ska fixa SSD tills dess och installera BF och system på en sån disk. lär ju underlätta loadingtiderna iaf.. Det har jag gjort, sedan så blev det ett GTX580.
Tabbade mig lite med moderkortet utan SLI, men aja...man får väl spara till ett nytt om det inte skulle hålla i längden.
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
Ah, jag köpte nyss ett uppgraderingspaket med en i7 och ett Asus p67 sabertooth moderkort, sen blåste jag gfxet vilket var tur, så det blev ett 6950.
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Hangaround
2011-09-26 19:22
Haha, rysningar i hela kroppen :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hade gett min vänstra kula för att få en dator som kan maxa det där spelet nu.. har fan inte råd!!! :(
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Hangaround
2011-09-26 20:08
Även om jag tycker hela BF3 vs MW3 grejen är lite överspelad så måste DICE få cred för detta:D 99 problems but COD aint one.
Hangaround
2011-09-27 10:46
Om det är nån som sitter på en betanyckel men vet att de inte kommer använda den: PMa mig!!
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994
"Above and beyond the call" haha in your face!
Beta ikväll!
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Haha, ä'r det imorgon ALLA får betan? hoppas det, för jag hittar ingenting om den annars..
Jag har spelat 3 timmar idag på ps3. Rush är som sagt inte min favorit när det kommer till gamemodes men det är kul när man vill ha lite mer kaos än teamplay. Jag har mest kört recon och då kört semi-auto sniper close range. Funkar förvånansvärt bra. 48-11 är mitt rekord hittills, även fått väldigt många kills med Glocken.. grymt skön pistol - Väldigt snyggt för att vara konsol - Banan är samma storlek som på pc. Löjligt stor jämfört med rush banorna i bad company. Många olika rutter att ta för att nå mcom stationerna. Trots storleken så måste man i stort sett aldrig leta efter någon att skjuta - Många småbuggar - Älskar weapon och attachment leveling systemet - Väldigt bra ljud, inte lika actionfilm aktigt som i BC spelen - Bra animationer Jag är nöjd
! P23 hur är inomhusmiljöerna? jag tänkte mest på inne i lägenheter och sånt. BFBC2 var ju väldigt enformigt. Man hade en del saker (bord, stolar osv) i ALLA hus och allt såg likadant ut..
Simba inne i tunnelbanan finns det väldigt mycket saker. läskautomater, bord, stolar, soptunnor, lådor, skåp, toaletter you name it.. Många olika rum att gå in i. Den sista delen av banan är den delen som har vanliga hus man kan gå in i. där är det relativt tomt dock och husen är tyvärr exakt likadana. Så dom två husen var dom enda platserna på hela banan som var lite tråkiga. Alla andra platser är väldigt detaljerade
Ah, låter nice ändå.. hade hoppats på mer variation inomhus för bättre upplevelse. Men men, man ska ju skjuta folk, inte granska rum.. :P Ingen som lirar pre-beta på PC? tänkte på hårdvara vs spelbarhet..
Kommer vara borta från boxen hela veckan när det släpps så vet inte om jag ska skippa det eller inte, tänkte bara lira det tills 8:e november sen har jag roligare saker för mig
I.C.T.W Ill be heading out soon
Conquest på Caspian Border
Äckligt nice.
Flygplanen verkar dock vara väldigt långsamma i jämförelse med BF2.
När kan jag ladda ner det då? och vart ifrån? står inget på origin om det och inget på hemsidan..
Det är asum, riktigt asum. Kommer köpa på release
Väldigt lovande. Gillar verkligen flytet när man rör sig, hur gubben hoppar över hinder baserat på fart osv. Finns så klart en del buggar men det är sånt som kommer fixas. En detalj som kanske inte är så bra är hur mycket grafiken skiftar. På avstånd ser det mesta riktigt bra ut, men på nära håll kan det ibland kännas lite platt och kantigt (ibland känns det som att krypa på målat golv istället för en gräsmatta eller grusig tunnel). Men över lag kan det bli bra.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Grafiken är inget att hurra över, men känsla/djup > utseende. Sämsta jag placerat mig än så länge är en stark 5:a, ligger vanligtvis top 3 med min fantastiska Bolt action sniper :) Bra att veta att jag skulle haft 90 gamerscore på det om det vore full version :(
Inget att hurra för? wtf? Ljuset och ljudet är helt jävla underbart. Det jag stört mig på hittills är att man blir helt jävla blind bara någon siktar åt ditt håll med lasersikte. annars är det nice! så sjukt roligt,. synd att allt man gör nu kommer nollställas bara.. :P
Evolution P27 Ellerhur! Flyter så otroligt fint. Älskar att man "lutar" sig lite när man svänger
Spelade på Xboxen igår kväll :D bra grejjer. Är jäkligt imponerad att jag satt 2 timmar med en bana utan att ens vilja stänga av :D + att tiden flögfram..Med tanke på att det kommer komma in Fordon och flyg till detta sedan!
Ljudet är extremt bra !! Känslan blir jävligt nice mycket bättre än något annat bf spel. Jag antar att det har mycket med ljudet att göra och att det händer saker runt omkring hela tiden. Att kunna springa och slänga sig bakom något är hur fett som helst... Gah tror världen kommer stanna ett tag vid realesen :D
Simba
Det är klart att det ska nollställas...
Lite gamplay från igår, har för mig att jag lovade Tombodilla gun play :D
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
någon mer som lirar på PC? så man kan adda och spela lite mer "seriöst"..
Fan cribbe jag vill ha din hd pvr :( collat headshot med svd98:an inom loppet av 2 timmar. Är lvl 15 nu servrarna är döda gg EA :(
Grafiken är inget att hurra över, men känsla/djup > utseende. Fan snackar du om? Kör du xbox eller?
Jag har en dator som är mycket bättre än dem flesta, men kan bara köra high. Är redan överkåt på grafiken. Ska lätt inskaffas lite mer till min dator så jag kan maxa skiten!
Simba Adda Sellish, både Origin o Battlefield.
Dock är ju platoon & party joins helt fuckade just nu, funkar inte. Har sett framemot detta spel hur länge som helst nu, trodde förväntningarna var för höga men icke så.
Nu har jag lärt mig hur man lägger sig ner, då känns allt mycket bättre!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Hittat lite mer jag stör mig på.. Bland annat att man inte kan välja vilken squad man ska vara med i, vilket innebär att jag ALDRIG hamnar med irl kompisar.. Sen kryper man igenom marken på en del ställen och liknande, men det är ju en beta! När tror ni att vi dödliga får prova caspian border? vet att dom ger ut passwords till en del servrar hela tiden..
Jag håller ändå med Doggson gällande grafiken när det kommer till objekt väldigt nära dig. Då blir det till och från lite platt. Kanske är smällar man får ta på så stora banor, många spelare och i övrigt många andra riktigt bra element. Och så fort det blir lite avstånd så är det lugnt. Ska egentligen inte klaga så mycket småbuggar som att det inte går att ställa ner t ex deploy-grejen på vissa ställen, att menyerna är osmidiga, kniven är lite seg (vilket jag iofs hellre föredrar än att nån hugger dig från tre meter) men det förtar bitvis känslan. Dock väger alla fördelar över och jag hoppas de här problemen försvinner. Att bli bländad av lampor och lasersikten är jobbigt men på ett bra sätt. Blir du bländad är det svårare att sikta, men å andra sidan är det lättare att se när fienderna kommer runt ett hörn. Bra tillbehör som ger både för- och nackdelar för såväl dig som fienden.
kniven är lite seg (vilket jag iofs hellre föredrar än att nån hugger dig från tre meter Njaa, den var mycke segare i t.ex BC2.
Hittat lite mer jag stör mig på.. Bland annat att man inte kan välja vilken squad man ska vara med i, vilket innebär att jag ALDRIG hamnar med irl kompisar.. Håller med där.
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Nu har indikatorn försvunnit över friendlies, vilket suger ganska hårt. varannan kill är friendly ju.. :P
Sellish: Klart jag spelar xbox :) Blir intressant med alla "OMFG BF3 LOOKS 2000X TIMES BETTER THEN MODIRN GAYFARE3" fanboysen Fan ska dom säga nu när spelet ser ut som bajs? Squads är fuckade, och betong blocken på höger sida som attacker är genomskinliga för fiender med snipers :D men dom kan inte skjuta dig bakom dom. men man ser igenom skiten Blir ett kul spel, gillar att man faktiskt lvlar och snittar runt 25+ kills minst per match även som sniper. Lvla i Bfbc2 var så satans segt och pisstråkigt sen hittade man aldrig folk. Dock borde spray snipers försvinna, förstör spelet för folk som vill snipra på riktigt.
På konsol ser säkert MW3 bättre ut än BF3. Anledningen till att folk sagt så är väl för att DICE bara visat PC-versionen i sina trailers. Läste någonstans att även om banorna inte blir lika stora på konsolerna så kommer luftrummet där man flyger vara lika stort så att man slipper vända var 10:e sekund. :P Undrar om det stämmer..
Gnäll inte för mycke med tanke på att det bara är en beta! Sen är det inte felfritt men det slår nog MW3 med hästlängder.
Jo, det är mycket snyggare än MW2/3. Även på konsol. Men det betyder inte att grafiken är komplett. Problemet ligger främst i att grafiken är ojämn. Men vem bryr sig. Det var kul att testa lite, nu har jag i stort tröttnat. Lite synd att man inte fick testa flyg etc men Metro med Rush var faktiskt en riktigt bra bana. Skönt varierande.
Evolution P27: Då måste ju Ps3:an fått nån uber version, spelet ser för jävla taskigt ut :D Men det spelar ingen roll så länge jag gillar snipern är det lugnt :) Sellish: Det slår nog ingenting :D håller från 28e till 8 november, sen så ser vi nog vilket som är nummer 1. Krävs mycket mycket mer för att BF3 ska knocka MW3, men blir en rolig vecka. Vill se lite mer maps bara
någon mer än jag som har problem med att indikatorn för friendlies försvinner?
Skulle gissa att du snubblat in på en "hardcore" server!
Hangaround
2011-10-03 22:59
Har spelat det sedan släppet och ser via Battlelog att jag spelat i ca 8 timmar. Och jag har som många andra påpekat, tyckt att det är synd att DICE valde att släppa Operation Metro tilö betan och inte Caspian. Men nu är det Metro som gäller. Men hur som helst så är det en väldigt intensiv och tight bana på vissa delar och mer öppen på andra. Variationen gör att (tycker jag) man får tillfälle att testa på olika klasser under en och samma bana. Om jag är med i Defender-laget brukar det variera mellan Recon och Support i första delen, sedan Recon med IVR under jorden och sedan som Engineer i slutet då man får nytta utav RPG'n när Attacers sniprar från byggnaderna. Så det är riktigt roligt mer variationen. Och även om jag som ovan påpekade att Caspian borde vara valet för betan så tycker jag ändå att Metro har något som gör att jag hela tiden kommer tillbaka och spelar. Det är enligt mig ett bra betyg. Älskar att attackera båda B-stationerna nere i tunnelbanan. Härlig känsla att rusha dem med sin squad. BF3 kan bara bli bättre.
Hangaround
2011-10-03 23:16
Brukar ni hoppa fallskärm under A i första delen (parken) ?
Har alltid undrat om man kan hoppa fallskärm i bf3, då kan man de antar jag!
Alltså, jag hatar att säga det men jag håller med doggson här. Det är ju inte vackert alltså, förstår varför de väntade så länge med att visa upp konsoll versionerna. BFBC2 såg faktiskt snäppet bättre ut än det här. Tror sorgligt nog att MW3 kommer se bättre ut av dessa spelen på konsoll (och möjligtvis även ha bättre "känsla" tack vare 60fps) Sen är det lite märkligt att de valde Operation Metro och inte Caspian för betan. Tycker inte Metro är Battlefield aktig. Inga vehicles, väldigt lite destructibility och väldigt liten bana. Ingen sandbox feeling som annars är ett typisk BF trademark. I princip alla selling points som BF som serie har över MW går ej att hitta här, förutom att det är klassbaserat. Jag ska vänta med att ge mitt fulla omdöme tills jag spelat Caspian eller nån mer BF aktig map och förhoppningsvis spelat det på PC med. Men tills dess är jag smått besviken. Förresten, någon som spelade Medal Of Honor 3 multiplayern som DICE gjorde?? BF3 är otroligt mycket mer likt MoH än BFBC2, vilket är väldigt märkligt. Nu snackar jag om gunplay och hitpoints m.m. Inte för att vara FÖR negativ dock, tror fortfarande att BF3 kommer vara ett väldigt kul spel och är fortfarande hypad. Som nån annan redan sagt, "BF3 kan bara bli bättre".
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Är det bara jag som tror att MW3 kommer floppa så in utav helvete ? Fick jättehöga förväntningar när dem sa att det var en blandning mellan MW1 & MW2 sen såg man trailers o så och blev nedstämd, så blir man lite dum i bollen när folk säger att MW3 kommer ta BF3..
Sellish Jag kommer säkert spela MW3 SP iaf, men jag slutade vara pepp efter MW2. Visst, det är roligt om man kör 20 minuter någon kväll, men man tröttnar snabbt på run&gun och vill ha en till "dimension". Jag kommer spela BF3 som fan, med egen platoon och sånt. Bara en sån sak som att recon kan "måla" ett mål och kalla in kryssningsmissiler (ej bekräftat med just kryssningsmissiler) kommer vara så sjukt hett! Peppade med massa BFBC2 för någon dag sen, hittade sjukt roliga saker. T ex att vara massa engineers i en blackhawk och laga den under färd = oförstörbar flygande vapenplattform med 2st gatlingguns.. xD
Black ops sålde 25m ex, BFBC2 sålde 8m. Folk är inte galna om de tror att "Call of Duty" som varumärke är helt enkelt otroligt jävla starkt. Sen att Call Of Duty spel med "Modern Warfare" som subtitel har historiskt sett presterat ännu bättre än Treyarchs spel gör det till ett tämligen säkert bet att MW3 kommer sälja väldigt bra. Tror absolut att BF3 kommer sälja bättre än BFBC2, men förmodligen inte mer än MW3. F.ö är jag mer intresserad av vilket som kommer vara mest roligt att spela och det lutar fortfarande åt BF3 för mig trots att jag ej gillar Metro betan.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Jag tror också att MW3 kommer sälja mer, COD är väl just nu det spelas som är mest "mainstream" eller vad man ska säga. Då jag tror också att dem säljer mycket mer än BF pga att det är amerikanskt. Jag har själv spelat alla COD spelen, nördade sönder på alla MW's och lite på Black Ops (som var ett av dem mer sämre spelen på länge) och förstår det roliga i dem, men tycker ändå inte dem slår BF's underbara, verkliga gameplay.
Sellish: Eftersom vi på konsol bara fått dom sämre versionerna av BF så är det inte konstigt att Cod har störst hype, du som PC spelare säger att BF känns verkligt att spela medans jag som konsol spelare säger att BFBC2 var bland det mest clunky och underliga jag spelat. Gillade aldrig heller delayen som fanns i BFBC2 när du dog, det kändes som du hade en chans dom där 0.5 sekunderna sen helt plötsligt var du död Visst var det kul men det var inte kul så speciellt länge, jag saknaden den där känslan som man får när man glider runt med Intervention i Mw2 och får nice kills. I betan har jag exakt den känslan så det är jävligt lovande Personligen tycker jag det är jävligt tråkigt att det är sånt gap mellan Cod och allt annat på marknaden, nya generationer föds upp på hype som gäller att springa och skjuta folk i huvudet enbart. Medans jag var uppfödd med alla möjliga udda typer av spel.