I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Multi] Battlefield 3

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2011-05-23 21:49
Jag gör det=) Ibland, har alltid gillat Shotguns råa kraft. Men det står under flechette rounds "Penetrates wood, metal, enemy soldiers" Så dom kanske inte gör mer skada men går igenom en person och träffar den bakom.

Hursom så tycker jag inte att det är ok med exklusiva vapen och DICE.. eller EA(som förmodligen ligger bakom idén) kommer få mycket skit för dethär

2011-05-23 22:56
Haha bra preorder shit.
88 LMG bräcker dom andra heavy machin guns. Bättre accuracy, superior firepower ^^
Suppresso, gör dig svårare att hitta.
DAD-Flech, massaker i trånga utrymmen.

Poet

2011-05-24 07:27
Duktiga killar det var väl sagt att det där var UK exclusive? ;)
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-05-24 08:52
Nu har jag bestämt mig, jag förbokar... eller så visste jag redan att jag kommer att äga detta spel oavsett.

Köttgun är juh hur bra som helst.. Det beror på vilken klass och bana du spelar på. Blir lätt massaker.
 -? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Poet

2011-05-24 09:28
Man bestämde sig ju nästan för att förboka när dom började snacka om return to zanarkand (eller va skiten heter) release dlcn
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-05-24 20:56
Om du är smart så väntar du tills en månad innan spelet eller nåt. Det kommer fler exklusiva deals. En på DICE twittrade att det enda sättet att få type 88, flash suppresorn till SKS snipern och flechette rounds är det förhandsbokningserbjudandet. och det är bara i england. Alla på BF forumet är typ galna, fast dom har alltid varit otroligt negativa över allt så det förvånar mig inte

2011-05-25 10:31
Behöver inga extra prylar, kör endast med pistolen ;)

2011-05-25 10:49
haha cribbe elit thoughts! Vill se dig spela in några klip där du e i fronten med en pickadoll och försöker panga ner en UK Exclusive fletchshooter ^^

Dum fråga men man vet aldrig med extra prylar om dom går att kombinera?

2011-05-25 10:52
Det kommer du att få se :D

2011-05-25 19:18
Demize99 på twitter som är Gameplay designer på dice påpeka att flechette rounds kommer till andra shotguns också såg jag nu. Men du får dom bara till DAO-12 om du förhandsbokar i england:P

2011-05-25 21:26
Demize99 har även bekräftat att det inte kommer finnas något sätt att öka din skada i BF3 och det kommer inte heller att finnas något sätt att öka ditt hp eller minska mängden skada du tar.

Nu ska jag försöka att inte posta något förens efter E3

2011-05-30 08:52
Doggsonlol
Man bestämde sig ju nästan för att förboka när dom började snacka om return to zanarkand (eller va skiten heter) release dlcn

Gissar på att du menar back to karkand.. jävla final fantasy nörd :)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Poet

2011-05-30 12:11
marvingaye: hahaha men det var ju nära
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-05-30 17:49
hahaha weeaboo!

2011-06-06 22:45
Multiplayer trailer. Dock väääldigt kort så går inte att få ut så mycket. Vi kan iaf konstatera health bar och squad leader

2011-06-06 23:19
Oj.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-06-07 01:18
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-06-07 01:43

Thunder Run: 8min tank trailer!
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.
Admin

2011-06-07 02:27
Bland det snyggaste jag sett...
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Poet

2011-06-07 08:37
MP TRAILER! Sug min kuk vad gullig den var :D
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-06-07 11:17
Den personen som inte äger detta spel i höst.. är väldigt konstig.

2011-06-07 12:11
Jag blir så lack på det här spelet :P

Nu lär jag ju köpa en speldator (alltid vart konsolälskare) det går inte att hoppa över denna titel heller. även om det släpps till konsol så måste man ha pc versionen!
Poet

2011-06-07 12:47
Enda anledningen till att ha pc versionen är för att den är gratis precis som allt annat på pc
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-06-07 13:07
Enda anledningen till att ha pc versionen är för att den är gratis precis som allt annat på pc

Syftar du på nerladdning? Spel som detta är inget man laddar ner..detta köper man och sedan ligger man och gosar med kartongen medan installationen sker för att sedan vara fast framför skärmen tills man glömt bort vilken veckodag det är ;)
JKIBMM

2011-06-07 13:21
Är man ensam när man kör tanken eller har men en polare som kör den åt en?

För i arma 2 behöver man 3 spelare för att köra tank.

2011-06-07 13:38

Dessutom kommer PC versionen vara det snyggaste spelet som någonsin har gjorts. Allt vi har fått se har varit PC versionen, ingen vet hur skiten kommer se ut på 360 ännu.

in b4: "waaaaaah fuckin grafickz whores. inge rikti gaymur boo"

Jo, tyst.
Poet

2011-06-07 14:01
marvingaye: Att spela spel pga grafiken är som att kolla på en porrfilm för storyn.

Tror det kommer se bra ut på boxen också, men det är inte direkt det som spelar störst roll. Huvudsaken är ju att det är kul att spela.

Bästa med tex BFBC2 var ju "DROP THAT MOTHERFUCKER" efter den trailern var jag såld på spelet.
Blev inte sämre av att amerikanerna skrek motherfucker i mp och gulingarna gapade om Judar och horor.

Lite som Bomber är arga från cod 4, en asum grej som gör en glad att höra.
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-06-07 14:32
Att spela spel pga grafiken är som att kolla på en porrfilm för storyn.

Horribel liknelse. Sen vem har sagt att man spelar spel endast för grafiken? Grafik är endast ett av flera element, för somliga ett tämligen viktigt element eftersom spel är ett visuellt medium.

Spel som redan är bra blir endast bättre om de dessutom har bra grafik och flyter fint.

2011-06-07 18:30
IGN Mulitplayer Preview

http://pc.ign.com/articles/117/1172554p1.html

Sakerna jag gillar

- Riflemen now double as medics, healing players and reviving

- The Support class is now equipped with a light machinegun and ammo packs. Fett bra + att vi slipper oändlig granatskjutning med granatkastaren

- Suppressive fire gillar jag också, kul att dom belönar folk som kör support så som det funkar i verkligheten^^

- Now you can opt out of a revive

2011-06-07 19:47
Är man ensam när man kör tanken eller har men en polare som kör den åt en?

För i arma 2 behöver man 3 spelare för att köra tank.

Arma 2 är väldigt mycket mer åt "simulator hållet" också.. Misstänker att det är som BF2, du KAN köra själv, men alla som gör det är dumma i huvudet då vagnen inte är hälften så effektiv.. Ungefär som alla p14 i BC2 som campar helipads och flyger runt utan gunner..

2011-06-07 23:43
Valbar kniv bekräftat, ingen mer auto-knife. När man hugger nån startar tydligen en animation och om dina medspelare är snabba kan dom döda den som ska hugga. Som i KZ3.

Även bekräftat att man tar skada av fallande bråte och sånt

2011-06-08 07:41
Simba, är man duktig på att flyga så kan man enkelt köra helikoptern ensam och ändå krossa ;)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-06-08 07:49
DMAt

Men inte på långa vägar lika mycket som om du hade haft en gunner.. =)

2011-06-08 10:36
ingen auto-knife, hoppas det finns många att välja mellan :D

2011-06-08 11:47
Suppressive fire är grymt! Det har de snott från Project Reality! :P
Bra mot snipers och andra som gömmer sig i gräset, då behöver man bara skjuta lite mot dem för att störa så att man kan söka skydd.

2011-06-08 14:10
Ok, nu har vi sett lite mer info. Man kommer kunna använda Valbar kniv OCH Auto-knife. Vafan är det för jävla idé? den enda orsaken jag kan se med detta är att man bara får dogtags om man dödar med valbar kniv men ändå... Löjligt.

Hp reggar även tillbaka out of combat, visst kan jag tycka att detta gör så att suppressive fire blir ännu mer användbart, duckar någon bakom en mur för att regga hp så sprejar man bara som en gud så reggar han inget. Tycker ändå att dom skulle tagit bort HP reg helt.

Fordon kommer ha olika specs som thermal, extra kulspruta osv

Battlelog kommer funka som call of dutys elite fast gratis då såklart. uppdatera i realtid med stats och info, claner osv

2011-06-08 14:12
customizable dogtags med t.ex hur många kills man fått osv.

2011-06-17 08:11
Konsol gameplay från Jimmy Fallon

Poet

2011-06-17 09:39
Grattis alla grät så physical packet kommer släppas efter och är just nu bara en timed preorder grej
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Rappare

2011-06-17 11:00
Supressing Fire! Då vet jag vilken klass jag ska spela haha. Har alltid saknat det i FPS-spel.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2011-06-17 11:32
Mycket bättre kvalle.

2011-06-17 11:41
!@L@!
--(O)--

2011-06-17 13:02
Ser bra ut tycker jag, speciellt med tanke på att dom har lång tid på sig att finputsa

2011-07-20 21:03
Battlefield 3 alpha testing ska börja nu och det sker genom invite only. här har ni FAQ och även en sida där ni kan kolla om ni är aktuella

http://
https://bf3alpha.battlefield.com/includes/inc_help_en.php?iframe=true&width=640&height=420

http://https://bf3alpha.battlefield.com/index.php?id=1

Poet

2011-07-20 22:47
Dom skulle väl köra beta på pc och ps3? Annars kan jag se fram emot att lira beta på boxen
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Poet

2011-07-20 22:50
meh var ju pc skit only, fick kod jävel men det ar ju jävligt onödigt...

Ifall nån vill ha och den inte fuggar mitt ea konto eller liknande så är det väl bara hojta
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-07-20 23:07
mina länkar funkade visst inte så bra. men aja det finns på bf3 forumet.

skulle gärna ta en kod men min nuvarande dator har xp:P

2011-07-21 09:26
Doggson hur fick du koden? Jag har veteran status 6, men fick ingen kod för det inte :(

Har du kvar koden tar jag den gärna :D

2011-07-21 16:29
är bara vet stat. 4 :( får man inte alpha då????

har bfbc 1-2 bf1942+alla exp och bfheroes och play4free
Get Random!

2011-07-21 21:20
Har läckt ut sjukt mycket gameplay på youtube, ser nice ut. Dock har jag ett par klagomål såklart. instant prone, man hör motståndarna skrika vilket betyder att man ger upp sin position även fast man inte vill, 3D spotting är med fast dom verkar ha förbätrat det lite så att den oranga triangeln inte följer efter bakom hus och sånt.