Jag blev lite kåt. Men precis som du säger, instant prone är inte så bra. Hata drop shot :( I BFBC2 hör man också motståndarna skrika. Jag tycker det är bra som fan och gör det lite mer verkligt typ. Men det ser tungt ut och lär bli bättre ju mer det utvecklas.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Läser att claymores ska finnas också. Det gillar jag verkligen inte, för även om man är vaksam så kommer man springa in i MÅNGA claymores. Aja, man kan inte få allt
Själv tycker jag granater alltid varit drygare än claymores.. sniper + claymore ftw..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Själv tycker jag granater alltid varit drygare än claymores.. sniper + claymore ftw.. haha... + perken så man får extra explosives ;P
Get Random!
i vilket tidgare bf har det funnits innan föresten?
Get Random!
Klickade på länk och skrev mitt ea skit, var inte mycket svårare än så
I.C.T.W Ill be heading out soon
så alpha invites kommer till random battlefield veteraner eller måste man signa upp någonstans+???
Get Random!
Man har väl kunnat få genom att köpa vissa andra spel också. Fick tillgång via Medal of Honor.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
king-phil om jag nu kommer ihåg rätt så finns claymore's i bad company serien =p Länge sedan jag spelade :P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Engineer kan lägga ut minor men de kan endast skada pansarvagnarna om jag minns rätt.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
precis... finns minor och c4 .... fanns claymores på bf2? inte spelat det så mycket.
Get Random!
Ja claymores finns i BF2 Fick en invite i fredags, kan ju inte spela på min dator iaf då jag fortfarande har xp så får dra och lira hos någon polare:P
Hej Spelare, Som en av våra lojala och pålitliga Battlefield-spelare har vi nöjet att bjuda in dig till alfatestet av Battlefield 3. Instruktioner följer nedan. Vi bjuder in just dig eftersom du har ett stort intresse för Battlefield-serien, och för att vi anser att du förstår de tekniska problemen som kan uppstå tidigt under en spelprodukts utvecklingscykel. Syftet med att alfatesta Battlefield 3 är att genomföra en rad serverrelaterade tester inför releasen, inklusive belastningstest av back-end. Vi vill också att du ger oss feedback på hur du upplevde alfatestet totalt sett. Observera att detta inte är den öppna betatesten som startar i september, det är inte betan som utlovats till de som köper Medal of Honor™ Limited Edition, och det är inte en officiell demo. Det här är en mycket teknikfokuserad alfatest som inte reflekterar den slutliga kvaliteten på spelet. Spelprestandan är på ett tidigt utvecklingsstadie och kan vara lite kantig och långt ifrån optimal och servrarna kan stängas ned vid behov. Det kommer att vara tidsperioder av inaktivitet och perioder då vi kör tester som har en negativ inverkan på alfatestservrarna (som orsakar lag, rubber-banding, etc.). Antalet tillgängliga platser är begränsade så se till att lösa in din unika alfatestkod medan den är giltig (se instruktionerna nedan). Om du väljer att delta i alfatestet så ber vi dig vänligen att inte dela med dig offentligt av information, bilder, videos eller dina intryck av testet. Om du har några frågor ber vi dig att vända dig direkt till oss på DICE i det stängda alfatestforumet som vi skapat enkom för detta ändamål. Battlefield 3-teamet här på DICE ser fram mot ditt deltagande. Med vänliga hälsningar BATTLEFIELD 3 ALFATEST INSTRUKTIONER Datum: 19 juli-1 augusti Plattformar: PC SÅ HÄR GÖR DU FÖR ATT DELTA 1) Gå till BF3 Alpha redemption-sidan 2) Logga in med dina EA-kontouppgifter 3) Godkänn det juridiska avtalet och bekräfta ditt deltagande 4) Få nedladdningskoden 5) Följ nedladdningsinstruktionerna 6) Ge feedback och svara på undersökningarna via vårt stängda forum Tala om för oss vad du verkligen tycker, vi uppskattar dina åsikter. Du kommer automatiskt att få access till det stängda forumet när du löst in din alfatestkod. Forumet är integrerat i vår Battlelog webbdestination, där du även kan följa dina stats, kolla severtider (server uptime), samt använda en rad sociala funktioner. Om du behöver hjälp med något medan du startar upp alfatestet gå till: ease.custhelp.com. Där hittar du FAQs som hjälper dig att komma igång och en länk till "Kontakta oss" för att när som helst komma i kontakt med vår dedikerade Battlefield 3-trupp. REKOMMENDERADE SYSTEMKRAV FÖR PC OS: Windows 7 or Vista (SP1) Installed: Origin CPU: Quadcore @ 2.0 GHz or faster RAM: 4GB or more Hard Drive: 7.25GB free Video: 512 MB or greater DirectX 10 or 11 compatible card with latest drivers (AMD 11.5 or later, nVidia 275.33 or later) Sound: DirectX 10 or 11 compatible card Internet: broadband connection Observera att detta inte nödvändigtvis reflekterar spelets slutgiltiga systemkrav. Har fortfarande koden kvar, antingen känner jag mig jättesnäll eller så skriver nån 400 ord om hur Halo revolutionerade konsol fps gaming så är den din ;)
Hel rush-match från alphan:
Ingen dålig drop shot vid 3:25. Bort med skiten. Annars ser det fett ut :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hoppas inte många gör som han , dock verkar han vara lite halv cheesy när han spelar. Använder rpgn jävligt ofta lol!
Get Random!
Frankie är tung :) Gav bort min beta kod till en random youtuber lol
:D
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Doggsonlol beta kod? den som är i september? jag har fått en alpha kod nu iaf :D tror det iaf. dock kommer min dator imon elle fredag. ska bli chiiiiiiillllll
Get Random!
Menade alpha koden :) Ingen här skrev 400 ord om det jag ville så jag bad snubben på tuben skriva varför han ville spela alpha :) När han skrev "I wanna play the shit out of it" så insåg jag att han nog ska ha kodjäveln, hade ju inte velat ge den till någon casualtastic whoait ;)
hoppas inte många gör som han Hoppas inte många använder OMA + Danger Close i MW2.
Hoppas inte många använder Martyrdom i COD4
Vänta lite nu....
ähh... när det väl kommer större banor så händer det inte... man tjänar bara på det dära i close-range!
Get Random!
och som alla vet är jag long range assasin ninja pr0
Get Random!
Dom håller edan på med en lösning så det är en viss delay i skjutandet när du går in och ur prone. Så bye bye drop shot
Har ju varit sagt ett tag att det inte ska gå. Synd att frankie fick så mycket skit för sina videos han är nice att lyssna på
Nyaste trailern från gamescom! Fyfan vad nice säger jag bara
! P23 fint fynd :D -- Läste att det skulle vara 10 gånger så många unlocks i BF3, jämfört med BFBC2 dvs. De vill att du ska spela mycket och länge :D
Japp och när man tittar på listorna på saker som är med så tvivlar jag inte, jag orkar inte räkna men det är MYCKET mer än i BC2 En del roliga saker som sticker ut är ju 60mm mortar som jag antar är en portabel mortar och inte en magisk mortar som i BC. EOD boten som är en sån man skickar ut för att desarmera bomber och dylikt SOFLAM som är en laser marker så du kan markera mål för jetplan, helikoptrar och sånt. Jag undrar hur dom ska balansera M82A3'an dock som är .50 cal och semi-auto men dom hittar nog på något All denna info är som julafton för mig
Postade detta i Gamescom tråden, men det hör hemma här med.
LOL v
hahah bilden Men inte så konstigt kanske. Battlefield-hallen hade väl 64 datorer uppkopplade till samma spel läste jag. Svårt för IW att slå. :P
Hade spelat mw3 mp före bf3 vilken dag som helst 9 Banor? låter lite meh men iofs är dom ju stora, föredrar dock close quarters så hoppas dom fått till dom delarna Varför 2 pers i coop videon? var snack om 4 player. Varför coop missions? skulle vara coop genom hela campaignen?
Hade spelat mw3 mp före bf3 vilken dag som helst Du och dom tre andra på bilden hahaha
9 Banor? låter lite meh men iofs är dom ju stora BF har ju lite av en tradition att utöka med mappacks & etc :p
9 Banor? låter lite meh men iofs är dom ju stora, föredrar dock close quarters så hoppas dom fått till dom delarna 9 banor + 4 från back to karkand expansionen som kommer kort efteråt. alla gamemodes kommer kunna spelas på all banor och jag tror close quarters kommer funka bra för dom som vill köra squad dm eller TDM. Får ju plats typ 10 cod banor på en BF3 bana och du har många olika valmöjligheter när det gälle rhur du ska anfalla. Tro mig det kommer bli bra för alla
A-10 Thunderbolt?!!?!!?!?!?!? omg! nice!
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
EOD Boten kommer kunna defusa och armera MCOM's. Den kommer även kunna laga och förstöra fordon med en blowtorch.. Soldater också såklart. Ser redan framför mig hur kul det kommer bli med robot fighter:P Eller hur det kommer komma upp videos med 64 spelare som alla kör engineer och skickar iväg sina bots^^
marvingaye: hehehehe ! P23: Har inte bokat så bara hoppas att back to zanarkand mappacket ligger i redan från början precis som det gjorde på bfbc2 med EA passet, onödigt att boka när EB kommer sälja det för 699 och elgiganten förmodligen 299-399
Doggsonlol det är fortfarande "Karkand" :D
Doggsonlol Det blir tyvärr inga FF mappacks inte^^ Du gillar att samla achivivements så antar att du har en ganska fin samling spel? Byt in ett par stycken på gamestop och förhandsboka limited edition så är saken biff. Är ytterst tveksam till att det kommer vara gratis och kommer nog ligga på 120 spänn och släppas runt en månad efter release
Blir lättare med zanarkand. Jag har inga spel som ger något det är problemet :( Tänkte mest att alla kopiorna som såldes day 1 BFBC2 var limited, kanske kunde ha sån tur. Byta in 7 spel mot1 funkar inte
Nån som vet om man kan rulla summoner class i back to zanarkand packet? Typ dra in en bahamut drake när man kör defence och ligger risigt till. Bra idé till kill streak.
marvingaye Hellz yes!
Jag letar ställe att förhandsboka det på, har bara 2 krav: Back to Kirkand samt möjlighet att preloada spelet.. Vart får man detta? Cdon har inte längre back to kirkand med, utan bara någon slags paket med fler uniformer osv..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
förhandsboka det på origins ? om du inte vill ha en fysisk kopia av spelet :)
körde gonom webhallen nu.. hörde av en kompis att man i 99% av fallen har spelet dagen innan det "släpps" vilket spöar preload.. :P
Kommer också förhandsboka på webhallen, fast beror iofs på priset. Föredrar att ha spelet i handen efter gta4 incidenten
Hangaround
2011-09-20 16:16
Beta 29e Sept. Nån som sitter på en pre-beta nyckel och inte tänker använda den så...jag utnyttjar den gärna! ;-) System Requirements: MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS OS: WINDOWS VISTA (SERVICE PACK 2) 32-BIT PROCESSOR: 2 GHZ DUAL CORE (CORE 2 DUO 2.4 GHZ OR ALTHON X2 2.7 GHZ) MEMORY: 2 GB HARD DRIVE: 20 GB GRAPHICS CARD (AMD): DIRECTX 10.1 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 SERIES, WITH ATI RADEON 3870 OR HIGHER PERFORMANCE) GRAPHICS CARD (NVIDIA): DIRECTX 10.0 COMPATIBLE WITH 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 SERIES WITH NVIDIA GEFORCE 8800 GT OR HIGHER PERFORMANCE) SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE KEYBOARD AND MOUSE DVD ROM DRIVERECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS OS: WINDOWS 7 64-BIT PROCESSOR: QUAD-CORE CPU MEMORY: 4 GB HARD DRIVE: 20 GB GRAPHICS CARD: DIRECTX 11 COMPATIBLE WITH 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 OR ATI RADEON 6950) SOUND CARD: DIRECTX COMPATIBLE KEYBOARD AND MOUSE DVD ROM DRIVE
'... och Sverige tar ut negern och sätter in en zigenare...'<br> Bulgarisk TV under bronsmatchen i VM 1994