Gillade aldrig heller delayen som fanns i BFBC2 när du dog, det kändes som du hade en chans dom där 0.5 sekunderna sen helt plötsligt var du död Som föredetta konsolspelare håller jag med om det. Då BF är mer anpassat till PC så är det nog inte lika najs på konsol, antar väl att BF får ta över PC världen medans COD busar runt hos konsolerna.
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
nya generationer föds upp på hype som gäller att springa och skjuta folk i huvudet enbart. Medans jag var uppfödd med alla möjliga udda typer av spel. Kan hålla med om detta..
men varför vill du ha just min PVR är det inte bättre att ha en egen? :D
Kan även lägga till att jag spelade BF3 på PC oxå.. men tycker att konsol versionen var stabilare :S ska spea imorrn och se om det är bättre då.. Men det var riktigt fett att se spelet gå på Res, Ultra :D.
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
men tycker att konsol versionen var stabilare Ohfan? Dem sa ju att spelet skulle vara anpassat till PC.
Nåt jag stör mig på är fan att man ställer sig upp när man blir revivad, man ligger död bakom en sten och så kommer en medic och gör sin grej, så ställer man sig upp o blir skjuten.
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Sellish Jo de kommer antagligen lägga jävligt mycket krut på PC versionen.. Det är väl därför d släpper en open beta :D. De har slutat bygga på spelet och tillängnar sedan alphan all sin tid på bugg fix oxh att lyssna till deras fans och läser forum för att upptäcka fel, för att kunna släppa det så buggfritt som möjligt. Men det är omöjligt till och med för de minsta spelen. Specielt när det handlar om multiplayer :). När du blir revivad får du ett alternativ.. vill du ställa dig upp eller vill du tillbaks till deployment right?
Jo det får man, men om jag vill fortsätta leva så borde jag ju kunna göra det och fortsätta ligga ner om du fattar?
:D ja, och behöva vända dig för att ligga på magen
Men det var riktigt fett att se spelet gå på Res, Ultra :D. så vitt jag vet finns inte ultra med på betan, high är det högsta grafikinställningarna.
Varför vet jag inte, kanske för att folk ska bli positivt överaskade, eller för att det tweakas med saker fortfarande..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Bästa med PC versionen :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ett spel jag lär fortsätta spela. Två minus är distans skotten från SWAM (första rpg) och Sniper, åt helvete vad dålig bana raketen har och ingen stege på siktet heller. Bra noob vänligt system om man jämför med arma 2, gör det hela enklare och roligare bra anpassat också till hur snabbt spelet är.
Hangaround
2011-10-09 11:30
Cribbe Stötte på en sån där långhalsing nere i Metronom där det är som mörkast. Blev så jävla rädd och äcklad. Kasta in de där figurerna i random skräckspel så lär man drömma mardrömmar livet ut.
SpT :D fan så fett att du har sett den i "verkligheten"
Läste precis att DICE kommer att skeppa med en extra Disc till PS3 och 360 användare. För att de ska kunna installera High textures för BF3 på hårddisken och spela med mycket bättre grafik :D detta är en otroligt fin nyhet för konsol användare.
CRIBBE skrev: Läste precis att DICE kommer att skeppa med en extra Disc till PS3 och 360 användare. För att de ska kunna installera High textures för BF3 på hårddisken och spela med mycket bättre grafik :D detta är en otroligt fin nyhet för konsol användare.:O var läste du det? nästan så jag baxnade här ju...om det är sant så kanske det blir PS3 iaf då....min Projektor kommer gå vaaaaarm!!
tut!
Hangaround
2011-10-10 15:36
CRIBBE Haha ja. Men det var på PS3:an. Så det äckliga asen finns där med.
L
äste precis att DICE kommer att skeppa med en extra Disc till PS3 och 360 användare. För att de ska kunna installera High textures för BF3 på hårddisken och spela med mycket bättre grafik :D detta är en otroligt fin nyhet för konsol användare. Det är en extraordinärt fin nyhet för oss med konsol. Har du källa? Kollade runt på bf3 forum men hittade inget.
Efter betan nu är stängd så måste jag säga att mina förväntningar fortfarande är lika stora som tidigare. Att det var fel map, att den genomsyrades utav COD-anda gör antagligen bara att det färdiga spelet kommer att upplevas som ännu bättre. Som att dricka 2,0 Harboe-öl i en månad för att sedan få en årspremium på kalla Anchor Steams:)
Hangaround
2011-10-10 16:26
här r en skrivelse borde stå lite överallt på nätet nu.. Sök på BF3 + extra disc eller nått. Men PS3 versionen lär inte behöva en extra disc eftersom det är BlueRay :D. Tror iden härstammar från Rage, som ville att man skulle installera allt på sin hårdisk för att få en mycket bättre spelupplevese.
Åh va min flickvän kommer hata mig såfort jag får tag på ett exemplar!
Vikktorius P24 Det är få stunder i mitt liv just nu som jag är glad över att jag inte har flickvän, just pga Battlefield 3.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Relationstatus: Gift med BF3 nä men det är sjukt vad längtar tills jag skrapat ihop ett x antal tusen så jag kan köpa mig en grymt bra dator så jag kan sitta på max grafiken! :) Testat betan på min brors dator för 1 vecka sedan kanske och han har 7.1 ljud i sina hörlurar, när man ställer sig i mitten av banan.. ojoj! :) Känns verkligen som att man står i en krigszon då ;) Tanks som skjuter på andra sidan banan blandat med en helikopter i ovan samtidigt som kulor som flyger förbi ens huvud, galet mäktigt.
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
DMAt: Dregglar lite lätt nu...
sincedayone: Haha nej men det är ju så. Detta kommer bli våran första "prövning" :)
Vikktorius P24 Hon kanske kommer uppskatta att du är hemma hela tiden :D
Hangaround
2011-10-17 17:30
Min tjej har förhandsbokat Skyrim. Så mitt problem är att vi kommer att slåss över vem som skall få spela =/
Längsta sniperskottet? :P
Visserligen sköt han nog väldigt många gånger innan han väl träffade men ändå coolt att se kulan falla så pass mycket.
Kul att kolla på Ghosten på det skottet haha.
Fan posta videor, artiklar osv osv osv. MÅSTE FÅ UPP PEPPEN TILL MAX!
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Hangaround
2011-10-18 17:35
Gameplay / Maps Seine Crossing:
Operation Firestorm:
Grand Bazaar:
Hangaround
2011-10-18 17:38
Battlefield 3 PS3 Operation Guillotine Singleplayer Gameplay (CAM)
Jäkla fet banner de har fått upp på Medborgarplatsen :D
CRIBBE pix ffs!
Simba, tror det är större chans om du frågar SpT. om du inte vill ha någon skräpig bild från en mobil dvs..
SpT, varför skulle han veta? :P
Hört att han kan ta bilder
3 saker jag inte gillar: 1. Man kommer synas på minimappen varje gång man skjuter om man inte har ljuddämpare. Trodde BF3 skulle ha awesome ljud, då räcker det väl med att höra var fienden är? 2. Det dyker upp dödskallar när ens teammates dör. Detta är nya grejer som inte var i betan. Det roligaste som finns är ju att smyga upp bakom en squad och döda dem en efter en, kommer ju i princip inte gå nu. 3. Flaggorna är ihopklumpade även på de stora kartorna...why? Varför ens ha stora kartor om flaggorna är i en liten klump...blir det lättare att skala ner kartorna för konsol då?
Hangaround
2011-10-19 09:06
tror det är större chans om du frågar SpT. SpT, varför skulle han veta? :P Hört att han kan ta bilder Haha. Har tyvärr ingen bild på det. Kan slänga upp nått om jag drar förbi. Men om någon annan hinner före så varsågod.
Hangaround
2011-10-19 09:14
3. Flaggorna är ihopklumpade även på de stora kartorna...why? Varför ens ha stora kartor om flaggorna är i en liten klump...blir det lättare att skala ner kartorna för konsol då? Den punkten suger ju verkligen. Men om man jämför.
På Heavy Metal i BF2BC så upplever man att flaggorna är långt ifrån varandra. Och nu är ju t.ex Firestorm och Caspian B större kartor än Heavy Metal. Kan det vara så att de iaf är lika utspridda, räknat i distans som H.M i BF2BC?
Hangaround
2011-10-19 16:08
Men herre gud. Måste de komma ut med en sån här trailer veckan före släppet? Det är inte snällt utav dem!
kolla inte på trailer här utan kör fullscreen 1080 och bra ljud.
Länk till klippet
Har märkligt nog blivit fullständigt opepp på det här senaste veckan eller två. Det har blivit för mycket och känns inte intressant längre. Får se om det ändras närmaste månaden :)
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
the_real_apa P22 som senior designern sa: "You guys are why we made Hardcore." Jag kommer antagligen bara att spela hardcore, har enbart spelat HC enda ifrån bf2 tiden. Helt enkelt för att jag inte klarar av att skjuta 4-5 skott på center mass utan att någon dör.. :P
Bara jag som är så fruktansvärt sugen på Strike at Karkand?
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
sincedayone P22 nej, lätt en favvobana från bf2, önskar som gjorde mer remakes, typ Kubra Dam och lite mer.. Kommer rocka röven på Karkand DIREKT jag får spelet! :P
Simba Back to karkand expansionen kommer ej att släppas samtidigt som spelet, dom har inte satt något datum ännu på den
Det står ju i trailern som SpT postade att Back to Karkand-expansionen släpps med Limited-Pre Order. Då borde den ju komma för gemeneman rätt tätt inpå.
och jag har förhandsbokat det, så jag får med back to karkand, då borde jag väl kunna spela det direkt?
Ja det antar jag verkligen.
Man får ju för fan rysningar!
Alltså jag blir helt tokig på hur fett det verkar!