I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Officiella Big Brother Tråden 2004 (Håll er här!]

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2004-02-01 02:21
foffo e utslängd :P

2004-02-01 13:41
Jahopp, nu är Foffo ute ur huset ja...
Fan va skabbigt av dem att bryta reglerna så! Ska bli ball att se detta på TV sen, bigbrother-rösten lär ju fått feta spelet när de klättrade över ju! hahaha
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2004-02-01 15:28
Kan någon förklara varför foofo men inte dom andra fick lämna?
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.

2004-02-01 15:41
Hittade det:

(k)Under kvällen har deltagarna revolterat mot Big Brother och brutit mot många regler.

Det hela började när den blåa sidan började smida planer på hur dom skulle gå tillväga för att få träffa deltagarna på andra sidan.

Vid denna tid ansåg Big Brother att Foffo var en drivande kraft i planerna och kallade därför in honom i bikten.

Här fick Foffo en varning av Big Brother:

– Det blir du som får lämna huset om ni fortsätter med planerna.

Deltagarna, med Foffo i spetsen, pratade därefter igenom sina alternativ och kommer överens om att bryta mot Big Brothers regler.

För att få Foffo att förstå allvaret i situationen kallade Big Brother in honom ännu en gång i bikten för att understryka allvaret i Big Brothers tidigare varning.

När Foffo kommer ut från bikten informerar han sina kompisar Olivier, Stefan och Jean om situationen.

Dom diskuterar igenom sina alternativ och kommer fram till att Foffo själv får välja vad dom ska göra.

Foffo bestämmer sig för att dom ska bryta mot Big Brothers regler och klättra in till den röda sidan. Han kände till risken med att bryta mot Big Brothers regler och vilket straff han skulle få.

Detta är anledningen till att Foffo tagits ut ur huset. Det återstår dock att se om Olivier, Stefan och Jean håller sina ord mot Foffo om att dom skulle lämna huset om Foffo straffades.(/k)

Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.

2004-02-01 16:47
Fattigt... Foffo var ju rolig. Hade varit fetast om dom tre andra snubbarna höll sitt ord och stack dom med haha..
Hade verkligen fuckat bigbrother 2004.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2004-02-01 17:03
Jag lovar, det är något fuffens mellan BigBrother och Foffo . Detta stämmer icke... Vi får se om jag har rätt!
Laila Freiwalds

2004-02-01 17:22
Kvällens program
Ikväll får vi se mer av Olivier och Carolinas bravader i sovrummet. Olivier drabbas av skuldkänslor och pratar om att lämna huset… Dagen efter har dom båda väldigt dåligt minne.
På den röda sidan börjar stämningen bli lite tryckt. Angela är trött på Olga som
i sin tur tycker synd om Angela. Foffo och Jocke tycker att Caroline är lite väl pessimistisk och irrationen är påtaglig. Vi får också se nomineringarna, Ulrika i tårar och Stefans utbrott mot Olivier.

Ball!
Laila Freiwalds

2004-02-01 20:06
princess
Foffo å Ulrika bytte sida med varran.
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!
"Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors

2004-02-01 23:29
noooo, inte Fofo me hans rådjurs ögon.... han va cool..
ut me den shitty mensa bruden...
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?

2004-02-01 23:30
Foffo leker revolutionär
..........?

2004-02-01 23:37
Foffo är förort. They couldn´t handle it ;)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha

2004-02-01 23:54
shunare
hahahaa!
"Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors

2004-02-02 00:01

men kan inte alla gå ut ur huset? tänk vad kul det hade varit ;)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-02-02 15:06
Foffo o jocke är grymmast , carro o hon andra tjejen är körda i huvudet , Olga är söt o snäll .....................

2004-02-02 15:25
Olga är äcklig
Det är inne med mobiltelefoner igen

2004-02-02 16:27
Nu e Ulrika back on her side igen! Varför allt detta byte? har de idétorka redan eller?
Laila Freiwalds

2004-02-02 16:38
verkar så.annars hade de inte skcikat in så jävla mkt vin hela tiden. ge dem massa uppdrag för fan. den sidan me mensa bruden o dem har ju svintråkigt o den andra sidan får musik o grejer hela tiden tycker jag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-02-02 17:16
jag tror nog att dom insåg alldeles för sent att deras idé att dela huset var skit..

2004-02-02 19:07
jag diggar fan Olivier mer å mer för varje program, han e fett skön..

2004-02-02 19:22
haha!
"jag tänker bara på en sak, dricka. varseguuud"
Olivier e fett skön!

2004-02-02 19:35
Jepp. Olivier är skön som fan. Varsööeeguuood!

2004-02-02 19:44
maad-jobbig fransmannen blev när han körde sin "djyrgårdeen,djyrgårdeen"

som nån sa, pinsam serie men ack så rolig.....

peace
..........?

2004-02-02 19:45
Carolina är en ärkebitch .
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2004-02-02 19:52
Det skulle inte förvåna mig om foffo bara var en mullvad som va där för att skapa oro osv i huset. Och att det här var förbestämmt. Men men, hoppas han kommer tillbaka.
öhm.

2004-02-02 19:59
hahahaa!

2004-02-02 20:00
fan va kast att foffo är ute.. dom va fan 4 st som gadda ihop sig
----------------------

2004-02-02 20:20
Varför är tvsändningarna så efter? BB måste ha anlitat världens mest lata redigerare..de ligger fan 2-3 dagar efter hela tiden.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-02-02 20:26
därför man vet ju allt som kommer hända inte lika spännande tycker jag iaf.. när ryktet sprids ut på internet typ 3 dar innan.. fan funderar skaffa bb live igenom hemsidan någon som vet om d e bra kvallite?
----------------------

2004-02-02 20:31
det bästa var ju när Olivier sa i bikten :"I want to fuck Carolina"

gahaha bra tv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-02-02 20:35
Coke P18
Förra året gick deltagarna in i huset en dag innan det sändes på TV.
Detta året gick de in en fredag, och "ankomsten" sändes på en söndag...
----------
Som jag sagt; det är nått fuffens med Foffo. De har planer för honom i huset altså!
Laila Freiwalds

2004-02-02 20:56
det ligge nåt i det U-Nas säger..

2004-02-02 21:18
Jag har ändrat uppfattning om 2 pers. Det är kul!
Carolina gillade jag från början. Men efetr hennes hjärndöda diskussion med Stefan så kan hon dra åt helvete känns det som. Jag HATAR folk som inte låter andra få en syl i vädret och bara babblar på! Så jävla omoget & respektlöst! Hon lyssnade inte överhuvudtaget på honom. Hon var barnslig som fan.
Sen har jag ändrat uppfattning om Olivier också.
Efter det här: "jag tänker bara på en sak.. dricka VARSEGOOOD"
Haha så jävla skön kille.. "jag vill knulla carolina ohlalaa"
Hahaha

2004-02-02 21:20
thagoblin
kunde inte sagt det bättre själv :)

2004-02-02 21:25
dom e värsta fifflarna dom där asså! hur många e med mig å kasta tomater på carro då hon blir utröstad?

2004-02-02 21:26
Medborgaren P16

Det beror ju på vad som händer. På ett avsnitt ser man ju ibland materiel från 2 olika dygn i huset.
Ibland är det bara ett.
Laila Freiwalds

2004-02-02 21:46
mensa carro!

2004-02-02 22:05
mencarro är äcklig
visste ni att öl innehåller kvinnliga hormoner??!.... för efter 10-12 öl kan man varken köra bil eller hålla käften

2004-02-02 23:21
mensacarro är fett jobbig.....

segt att dom ligger efter så jävla dant med tv-sändningarna
..........?

2004-02-03 00:18
+
oliver
foffo
stefan
jocke

+-
ulrika
carolina
olga
robin

-
jean
marlene
caroline
angela
!!!

2004-02-03 00:52
Är det nån som är med på att döda nån i huset ?

2004-02-03 10:16
jag är på...men vem ska vi ta då?
..........?

2004-02-03 14:32
Ja... Carro (mensa) är ett bra val. Tillsvidare.
Stena ?

2004-02-03 15:05
vadär senaste skvallret??
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.

2004-02-03 15:49
Kjellkriminell

Svar: Alla i denna tråden, förutom du då.
Laila Freiwalds

2004-02-03 16:41
förutom mig också....kollar typ aldrig, men hänger ändå med lite så ok visst, jag slösar också tid :P

peace
..........?

2004-02-03 16:46
varför ligger dom efter så mycket?
baren låg bara en dag efter..

2004-02-03 17:11
vad spelar det för roll egentligen. huvudsaken e väll ändå att man ser det..

2004-02-03 17:33
Isons_tänder: blir ju ingen överasskning då, eftersom dom som har 24timmarslivekanalen skriver på whoa och att man kan läsa på deras hemsida(jaja, kan man ju hålla sig borta från om man vill).

2004-02-03 17:36
k-2
men det blir ju en överasskning första gången man hör, läser lr ser det, vare sig det är på whoa eller i burken + att på whoa så får man läsa om saker som dom inte visar på tv men som dom visar i 24h kanalen..

2004-02-03 18:04
ok, skaffa BB-Live då :)

men det är ju rätt uppenbart att dom som fixar programet lägger tv-sändningarna senare för att fler ska skaffa BB-Live funktionen...