I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Officiella Big Brother Tråden 2004 (Håll er här!]

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2004-02-05 21:08
Härligt... undrar vad deras "plan" är..?
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2004-02-05 21:17
Kontrast-
Undrar hur mkt om all skit som sprids om Carro stämmer, expressen kan man ju inte direkt lita på, men de verkar ju trovärdigare än rykten om ngn slags rasistisk användare på nht community som kanske var carro.

gjorde mensas test i natt, deras lilla test. jag var packad, gjorde det på 12 minuter när man fick 30 min på sig och fick tillräckligt i "betyg" för att kunna klara deras test (13 av 18).

så....wtf betyder iq egentligen...?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-02-05 21:25
shit, nu händer det grejjer..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!
"Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors

2004-02-05 21:27
haha!
"Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors

2004-02-05 21:31
Olivier stannade, nu blir det lite hanky panky!

2004-02-05 21:31
kom igen nu Billy, Olivier e ju given i huset oavsett vad han har sagt..

2004-02-05 21:35
haha undra om foffo får reda på detta
----------------------

2004-02-05 21:53
nä nu e jag trött. skicka in en till jöns så det blir lite action!

2004-02-05 21:57
Fan vilka jävla svikare.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2004-02-05 21:58
Foffo is back!

2004-02-05 22:06
droppa kod shit så man kan kolla live på internet då ! :))
- Your Personal Designer -
Contact me For Designs

2004-02-05 22:08
eller huuuuuur. vafan...kood
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-02-05 22:10
Nån mer än jag som känner för att slå Caroline varje gång kameran visar henne, jag hatar människor som är sjukt säkra på sig själva och även skryter om det, det blir bara error i mina ögon, släpp loss lite. Att inte förglömma Carolines personliga rövslickare - Angela. Dom har verkligen lyckats i år med personerna :)

Coolt att Robin vann över CP-Carro i schack innan han lämna iaf...
Slå han.

2004-02-05 22:52
När Foffo arrivat till huset igen:
Stefan : Såg du livesändningen?
Foffo : Jaa, liten bit
Stefan : Då såg du kanske inte att vi hade tänkt lämna imorrn, om itne du kom tillbaka
Foffo : Jaa, hmmm
Stefan : Jo, vi sa det innan vi tre, vi hade gått ut imorrn om inte du hade kommit nu

Stefan har tidigare visat att han är den som "inte snackar utan verkstad" osv osv, "inte backa ut" och "hålla sitt löfte", men vad FAN var nu detta i huset..?

Nänä, Olivier aeger så fett!
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2004-02-06 00:03
vem åkte ut? jag missade dagens program
..........?

2004-02-06 01:33
yatzy-star

satt o tänkte på det när jag kollade också. Det hade ju varit lite snopet om de hade gått ut och foffo sedan kommit in ;)

dessutom spelade det bara roll vad nr1 (jean) gjorde. Stefan som är den smartaste av de 3 förstod ju att jean hade valt att stanna vilket betydde att om foffo inte kom in men han stannade så skulle han inte vara ensam om att inte stå vid sitt ord.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-02-06 02:35
olivier är så jävla vek, om man bestämmer sig för att försöka hålla sig från någon/något får man fan klara sig mer än ett dygn innan man bryter. och om han inte kände att han verkligen ville hålla sig undan hon silikon-carro skulle han inte bett sina kompisar hålla efter honom...
omman har så jälva kass intetgritet/självdiciplin/whatever förtjänar man förakt. oavsett om han säger roliga grejer verkar han vara en uppfuckad person.

2004-02-06 04:02
jag vill också banka in skallen på carro..
inte carolina.. hon, den andra.. ludret från östermalm..
det enda hon kan är att memorera siffror..
annars är hon bara en blåst jävla bimbo..
fy fan.. (spottar på henne..)

2004-02-06 07:06
Jag tänkte på det när Jean skulle välja att gå ut eller inte gå ut ur huset, att går han ut så har han ingen återvändo. Men stannar han så är det ingen som säger att han inte får gå ut senare..!

Men det tänker man ju inte på när man sitter där i direktsändning o har 30 sekunder på sig och en flottig stockholmare som räknar ner ;)
Laila Freiwalds

2004-02-06 08:41
mensacarro och angela borde bytas ut.. så tråkiga människor
a.n.n.a

2004-02-06 12:42
Ja jävlar vad de gökade inatt! Olivier och Carolina, fy fan vilket stön! Och sen konverationen
"Säg att du är min bitch"
"jag är din bitch"
"Säg du älskar mig"
"jag älskar dig"

haha så jävla rått altså!
Laila Freiwalds

2004-02-06 12:43
Vad var det för droger dom pratade om att dom skulle ta?
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2004-02-06 13:14
Ne men fy fan, caroline e ju helt störd... jag hatade BB linda, men det här en FANIMEJ värre... skjut henne snälla...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2004-02-06 16:25
man kan smuggla in mellan skinkorna :P
..........?

2004-02-06 16:32
de e snack om att foffo smugglade in ngt ...de e mkt jävla snack...vem vet vad som pågår.

ngt jag stör mig grymt på e att lina snackar om att hon vill gå ut. oki. i natt säger jag vill gå ut, försöker få me olivier på det. sen har dom sex. sen vill hon ut igen. osså har dom sex igen...osså pågick de så hela natten.

kunde dom inte bara gått ut o hatt sex, för de var tydligen de hon var nojig om, att hon inte ville ha sex framför kameran. istället för att typ komma på mitt i allt, oj ,nu vill jag gå ut.

för övrigt kommer lina inte ihåg nåååååånting från i natt. som vanligt. jävlar vilka minnesluckor den bruden har. o olivier verkar ha simultana minnesluckor osså...häftigt (not)

ishishish....,

2004-02-06 18:25
hehe, fy fan va kul gårdagens och dagens bilder var.

praktiserar som redigerare på BB och fått sett gårdagens fest hela dagen idag.. allt kommer på söndag.

Carro o Ollie har såå jävla korkade konversationer..
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.

2004-02-06 19:50
haha :D knark o täckguppning, underhållning det
Contact me For Designs

2004-02-06 20:01
Henkeee

Nähä? Det e ju min dröm för fan! Att jobba "bakom kulisserna" på tv.. speciellt BB! hur är de? Hur fick du det jobbet? Fy fan nu blev jag avundssjuk som fan!
Laila Freiwalds

2004-02-06 20:04
och det var Olivier och Lina som snacka om o dra från huset dra en lina o knulla a
Contact me For Designs

2004-02-06 22:29
inte blyga asså
!!!

2004-02-06 23:30
att få vara nära huset utan direkt anledning är svårt. det finns hårda restriktioner för att komma ner dit.. min brorsas barndomspolare jobbar som redigerare där.

men jag har skrivit på tystnadspliktskontrakt så jag får inte säga nåt:)

men nåt kanske jag kan berätta imorrn

2004-02-07 01:46
shit, den där Carro verkar rätt twisted..

2004-02-07 11:15
Enligt BB själva va Carro tillsammans med Robin tidigare...
Enligt Robin så va de knappt ute på date ens ;)
Laila Freiwalds

2004-02-07 11:57
"men asså förstår du vad jag menar, förstår du vad jag menar"......DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, jocke är fan den enda normala, kanske marlene också.

2004-02-07 12:06
mos_def
marlene e fan inte normal, hennes gråtattack shit fan
Contact me For Designs

2004-02-07 12:49
sen när blev det onormalt att gråta?
you reek!

2004-02-07 13:18
killercrush
för en sån grejj, det va lite väl överdrivet
Contact me For Designs

2004-02-07 13:47
vad grät hon över då?
you reek!

2004-02-07 13:54
när ulrika blev nominerad börja hon böla som fan.. haha, fan pinsamt o se på.. alla blev rätt chockade
Contact me For Designs

2004-02-07 13:58
men vafan det är väl inget konstigt... är det nåt man ska skämmas över när man reagerar på något så kraftigt att man gråter? man har ingen aning om hur det är där inne, men det är nog en jävla pärs för psyket och framförallt gå runt och veta att man måste skicka hem människor och sätta ett betyg på dom för att rädda sitt eget skinn. sen att se det slutliga resultatet på den som är minst omtyckt skulle jag tycka kännas förjävligt.
you reek!

2004-02-07 14:23
killercrush
äsh äsh försvara henne inte hon är labil !
ojo jag tycker fortfarande det är konstigt!
osen att hon ska vara en förmedlare mellan alla gillar jag inte
men jag tror fan att dom är skådespelare hela bunten
Contact me For Designs

2004-02-07 15:21
Cleglaw
Contact me For Designs

2004-02-07 15:23
oj blev nå fel, men "Ja dom är ju så överdrivna hela bunten"
kom inte med !
Contact me For Designs

2004-02-07 16:36
vad hetr låten dom spelar gasnka ofta?? +jag såg veckans repriser i morse så det är iten helt "nytt"

pece
..........?

2004-02-07 17:51
haha, så jävla kul dag igår alltså... satt o klippte fredagen idag på jobbet.

blir skoj på söndag:)

träffade f.ö. Dominique från 2003 på bussen hem också:)

2004-02-07 18:12
Carolina mister sin oskuld...

Disk-oskuld det vill säga era kåtbockar ;)

2004-02-07 18:32
hahha, "virgin"
..........?

2004-02-07 19:07
McShit humor, humor på väldigt låg nivå:)

nämen lina och stefan e dom som vart mest underhållande och att inte glömma olivier! :D
Contact me For Designs

2004-02-07 19:07
Är Jean homo ?

2004-02-07 19:11
OLIVIER!