I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Officiella Big Brother Tråden 2004 (Håll er här!]

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2004-02-03 19:11
mmm, fan, det där BB-live skiten...är det många som har den?
..........?

2004-02-03 19:20
jag vill ha tebax foffo han ville ha revolution :)
----------------------

2004-02-03 19:46
"Jag förstår inte sätt fast" LOL

2004-02-03 20:07
Nu ligger dom i alla fall bara ett dygn efter. Hångelsnacket skrevs ju om på hemsidan typ 22.30 igår kväll.

Min +, +/- och - lista:

+
Jocke
Olivier
Olga
Sean
Foffo (om han nu kommer tillbaka)

+/-
Ulrika
Robin
Stefan
Carro

-
Mensa
Angela
Marlene

2004-02-03 20:14
Jaa ellerhur! Det skiftar mellan nån dag bara till några dagar som de ligger efter.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder.
Laila Freiwalds

2004-02-03 20:34
ibland funkar det riktigt bra men ibland är det bara efterblivet..jag stör mig på det eftersom jag själv sitter o kollar på hemsidan och sedan villjag kunna snacka med mina vänner om det...men det går inte nu :( de är för efter :)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-02-03 20:35
UT MED MARLENE! FY FAN VILKEN JÄVLA TRÅKIG VARELSE!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-02-04 01:18
Jag stör mig på att Marlene ska vara psykolog hela tiden. Och fråga ut folk om hur dom känner och varför dåå.. osv.. Också försöker hon para ihop folk som är osams hela tiden.
OK! Jag vet.. hon är en god människa och hon gör positiva saker osv..
Men jag stör mig ändå på henne.
Det är inne med mobiltelefoner igen

2004-02-04 02:41
"känner du dig attraherad av honnom"
!!!

2004-02-04 08:38
"nej"
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!
"Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors

2004-02-04 09:39
En händelserik morgon
Det hela är mycket spännande, för helt oväntat händer det nåt i det tugnt sovande rummet. Någon är på väg upp. Vi håller andan och väntar spänt.
Denna någon visar sig vara Marlene. Hon går ut i badrummet och dricker vatten. Sedan går hon och lägger sig igen.
Vi får se vad som händer härnäst. Det här är bara början på ännu en dag i Big Brother–huset!

Vafaan.. De spammar ju sin egen nyhetssida ju! varför skriver de nått sånt? Kan det verkligen vara kul för någon att läsa?

Laila Freiwalds

2004-02-04 11:20
tråkigt ju
..........?

2004-02-04 13:15
hehe, skönt..
"Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors

2004-02-04 13:35
Äckligt g0 serie :)

2004-02-04 13:56
Är det ingen som tycker att Olivier är ett svin? Jag tyckte att han var en skön och rolig typ innan "akten" me Carolina. Hur har han mage att ha sin "flickväns" foto på sig i livesändningen så att hela sveriges befolkning får se vem han har bedragit...? Sen kan han inte sluta disskutera sina bravader med Carolina... Sen går han dessutom in ibikten och bekänner hur kåt han är på Carolina.

Har hört att Olivier och hans flickvän bor ihop. Hoppas att de inte gör det längre...

© Divana - "Stå på dig, annars kommer någon annan att göra det!"

2004-02-04 16:55
Ivana

Jag håller verkligen med dig om det! Han är ett svin.
Men om man bortser från det (om man kan), så är han en jävligt ball kille! Ur tv-underhållnings-synvinkel typ

2004-02-04 17:13
han är ju pimp.... kasnke en ful och dum sådan men vafan, det är underhållningsvärdet som räknas...

peace
..........?

2004-02-04 19:35
det är robin

2004-02-04 19:55
ahhaa lol…jaug dansarr såm jöstin tämberrläke. Så bra va.
...Without Walls and Fences, Who Needs Windows and Gates...

2004-02-04 20:11
BMAN: Haha ellerhur..! Det visste inte jag heller om!
Laila Freiwalds

2004-02-04 20:31
alltså... swing?! killen har fan noll koll... luffare :)
you reek!

2004-02-04 20:36
Robin har justenhård koll på musiken ;)

han kommer åka imorgon.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2004-02-04 20:50
robin e lugn haha :) ska fan fixa bb live har inga pengar dock :P

2004-02-04 21:18
jag fattar inte hur man kan dissa Olivier, han e ju råskön :)

2004-02-04 22:57
"En i gänget"?
Varför skulle han inte vara det?

Altså jag fattar inte vad du menar... tror jag ;)
Laila Freiwalds

2004-02-04 22:57
Fan vad jag stör mig på Robin som tror han är insatt i musik!
Om jag var där inne skulle det vara så frustrerande att lyssna på. För det är ju jobbigt att hålla på att påpeka för folk att dom har fel hela tiden och rätta dom & leka besserwisser, för då framstår man ju själv som dum i huvet. Vadå 50 cent är rnb/swing ? Och marvin gaye är swing osv..
Marvin gaye gjorde soulmusik. 50 cent gör hiphop. Är det så svårt ?

2004-02-05 01:24
u-nas
jag tror att han menar att Olivier e skön och att han e en sån snubbe som man kunnat umgås med, till skilnad från t ex fucking retard Angela som ska dö..

2004-02-05 07:10
yatzy-star
Hehe aiight.. Har jag inte hört talas om, men OK ;)´

Big Brother spelade låten ”Don´t worry be happy" om och om igen. Deltagarna undrade vad det var frågan om, men kunde inte
låta bli att sjunga med i texten.
Vad dom inte visste då var att det var Big Brothers sätt att hjärntvätta dom. För senare på eftermiddagen fick dom in ett bonusuppdrag som gick ut på att inte sjunga eller nynna på just den låten.

Hahaha, gjutet som fan ju! Me like sånna uppdrag!
Laila Freiwalds

2004-02-05 08:56
hehe, ok. jag var visst helt fel ute...

2004-02-05 11:21
den där carro är kåt igen, kommer nog våldta stefan snart för ha verkar inte ger efter.....
..........?

2004-02-05 12:46
yep!

2004-02-05 12:52
ingen som kan identifiera sig med carro??+
..........?

2004-02-05 13:44
så sant så gam herk "ROBIN" skall UT! :)

men jag diggar Olga´s småa ryska boobs :P

2004-02-05 14:35
Hann inte och se den biten jag var ute just för tillfellet

2004-02-05 14:45
det hade varit riktigt kul om alla gick ut ur huset efter livesändningen ;)

fast jag tror det står något i deras kontrakt om den sortens aktiviteter.

sitter o funderar på om man lägga upp 249 kr för att kunna sitta hos min kompis o se på BB 24/7 :)

2004-02-05 15:46
att ni ens sitter å tittar på detta skit är ju nästan magiskt asså..
mama said knock you out

2004-02-05 17:08
Det hade vart ganska fett om alla hotade med att gå ut, och dessutom visade att de menade allvar på livesändningen ikväll!
Undrar om det blir "tekniskt fel! då adam tappar skägget ;D
Laila Freiwalds

2004-02-05 18:44
ja stör mej på den där carro som tror hon e skit smart fast hon e helt tvärrt om ugly också ! ja stör mej på den där jean göte gayen och hiphop kungen som dansar om justin timerberlake eller va han sa ...
ARE U READY FI DI ROAD

2004-02-05 19:06
Är det nån mer som Kanal5 har hängt sig för?
Laila Freiwalds

2004-02-05 19:10
Japp, big time.. Konstigt att de inte lägger ut en "tillfälligt avbrott" skylt...
*Down with the kids*
The queen of wishfull thinking
& P.R.O. Whoa Crew / Lite äldre, lite bättre!

2004-02-05 19:13
Nu kom det tillbaka!
*Down with the kids*
The queen of wishfull thinking
& P.R.O. Whoa Crew / Lite äldre, lite bättre!

2004-02-05 19:22
gillar fan carolina.. och olga med..
de är så härligt spåniga..

och, NEJ, stefan är inte smart..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-02-05 19:26
Vilka svettfyllor kanal5 är! De fortsatte ju där programmet borde ha vart, inte där de avslutade... Hoppas de ber om ursäkt sen innan nästa program, annars blir jag våldsam! ;)
Laila Freiwalds

2004-02-05 19:30
hatet växer inom mig... :)

Var det helt oprovocerat?
- Ja, tjejerna i Täby tyckte att vi Danderydssnobbar tog deras killar. Jag och min kompis stod och dansade och gjorde parodi på en tjej som var jättetjock. Då slog hon ner mig

som de säger här - social kompetens är inget krav för att komma med i mensa direkt.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2004-02-05 19:33
asså mensa-Carro är ju helt tondöv..

2004-02-05 19:40
nej han byter ut U mot Y bara

2004-02-05 20:19
"Ni två måste....eh......hmm.......... hjälpa mig!?..... att sluta leka med Carro" Haha tänker i 20 minuter på "hjälpa mig" o sen kan han resten som ett rinnande vatten ;)
Laila Freiwalds

2004-02-05 20:29
jag menar, han har ju redan med stor sannolikhet förlorat sin brud som han har hemma så han torskar ju inget på att gå hela vägen med Carro nu..

Olivier for president!

2004-02-05 21:08
foffo is back! WEWEWEWEWEWE
----------------------

2004-02-05 21:08
yeah!