Vad heter filmen? Vad heter serien?

Hobby & Fritid - Kultur & Media

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
nej är tyvärr inte danny the dog .... kommer aldrig hitta denna film igen verkar det som
RIP DJ SCREW
killha - det låter väldigt bekant alltså.. jag har det i bakhuvudet någonstans!
en smäll, en duns... och en hink att blöda i<br> <br> © VARGFLÖJT 2001-2008
boomstick :
The Shadow
"Do nothing which is of no use."
om du hittar errk let me know ........ suttit och letat plots som fan på imdb men hittar inte
RIP DJ SCREW
killha P21 :
Hittade den här, vet inte ifall det kan vara något :
Säkert inte rätt
"Do nothing which is of no use."
det är den ... tack mcspicer ska fan köpa nästa månad
RIP DJ SCREW
The Shadow... Jag och mina polare var helt fast i det flipperspelet en sommar, fan vad kul det är. Filmen var grym (tyckte jag då)
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
jag såg en film som handlade om 2 ungdommar för ett tag sedan. båda hade något handikapp, den ena var mkt kortväxt & den andra finns jag inte vad han hade för fel. de är typ en drama som är jäkla sorslig. nån som vet vad den heter?
mcD-one resan till melonia?
nån som har svensk text till friday filmerna lr?
krydden

testa www.undertexter.se .
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
så dumt, länkknappen menade jag :) igen:

www.undertexter.se

så ja :)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
men dom finns inte där, bara till den första
När jag var liten så såg jag en serie (tror jag, kan ha varit en film) som jag tyckte var läbbig som fan!

Det jag kommer ihåg är att den handlade om några kids och så var det några gamlingar som förvandlades till gröna slem-monster!

Jag har för mig att när de blev slem-monster så drog de sig till vatten. Kanske bodde i vatten då eller nått..

Jag tror serien visades på Sky-channel. Inte helt säker dock. Det var i alla fall på 80 talet.

Någon som vet vad jag menar???
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
är det ingen som läser i denna tråd eller är det så att ingen har en aning om vad jag snackar om?
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
krydden

kan det möjligtvis vara..

Simon Birch

eller kanske..

The Mighty

tippar mest på Simon Birch!
Just Like That.
tack! faaan va niCe jag tror oxå att de är simon birch nu ska jag TANKA sen KOLLA sen GRÅTA SOM FAN! =)
För typ 5-8 år sedan såg jag en riktigt schyst fransk teknad film på SVT, den handlade om en man som var fattig och inte hade råd med mat som en dag fick se en halvfet dam mata fåglar, så han klär ut sig till fågel och blir matad av damen, mer o mer (och med mer och mer lyxmat). Damen har någon sorts betjänt också. Och fåglar kommer till hennes lägenhet som ligger rätt långt upp, och mannen börjar göra det med för att få käket. Sen visar det sig att damen käkar fåglarna sedan och vill göra detsamma med mannen.

Anyone got a clue?
"Because the organizing power of labor is the only real threat to a fascist government, labor unions are either eliminated, or are severely restricted."
cannabiiz

Kolla imdb. om Steve Martin är med kan du ju omöjligt misslyckas liksom..

den här?
Hjälp!

Vad heter den svenska filmen som börjar med att två nazister sitter och dricker öl på en krog?

thnx!
"three can keep a secret if two are dead"
Zucces jag är inte säger men jag tror iaf att den har ett datum t.ex 22 december, som namn?
Nosferatu P25

--jag hade gärna hjälpt dig om jag hade kunnat men jag känner inte igen vad du beskriver =(
en smäll, en duns... och en hink att blöda i<br> <br> © VARGFLÖJT 2001-2008
Zucces - Tic Tac?

krydden hmm möjligt :/

Galadriel nope, tror inte det är Tic Tac

Kan berätta lite mer om handligen om jag minns rätt.
När dom sitter där på krogen och dricker öl kommer det fram en utlänning som vill att dom ska slå ner honom.
Ena nazisten snackar om nån brud som han träffade i holland.

krydden menar väl 30:e november.. men den tror jag inte det är
Aldrig mer....
jo de va den jag tänkte på
Zucces - fan nu känner jag också igen det där ... men är det inte tic tac då? näää, kanske inte är, kommer inte ihåg så mkt ur den... ska försöka ta reda på det

Galadriel mjaa kanske är tic tac, fast det ringer ingen klocka.
yes plz ta reda på det!
Fransk film

en fråga om en film jag inte har en aning om vad den heter, men den är fransk och handlar om en kille som har en massa tjejer där han är på semester, han kan inte välja vilken tjej han vill ha eller nått sånt.

har för mig att filmen ingår i en serie filmer som alla har en varsin årstid som tema, skulle tippa på att det här är sommar.
Tror också att den har ordet sommar i titeln, fast på franska då.

Någon som har en aning om vad jag pratar om, den visades på svt för ett år sen eller så.

Tack å bock för svar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Zucces - Jag tror faktiskt att det är Tic tac. När dom sitter och dricker öl kommer det faktiskt in nån utländsk och jag tror det är så att han vill att dom ska misshandla han (för nåt?).

Känner du igen på bilden kanske?
www.naud.se

asöker en film som är filmad som en dokumentär av en pretto-filmare. Den handlar om två snubbar som dricker öl och fördriver tiden. Den ena får testikelcancer och tappar allt hår utan sin mustach.

Ni som sett den, vet vilken ja menar

taaack
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
RealZone F19:

A Summer's Tale av Rohmer kanske? http://www.us.imdb.com/title/tt0115940/< br>
har itne sett den själv, men det är ju franska och det är en årstidsserie.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
slowmo P21

Tack så mycket!!
Den är det, nu är det bara att försöka få tag i den också, trodde ingen skulle fatta vilken jag menade hehe..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
RealZone: du kan lite på din jourhavande cineast ;)
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Sipsonsavsnitt?!

Allt jag kommer ihåg är att Homer ska skrämma folk i vattnet genom att ta på sig snorkel och hajfena! På andra sidan gör bart samma sak. Homer skrämmer iväg folk ur vattnet och garvar i samma stund kommer Bart ur vattnet och Homer skriker:

"Aaaaaaagh Sharkboy!"

Har letat efter det avsnittet ett bra tag nu. Skulle uppskatta hjälp!

Tack
!LOYALTY!
Letar efter en film..

Jo, jag såg en film med min pappa för en herrans massa år sedan, skulle gärna vilja hitta den, så det här är vad jag kommer ihåg..

Jag tror att något bränsle eller något var slut på jorden, i vilket fall så håller man på att borra på en annan planet. Man borrar typ i en grotta eller så, under marknivå iallfall har jag för mig. Men så en dag kommer man igenom en vägg och där inne finns en grotta i berget, där inne finns det fosiler på väggen, typ en vägg täckt av det. Ingen tänker mer på de osv.

Sen får man se hur det börjar rinna massa skit från fosilerna osv, vips (har säkert missat en massa) så är ett monster löst iallfall. Man fick aldrig riktigt se monstret så långt jag såg på filmen, men jag minns en scen då en av huvudpersonerna går ut ur "husvagnen" eller vad man ska kalla det som dem bor i när dem arbetar, så ser han en polare stå vid en annan av deras husvagnar, när han vänder på polaren är där bara ett blodigt skelett istället för ansikte..

Iallfall så vet jag att på slutet spetsade dem det stora monstret med en av de jättelika borrarna de använder vid utgrävningen..

Skulle verkligen vilja se den här rullen av nostalgiska anledningar, hehe..

har ni någon aning om vilken film det kan vara?

Tack på förhand!

haha, hittade filmen på ett annat forum, filmen heter "Within the Rock" om någon är intresserad!

VAD HETER FILMEN?

En vampyr film visades igår på TV3 igår (31/5), en het tjej som var vampyr och bet en maffiaboss som var rätt ond =)

är det inte bara att kolla i tidnigen?
Som kaninen sa när han inte fick nåt att äta, Klurigt.
bolla_Biff P19:

men jag hade inte gårdagens tidning =(

sotarpojken

filmen var från 30/5 och heter "Oskyldigt blod".

Galadriel F0:

TACK! <3

blir galen snart

vad heter filmen :

en snubbe går in på en annans kontor

killen som sitter ner får en lapp av snubben som går in

snubben vid skrivbordet läser lappen och svettas osv, sen får man reda på att på lappen stod det nåt i stil med" we're even if you kill X "

X = personen som gav han lappen

hahahah vilken usel beskrivning aja hoppas nån vet vadfan det är jag babblar om

den som lyckas komma på det får en kaka av mig
" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3
midsommer?
Aldrig mer....
Fuel... vet vilket du menar men kan inte namnet på avsnittet... :S
!LOYALTY!
Producent

2006-06-19 13:23
Reincarnation P22: House on the hounted Hill från 1999
Since 1984
http://www.therealgizlee.com
Reincarnation P22

fan nu vart jag fast också, såg också filmen när jag var yngre men kommer inte ihåg vad den heter. Men den svenska titeln va något i stil med: spökar eller spöken, men detta ska jag ta reda på.
sticky trådar suger!! ingen kollar här förutom när man själv behöver hjälp vilket reaulterar i 10000000 frågor men bara 10 svar....
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Söker efter en film, tror att den är från 80- 90-talet..

Den handlar om en familj på 3 pers, en pappa, mamma och en pojke.. I början tror jag det är kalla kriget och pappan är rädd för att bli bombad och radioaktiv strålning, så han bygger ett skyddsrum. Sen när han visar skyddsrummet för familjen störtar ett plan på hans hus och han tror att de blir bombade, så han stänger dörren och den har tidlås på 20 år eller något. Så pojken fostras där nere (de har konserver med mat så det räcker) Sen så öppnas dörren, och de märker att det inte var någon bomb och sånt.. Jaja, den är kul iallafall=)

Vad heter den?
<3
Jontish P17

Skulle tro att det e Blast from the past:

www.imdb.com