I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Wrestling (spoilers: WWE, TNA)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-01-10 16:33
Tamefan på tiden alltså.
word

2006-01-10 23:01
Bra att de vart en ny champ!!!! Men ingen höjdar ppv direkt....fast de har ju inte vart en bra ppv sen WM21(förutom summerslam..när orton spöa Undertaker för första gången).

2006-01-11 00:33
PPVn var helt ok för att vara wwe, fast jag somnade under big show/hhh matchen..

Längtar som fan till TNA PPVn på söndag!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2006-01-11 21:10
AAAAAAAAAAANGLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! !!!!!!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2006-01-11 23:39
Såå då har jag äntligen kollat New Years..lite efter hehe. Riktigt skönt med ny champ men om jag ska vara ärlig ville jag se Carlito eller Masters som champ efter den matchen dom gjorde. Annars är Kurt Angle det bästa alternativet. Skönt med ny champ även om jag är tveksam till hur man kommer använda Edge nu.

För övrigt...ganska bull PPV.

Big Show vs. HHH var nog den sämsta matchen någonsin på en PPV, fyfan.

Bra and panties ...visst är dom fina att titta på, men tjejbrottningen suger så mkt åsnesnopp att det är sjukt.

Ric Flair vs. Edge ...Ingen kan göra en bra match mot Flair nu längre...jävlar va slut han är. Knife edge shops, räcker inte en hel match. Och det enda kastet han kan ta emot är princip back body drop, han har varit bra men nu är han pinsam. Dags att inse. Trist slut på matchen också...

Shelton Benjamin vs. Viscera ...Fyfan vilken skitmatch, Viscera på en PPV...hallå tunt roster. Hela mammagrejen är bull också.

Har kanske glömt nån match haha, vettifan :P
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2006-01-11 23:42
Har alltid funnit det lustigt med dessa wrestling fans och deras fascination för det hela, :)

Bäst är när de blir arga när man berättar för dem hur det ligger till med uppgjorda matcher och att allt bara är show etc.

Titta på MMA istället.

//Out

2006-01-11 23:53
BearC P18

Du glömde en match som var lika tråkig som galan (bortsett från Elimination Chamber):
Gregory Helms vs. Jerry Lawler.

GAIA P23
Kalla oss inte för "de". Det är vi som är wrestlingfansen, kalla oss för "Ni". Bättre klang.
Everlast, will you?

2006-01-12 01:03
GAIA P23

Vaddå uppgjort och show?!?! Nooooooooooooooooooooooooooo :'(

Staxxxi P19

Just det...den skiten också :P
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2006-01-12 01:29
haha ALLA vet att det är uppgjort. men det är filmer oxå. skumt att ingen klagar på det =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-12 08:22
GAIA

Haha, pajas.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-01-12 10:38
Det roligaste och mest skrattretande av allt är när de går ut i ringen med rakblad som de skär varandra med så de blöder inför publiken, hahaha...

2006-01-12 11:18
de skär sig själva. itne varandra. och det är för att det ska se mer äkta ut när dom slår varann. för att dom inte ska behöva puckla på varandra så den ena däckar...
sen blöder dom på riktigt oxå, tex när nån råkar göra fel eller i vissa matcher där det är meningen att nån ska slå upp ögonbrynet tex. en del har brutit näsan på riktigt. då kommer det blod. näsblod är äckligt. bläk.

hur uttalar man ditt nick? gay-a?

2006-01-12 12:38
GAIA

Kan du inte bara skaffa ett jobb, istället för att skriva meningslösa saker och försöka skapa uppror?
Everlast, will you?

2006-01-12 12:47
känns de bara inte jävlifr fånigt närallt är uppgjort, jamenar, dom är ju duktiga på dem dom gör, riktig show, underhållning osv.. men ja klarar bara inte av tanken på att allt bara e skådespel. sen en film, eller börja kolla MMA. easy as pie.

2006-01-12 13:19
psk: vilken actionfilm är inte uppgjord då? tror du på riktigt att folk blir skjutna ospringer runt med ett blödande ben osv? OMG det måste vara jävligt störande att veta att bruce willis inte dödar riktiga aliens i armageddon. shit alltså. tänk att veta att det är manus och specialeffekter. fan nu kan jag aldrig se på tv mer. bara dokumentärer. fan. du har förstört mitt liv.

i argentina är många fotbollsmatcher uppgjorda. alltså att domaren är mutad. har väl hänt i andra länger oxå om jag inte misstar mig. ska man sluta se på fotboll oxå lr?
nej men seriöst. förlåt för mina onödiga inlägg i den här tråden. den är ju till för att diskutera showerna och brottarna. inte huruvida äkta lr fejk det är.

ang mma så tittar jag gärna, men det fyller inte alla mina behov. sen hinenr jag inte se på fotboll, 2 wrestlignförbund eller mer, mma, träffa människor och arbeta. jag ser på mma o sånt på tv ibland. när jag har tid o lust.
finsn många som ser på båda. se på vad du vil o klaga inte på oss andra. vi gör som vi vill ändå, skiter i andras klagomål.

2006-01-12 14:47
mma är väl lika uppgjort som wwe? eller har jag missuppfattat nåt, har inte sett så mycket mma.
Ska man se nåt som inte är uppgjort ska man se ufc
hejhej

2006-01-12 15:33
Haha, vad knäckta ni blev av mina inlägg, hahaha...

2006-01-12 15:44
GAIA

Du har verkligen för höga tankar om dig själv. Du är så pinsam att det blir kul.

2006-01-12 15:49
Kalla oss inte för "de". Det är vi som är wrestlingfansen, kalla oss för "Ni". Bättre klang.

Haha, pajas.

hur uttalar man ditt nick? gay-a?

Kan du inte bara skaffa ett jobb, istället för att skriva meningslösa saker och försöka skapa uppror?

Du har verkligen för höga tankar om dig själv. Du är så pinsam att det blir kul.

Hahaha... :'D

Nej men jag tycker faktiskt det är lite gulligt, sådär småcharmigt hur naiva folk fortfarande är, :)

"Det är på riktiiiiiigt!"

Jag kommer ihåg själv när man var 12 år gammal och hejade på Hulk Hogan och alla dem och det kändes så äkta fast det egentligen bara var ett cirkusnummer. Men jag har inget emot prowrestlingen, missförstå mig rätt, det är kul med lite showande och spektakulära effekter. Att de slår lättlimmade stolar i huvudet på varandra och så vidare. Bara man tar det för vad det är och inte börjar tro på spken och ufon nästa dag också, :D

2006-01-12 15:53
Ni behöver inte fortsätta att bli rosenröda i ansiktet och slå på tangentbordet för det är ingen nytta, ;)

Ni vet nog alla innerst inne hur det ligger till ändå, det gör inget om ni förnekar det och blir arga på en person som mig som säger hur det ligger till. Så skriv gärna lite fler personpåhopp etc i tråden, det gör mig inget, haha...

2006-01-12 15:53
"Bara man tar det för vad det är och inte börjar tro på spken och ufon nästa dag också, :D"

Citera gärna någon som trott det i den här tråden.
Du får jättegärna tycka vad du vill. Men, det är ju nästan som att ogilla cityakuten för att de inte är riktiga läkare och inte använder riktiga läkemedel.

Kan garantera att ingen här tror att det är på riktigt.
word

2006-01-12 16:04
MC_stig

Åh jodå, det är allt vanligare än vad du tror ska du se och jag lovar att säkert hälften tror det är på riktigt. aktum är att jag har polare själv som gillar prowrestling och tror att det är på riktigt. De kokar av ilska när man ifrågasätter wrestlingens äkthet, hehe...

Som när jag satt emd en polare och kollade på en match. Jag frågade honom varför en av killarna inte gjorde något när den andra höll i hans hår och titta mot publiken medan den som fått sitt hår fasthållet stod framåtlutad och tittade ner i marken. 20 sekunder gick och allt han hade att säga var, öhhm, han är ju trött ju! 1 minut hade gått av "fighten". Sen efter denna trötthet så vaknar han plötsligt till liv igen, ^^

Eller som när den ena satt på den andra och slog små lätta klappningar mot den andras bröst medan den han slog på ojjade sig och kastade sig fram och tillbaka. Shit, jabbarna på sparringen på min thaiboxning hade isf dödat denna person, haha...

Det bästa var ändå när en av killarna slog mot den andra och det syntes ju som vanligt att han inte ens nuddade killen eller alternativt slår långsamt och bara snuddar den andre. Jag spolade tillbaka och körde i slowmotion men min polare säger bara, men asså, öhh, öhh, asså, han fokuserade sin kraft öhh i slaget så öhh, killen träffades av vinddraget, energin asså, öhh, fattaru?

;)

2006-01-12 17:05
såg precis klart new years revolution, lite sent ute jag vet men ändå. men va fan, jag hoppades verkligen på att antingen carlito eller masters skulle ta hem titlen, men skönt va de iaf att edge fick den:)

som nån annan skrev förut, "vi får se hur länge han kan hålla den". men skönt att raw fick en ny champ iaf ! men hoppas på att masters vinner den tillslut :)

2006-01-12 17:31
GAIA P23

Intelligent polare.

Det är hur som helst inte vanligt i den här tråden. Vet inte vart du får allt ifrån, t ex "Ni vet nog alla innerst inne hur det ligger till ändå, det gör inget om ni förnekar det och blir arga på en person som mig som säger hur det ligger till.".

Ja, vi vet hur det ligger till, ingen annan än du har påstått något annat.
Men om du håller fast, än en gång, citera gärna vart i tråden någon tror att allt är på riktigt. Det enda jag ser är folk som blir lite irriterade på att ett smart ass klankar ner på något dom tycker är underhållande och faktist jävligt roligt.
word

2006-01-12 17:36
Allihopa, ignorera GAIA. Ni fyller bara tråden med massa saker som vi redan berättat för tusen människor.

Om GAIA inte förstår wrestling så förstår han inte wrestling.

Wrestling är mera som en Tv-serie än som MMA eller andra headbashes..

2006-01-12 17:39
Hwarang P19

Tänkte faktist på det när du startade pt 2 av tråden, att lägga in en liten faq eller något. ^_^
word

2006-01-12 18:20
GAIA P23

Jag sitter hemma i min stuga just nu och ber till Gud att du inte på fullt allvar tror att JAG menade allvar när jag skrev:

2006-01-14 12:06
AAAAAAAAAAANGLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!! ! !!!!!!

Word!

2006-01-14 16:28
MC_Stig

Det är roligt, jag själv kan titta på det och bli underhållen, jag har absolut inga invändningar att ni gillar det, grattis för er, ni missförstår mig. Från tidigare trådar har jag märkt att många verkar tro att det är på riktigt så sorry om jag drog lite för snabba slutsatser om er i tråden, my bad. Mina polare är intelligenta och schyssta, det gör det hela bara ännu konstigare faktiskt. Man skulle kunna tro att folk förstår hur det ligger till men det finns ju de som tror på tomten också...

Iofs så gör det inget att folk tror att det är på riktigt, det skadar ju ingen egentligen, so I'll rest my case.

//Peace

2006-01-15 12:53
vad har hänt med det kära forumet?
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap

2006-01-15 14:34
Uppdaterar!

RAW
WWE Champion - Edge
Intercontinental Champion - Nature Boy Ric Flair
World TagTeam Champion - Kane&Big Show
Womens Champion - Trish Stratus

SmackDown
World Heavyweight Champion - Kurt Angle
United States Champion - Booker T
WWE TagTeam Champions - MNM
Cruiserweight Champion - Kid Kash(!)

2006-01-15 18:41
Fyfan va grymt att Angle tog en titel!

2006-01-15 20:26
sound P16

Mötte han inte Simon Dean i en match eller "match" som det alltid blir när idioten Simon Dean är inblandad (ännu en som borde kickas).

Men jag tror att dom försöker bygga en jättehype kring The Boogeyman, och sen kommer han brottas på någon PPV. Tycker att hela grejen med honom är jävligt löjlig. Hela hans utseende, "gimmick" och så är värdelös.

Förhoppningsvis blir han inte långvarig, jag menar det kan ju inte vara någon i hela världen som fann hans inhopp i Pipers Pit på senaste SD som roande eller underhållande?

2006-01-15 21:49
Jag gillar the boogeyman, mycket roligare än Taker att titta på. Känns lite som Kane möter Kamala :) Stör mig bara på att hans finisher verkar vara pumphandle-slam. Han borde ha någon rejält mot huvudet och sen sätta dem i sleeper.

Aaaaaaaaaaaangllllllleeeeeeeee!

2006-01-15 22:28
Hwarang P19

Roligare än Taker att titta på...När han gör vad, går upp till ringen och äter maskar? Han får fan brottas så man kan se om han är något att ha.

2006-01-15 22:35
Fy fan va bra att Angel vart mästare!!!...men hur ska dom göra nu ska dom ha två bälten i raw lr ska nån gå över till smackdown???...föresten har sett att ni hypar tna i tråden...kollade i fredags de va ju riktikt dåligt..de gick ju skitsakta...Raven sög ju mad!!...Den enda som var bra va Sabu, o han e gammal..de visar ju att dom andra brottarna inte håller måttet..o ringen stör man sej på också..synd att Christian gick dit!!!!.......

2006-01-15 22:39
Angel tog hem titteln tack vare sitt klassiska fotarbete!

2006-01-15 23:50
pro_file Kolla in grabbarna i X-Division.

BearC P18 När han är på TV. :)

2006-01-16 09:07
Era små Boogeymanfantaster, vill ni ha beef eller...vad vad hehe ;).

Ska man tanka ner TNA PPV idag då =) Jävlar vad jag är peppad inför Stings återkomst, det var ju han, Hogan och Golderberg (framförallt) som gällde när dom våldtog DDP, BBB och Kanyon på WCW! hehe =)

2006-01-16 16:45
Undrar just om Golder berg är släkt med Sandam an eller Trevor Murdercock. ;D
Everlast, will you?

2006-01-18 06:59
gruggn

Hahaha... Skäm ut dig mer, gör det... Jag har sett allt från BJJ matcher till döds från Brasilien till brutala thaimatcher där folk sparkas döda men kan knappast säga att jag gillar det. Nåja, MMA är iaf en sport, det finner jag mer intressant än show. Söker du på mitt namn i trådarna eller? ^^

2006-01-18 07:05
Eftersom du verkar ha missförstått poängen med MMA och många andra sporter så kan jag säga att det inte handlar om våld, man är inte MMA fan för att man gillar våld utan för andra orsaker. Du verkar dock tycka att det är "cool" när nån slår ihjäl nån annan i t.ex. en boxningsmatch så personer som dig klarar vi oss utan ändå...

2006-01-18 12:09
Vad nu de fyra ovanstående inläggen har med showbrottning att göra.
word

2006-01-18 15:42
Håll er ontopic. Om ni vill diskutera syftet med att kolla på MMA så får ni skapa en tråd för det.

2006-01-18 16:22
jag grät av sorg när edge tog titeln. jävla tönt. han kunde bara ta den EFTER att cena varit i chamber...helevetes fitta. töntedge. hoppas han bryter foten lr nåt. hade jag stått i publiken hade ja hoppat in o dragit honom i hans nyfönade hår, spottat på hans hora, slagit honom på käften, sen hämtat en slegdehammer o avslutat honom. tönt. han är inte championship material. ingen bryr sig om edge. han har bara heat pga han knullt sin bästa polares brud och varit otrogen mot sin egen. herregud. vince va håller du på med??? skärp dig vince, snälla. jag går över till tna helt annars.

2006-01-18 17:29
Tyckte det var en kul twist^ Han kommer ju ändå inte bli långvarig, wrestlemania is coming up...

2006-01-19 13:49
eller hur, cena kommer säkerligen ta tillbaka bältet, antingen nu på royal rumble eller på wrestlemania.
men de me angel va jävlit härligt att se:)
sen också att davari fick angle slam va inget fel på de heller haha :D

2006-01-19 18:53
Oerhört imponerad av Flair efter senaste raw måste jag säga, än är det faktist krut i gubben.
word

2006-01-19 18:58
Tyckte Edge bar hela matchen

2006-01-19 19:09
jo visst hade Edge matchen i sin helhet, men jag tyckte också detta var en underhållande match, jämfört va de brukar vara när Flair e med.