I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Wrestling (spoilers: WWE, TNA)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2006-02-06 14:59
Staxxxi

Men du måste medge att han tog Angles chairshots grymt bra! =)

Det fann jag faktiskt oerhört chockerande. Trodde han bara ville hova in sin cashen och fullfölja sitt kontrakt och komma därifrån. Men jag tycker det är härligt att han iaf gör sitt bästa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-06 22:19
Ice-L

Exakt, imponerande att han försöker. Men han kommer aldrig bli Mankind i mina ögon, han är min favorit-fatboy!
Everlast, will you?

2006-02-10 08:34
Kom igen pojkar och flickor, aktivitet i tråden!
Everlast, will you?

2006-02-12 14:04
********SPOILER*********

Senaste SmackDown var fan nice. Snygg twist på slutet, man undrar
hur Taker och Angle kommer jobba ihop.
Everlast, will you?

2006-02-13 23:37
CHRIIIIIIIIIISTIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fyfan vad jag skrek!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2006-02-14 09:39
Mankind som domare igår på RAW haha =) Ska tanka idag, och kolla ikväll...så jävla nice
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2006-02-14 12:47
BearC P18

Raw är väl inte förräns på torsdag denna vecka?
Everlast, will you?

2006-02-14 13:28
ja, men jag fattar inte varför? vad är det med hundarna i reklamen då? varfför flyttar dom raw till torsdagen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-02-14 15:49
vart tankar ni/tittar ni på alla Raw och smackdown? Fan älskade det när det var på TV sen slutar dem sända och man blir helt paff..vad gör jag nu?:P

2006-02-14 16:55
Staxxxi P19

Tydligen är det bara i USA det visas på torsdag så det har visats i GB, australien osv redan. Fick precis reda på det själv =)

2006-02-14 17:14
Men herregud.

CHRIIIIIIISTIIIIIIIIIIAN!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101

2006-02-14 18:19
CHRISTIAAAAAAAAAAAAAANN!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!
Poet

2006-02-15 08:59
en tradig brottare som lämnade WWE å gick till TNA för att nu ha blivit deras champion...
Garderobsrensning 3.0
Nu kör vi på flickr: http://www.flickr.com/photos/34666507@N05/sets/72157623544785735/

2006-02-15 11:59
Apeman P27

BLASFEMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !

2006-02-15 12:34
Ice-L

Har sett det nu. För en gång skull fick man se Raw innan jänkarna!
Everlast, will you?

2006-02-15 12:44
är han champ? halleluja baby! woooooo! That´s how I roll!

2006-02-15 17:14
Princess_S F21 Yes, hade en riktigt bra match mot Jarret. Christian överraskar verkligen när det kommer till in-ring abillity

2006-02-15 19:05
Hwarang. han är helt grym, har sagt det hela tiden, men ingen ville lyssna :P

är ditt nick från Tekken? köpte det nya för 70 spänn, helt nytt. fick hem det idag. jag vann flest gånger mot min pojkvän :D helt coolt när dom gör wrestlinggrejer ibland. man ba whaaa DDT!!!! hahaha helroligt ju :D

2006-02-15 19:09
NOOOOOOOOOOOOO, det är inte från Tekken. Han heter Hwoarang^

Jag har alltid älskat christian^ Angle och Randy är väl dem från WWE som kommer före =)

2006-02-15 19:10
randy? eeew. han är så stjärtig. battyboy :P

jaha men vart kommar namnet ifrån då? sääääg!

2006-02-15 19:37
Princess_S F21 Betyder blomstrande ungdom på koreanska, var en gammal elitgrupp inom det militära^

Randy är manlig. Randy är Gud. Randy is Wunderbar!

2006-02-16 02:23
Oj oj, Candice på Leno inklusive "spoiler". Klagar iofs inte. :)

<3 candice
word

2006-02-16 02:25
Är christian champ på TNA? va nice A>_<
word
DJ

2006-02-16 02:43
hmm
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass

2006-02-16 09:43
Randy är så sämst :P Man kan ju inte annat än störa sig på honom.

Såå fult på RAW senast. HHH vs. Big Show. När Show hoppar ner från ringen och går mot HHH ser man så sjukt tydligt att han plockar fram nått att skära sig med ur armbågsskyddet, sen håller han den handen knuten hela tiden, lyfter upp HHH med knuten hand, blir inknuffad i ringposten och lägger sig ner och "börjar blöda", hahahaha det var det fulaste jag sett. Fan vad jag skrattade, dom brukar ändå vara hyffsat diskreta med det.

Satt och kollade på WMXX igår, och Backlash 2003, man blir ju deprimerad. Jämfört med hur WWE var 2003-2004 med GOLDBERG, Brock, The Rock, Stone Cold och dom så SUGER det verkligen nu.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2006-02-16 10:14
Är Jericho released?

2006-02-16 11:11
BearC P18

Jericho är released, men han har nämnt att han vill tillbaka till ringen. Hoppas då att han kommer tillbaka till WWE och inte går till TNA... Hans mic-skills och oftast grymma storylines hör hemma i WWE!
Everlast, will you?

2006-02-16 18:39
Ah okej. Är inget fan av Jericho som brottare egentligen, men håller med om det du säger om micskills och storylines. Kan iofs vara spännande med en Christian/Jericho reunion på TNA.

Jag ligger fan sömnlös på nätterna pga att Goldberg slutade. Men funderade på en sak. På WMXX när Brock och Goldberg möttes med Austin som domare. Tror ni då att det var meningen från Brock och Goldberg att prestera en dålig match som demonstration mot att båda skulle sluta? Man känner inte igen någon av dom i den matchen ju.

2006-02-16 21:06
BearC, Goldberg har visat intresse för TNA. Han sa det i en radiointervju förra veckan.

Jericho borde gå till TNA där de bästa storylinesen finns!

2006-02-16 23:15
Hwarang P19

Skoja inte med mig om sånt här! Jag hoppas verkligen du menar allvar asså, om du fular dig så kommer jag hemsöka dig :). Men eftersom du verkar ha koll så får jag lita på dig hehe.

2006-02-17 00:29
sound P16

I USA sänds TNA Impact varje lördag klockan 23.00.

För mer info kan du ju checka:

www.tnawrestling.com

2006-02-18 00:19
upinthis

2006-02-18 12:07
Senaste smackdown var en jävla besvikelse. Dom förstör ju Burchill's karriär för fan! Han förtjänar så mycket bättre. Har sett lite av hans tidigare grejer nu och den mannen kan sin shit alltså. Verkligen kan sin shit. Han har Styrka, Smidighet, Timing. Micskills och andra grejor vet jag dock inte hur det ser ut med då jag inte har sett så mycket av honom ännu. Men av det jag har sett kan jag lätt säga att han förtjänar bättre än en jävla piratimage! Hello!

2006-02-19 13:02
fettsäcken fick smaka på en tombstone!

2006-02-19 14:40
Ice-L jag håller verkligen med dig om Burchills öde. Han är en otrolig talang. Han är över 1,90 lång och väger 281 pounds, och kan trots det langa stående shooting star press, stående moonsault och backflip exploder. Han ska ha en rå gimmick, då han förstör allt och alla i sin väg.

Ifall de gör han till en Boogeyman, som aldrig gör ett piss i ringen utan bara visar upp sig utan anledning tänker jag fan överväga att bojkotta WWE.
Everlast, will you?

2006-02-19 14:54
nån som vet ifall batista är på väg tillbaks snart?
från wwe.com: Batista's surgery was successful, though, and he's already on the road to recovery. Before relinquishing the gold, however, Batista said that whoever held the title next, would just be holding it until he returned.
han borde ju vara klar till wrestlemania, och lär ju va rätt sugen på att ta tillbaka bältet.

2006-02-19 14:55
Burchill är duktig, men jag har bara sett 3-4 matcher av honom, så vet inte om jag kan känna riktigt så starkt än. Men en väldigt stor potential har killen. Med piratgimmicken blir han höögst, och då menar jag HÖGST, US-champ, men inte ens det är trovärdigt.

Skicka honom till TNA vettja!

2006-02-19 15:01
Bam! Bam! Bigelow!!

2006-02-22 23:56
No way out var cool!! WOOW!
word

2006-02-23 00:02
MC_stig P18

Håller med dig, trots att det var katastrof resultatmässigt då ingen av mina favoriter lyckades vinna main-eventen. Men Taker - Angle hamnade på Top 3-listan över de bästa wrestlingmatcher jag någonsin sett.
Everlast, will you?

2006-02-23 00:24
No Way Out var väl sådär....Tyckte faktiskt main eventen var lite dryg. Hatar när dom "targets a body part" hehe.

Men i vilket fall...någon insatt:

När gör Mr Kennedy comeback i ringen, så jävla skön lirare asså haha Mrrrrrrrrrrrrrrrrr Kennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnedy ;D

2006-02-23 00:24
skriver utförligare sen om NWO-

2006-02-23 10:46
Kennedy är skadad rejält, lär ta några månader till.

NWO var riktigt bra. Många bra matcher. Main eventen var ritkigt bra. Visste att Angle kunde göra så bra matcher, men visste inte att Taker fortfarande kunde det. Även om Angle var en bra bit över Taker i matchen, så ska gamlingen ha respekt för att lyckades keep up^

2006-02-23 17:49
slutade i princip som jag väntat mig.
vore grymt om batista kom tillbaks innan wm och randy fick sätta sin main event-spot på spel, så det blir batista vs. angle.
vince vs. hbk måste ju hända också.
och kid kash kan få ta tillbaka cruiser-bältet.
sen kan randy få möta benoit för booker t är feeett tråkig, så hoppas dom matchar benoit mot nån roligare. (inte för att randy är mycket roligare iofs)
frågan är vem undertaker ska få göra 14-0 på i wm22. antagligen mark henry.

2006-02-23 23:42
Hur är han skadad? Kennedy alltså? Och vad fan gör dom med Burchill? :(

2006-02-24 00:18
No Way Out:

Cruiserweight Title match : Helms är bra som cruiserweight champ, så länge inte Kid Kash tar det så kan vem som helst få vara iofs. Men som oftast så är det bra brottning i de här matcherna. Gillar cruiserweights, värdig vinnare. Bra match. 7/10

JBL vs. Lashley : Mitt hatobjekt JBL mot kanske WWEs tråkigaste personlighet Lashley. Men, förvånansvärt bra, blev positivt överraskad även om jag hatar när JBL vinner. Men helt okej match. 5/10

Matt Hardy & Tatanka vs. MNM : Fan va synd att bältena inte stod på spel asså! Riktigt bra match tycker jag, Hardy är hur grym som helst i ringen, han gör nice moves och tar stryk bra. Tatanka är gammal och rostig, gör inget speciellt roligt men på något sätt så gör han ändå en riktigt bra match. MNM är duktiga brottare, jobbar bra tillsammans, gillar att se dom faktiskt. Även om jag hade velat se London/Kendrick som champions, det är dom värda. 8/10

Chris Benoit vs. Booker T (US Title) : YES!! Äntligen, en av mina favoriter Benoit kniper titeln, och som han gör det. En riktigt bra match från bådas sida. Perfekt avslutning på en bra feud. Men seriöst, Sharmell är riktigt pinsamt dålig på micken haha. 8,5/10

Rey Mysterio vs. Randy Orton ( #1 Contenders match) : Usch fy och helvete också. Hatar verkligen Randy. Han är visserligen en av de bästa i WWE på att ta stryk, men han är ju såå jävla tråkig. Om han får main eventa wrestlemania vet jag inte vad jag gör. Synd som fan att Rey förlorade, och synd att det var på ett så fittigt sätt. Som jag stör mig på avslutningen. Direkt när Orton hänger sig på repen vet man att han ska akta sig. Han ligger och glor på storskärmen för att hålla koll på Rey, då blir det verkligen spännande. 6/10

Kurt Angle vs. Undertaker (World Title) : Den, enligt mig, bästa brottaren just nu Kurt Angle vinner mot legenden Undertaker. Matchen var förvånansvärt bra, även om man ser på Taker att han är trött så håller han jämna steg med Angle och visar prov på sin atletiska sida för första gången på länge. Jag kan inte ge matchen full pott pga av vissa saker. Angle jobbar konstant på Takers vänsterben, blir riktigt segt att kolla på i längden. Och jag tycker att matchen blev lite långtråkig mot slutet. För att jag ska ge en match 10/10 så ska den upp i samma klass som t.ex. The Rock vs. Goldberg på Backlash 2003 eller Eliminators vs. RVD & Sabu back in the ECW days =). 9/10

Senaste RAW

Battle royal (women) : Sög som vanligt. Men dom är granna att kolla på hehe.

Edge vs. "Hacksaw" Jim Duggan : Ja vad ska man säga. En avdankad gammal brottare som verkligen inte har i ringen att göra mot Edge som inte har den kvalitet som krävs för att föra en sådan match. Inte så kul att se på med andra ord.

Kane vs. Chris Masters : Känns verkligen som denna matchen kunde blivit så mkt bättre. Sketen avslutning och tråkig brottning. Synd att slösa med Kane och Masters i en sån här match.

Ric Flair vs. Shelton Benjamin : Nu har det gått så långt att Flair är PINSAMT dålig, han kan ju knappt gå. Låt honom sluta nu medan han fortfarande har sin heder. Shelton, som tävlar med Lashley om att ha den tråkigaste personligheten i WWE är så jävla tråkig. Alla hans matcher är tråkiga, ingen känsla. Inte värdig champ. Fan asså.....WWE är på väg neråt....saknar 2000-2003

Shawn Michaels vs. Spirit Squad : Jag måste bara säga att grabbarna i SS imponerade med sin brottning, såg riktigt bra ut även om jag inte gillar dom hehe. MARTY JANNETY!!!!!!! THE ROCKERS!!!!!!!!!!!!!!! :)

Carlito vs. Nick Burke : Match? nej....

HHH vs. RVD vs. Show : Jadå ganska bra match, alla sköter sig bra. Man höjer inte på ögonbrynen men stabil, bra match. Kul att RVD är tillbaka på riktigt.

2006-02-24 18:38
KOM IGEN NU DÅ!

2006-02-25 00:38
bboyzero
det kommer han säkerligen göra. han verkar ha rätt svårt att lägga av helt. han är ju några år yngre än flair och han är ju hyfsat aktiv.

2006-02-25 11:25
sex

Jag blir deprimerad av att de Flair brottas nu. Vill också se en ordentlig comeback av Hogan, så skönt det hade varit. Likaså Mick Foley, Stone Cold, The Rock och Goldberg. Även om det inte lär hända så är det vad som behövs!

2006-02-25 11:49
smackdown spoiler

rey i main event på wm 22. hmm.. då kan dom lika gärna slänga in batista också och göra en fatal four way..