Liverpool - Middlesbrough 1 Shalke 04 - FSV Mainz 1 Newcastle - Arsenal 2 Valencia - Athletic Bilbao 1 Fiorentina - Treviso 1 Real Sociedad - Villareal 2 West Bromwich - Manchester City 2 Odds: 57,52 Insats: 100 kr Vinst 5752 kr ...Den är ju inte helt omöjlig, men förväntar mig inte att den ska gå in precis... den blir en liten chansning ska lägga in mer pengar på nån skön match också ...
Sin-it-all since day one!
Beslutsångest angående Arsenal idag. Magpies saknar nästan hela sin ordinarie backlinje och Titus och Boum är i ruskig formsvacka. Även dyer och emre är frånvarande samt n'zogbia. Samtidigt får man tillbaka Owen som lär fungera som en självförtroendehöjare men är han i matchform? Maggies är piskat att vinna, men oddset på X lockar. Vad säger ni, kommentarer/analyser?
Ablyx: Får du ett odds över sju på en tvåa anser jag att det är värt att spela på. Själv fegade jag och halvgarderar med x2.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Blir att spela en trippel med 50 kronor i insats: Bolton-Aston Villa 1 Birmingham-Fulham 1 Magpies-Arsenal 2
Fulham saknar Boa Morte, Diop samt högerbacken Volz. Även C.Jensen hålls utanför 11an. Dags för Birmingham att rycka upp sig. Spikad 1a med bra odds!
Ablyx: Ignorera mitt inlägg, jag trodde att du frågade om Pool ;) Heh... Få sju i odds på Arsenal i det läget hade ju varit rätt skönt ;)
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Formsvacka för Arsenal efter det här kanske? Valencia - Bilbao 1 Fiorentina - Treviso 1 Real Sociedad - Villareal 2 Odds 4,35
Men varför missar Fiorentina straffen just när jag har alla mina tillgängliga kontanter på dem?
gatudiktare: Så Fiorentina för dig är som Roma och Manure för mig? ;) Har slutat spela på dem. Helt. Jag litar inte det minsta på dem längre. Men vad hade du spelat, +2.5 eller? :P Idag är det Werder Bremen och Udinese som gäller. 1.75 resp. 1.7 på expekt.com.
Spel på Lecce mot Udinese är spikat idag! Udinese är sargat, uppgivet och dras med massvis med skador. Iaquinta, Candela, Muntari, Felipe, Di Natale och Vidigal är i prekär fysisk form. Natali och Pinzi är långtidsskadade. Lecce är på uppgången, 2a eller ett X kanske? Även spel på sampdoria borta mot parma är ett spikat spel med bra odds, sampdoria ett lag som börjar hitta formen mot ett sargat parma med Pisanou, Bonera, Morfeo och Pascuale på skadelistan.
Spel på Inter ikväll känns inte helt främmande heller. Milan fick gå hårt åt i CL fajten mot Shalke medan inter kunde vila lite folk och behövde inte gå ut och köra arslet av sig.
Ablyx: Tvivlar på att Lecce tar sin första bortavinst mot Udinese. Möjligtvis ett kryss, men jag håller fast vid att Udi håller idag - oavsett vad alla experttippare än må säga :) Var klipper och klistrar du dina spel ifrån förresten? Eller är du en sextonårig proffstippare? Det är någonting med dina formuleringar som inte stämmer... Bara en känsla ;)
Haha. Här klipps och klistras inte mycket! Saxade bara skaderapporten (om du nu syftade på ordvalet prekär) från svenskafans(usch).
Udineses skadelista dvs, resten är eget =P
Vad säger ni om denna trippel? Livorno-Lazio 1a Parma-Sampdoria 2a Roma-Palermo 1a En trippel som ger lite över sju i odds, helt klart värt att spelas på!
Nu har man haft ett uppehåll på några veckor, snart dags att sätta igång igen. :)
Ablyx: Om du kollar några inlägg högre upp så ser du att du iaf har två spelare som skulle avråda från den där trippeln ;) Jag anser att spel på Roma är likvärdigt med en slumpmässig lottning. Du har en på tre att få in rätt resultat, oavsett vilken resultat du spelar på ;)
Jo men Roma har varit rätt hemmastarka och nu har man även Cassano tillbaka på hemmaplan. Formen pekar uppåt!
Ablyx: Saken är just den att deras form kan peka hur som helst, det ändrar liksom inte att de blandar och ger :P
Om vi säger så här.. Lag jag inte spelar på (längre) Roma Real Madrid Valencia Atletico Madrid Newcastle Charlton funderar på att spela på roma endå idag haha....fan
Men man blir ju trött. Satt och skrev ett inlägg om att Roma låg under med 0-1 och att Udinese verkar starka, alltså precis som jag tippat. Då gör Lecce och Roma mål samma minut...
soft, tack :)
Så gör Lecce 2-0... :'(
gatudiktare: Den gör ont :P Det är bra att man tippar efter eget huvud och skiter i vad folk säger. KukUdinese kostade mig lite för mycket... Aja, om W Bremen tar hem det på bortaplan ikväll är det ingen fara skedd iaf.
Ah roma åt helvete, tänker aldrig mer spela på dom! Dock så gick Lecce min väg, om det är något att hänga i granen (!).
Ablyx P16: Nej, i grenen ska man inte hänga så mycket ;) Vi kan väl snabbt slå fast att vi borde lyssnat på varandra, eller vad säger du? :)
krysset i Milano-derbyt liras utan att tveka. 3 ggr pengarna hos NordicBet
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Hammarby är väl det enda som gäller ikväll, va?
DEN HÄR TRÅDEN TAS BORT IMORGON. ANVÄND DEN NYSKAPADE TIPSTRÅDEN (SÅ SLIPPER VI ALLA 700 5011 INLÄGG) =)
Ålltzen, Växjö, Bremen.