heja Pool, haha. :( det här börjar likna någon sorts misär.
Ja, tycker de spelar helt OK. Kan ju säga att liveoddsen var totalt sjuka ett tag, 6.50 på Villa, 4.50 på X och typ 1.65 på Pool. Men jag tror de gör ett i 88e minuten, wait and see.
YES FUCKING YES! TACK DOMAREN OCH GERRARD! :DDDDDD 0-1 Nu kan nog min spelkassa vara räddad.
0-2, Amen! Vem är tipparguden? :DDD
Haha, va söt du är. Spelkassan är räddad, hoppas dubbeln med Pool går in också. Vilket den borde göra. Ah, det satt fint. Synd att man inte spela på resultat bara. :( Nu ska jag gå och hinka en bärs. Ciao.
Newcastle Watford Ny Rangers Chelsea Odds: 13.00
CAMPIONI!
1 1 1 2 1 1 2 1 2 2 1 2 1X2 2 2 8 rätt än så länge. När fan ska jag få min 13 rätt tröja? :(
Lite ogenomtänkt att sätta ett X kanske, haha. Ah, mat + krogen snart. Då slipper ni mig i den här tråden. :D
Fuck yes! Alla tre spel satt idag, så jävla bra att det var när jag satte allt! :D 10 rätt på stryket, Derby, Leeds och Southampton kan dö. Borde ge utdelning med 10 rätt kan man tycka.
gäss gäss! vann 1800 igår...gått plus 1800 + 2500 = 4300 på 2 dagar! tack: villareal inter frölunda sheff. u I'm back!
Jag bara måste: jag kicka henne
360: insats? Idag ger Chelsea och Middlesbrough ger nästan 7 ggr pengarna på unibet. Men är lite osäker på matchen mellan Everton - Middlesbrough, alltid så jälva tighta matcher mellan dem. Men det får fan bli en 2a.
dingrinn.blogspot.com
Känn in detta oddset på min insats på 10 :D Cagliari - Treviso (HT/FT ) X/2 11.50 Ascoli - Fiorentina (HT/FT ) X/2 5.00 AC Milan - Udinese (HT/FT ) 1/X 16.00 Palermo - Sampdoria (HT/FT ) 1/X 14.00 Totalt Odds 12880.00 Insats 10.00 Potentiell utbetalning 128800.00
dingrinn.blogspot.com
"Begärd insats är för hög. Du har följande alternativ:" wtf :S
dingrinn.blogspot.com
Haha fick bara satsa 7.04:- på de matcherna av Unibet. Men vinsten blir över 90.000 om det går in. sjukt odds faktisk, haha går detta in så är det RIKTIGT sjukt.
dingrinn.blogspot.com
haha nä, ganska givet faktisk :D
dingrinn.blogspot.com
men defenitivt värt 7:-
dingrinn.blogspot.com
Hur kan det vara värt 7:- när du inte vann något? Det är ungefär som att säga att det var värt att slänga 7 spänn i önskebrunnen. Men men, idag sattes 150 spänn på: Fiorentina Real Betis Barcelona
devv P0, det är värt att satsa 7 spänn för oddset är så högt. Liten chans att vinna med defenitivt ine omöjligt. Har man en 7:- över och sätter på halvtid och slutreslutat i 1x2-form på 4 matcher så vinner man 100.000 på :-. Helt klart värt att gamla på det.
dingrinn.blogspot.com
ROMA VANN! gäss, ny bragd idag(700:-). oj oj gått MKT nu... GRYMT FLYT! FORZA!! trimmad: satte 100:-
200 spänn på mina älsklingar i Spurs.
Tror att Bolton borta blir svårt.
dingrinn.blogspot.com
3-1 till Bolton.
dingrinn.blogspot.com
Afrikanerna spelar väl inte? Okocha kanske, men vafan. Den här matchen är våran.
Är det från Sky news? Jag som trodde Naybet skulle spela, han kan ju halva Boltons lag utan och innan.
Jag skulle kryssat Bröndbymatchen, båda har haft lite uppehåll, kallt och kassa förhållanden. Kalmar spelar sjukt defensivt och Bröndby är som sagt skadat. Jag skulle nog avvakta Royal League och spela några omgångar in isåfall. Sverige-Tjeckien skulle jag också låta bli. :D
du får 500 spänn av mig om du får in den gatudiktare... helt ärligt.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
...så du kan säga att oddset då blir 49.26.
"bara två fel" = nära?
Idag blir det på Tjeckien, Turkiet, Notts. Co och Leyton Orient. Leyton är dagens spel enligt mig!
sverige ryssland under 4.5 mål arg eng fler 2.5 mål insats: 250:-
Herregud vilken vändning av Cheltenham.
phlp vadå? jag hade cashen innan owens mål, dock var det svettigare med sv-ry, oj oj. 5 min kvar och det står 1-0 till ryssarna... plötsligt ere 3 min kvar och det står 2-2... precis spelat på schw-turk 500 på att 1a målet kommer efter 31 min...forza!
det satt inte helt fel med 500hundringen på schweiz igår... idag har ja kört 1300:- på sve-fin fler än 4.5 mål FORZA!
timrå, hv71, linköping idag.
Fyah pon Babylon!
vad säger ni om australien-uruguay imorrn? X eller 2 ? Velar gällande den fajten. Bra odds på båda resultaten på Unibet.
Frölunda och Ottawa idag, ~2.1 i odds på expekt. Gillar inte hockeylotteriet egentligen, men den här sitter.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
fan brände 1300 i lördas men är tillbaka med formen idag: 486:- på lhc å fler än 4.5 mål på bif-hv
Jävla kukkryss då...
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Wales borta mot cypern låter väl lockande till 2.3 på unibet? Cypern är ju trots allt Europas sämsta landslag... Okej att det bara är en vänskapsmatch, men ändå...
phlp kör nog också på det imån...ska bara sätta motala och aik ikväll:)
All-in på Man U och Juve imorgon.
Phluphphelicious tror de stannar på 3 mål 1-2 blir det. . .
X-Art goes A-Art efter ett par bärs!
Barcelona är givet imorn!
Visca el Barça!
Känns jävligt skönt att jag la till Celtic också. :D:D
Fick in två sköna igår... Mer än 2,5 mål i matchen: Chelsea-newcastle, wigan-arsenal, charlton- man utd, 50 kr insats, vinst 430 kr Real-barca 2a roma-juve 2a insats 50 kr, vinst 330 kr inge mycket pengar men enkla pengar enligt mig ...ångrar sig att man inte spelade för mer pengar nu i efterhand.. skönt att duff gjorde 3-0 i 90e minuten...puh
Sin-it-all since day one!
Idag blir det en liten chansing som varje Söndag. Vinst på Lördag -> Chansning på Söndag. :) Palermo Valencia Dep. La Coruna
Hora! Klart man spricker på att Spurs inte kan hålla tätt på övertid. A.Ferdinand snoppar in den i 93e, helt jävla overkligt!
Fyfan för Palermo. Treviso att kukigt flyt i början av matchen och hade bara Reginaldo. Shit.
Vad tror ni om Bolton ikväll? Jag satsar mina pengar på att de tar den här bortavinsten...
fluffelicious: Vad spelar du på? Och var?