Bara för förra helgens jävla värdelösa spel ska jag sätta på Tromsö mot dom där satans Roma. De ställer ju fan upp med ett C-lag i Nordnorge. Det kan inte gå bra för stekarna. Sen spelar jag Stuttgart, de har ju Jon Dahl tillbaka och Rennes vilar Isaksson, Källström och Frei är skadad. Sedan Besikats, bara för Boltons defensiv är helt paj. Tromsö Stuttgart Besiktas *håller tummarna*
gatudiktare tippa aldrig med hjärtat! f ö är 1.30 för barcelona-vinst riktigt dåligt, speciellt mot liga-tvåan
''If life was prison, music would be the yardtime''-Gift of Gab
var inte Zaragoza en enkel match också? Osasuna kommer backa hem och skitspela, som alla lag gör på Camp Nou....och den här säsongen har vi haft svårt för det. Jag tror och hoppas verkligen på hemmavinst, men oddsen är enligt mig rätt överskattade.
Eller hur, sitter på 10 rätt just nu. Men när fan spelar Coventry?! 2 av 3 på Lången, sitter och väntar på att Charlton ska kicka igång. Skönt att favoritlaget även knep en pinne, you go Spurs!
Ah okej, Coventry spelar imorgon klockan 15. Jobbigt.
Haha, satte du inte på Wigan? Klar 2a ju, Villa saknade Lee Hendrie, Baros och en till snubbe. :) Jag missade Fulham. Snacka om skön vändning för Charlton just nu. 677 spänn på lången, om det håller. Sen Stryktipset avgörs imorrn. Kan bli en lycklig helg. :)
devv vilka har du missat på? jag missade på wigan och watford
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
1X på båda
Jag missade Wolverhampton, trodde de skulle dänga in ett 2-1 mål till slut. :( Och på Liverpool. Om jag börjar spela lite flera rader så borde jag sätta 13 rätt snart kan man tycka.
gatudiktare aldrig har det varit så skönt att ha fel. det kanske är en förbannelse för mig att tippa på mina hjärtelag men tydligen inte för dig. men grattis på dig, du hade rätt på en 1.30 oddsare, det är starkt gjort
gatudiktare några byten så är det avklarat, dom lägger i en annan växel o kör över everton, bara dom vill.. Se bara hur det gick mot, vilka var det, Aston Villa? Där dom låg under med 0-1 och gick ut i andra & krossade dom, 5-1 eller vad det slutade?
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Tänkte slänga iväg en fuling idag: Fulham - WBA 2 Rotherham - Barnsley 2 Reading - Sheffield U 1 Odds: 20.17
Rotherham har ju Mclaren, Minto och Williams borta. Barnsley var grymt nära och värda att ta 3 pinnar mot Southend (liggaettan) i förra matchen, men fick "bara" 2-2. Lokalderby och Barnsley's ungtuppar kommer springa sönder Rotherman. Jag har även funderat på Crystal Palace, det är jäkligt värt att spela på den matchen. Antingen en etta eller ett kryss, Liverpool vilar väldigt många viktiga spelare och CP är ett erkännt bra cuplag.
Lazio - Chievo 1 Reggina - Treviso 1 Siena - Fiorentina 2 Palermo - Lecce 1 Odds: 9.28 . Lite osäker på Siena - Viola där Chiesa mycket väl kan förstöra...
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=35166508
Mannen, mannen. Rotherham - Barnsley 0-1 :DDD KOM IGEN LIVERPOOL! KRYSSA! Likaså med Mansfield, in med en balja till. Då får jag fan 1,2k på en tjuga. :)
Devv vad satte du på trippeln?
Cagliari - Livorno 2 Siena - Fiorentina 2 Chesterfield - Bristol C 1 Deportivo - Real Madrid 1 En hundring.
nice den håller inte dock...galet att spela 2a på Livorno och Fiorentina...
Canadicken P20 How come? Siena - Fiorentina är ett fräscht derby, båda har kass försvar men Fiorentina har Toni på topp. Vilket kommer att avgöra den matchen, även om den kommer vara ruskigt jämn. Cagliari - Livorno är också en riktigt hård match, skillnaden är väl antalet gjorda mål och senaste matcherna som spelats. Vad jag vet så har Cagliari nästan bara spelat X iår. Sen är de inte äns i närheten av vad de var förra säsongen. Men vi får se.. hoppas du har fel. :D
sätter 1200 spänn på att Empoli gör mål hemma mot Milan idag (1.95 @ NordicBet.com) med tanke på att Milan saknar Maldini, Nesta och Stam i försvaret. för övrigt saknas även Shevchenko och Ambrosini.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
bra spelat tahoma
devv Det är mest Caligari jag tycker är osäker på. Jag tror det släpper för dom nu, men jag hoppas också jag har fel för din skull... Förresten vad tror ni om "mitt" (Sheffield U) lags chanser att gå upp iår?
0-1 2' L. Toni :D Kommer bli svårt för Sheffield, speciellt om Reading ångar på som de gjort såhär i början.
god damn va Toni är greym just nu! bästaste anfallaren i Europa och skyttekung i Champions League nexta säsong. Forza Viola!
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Indeed, han är grym. Stor och stark också. Fan kan Bröndby hänga in en balja så min andra kupong går in!
hehe störigt att inte Livorno vann...bra spelat dock!
hmm troligt
CL den här veckan, vad kör ni? Chelsea, Milan och Lyon känns hett? Men hur fungerar Fenerbache tror ni? Dags för en granskning imorgon. Jag återkommer. :)
Riktigt gött med CL. Lägger upp tipset ikväll.
dingrinn.blogspot.com
Phew, tur att jag inte spelade igår. :)
Satan också, 8 rätt av 10 på supertoto, hela Sverige borde sitta på samma rader. Fan att milan inte lyckads kryssa. Ikväll spelare jag endast för att spela tillbaka det jag förlorade igår. :/
dingrinn.blogspot.com
kan inte se barci torska ikväll sen tror jag på ajax thomas johansson & gonzalez bör vinna sina mathcer
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
udinese kan skaka.
dingrinn.blogspot.com
Vann på Brugge, Barca och Bremen idag! Fin trippel. Sen har jag alla rätt på Europatipset än så länge.. Det blir 11 rätt minst, 2 st lite småosäkra matcher bara.
CAMPIONI!
rizmo hur många rätt blev det?
Som fisken i vattnet
Brugge, Barca, Werder, Arsenal och Villareal idag! Katsching!
Visca el Barça!
Haha ja fyfan, kunde blivit något! Udinese skaka Werder igår, men inte tillräkligt ;D Iaf vann 600 igår så det täcker förlusten i förrgår. Fan att jag inte vågade satsa på Werder..
dingrinn.blogspot.com
vann på barca, juve, arsenal o brugge. lågoddsare som fan men soft o vinna för första gången på ett tag
3.80 på donetsk mot vfb idag!
Jag bara måste: jag kicka henne
tack barca, arsenal och ajax för eran pålitlighet
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
håvade in finfina 2 å 5 igår... tack shaktar!
Vunnit 1000 nu på 2 dagar men inte fan räcker det för att täcka förlusterna. Fan Doria och fan Palermo!
dingrinn.blogspot.com
Missa inte Lördagens bettande! Finns hur många guldgruvor som helst!
2.1 på villareal idag... forlan dock inte med men tror ändå på seger...
Jag har i princip gått all-in på Liverpool idag. Börjar med en singel på Pool. Sen en trippel: Reading Newcastle Watford ------------------ Och en dubbel: Liverpool Wigan Äääälskar Engelsk fotboll, får se om jag gör det efter idag också.
gatudiktare Du har fel, det är idag det kommer att vända för Pool. Efter matchen i CL, Baros kanske är tillbaka för Villa. Men de kommer fortf. sakna Berger, Bouma och Hughes. Villas form just nu är ju något sviktande, 2 hemma förluster och senaste blev de totalt överkörda. 0-2
Jag skiter fullständigt hur det har gått/eller går för Pool rent generellt. Det finns bara ett lag i mitt hjärta, Spurs. Men vi får se, jag tror fortfarande på vinst för Pool. Börja planera en bra bortförklaring redan nu boys. :D
stepanek, petrova, dechy, ljubicic ja alternativen är många lycka till
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)