Tipstråd
Kontigt att dessa trådar alltid försvinner. Idag har jag kört en fyrling: Östersund - Luleå 1:a Midtjylland - Esbjerg 1:a Sönderjyske - Århus 2:a Bodö/Glimt - Viking Stavanger 2:a Odds: 13.89 Insats: 100:-
Jag bara måste: jag kicka henne
phlp tror det blir x2...
biff_hela_dagen : assyriska hade det sååå tungt... håkan svensson borde stannat i Aik så dom stannar i superettan!
sex på nätet? vadå, ska jag knulla en spindel?
jo det är sant. det var ingen som 13, skulle tro att alla rök på Assy.
Jävligt nice att franska ligan drar igån! Ska bli kul. Jag premiärtippar på Lyon och St. Etienne som segrare i första omgången.. Insats en hundring, odds 3.0.
CAMPIONI!
fan rykte på nybro hade satt en femling annars...
360; orutinerat.. tippa aldrig mer än 2 matcher. Singlar och dubblar är det som gäller! biff; vad hittade du för odds på PSG?
CAMPIONI!
rizmo: I go 4 the big cash...
360 and you will lose.. Faaaan.. va sysslar St. Etienne med... 0-0.. hoppas de blir nedflyttade nu.. jävla sopor! Alla pengar på Lyon imorn!
CAMPIONI!
det var starkt o få in örgryte faktiskt. Vad tror ni om HIF - DIF idag? Jag kör en 1 och 2 på expekt. Tror fan inte det blir X...en 200:-
Är det nån som visar den matchen? Community Shield alltså.
CAMPIONI!
Rizmo P20 viasat 1 sport visar.
Frääääscht! Vilken tid?
CAMPIONI!
Utbudet är för härligt idag! CL-kval, vad sägs om följande spel: - Deportivo(mot Marseille) - Betis(Monaco) - Tampere(TPS Åbo) - Glasgow R(ingen aning) - Hamburg(Valencia) Insats: 100:-
kör alltid femlingar/sexlingar
skulle nog säga att ligger på plus en 3-4 tusen...
sprack på Tampere nu, fitta också.
Jag sprack på Plymouth.. Watford ska ALLTID pajja för mig, varesig jag spelar på dom eller emot dom. Varför lär jag mig aldrig?
CAMPIONI!
fitt-tampere, hade håvat in finfina 2500:- åhhhhhhhh
gatudiktare tror spurs blir dagens drag faktiskt.
Spurs Barca Bajen Aston Villa där har vi dagens vinnare på min långenkupong
Visca el Barça!
aj fan, där missade jag nåt det där med Davids... satt en dubbel hittills: timrå o man u
hammarby vad fan gör ni?? 3-2 släpp inte det här nu...
gäss, härligt bajen! tack spurs! håvat in finfina 2100:- ikväll...
Fick in denna Leverkusen - Bayern München 2 (1-5) A Bielefeld - Hamburger SV 2 (0-2) Portsmouth - Tottenham 2 (0-2) Hammarby - Helsingborg 1 (6-2) Odds: 19,74 Insats: 50 kr Vinst: 987 kr
fittvilla
Visca el Barça!
tänkte lira 300:- på MFF igår... vilken jävla tur att jag inte gjorde det...
dagens: glasgow - celtic 1 (1.90) laholm - kristianstad 2 (1.85) öis - mff 2 (2.10) slätta - sirius 2 (1.50) bordeaux - monaco 1 (2.00) odds: 22.14 insats: 100:- möjlig vinst: 2214:- FORZA!
glömde säga att viasatsport1 sänder glasgowderbyt(13.30) samt bordeaux - monaco(17.00)
de borde ju vara sugna efter förlusten mot hholm...
fan laholmjävlarna tar ledningen, skärpning kstad!
1-3 Okej, forza mff o sirius nu! sirius var mitt säkraste drag idag...
jag håller på Lens och Barca ikväll, de andra har redan gått in
Visca el Barça!
rettep man kunde nästan förutspå att barca skulle förlora eller åtminstone tappa poäng eftersom de skulle gå på säkerhet...
ja men jag trodde att dom ville ge hemmapubliken en vinst... rackarns
Visca el Barça!
men ja ska inte säga nåt, blev rökt ganska rejält igår...
gick åt helvete idag också, men i veckan är det kval till CL och nya tag ;)
Visca el Barça!
Missade Öster, Paris och Halmstad.. Jag tippade på Öster, Paris och Halmstad... Resten kan ni räkna ut antar jag...
Ålltzen, Växjö, Bremen.
ja, va fan sysslar PSG med? mot troyes också...jävla skit. tänkte spela på den...surt.
så jävla sopigt å tappa 1-3...
satt 5 av mina senaste 6 drag på expekt! senaste triumfen kom ikväll: åtvid-falkenberg fler än 2.5 mål insats: 700:- vinst: 1330:- forza!!
Vågat spelat, trodde det skulle bli en målsnål historia men men. Jag har haft en bra period nu oxå.. man bara måste älska US Open. Där kan man tjäna pengar :) Satte allt på GAIS och Bologna idag oxå.. gick vägen.
CAMPIONI!
sen ere ju vm-kval imån också finns en hel del godis...
us open går väldigt bra nu, intressant matcher idag...se us open tråden
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Ja, då håller vi tummarna för att Piraterna inte förlorar med mer än 11 poäng idag mot Vargarna. Vargarna kommer ge allt för att gå om Kaparna nu i sista omgången, men det kommer bli jämnt. 49-47 till Vargarna.
CAMPIONI!
Satte: Italien,Turkiet,Sverige idag vann 1116 kr =D sen har jag en levande allt hänger på om Costa Rica vinner inatt då kammar jag in ytterligare 300!
Jag hade Sverige och Polen, tack Zlatan! :D Har oxå Costa Rica inatt, och Agassi.. blir en uppesittarnatt nu!
CAMPIONI!
Ja, sitter och väntar på att matchen ska börja fast ja spelade ingen vinnare utan över 40 gem i matchen tror på en 5-setare.
Agassi tar det i 3 raka, eller 3-1.
CAMPIONI!