fick in dubbeln modo & shiavone, 6 nått i odds... :=)
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
tyvärr för feg insats :(
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
kom igen nu chela!! leder 6-5 i sista avgörande..
CAMPIONI!
Som sagt, hedrar mig själv för tvåan på Modo.. men att Södertälje bara kryssar mot Brynäs gillade jag inte.. därför tog jag ut lite vinster till bankkontot, 1400 kronor och satte resten av min kassa i ren frustration ;) insats: 559.24 SEK möjlig vinst: 2466.25 SEK odds: 4.41 Cesena - Catania fler än 2.5 mål - 2.05 Arezzo - Torino fler än 2.5 mål - 2.15 Nu vill jag se att det blir mycket mål i matcherna annars besöker jag inte er här inne på tipsforumet förrens helgen ;)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Italiensk fotboll är kanske inte direkt känd för målkavalkader? Alltid defensivt starka. Hade satsat på under 2.5 mål i de matcherna faktiskt.
dingrinn.blogspot.com
Lite tennis tips idag: Terachi Takahiro - Srichaphan Paradorn ... Paradorn klockren vinst men 1.07 i odds hmm Karanusic Roko - Horna Luis ... Tror på Horna, 1.40 i odds på honom Daniilidou Eleni - Sprem Karolina .. Tror på Sprem med 2 i odds Monaco Juan - Arthurs Wayne .. gammel Wayne borde vinna över grus spelare Monaco, Wayne har en grym server, 1.70 Nieminen Jarkko - Schuettler Rainer .. Jarkko har varit i fin form sedan US open, formen håller i sig. 1.48
trimmad, såg du Serie A förra veckan? Bara som ett exempel.. Men jag vet att det brukar vara målsnålt, jag tippar dock aldrig under utan bara över i vilka matcher det än handlar om. Vet inte varför, känns tryggare på något sätt.. då behöver man inte välja varje gång utan man har redan bestämt sig =)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Olzen, hehe sant, men det beror givetvis på vilka matcher det gäller, men min erfarenhet säger att Italiensk fotboll ofta slutar i hyffsat målsnåla matcher. Men lycka till :) Föresten, inte slagit till med stryltipset, brukar va ganska mycket lättare när det e landskamper.
dingrinn.blogspot.com
so far: Fin. E. Daniilidou 3 6 5 K. Sprem 6 3 7 Fin. T. Terachi 1 4 P. Srichaphan 6 6
Riktigt bra ide! Får styra upp det nu, man måste typ ha bevis på det man tippat också. Jag ska fila på en tråd.
dingrinn.blogspot.com
Nerjobb att tippa på något som avgörs om flera månader! Här är det snabba pengar som gäller :P and-one Vad säger du om Gasquet - Beck i Metz? 1.37 på Gasquet är klart spelbart? Höga insatser på honom nu iaf! Annars låter det kul det där med hundralappen! Men då går ju såna NHL spel bort, om vem som gör mest poäng osv? Så, den som har mest pengar från den hundralappen efter en månad vinner alltså? Vad vinner han mer än äran och sina egna pengar? :)
CAMPIONI!
Rizmo P20 Det va det jag menade, alla börjar med en 100ing, sen efter t.ex en månad så ser man vem som vunnit mest. Så måste man föra typ prottokoll här inne eller något. Man får tippa på vad man vill som är officiella spel. Man kan lägga sin 100ing på lotto om man vill, men då är ju chansen ganska stor att man förlorar direkt. Kanske hade varit bättre om man hållt sig till tex: lången, oddset, v75 etc etc. Kom med bra förslag så styr vi upp det!
dingrinn.blogspot.com
nja 1.37 på gasquet känns väl sådär om jag ska vara helt ärligt, skulle hållt mig undan
trimmad njae, inte lotto eller v75 o annan skit.. det ska inte handla om tur, det ska vara fingertoppskänsla! typ internetbolagens utbud.. allt från fotboll och hockey till vattenpolo och cricket typ! det man känner att man kan mest om, och vinner mest på.
CAMPIONI!
and-one Minns att han spelade bra mot Ginepri i US Open, och nu har han väl hemmaplan? Tror han tar det lätt.. 2-0 i set.
CAMPIONI!
jo det är sant, gasquet är grym men beck är ingen dålig spelare
skit me.. valde fel match :/ Efter första halvlek är ju första matchen redan inne (1-2), medan den andra står 0-0.. böö.. tre snabba mål då! eller nått..
Ålltzen, Växjö, Bremen.
ääh slut 1-0... nu tar jag ett sånt där välkänt bye bye i några dar ;)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
auf wiedersehen
Ålltzen, Växjö, Bremen.
and-one P23 6-4, 6-2 till Gasquet ;) Snart NHL, även fast det är hur osäkert som helst att tippa premiäromgång kunde jag inte hålla mig :P
CAMPIONI!
Terachi Takahiro - Srichaphan Paradorn ... Paradorn klockren vinst men 1.07 i odds hmm Karanusic Roko - Horna Luis ... Tror på Horna, 1.40 i odds på honom Daniilidou Eleni - Sprem Karolina .. Tror på Sprem med 2 i odds Monaco Juan - Arthurs Wayne .. gammel Wayne borde vinna över grus spelare Monaco, Wayne har en grym server, 1.70 Nieminen Jarkko - Schuettler Rainer .. Jarkko har varit i fin form sedan US open, formen håller i sig. 1.48 >>> alla matcher satt ganska så enkelt, Wayne hade lite problem i en 3 setare...nya tag idag :)
idag spelar jag på Monfils mot Clement, två fransmän som möts..men monfils känns hetare och är i bättre form, clement förlorade tex mot Enqvist i förra veckan! + Petrova emot Lihosteva (stavning?)... Petrova lekte bort formstarke Groenefeld... fin dubbel med 2.12 i odds
Toronto mot ottowa igår hur gick den matchen ?
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
ottawa vann, alfredsson hattrick
add-one : fan vad nice då vann jag pengaaaaaaaar :D
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
räknas de inte som lika efter 3 * 20?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jo de göre
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men kukfan
N. Petrova 6 6 E. Likhovtseva 1 1 fint första resultat på dagen
Jag har sagt till mig själv att aldrig mera tippa hockey. Jävla kuksport.
Faaaan, jag hann inte tippa på Petrova!! :(
CAMPIONI!
server=serv möjligtvis monfils ser bra ut, 5-2 i första set
FAN! Hade Timrå vunnit sin match skulle jag varit 700 kronor rikare. Spelade för 10 kronor på en sexling som innefattade alla kvällens Elitseriematcher. Riktigt bittert att Timrå förlorar, när de ledde med tio minuter kvar. FAN!
Mjaaau
Varför spelar du på Timrå? Haha, dom e helt ur form.. Annars gick allt in för mig idag, förutom Tappara - Jokerit. Hade med den matchen på alla kuponger idag, bombsäker. Toppen mot botten.. Så blir det 4-4 efter 3 perioder. JAG FATTAR INTE!!!???!!!???
CAMPIONI!
gatudiktaren: Vet inget om ATP-touren så jag säger inget ;D Rizmo: hockey är som sagt lotteri :D
dingrinn.blogspot.com
03:55 Baghdatis Marcos - Ancic Mario ATP-touren 10:57 Philippoussis Mark - Hrbaty Dominik ATP-touren är dom enda matcher du listat som inte spelats än, ancic känns som en bomb för mig, baghdatis hade stora problem igår med puerta och spelade inte stabilt alls i avgörande lägen. ancic har spelat bra och dödar baghdatis med sin serv. Hrbaty ska vinna mot gamle Mark. annars är det ett gäng intressanta matcher idag, kommer fortsätta tippa på Petrova. Hantuchova, Clijsters, Davenport ser också ut som bra bets. Davydenko känns säkert och kanske att Monfils kan skrälla.
jag satte stora pengar på ancic och davy. väldigt synd att soffan precis torskade sin kvartsfinal i Japan, med tanke på att hon plockade hem första set med 6-2 :(
gatudiktare> oddsen är pinsamma på Davenport och Clijsters...så inget spel på dom (Davenport 1.18 & Clijsters 1.12) MEN Petrova har 3.55 vilket ser mycket fint ut Hantuchova har 1.34 vilket också känns spelbart idag
nej jag kör expekt men har kollat odds på andra siter, brukar vara likvärdiga odds överallt.. vette fan när matcherna drar igång, antar att det är runt 12 Mauresmo är bra, var i final här förra året. Men Petrova är i bra form och 3.55 är kanon odds. Clijsters vinner kanske hela skiten, hon eller Davenport
Söderling känns som 50/50 Monfils har goda chanser mot Gasquet..båda är unga
Haha inte golf nu oxå :D Jag tackar LA Kings för deras vinst inatt, den satt hårt åt men det gick vägen.. En liten slant på Ptrova nu då kanske..
CAMPIONI!
Linköping, Rumänien, och Tjeckien känns som en stabil trippel!
Lägg till Frölunda så får du en stabilare fyrling :) Men jag skulle hålla mig borta från Rumänien och Tjeckien. Vet inte varför.. har bad feeling bara.
CAMPIONI!
Idag blir det Tranmare - Scunthorpe 2 Chester - Rochdale 2 Grimsby - Wycombe 1
Dementieva spelade strålande tennis mot Clijsters. Riktigt underhållande tennis. Hoppas på ytterligare en liten "skräll" nu då, kom igen Petrova. Bring me some money! :)
CAMPIONI!
gatudiktare Ptja, höga odds på lag jag tror på. Någon gång måste det vända för lagen, speciellt nu när Till har anslutit sig till truppen. 2 föredetta skador är tillbaka etc etc. Muthärvor hit och dit, gör laget starkare. I think.
Ja, men Hantuchova vinner dock inte. Clijsters är överkomlig, inte Davenport. Ska dok bli intressant att se oddsen på Dementieva - (Vågar man säga Petrova?) imorn :)
CAMPIONI!
har spelat 1500 spänn på krysset i VM-kvalmatchen mellan Ecuador och Uruguay imon kväll. blir 3300 i ren vinst. anledning? jag säger inte att matchen är uppgjord, men om man läser mellan raderna så pekar en HEL DEL på att båda lagen får varsitt poäng. har snackat en del med professionella spelare och alla verkar överens om att krysset inte borde ge mycket mer än 2 ggr pengarna. I'm all in.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
2000 kr blev det till slut.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"