Trippeln Sverige - Ungern : 1a Irland - Frankrike : 2a Polen - Wales : 1a Odds : 4,06 Insats : 100kr Vinst: 406kr Man tackar och bugar.
dingrinn.blogspot.com
Edit* Ungern - Sverige : 2a
dingrinn.blogspot.com
kom igen åtvid!
Jag bara måste: jag kicka henne
trimmad P19: Körde på exakt samma + att jag hade Litauen - Bosnien/Herc 0-1 och fick in den också. La in 100 kr, fick ut 1034 kr :) Oddset på Bosnien var 2,55.
Forumsignatur <br>
Jag hade Polen och Sverige, till ett odds av 2, satte 200 :) Nu har jag en liten summa på Nieminen till ett odds av 7.69. Kom igen nu.. ligger under med 4-1 i sista. Ser mörkt ut.
CAMPIONI!
rizmo> bra spelat måste jag säga, nieminen borde tagit det och han spelat jämnare
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Ja, han var alldeles för okoncentrerad när han gick ut i 5e set. Det rann iväg för fort. Trodde dock på en upphämntning när han hade breakboll i 1-4 underläge.. men så lyckas Hewitt med nåt omänskligt slag :(
CAMPIONI!
kvällens: brage - slätta 1 grimsås - husqvarna 2 tranmere - bradford fler än 2.5 mål insats: 1:- allt jag har kvar på kontot... blev bränd rejält(1300:-) när VMS E´lit inte vann med mer än 10.5 poäng...
Husqvarna vinner inte, sjukdom i laget.. inget att spela för. Motivationsetta som det står i tidningen :P Bra odds på Grimsås oxå som inte är helt dåliga på hemmaplan. En krona åt helvete ;)
CAMPIONI!
BROKE!
Rotherham - Gillingham 2.25 (Expekt) 2.20 (24h) Tottenham - Liverpool 2.70 (Expekt) 2.60 (24h) Yeowil - Walsall 2.55 (24h) 2.45 (Expekt) Swindon - Southend 2.15 (24h) 2.10 (Expekt) Även spelat bl.a. Newcastle för en ansenlig summa...
Allmänna Idrottsklubben
mina drag idag(lånbat cash från morsan) wolves preston betis leverkusen
Satte oxå Preston, som singel dock. Men 2.35 i odds var schysst.
CAMPIONI!
100 spänn på att Sampdoria vinner med 2 bollar eller mer. Och sen ytterligare 100 spänn på att Sampdoria bara vinner :)
CAMPIONI!
Men älit.. Reggina gör 3-1 i 93e minuten.. Sampdoria får en straff.. Flachi MISSAR!! Jävla hora. Ska hata han i all framtid.
CAMPIONI!
har en slant på följande idag Djurgårn Elfsborg Bajen 7.45 i odds
Visca el Barça!
8000 på jyrgårn
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Satte att Sundsvall inte skulle göra mål, till ett schysst odds på 3.10.. GÖÖÖTT.
CAMPIONI!
Snart bär det det iväg till spelbutiken för att lira på CL. Shalke,Lyon och Betis känns lockande i en trippel. Men alla matcher är svåra, men oddsen är fina, över 2ggr på alla lagen. Hur lirar ni ikväll?
dingrinn.blogspot.com
Phluphphelicious P19, Hur mycket vann du? Vad brukar du oddsa för? Jag kör ofta en trippel och 100 i insats, brukar ändå bli en vinst på någon hundring iaf.
dingrinn.blogspot.com
Hade en dubbel, Lyon - Real 1X, och att Inter skulle vinna med 2 mål eller mer. Varför är dom så jävla fattiga? Vinner med 1 mål mot Bratisla-who? Fan va jag hatar det piss-laget! Önskar de all olycka som finns.. Mancini och Stankovic ska hängas. Cruz gör mål.. älit. Var är Adriano? Helvete.
CAMPIONI!
Jag åkte fan på alla mina tre matcher idag! Fan, ingen bra dag idag!!
dingrinn.blogspot.com
idag: helsingfors barca juve benfica
Allt på Västervik och Juventus idag! Kom igen nu! Sen lirade man 32-raders system på Europatipset oxå.
CAMPIONI!
ja behöver sätta den här jäveln idag! sjunger absolut på mina sista verser...
Spelen Idag Fotboll Club Brugge - Juventus 2 Benfica - Lille 1 Trav H2H Super Light - Lass Zefyr 1
fan va nice med cash, behövdes. satte United och QPR igår också´! Idag blir det bara kaffespel inget värt att sätta pengar på
Lätta pengar! Snyggt där 360, Helsinki vann oxå va? Har för mig att jag såg det..
CAMPIONI!
tur att kuk arsenal vann så jag fick in min dubbel
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Fick in en femling med champions league-matcherna.. riktigt gott!
Fick in en trippel igår, men åkte även på 2 andra tripplar! Jävla ajax som fick in en boll i 90:e, annars hade där vatt ett par hundringar!
dingrinn.blogspot.com
benfica tack för frälsningen! helt underbara cash! nu kan ja betala min interneträkning:)
Idag är det Bolton, Hamburg och Rennes (1X) som gäller. 120 kr insats.
CAMPIONI!
dagens: palermo(hoppas chiesa inte är med...) fiorentina real m roma(så klart, alltid) man city insats: 100:-
Satte Fiorentina, Sampdoria och Palermo idag. Odds 5.88 Insats 300:- Vinst: 1756:- eller nåt sånt... frääscht!
CAMPIONI!
Satte: Milan, Inter, Fiorentina - Lecce över 2,5 mål och var ruggnära på en fyrling med Hertha,AIK, Sampdoria och Rennes, men Rennes spelade X :( men ren vinst runt 400 kr iaf.
satte palermo, samp, roma, esbjerg!
Esbjuerg förlorade väl för fan med 4-1 eller har jag fel 360 ?
CAMPIONI!
rizmo ursäkta mig, men det var iaf midtjylland som förlorade som gjorde att jag vann...det kanske var odense?
bra 1:or imorgon Sheffield U - Derby Burnley - Brighton Bra två:or Nottingham F Charlton
finns BRA drag ihelgen! bla newcas,charlton,roma mfl
360 Haha mitt inlägg lät lite fel kanske, sorry.. menade bara att jag var chockad över att Esbjerg åkte på storstryk på hemmaplan :) Denna helgen bjuder på ju på riktiga drömodds. Och bara så ni vet, så är det värt att sätta en liten hundring eller nåt på Viola, som har 5.10 i odds borta mot Inter. Annars är Sheff Utd, Milan, Sampdoria, HV71 och Timrå säkra denna helgen. Är oddset över 1.20-1.25 så måste man ju ta det. Går inte att förlora :) Så imorn blir det Milan, Sampdoria, tillsammans med iaf HV71 på måndag, spelas till en tusing kanske? Dagens spel är hemligt än så länge ;)
CAMPIONI!
Tjohej på Villa och Blackburn!
kom igen kukleicester fan har charlton & newcast inne...
Kom igen Kuk Crystal P och Man U skulle jag vilja säga, jag har ju resten på min sexling inne.
Så går det när man tippar sexlingar :P Satte 2 av 3.. 3e matchen spelas 20.00 ikväll. Kan casha in 1200.. willa walla jeffla.. kom igen!
CAMPIONI!
åååååååååååååå bögleicester
Satte en sjuling idag på : Schalke,Wolfsburg,Fenerbache,Celtic,Chel sea,PSV och Panathinaikos. Vinst: 917 =) Imorrn gäller Milan, Samp, M´boro, FC Köpenhamn och Mallorca!
dagens drag: palermo till över 3 till odds! SS e HELT FEL ute...