Aldrig sett Petrova spela så jävla piss-dåligt! Så många lägen hon hade att slå en vinnare och döda bollen, så slår hon den käpprätt åt helvete istället eller gör nån halvtaskig stoppboll som Mausesmo lätt kan slå in. Första set vann hon ju bara pga alla misstag från Amelie. Petrova var igång i tredje när det blev 3-3 men självklart ska hon tappa efterföljande game. Riktigt uselt spel stundtals från ryskan.
CAMPIONI!
fin fin dag...enda missen var petrova... synd att man inte spelade monfils, kände på mig att den skrällen skulle komma
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Vad har ni lirat idag då grabbar? Körde såhär... Degefors - GAIS 2 = 1.85 Kroatien - Sverige 2 = 2.95 Schweiz - Frankrike 2 = 1.70 England - Österrike 1 = 1.15 Belgien - Spanien 2 = 1.75 Odds: 18,671471875 Insats: 100 kr Kan nästan se framför mig att alla går in men sopgänget GAIS kryssar.
Forumsignatur <br>
England-Österrike 1:a Schweiz-Frankrike 2:a Cypern-Irland 2:a Italien-Slovenien 1:a Belgien-Spanien 2:a Odds:5.13 Insats:100 Klirrande
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Zuky P20 kan tyvärr inte se Sverige vinna idag. Kryss är klart godkänt och vid förslust komemr vi med 90% säkerhet ändå komma till VM.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Nigeria - Zimbabwe 1 Linköping - Mora 1 Insats 200:- Finland - Rumänien 2 JYP - Kärpät 1X MoDo - Södertälje 1 Insats 50:-
CAMPIONI!
fbk lhc(luleå) rumän kroatien
Jag bara måste: jag kicka henne
tahoma P21 Vad blev oddset?
dingrinn.blogspot.com
3.20
Ok, hade fått lika bra odds på fler säkra matcher. Just enkel-X känns svårt att pricka in.
dingrinn.blogspot.com
Ser inte varför båda lagen skulle vara nöjda med ett X i Ecuador - Uruguay? Uruguay måste nästan vinna den matchen.
CAMPIONI!
trimmad P19 säg några säkra då som ger samma odds. saken är den att mycket talar för att lagen kommit överens om att spela oavgjort enligt dom rapporter jag fått. det är långt ifrån säkert, men jag tror att chansen är åtminstone 50% - alltså klart spelbart. Rizmo P20 jo tre poäng hade väl varit det bästa, men Ecuador borta är en jävligt svår match och Uruguays tränaren har gått ut med att han är nöjd med en poäng.
Sen även om bägge lagen är klara så handlar det mycket om prestige och ära, till sig själv, sitt lag, men framförallt till sin nation. Men det är helt klart järvt tippat!
dingrinn.blogspot.com
Pengar kan ofta betyda mer än ära.. Om det nu är mutor inblandade :)
CAMPIONI!
precis. iofs tror jag inte det är pengar inblandade den här gången utan enligt dom uppgifter jag fått har förbundsledarna för dom två länderna träffats för att diskutera... något.
rizmo med vilket spelbolag kan man gardera 1 match när man bara tippat på 3st,inte svenskaspel vah? Finland - Rumänien 2 JYP - Kärpät 1X MoDo - Södertälje 1 Insats 50:-
Som fisken i vattnet
Jo, på nätet, inte i butik. Jag spelade på Expekt dock.. Fast självklart gör Kärpät 2-3 med bara nån minut kvar av matchen så tipset sprack. HELVETE! Vann iaf på Nigera och Linköping så jag gick plus. Nu ligger mitt hopp till Danmark ikväll oxå!
CAMPIONI!
Ikväll drar jag hem 25 papp på stryktipset! Känner det på mig!
dingrinn.blogspot.com
ancic känns inte spelbar till det oddset, monfils kan skrälla i metz kul att ancic, monfils och moodie kommer till SO nästa vecka
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Moodie är bajs!
CAMPIONI!
njo visst är moodie en överaskning...men du är nog inte dålig om du är i en atp final blir skoj att se honom nästa vecka i första omgången mot Björkis
Varför kan inte Italien bara slänga in en balja så jag åtminstone får 11 rätt på Stryket? Satans Skottland och Finland som bedrog mig på 13 rätt. Det hade varit respekt. :(
devv P0 Italien leder! Men nu har Scweitz kvitterat! Annars hade jag haft 12 rätt. Jävla vitryssland! Fan annars låg 13 rätt som i en ask.
dingrinn.blogspot.com
Haha, eller hur! Hur fan kan Vitryssland gå och vinna? Det gjorde mig något deprimerad. Jävla fars är vad det är, nu har som sagt Schweiz spelat lika också. Nere på 10 rätt. :(
Jag har 11 rätt, men det lär knappast ge utdelning. :/
dingrinn.blogspot.com
mauresmo är ett finalspöke, hon kan inte vinna enligt mig och hon kan inte vinna mot en sån som davenport
Fin. M. Ancic 6 6 4 W. Moodie 1 7 6 helt otroligt
bögfkb bögfbk bögfbk 3E gånghelvetet man åker på de i rad!!!!
Jag bara måste: jag kicka henne
4400 spänn pure profit
Nice som fan tahoma! Fan jag hade på känn att Swietch skulle få ett kryss. Sen är det ju fan att Scottland inte kan klara av vitryssland hemma.
dingrinn.blogspot.com
kommigen Brentford!
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
Satte nyss Sporting Gijon, Southend och nåt tjeckiskt hockeylag.. vann 300 :) Alla pengar på Detroit nu oxå.. finfina 1.90 i odds.
CAMPIONI!
idag spelar jag på dent och på ferrer
UPPDRAG! Jag har ett litet uppdrag till whoas alla spelgalningar. Jo, det är så att jag har pengar på ett expekt-konto som jag inte kan ta ut. Jag har skickat direkt från mitt neteller-konto och vill ha in på mitt vanliga konto. Då säger expekt, giriga som de är, att jag måste omsätta mina pengar minst en gång först.. Så, jag måste alltså satsa allting på en match för att göra det enklast. (kan inte spela poker för dem). Så, jag gör alltså inte detta för att tjäna på det utan bara för att jag "måste". Det jag vill ha hjälp med är att hitta en så "säker" match som möjligt, även om det ger oddsen 1,01. Jag funderade på att sätta en 12.a (ett-tvåa) i innebandy typ. Vad tror ni? Som sagt, inte för att tjäna pengar på det, bara för att omsätta. Hjälp mig!
"I'm the best of both world's, without the hidden camera and the twelve year old girl"
Vänta till onsdag, tippa på Sverige mot Island. Oddset lär nog ligga på 1,2. Brukar finnas en del "säkra" matcher när de kommer till landslagsmatcher i fotboll.
dingrinn.blogspot.com
Jag skulle gått all-in på antingen Frankrike eller Portugal..
Vad blir det för lir idag?
dingrinn.blogspot.com
Ah kan inget om Tennis, fotboll, eller inget :D
dingrinn.blogspot.com
Att gå efter Aftonbladet är som att skjuta sig själv i foten ;D
dingrinn.blogspot.com
gatudiktare, mycket skrällar eller favoriterna går ofta in?
dingrinn.blogspot.com
Nä, Spadea var väl ingen jätteskräll. Chela är i urusel form. Dent har jag oxå pengar på idag, samt Schripapablabla.. Ser även ljust ut för MoDo ;) Cashmoney..
CAMPIONI!
Vad tror folk om att spela San Marino - Spanien en 2.a till oddset 1,02? :) Som sagt, INTE för att tjäna på det :)
"I'm the best of both world's, without the hidden camera and the twelve year old girl"
Hammarby-sundsvall 5-1 satsade mina sista 20 kronor på det resultatet tack som fan för de 540 kronorna!
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
Haha Genius.. äre sant? Big Up! Srichaphan klar, kom igen nu Dent! MoDo tog det rätt säkert idag oxå :)
CAMPIONI!
Jadå helt sant, så fint att ha pengar till helgen nu
Va fan sysslar Dent med! Helvete.. 1-3 i sista. Sista gången jag lyssnar på and-one ;P
CAMPIONI!
rizmo> jag såg första set...6-2...sen drog jag...det var inget snack om saken då... sanguinetti slår lösast i hela jävla tennisvärlden inget snack om saken...men dent måste slagit ut sig totalt.. något som gjorde mig oroad redan innan matchen var att dent och sanguinetti satt och snackade som om dom vore bästa vänner. Sedan snackade dom på väg in på centercourten. Så gör fan inte spelare som är seriösa
Tippade på det heta derbyt i Tjeckien, Slavia Prag mot Sparta. Hockey that is. Oddsen var 2.35 för Sparta och 2.35 för Slavia. Sorgligt när Slavia är tre gånger så bra. Slavia vann 3-1... tack så mycket Expekt för det givmilda oddset ;) Ka-tching.
CAMPIONI!
Serbien - Bosnien 2 mycket höga odds på det
nejnej, du är skönare
San Marino - Spanien 2 2117*1,02, Möjlig vinst: 2159,34 :)