vi behöver en äklig spinkig jävel i straffområdet som bara petar in mål, sås om van nisterlrooy, kanske Etoo-liknande spelartyp skulle vara perfekt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eto'o är väl ändå mer än en måltjuv som bara peatr in bollen i mål. Tror inte att han går till United, om han går till England så hamnar han i Liverpool eller Gunners. En bara spelar för United att köpa skulle vara Trezeguet eller Fred. Iofs svårt att säga om Lyon vill släppa Fred, och till vilket pris isåfall? Trez är en ruggig målskytt, som tidigare sökt. Men det är svårt att säga om Trez stannar eller lämna Juve. Sen är det ju en fråga om pengar också. Någon som vet hur mycket United har planerat att lägga på spelarköp i år?
SAF kommer inte köpa trez, för gammal är nästan hundra på det. SAF är inne på nya spelare just nu. Släpper Lyon Fred så är dom rätt så körda för nästa säsong, tror inte heller på det. Nani är i praktiken klar med. Så nu är det bara en anfallare han har kvar, tror inte SAF har bestämt sig för någon där.. Kan bli Zlatan till Hunterlaar till, ja vemsomhelst.. SAF har gått ut och sagt att han ska ha tre "stora" värvningar Hulken men med Nani och Hargreaves klara tror jag inte han har någon Zidane summa tillgodo..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okej, hur mycket går Nani på? Har du några källor till detta? Tror inte att Trez är för gammal för united. Vad sägs om Klose då? Om nu Werder kan tänka sig att släppa honom? Har SAF fått kapital från Glazer för att värva dessa tre spelar? eller är det hans förfrågan? Vilka spelare tror ni Juventus, Milan och Inter kommer att värva under sommarens mercato?
Läste precis att Chelsea förlängt Crespos låneavtal till Inter.
gött nu är det väl i princip klart med nani och anderson för man reds
i got this guitar and i learn how to make it talk
får gratulerar man u fans för värvningarna helvete va liverpool ska va sega ena stunden ska kewell stanna gå desamma om hypiaä helvete va segt det går för dem att köpa/sälja spelare
anderson är ju en sjuk värvning av det jag sett, kanske inte så mycket men han e ju inte lika hypad som nani blivigt nu på slutet men säkert lika bra minst och han kan ju vara anfallren ni letat efter
under the fubu is a guru
många klubbar har varit intresserade av anderson, han har en grym framtid framför sig, bara smeknamnet "the next ronaldinho" som han fått bära en stund säger en hel del
jojo självklart men det har snackat mycket mer om nani de senaste veckorna, bra värvningar, ni som e mer innsatta än jag, kommer nån av dem få mycket speltid?
under the fubu is a guru
nani ses väl som ett komplement till giggs och kmr säkert få spela mycket, typ ta richardsons plats samtidigt som giggs börjar bli rätt så sliten nu... anderson vet jag inte så mycket om men jag vet att det tar tid att anpassa sig och båda två kommer få göra inhopp, ganska många iofs, men jag tror de blir många inhopp för iaf anderson, precis som cristiano ronaldo, han starta typ inge match första säsongen utan körde bara inhopp
Nani och anderson klara för United nu.. Underbart.. Nu har vi två riktigt starka framtidslöften.. Tack Alex..
läste just på skysports att alex ska vara klar för chelsea men det sas lixom inte att det var officiellt dom bara nämnde det, vet inte om man ska tro på det dock? han lär väll sluta som chelsea spelare tillslut antar jag
under the fubu is a guru
Jo det är tanken med dom här värvningarna, att vi ska kunna ändra en matchbild med ett inhopp. Vilket dom här verkligen kan. Jag tror Nani är tänkt som Giggs efterträdare och Anderson som en offensiv Scholes i en 4-5-1 uppställning typ.. .............VDS................. Neville...Rio...Vidic...Evra ..Hargreaves...Carrick.... ..Nani/Giggs...Anderson/Scholes...Ronaldo. ..............Rooney......
Underbart att signa Anderson och Nani, det känns helt sjukt bra, framtidens dominanslag börjar ta form, även om det är en bit kvar. misd De kommer att få agera avbytare och successivt få mer speltid, ungefär som Ronaldo fick. Bortsett från Anderson som har ett otroligt spelsinne, kvick som fan och har en offensiv spelstil som Ronaldinho, sen är han bara 19år. Han kommer, vad jag tror, få spela väldigt mycket då det finns en risk för att United går ner på en forward.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
bra att hargreaves kan ta an den defensiva rollen som stackars carrick vart tvungen att göra...carrick ska ha en offensivare roll, helt klart !
fan vilka värvningar, läste det i punkt.se idag och jag svor över aftonbladets jävla skvaller. men, jag får be om ursäkt. fyfan vilka värvningar, jag vill spela fm 2007 nu :D
"The Daily Mirror claim United's transfer business is set to continue this summer, with Bolton and France striker Nicolas Anelka tipped as an £8million arrival"
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Kring arsenal verkar det lugnt med värvningar. Någon som hört om något större namn? Det känns som att United, Chelsea och Liverpool kommer bli sjukt starka nästa år och det skulle knappast förvåna mig om något av lagen är i CL-final igen.
"Ibland när när jag känner för att träna brukar jag chilla i soffan och vänta tills det går över.."
Arsenal har en bra men ack så orutinerad trupp, dem spelar bra men kan aldrig hålla en hel säsong, angående värvningar så har iaf manchester visat att man kan göra en bra säsong utan att göra några större värvningar, som förra året då alla tippa dem på fjärde plats, precis som ni gör med arsenal nu
Och det som skiljer Uniteds värvningar gentemot till exempel Chelsea, är att de värvar unga spelare, som har hela karriären framför sig. Mourinho föredrar färdiga spelare.
Ryktas om Pontus Farnerud till Malmö FF.
Skulle inte tacka nej om man säger så!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
frost kan bara hålla med, våra två senaste värvningar var Carrick och Vidic och visst har det gått bättre för dem under säsongen än för ballack och shevchenko
Claudio Pizarro klar för Chelsea
skönt att ni kan sluta kalla chelsea ett köpelag nu, vi har fixat två gratis och ni splachar caschen så inn i helvette
under the fubu is a guru
Jo, för Nani och Anderson är verkligen Mikel, Ballack, Sheva, Ass Cole, Kalou, Boulahrouz.. Sen att Nani och Anderson är unga talanger som inte är i närheten av färdiga spelare ska vi inte ens tala om.. dick
(diarra, SWP, makelele, essien) öööö
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
ska blir roligt o se hur de går för pizarro i chelski
220 miljoner för andersson läste jag, oj hej pluss att vaddå ni köpte ju inte carrik billigt förra året vididc ny oxå... tråkit o seee
under the fubu is a guru
vidic köpte vi inte förra året, han är inne på sin tredje säsong, vi köpte bara carrick från tottenham förra året och hur du än argumenterar så vet vi båda att chelsea är ett köplag och kommer fortsätta kallas för ett köplag tiills dem slutar värva så många dyra och färdiga spelare varenda säsong
Anledningen att Man U värvar mer i år är också pga den nya tv-dealen som innebär nästan £30m extra för de flesta lagen.
manchester har väl redan spenderat över en halv miljard på tre spelare sen får man väl kalla det avd man vill
denna sommar har vi ju inte spenderat ett öre medans ni köpt för, ja stört mycke pengar e det ju iaf
under the fubu is a guru
Manchester har aldrig varit ett köplag, vi har fan inte köpt en enda stor färdig spelare sedan Veron.. alla våra spelare har varit relativt okända och talanfulla, för att nämna nåra så kan ja säga c.ronaldo, van nistelrooy, vidic, och dem två senaste köpen....vi köper aldrig färdiga spelare och har aldrig gjort det, och i år är fäörsta gången vi spenderar någorlunda mycket på dem senaste fem åren
Beror ju på vad man menar med kända spelare, varken Anderson eller Nani är ju okända. C. Ronaldo ovh Vidic var ju inte okända heller när dom värvades. Men jag kan säga som så att jag kan hålla med om att Chelsea är ett köpelag, mer än Man U iaf, bra mycket mer.
jag menar mest färdiga spelare som är på toppen av sin karriär, c.ronaldo var det inte många som visste vem det var och vidic hade jag själv aldrig hört talas om, han spelade för röda stjärnan
Okej, hur som helst hoppas jag att Arsenal och Liverpool gör några roliga värvningar så dom kan slåss med Man U och Chelsea, är iaf gladatt Man U vann denna säsong. Var det inte rykten om Freddy Adu och Kerlon till Manchester? Dog dom ryktena direkt? Kerlon verkar vara en cool spelare efter det man sett på filmer :)
Ribery går till bayern för 25milj euro.
Figo ryktas till Spurs. Mitt kära Tottenham skulle nog behöva den rutinen men hoppas han inte får en allt för fet lön om det blir av. Det är han inte värd
Han ska ju till al-it.... någonting.
Nä det blev tydligen inte av. Iaf enligt Spurs redaktion på svenskafans och deras källa
carrick gick la loss på typ 220, ballack var om jag inte mins fel gratis iof så gick la lönen på en del men carrick tjänar nog mumma han oxå
under the fubu is a guru
Jo men Ballack blev ju gratis för att hans kontrakt gick ut, det var den ända anledningen annars hade dem fått punga upp med mycket pengar.. Han vägrade ju skriva på nytt kontrakt med Bayern oxå så alla vet vart denna story slutar
Fan vad folk tjatar om vilket lag som är det största köplaget av Man U och Chelsea. Klubbar med så pass höga ambitioner i ligan och Europa spenderar så mycket pengar som finns tillgängligt för transfers. Alla vet att Chelsea haft enorma summor sen ryssen tog över och självklart spenderat därefter. Man U har å andra sidan fått en, till början iaf, snål ny ägare som nu verkar vara mer villig att spendera när han fått se lite resultat. Hursomhelst, båda klubbarna spenderar ju givetvis mycket pengar på nya spelare, det krävs på den nivån. Chelsea har dock lagt betydligt mycket mer pengar på transfers de senaste åren och det är början av juni så vad säger att dom inte gör det i år också? Klart Chelsea är ett större köplag än Man U men ingen av klubbarna är så mycket värre än Liverpool, Inter, Barca, Real osv. Det är helt enkelt storlag vi snackar om...
Synd att vi är ett bra lag utan att köpa in spelare också.. Det är ju Ars..Liver..oj..Chels... oj.. Happ.
David Suazo o ´Chivu verkar vara på väg till inter,