Fattar inte riktigt diskussionen om hur mycket man koper spelare for. Vakna upp for fan, det ar 2007. Vill man vinna maste man i spendera pengar och utvecklas konstant. Se pa Tottenham, som i sommar spenderat runt 40 miljoner pund. Eller liverpool, som efter att ha kopt babel kommer ha handlat for over 33 miljoner pund. Eller varfor inte west ham, som har handlat for nastan 20 miljoner pund.
jo men i slutändan handlar det ju om hur laget presterar på plan bara för att man gör spektakulära värvningar behöver det ju inte bli succe finns ju rätt många exempel på d genom åren tex när veron gick till utd. Blir för mycket hysteri kring olika spelare under silly season, ja menar dom flesta toppklubbar har ju en barspelartrupp redan
Saviola till real! barcas trognaste spelare till real, va fan ska man säga....
stolt medlem i Gul Samba
visst united har värvat osanolikt men plånboken lär ändå ha används flitigast hos newcastle Joey barton mark viduka edmilson rozhenal geremi
i got this guitar and i learn how to make it talk
Edmilson till Newcastle???
http://duckdown82.tumblr.com/
Newcastle har väl knappast värvat särskilt dyrt i år (i alla fall i jämförelse med Man Utd) Geremi och Viduka kommer på fri transfer, Rozenahl kostar cirka 4 miljoner pund och Barton 6 miljoner pund.. Edmilson är mig veterligen inte klart ännu.. Lägg till att de sålt Scott Parker så har de i princip gått plus-minus noll än så länge.. Går väl knappast att jämför med Man Utd??
"I Hate CD´s, CD records are fake" - Promoe "Rappar helt utan budskap och tänker fortsätta med det" - Motorisk Afasi
Newcastle har värvat ganska smart, men med tanke på bagaget Viduka och Barton för med sig får man ju undra hur de kommer reagera om det går dåligt för dem. Tevez sagan rullar vidare, kontraktet mellan MSI (KIA) och Utd ska redan vara klart, samma med Tevez. Det är bara WHU som stretar emot, vilket iofs kan vara bra, så alla kontrakt blir helt rena.
andrade ser ut att vara klar för juventus iaf enligt skysports
under the fubu is a guru
Andrade är klar. Han går redan runt i en Juve tee..
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
jävla soft bud Milan la på Ronaldinho. haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha=D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Budet är väl i sin ordning för att få honom krävs det att de matchar hans klausul. Alla spelare i spanska ligan har en sådan.
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
ofantlig jävla summa för tevez 480 miljoner ,
Vart har du sett den summan från? som jag uppfattat det (och all engelsk media jag läst) rör det sig om ett 2 års lån för 6 miljoner pund, och sen ett permanent kontrakt på 20 miljoner pund.
Harewood till Wigan enligt skysports.com
J.S Park opererar knäna och blir bort i några månader, nåja. R.Madrid sägs vara intresserade av Iniesta. Urzaiz är påväg till Ajax. Valencia köper Helguera och drar numera i Kongos ärmar, tror dock inte att Lyon låter honom gå. Hysteriskt kul att läsa inläggen angående köplag. :)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Happ.. nu har Ljungberg lämnat Arsenal för West Ham också... ska bli kul och följa Wenger visa ynglingarna var skåpet ska stå!
Jag hyllar West hams satsning förövrigt
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Ljungberg, tack för allt!
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
utan Tevez och Harewood är West Ham skit
norado Faktum är att West Ham gång på gång... på gång reder ut att tappa stora spelare, denna gången tar de hem lite folk med, tror att West Ham kommer ligga mid-table och vara ohotat för nedflytt denna sässongen. Fan vilka spelare de har fostrat egentligen... Lampard, Ferdinand(s), Dafoe, Joe Cole... osv. Jag hoppas verkligen att de går bra för dem i år.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
West ham har ju värvat en hel del bra spelare dessutom.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Noble är West Ham!
Hammarby Alcoholics
Dom har trots allt värvat Bellamy och Parker. Även Wright från Everton som är riktigt bra målvakt
Harewood var ju fan klart för Aston Villa??
Fan va det snackas om United, varför jämför alla med United..
Visst dem köper heta talanger dyrt, plus Owen hargreves, och möjligen Tevez, Soo en 20 åing en 19 åring en typ 27 åring och en 23 åring.. Ä de färdiga? Owen kanske men han ä ju inte world elit player direkt..
Ferdinand var knappast klart när han kom till United, och vem fan va Silvestre när haan kom till United? vem fan är han idag överhuvudtaget? Rooney var inte så här bra när han kom
och innan Cristiano Ronaldo skrev på för United visste jag inte ens vem det var, och jag har stor koll på fotboll kan jag säga er..
ok då vet vi... Ska bara säga att Mark Noble är näste man att skjuta England till VM-guld! Annars äter jag upp min byxa... West Ham til I die!
Hammarby Alcoholics
Mark Noble? I like to say Aaron Lennon
haha skön flipp muzzka fick.. slappna av bara att vänja sig- man u e ett köpelag numera=)
under the fubu is a guru
misd men gå och drick mjölk
Va fan jag har inte vart nne på ett tag så kände att det var fan dax att skriva allt för att misd skulle få gå och dricka mjölk... Take care -bye bye then
bara trist att se att ni köper så mycke, känns lixom fel mot de andra lagen hoppas vi slipper gå igenom ironi igen bitches
under the fubu is a guru
Rooney var inte så här bra när han kom och innan Cristiano Ronaldo skrev på för United visste jag inte ens vem det var, och jag har stor koll på fotboll kan jag säga er.. Finn 2 fel i ovanstående text. Tror att dom flesta som kollade EM och har hyffsad koll på Portugisiska-ligan hade riktigt bra koll på vem C. Ronaldo var, och jo, jag tycker att Rooney var ungefär lika bra innan han gick till United, skillnaden är att han har bättre spelare kring sig nu
Tror att dom flesta som kollade EM och har hyffsad koll på Portugisiska-ligan hade riktigt bra koll på vem C. Ronaldo var... finn ett fel i ovanstående text... Ronaldo var redan köpt till United innan EM började, han fick sitt stora genombrott under EM men då spelade han redan i United
Och dessutom, vem fan har kolla på Portugisiska ligan?
Gabriel Milito elle ah backen av dem två bröderna.. är klar för Barca läste jag apropå ingenting
Muzzka P18 Inget illa menat men god morgon
hahaha
under the fubu is a guru
Ibrahim Ba från Djurgården till Milan :D
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Det verkar ju mer som att han får en plats för att han sprider så god stämmning i laget ;)
DIF!
Reyes är nu klar för Athletico Madrid källa fotbollskanalen.se
Och Rossi till Villareal
Inte fan visste jag att Simao Sambrosa gått från Benfica till Atletico.. ska bli intressant att följa Atletico de madrid och Manchester City i år
enligt aftonbladet.se är Bojinov och Garrido helt klara och Corluka i princip helt klar för Man. City
Trodde fler skulle rycka i Bojinov ärligt talat. Kul för Svennis om det är så dock. Alex klar för Chelsea idag, arbetstillstånd och allt. Bra bra.
elano oxå klar för man city vad jag har förstått, han har la vart på gränsen till att slå sig in i landslaget ett bra tag nu kan vara ett bra köp... tevez så gott som klar nu ska tydligen fixa sig till helgen.. dani alves fortfarande nära cfc
under the fubu is a guru
Alves hade varit guld, men frågan är om det blir så, nu när de ändå värvat två backar redan. Det är ju iof där vi är mest sårbara och josé bygger ju som bekant lag från backen och frammåt. Får se, hade varit guld som sagt.
misd vart läste du det där om Tevez?
Det står ju i stort sett överallt i icke trovärdig media. Men även jag tror dock att det håller på att lösas i skrivande stund.
ah såg det nu, herregud vilken miss jag gjorde, har precis satt igång datorn, glömde att kolla det. Tack.