I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

-Fotboll- Silly Season -07

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2007-06-27 00:06
klose - toni..... det är ett hyfsat par.
http://www.tok.studio.nu<br>
<br>http://www.tok.pixbox.se

2007-06-28 18:53
Det ryktas om Åkeby till Åkersberga IF.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause

2007-06-28 21:12
Darren Bent till spurs.

Hoppas på någon av Defoe/Keane till mitt Villa nu.
Chelsea 4 - Aston Villa 4...Villains never say die!

2007-06-29 17:11
^^ som redan sagt så signade vi Darren för hutlösa pengar. All_ya, Defoe kommer garanterat gå, om det blir till er låter jag vara osagt. Men Keane kommer inte lämna, det sätter jag mitt liv på.

Tri~ Fixion, Tri~ Fixion

2007-06-29 17:14
"

DARREN BENT’S £16.5 million move to Tottenham Hotspur from Charlton Athletic will spark off a scramble that should ensure Jermain Defoe’s frustration at White Hart Lane will finally come to an end.

Manchester United, Liverpool and Aston Villa will all be alerted by Defoe’s availability, with Martin Jol, the Tottenham manager, unlikely to reject a move away."

Blir nog Villa, tror man u och Pool siktar högre - trots att Defoe är fruktansvärt bra och jag kommer sakna honom.

Tri~ Fixion, Tri~ Fixion

2007-06-29 18:29
defoe i all ära men bent är trots allt en grymm signing spurs fansen ska vara nöjda tycker jag, ni borde kanske kolla inn lite yttrar känns lite tunt där va? 
under the fubu is a guru

2007-06-29 18:32
Skoja inte. Som inbiten Yid står man frågande varför vi lägger 16,5 mille på en ny forward när fansen skriker efter en vänsterkant. vet inte om Jol planerat att använda Bale som vänsterytter. Killen är 17 år så det vore sjukt att lägga den tyngden på hans axlar. Men självklart är det en vänsterytter vi behöver först och främst, sen möjligtvis en ny mittback, men en forward? hmm man blir galen.

Tri~ Fixion, Tri~ Fixion

2007-06-29 23:55
Man United kommer inte sakna anfallare, Wayne Rooney, Rossi och Saha, skulle dock kännas bättre och han en extra utifall att.
Keller Crew

2007-06-30 00:38
"men Liverpool blir oslagabra iår"

Haha, klassiker.

2007-06-30 06:52
Sikora för all del, men jag hoppas Zokora tar sitt ansvar iår:)

Tri~ Fixion, Tri~ Fixion

2007-07-01 13:27
Jolla

Davenport såldes dessutom till West Ham i januari.

Men ja, kan King hålla sig skadefri så har vi ett grymt mittbackspar med Rocha som backup och möjligtvis lovande Kaboul från Auxerre. Bale är nog värvad som vänsterback eftersom Assou-Ekotto ska vara på väg bort enligt rykten så en vänsterytter måste komma in. I övrigt ser laget riktigt stabilt ut. När Jenas kom tillbaks från skada och spelade med Zokora i slutet av säsongen såg det rätt bra ut på centrala mittfältet. Men ja, Petrov/Downing eller någon annan måste in...

2007-07-01 23:13
YAYA TOURE ABIDAL OCH HENRY KLARA FÖR BARCA JIPPIE!!!!!!!!!

känns som vi tar guldet 07/08!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2007-07-02 16:24
Da silva går från Dyn. Zagreb till Arsenal.

Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2007-07-04 21:09
Torres till Liverpool

Jag som såg framemot att se han i Man Utd.

"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"

2007-07-05 16:16
asså är jag den enda united supportern som är glad att Torres inte kom till oss? Killen gjorde EN bra säsong för TRE år sen, sedan var han urusel i VM och varit helt jävla rutten efter det, killen är en MES och jag blev lättad när jag fick höra att han drog till Liverpool..

380 mille + Garcia

Hur blåst kan man vara? Garcia är en grym spelare som varit skadad under säsongen o dem slänger iväg han mot en spelare som haft två skadefria och dåliga säsonger, + 380 MILJONER, det är sjukt mycket

SIMPO

Nu verkar det som att United fått tag i Tevez, och även om han har samma spelstil som Rooney så ser det mkt lovande ut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-05 17:18
nej jag ville inte ha torres till man u , men får att saf ska få tevez till united så måste han självklart få sålt nån spelare och smith är absouletly not for sale , antingen silverstre eller heinze eller båda vardera
i got this guitar and i learn how to make it talk

2007-07-06 21:01
Smith är ju klar för att lämna old trafford, enligt rykten.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2007-07-06 21:13

Är de någon som vet om Inter är intresserade utav någon/har köpt någon eller är på väg att köpa någon frän spelare? Jag har haft noll koll på fotboll den senaste tiden och jag har ingen lust att scrolla igenom circa 170 inlägg för att se om någon vet något.

Keller Crew

2007-07-06 21:24
frost

nog bara rykten han har ju förknippat med om dte var newcastle och sunderland bla tror han gick ut och sa på hemsidan att han vill visa vad han gå för kommande säsong : )

Punishment

Grosso till Lyon är iaf klart och så var väl suazo klar för inter

2007-07-07 01:21
får vi tevez har vi en bred jävla trupp... som den trupp vi hade för 6-7 år sen med bra ersättare på alla platser
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-07 01:51
Tevez ska enligt thetimes.co.uk skriva pa inom 24 timmar, och har redan genomgatt en "pre-medical" for att skynda pa transfern. Dock blir det hela komplicerat pga FA som maste ga igenom transfern rejalt med tanke pa west hams deal med MSI.

Blir dock ett sjuhelsikes lag om den gar igenom.

football.guardian.co.uk har en bra genomgang pa olika formationer SAF skulle kunna spela om han signa tevez.

2007-07-07 14:43
Vänta...schhh, titta, lyssna...ser ni, hör ni?

Glöm Chelsea, kolla vilket horlag som köper sönder världen nu.

Tri~ Fixion, Tri~ Fixion

2007-07-07 18:30

ah jävla köphore lag asså

under the fubu is a guru

2007-07-07 20:28
huh råder det avund hos er nu eller

2007-07-08 00:40
chelsea köpte 11 spelare första säsongen och typ 7 st säsongen efter att eran fula äckliga ryss tog över eran annars så ruttna klubb som inte hade några fans alls innan...sen har ni hur många färdisga spelare som helst, som jag nämnde tidigare, om united köper tevez så är han, tillsammans med ferdinand och Veron dem enda tre spelarna som united någonsin köpt som varit populära och färdiga tidigare...

idioter som om det är förbjudet att köpa spelare, om så vore fallet skulle chelsea inte ens få spela fotboll

2007-07-08 02:11
TopDogz147 P18
om united köper tevez så är han, tillsammans med ferdinand och Veron dem enda tre spelarna som united någonsin köpt som varit populära och färdiga tidigare...

Bra att du kan din historia hörrö, när började du följa United?

2007-07-08 04:27
Visst har United köpt några spelare i år men det är ju absolut ingenting jämfört med Chelsea. United är dessutom kända för att utveckla egna talanger så back off. Förhoppningsvis tar väl någon egen produkt steget ut den här säsongen!
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2007-07-08 04:57
Rastasite P18

var snäll och nämn någon förutom dem tre spelarna dem tio senaste åren som united köpt färdig? Byt ut någonsin mot senaste 15 åren da för innan dess vet jag inte mkt

2007-07-08 11:32
Herre gud vad löjliga ni är. Vem fan bryr sig om lag köper färdiga stjärnor eller tar fram egna produkter?

Alla jävla toplag i världen köper sina spelare dyrt, och har gjort så i alla år, det är väll bara att inse.

Skärp er grabbar.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.

2007-07-08 13:06
Kan ju tycka att Owen Hargreavs, Edwin van der Sar, Wayne Rooney m.fl. kan räknas in i kategorin "färdiga spelare"då dessa var etablerade landslagsspelare innan de kom till Man.Utd.
Carrick, Vidic, Silvestre, Evra, Saha, Larsson var ju inte direkt unga talanger som har kommit fram i Man Utd. ungdomsakademi! Känns som Man.Utd. fortfarande lever på "myten" som skapades kring lagets ungdomsakademi från Beckham-eran!

Förövrigt tycker jag att Chelsea ofta misskrediteras när alla säger att de köper "färdiga" spelare - visst, förra året signade de Sheva och Ballack (som förövrigt inte var Mourinhos val) - men spelarna de värvat innan var ju inte direkt några superstjärnor innan de kom till Chelsea (läs: Robben, Drogba, Carvalho, Diarra, Cech, Boluaroz, Mikkel, Kalou, Essien m.fl), utan spelare som faktiskt har utvecklats i  Chelsea!!

"I Hate CD´s, CD records are fake" - Promoe

"Rappar helt utan budskap och tänker fortsätta med det" - Motorisk Afasi

2007-07-08 19:03
måste omdefinera mig lite...när ajg säger färdiga spelare menar jag inte folk som nåt toppen av sin utjveckling utan jag syftar mer på välkända etablerade spelare...Rooney kan jag hålla med om, VDS är en veteran och Hargreaves har aldrig haft nån vidare stjärnstatus och det har dem andra du nämnde inte heller haft..

Jag klagar inte på Chelsea och har inte gjort det heller, och det är just av den anledningen som jag tar illa upp, när chelsea fans börjar kritisera mitt lag för något dem själva gjort och som jag inte ens tagit notis om...om dem vill köpa halva världen får dem göra det, jag har aldrig brytt mig...men att stå och kritisera oss när vi börjar göra samma sak irriterar mig

2007-07-08 19:19
men din jääävla tönt IRONI

e du en jävla brud eller fattar du inte när folk driver, detta gäller iaf mitt tidigare innlägg sen tycker jag du e ute o cycklar när det gäller era köp oxå den ända topp klubben i världen som inte köper välkända spelare e ju typ arsenal men så suger ju dom oxå
under the fubu is a guru

2007-07-08 19:43
jag knullar din ironi "jävla köphorelag" tycker jag inte låter som någon som skämtar, förklara gärna vad du tycker istället för att slänga ur dig en massa jävla svordomar jävla mupp

2007-07-08 20:17
Chealsa fansen har ju suttit och varit förbannade för att dom alltid blir kallade köplag av avundsjuka fans till sämre lag. Klart som fan dom tar chansen att vara lika löjliga nu när United har lagt ut en miljard på nya spelare.

2007-07-08 22:26
You'll never walk alone
 DIF!

2007-07-08 22:33
NON MOLLARE MAI!

2007-07-08 23:08
moget ja...

det e väll baar att inse att för att vara en toppklubb numera så krävs en bra bas genom ungdomssatsning men det är ju ett måste att skaffa sig kvalitet genom att ta till pengar de som inte insett de för länge sen e ju idioter sen är det självklart så som insane Mskrev att ja, cfc fans har fått en del skit och nu kan la ni få smaka oxå inte mer med det men om du vill ta illa upp så visst gör det men du verkar fatta ironi lika bra som min morsa så där har du nått att jobba på
under the fubu is a guru

2007-07-08 23:10
¨malouda som väll alla redan räknade med e nu visst bara en medical ifrånn chelsea känns bra, rakt igenom kvalitet
under the fubu is a guru

2007-07-09 00:34
insane M

japp o lika mkt som chelsea fansen försvara dig då har jag rätt att försvara mig nu?

2007-07-09 00:35
misd P21

jag vet va ironi betyder, men som sagt så skiter jag i de

2007-07-09 03:03
TopDogz147

Ja men jag tycker inte att du behöver försvara dig. Varför inte bara säga, "ja, vi är ett köplag, men vi vann ligan."

Fattar inte varför du tycker det är dåligt att vara ett så kallat "köplag"? Vad fan det nu innebär

2007-07-09 03:10
hur har suget på svenska allsvenska spelare varit då? har inte så stor koll på allsvenskan?

någon som något storlag kanske försöker signa?
?- Hur många bor det i Tyskland?
- Gôr-many.

2007-07-09 11:19
Malouda snart klar nu. Sjukaste startelvan kommer vi ha, helt galet.

PS. Chelsea har värvat för, 0:- hittils, eller Alex kommer ju kosta typ 10:-

Dock kostar nog Malouda lite. :P
www.projectedwin.blogg.se

2007-07-09 11:54
Sjukt tråkigt att Chelsea bara köper spelare så. Men om mitt lag hade gjort så, så kanske jag inte hade klagat, eller jag vet inte. Tycker det är fett trist, roligare om man kör på egna spelare eller köper nån ung och utvecklar den.. Japp, jag håller på Arsenal, och är sjukt förbannad på att Henry gått, men det kommer nog gå ganska bra iallafall..

2007-07-10 12:10
Martiin89//

Så man ska inte få köpa spelare? Chelsea har inte spenderat ett öre denna SS utöver pengarna för Malouda. Så skippa skitsnacket och fokusera på ditt eget lag. Mkay!
www.projectedwin.blogg.se

2007-07-10 12:14
Real vill inte vara sämre, Nu har dom lagt smått otroliga 30 miljoner Euro på Pepe, Portos mittbacksklippa.

2007-07-10 13:20
ska man diskutera köpelag så är chelsea fortfarande värst tycker jag.
Men den här säsongen har Man U köpt för mer än någonsin och man kan inte annat göra än att kalla dem för köpelag också :P Ja va en av dom som inte tyckte dom va de tidigare, men nu har dom ju faktist köpt rätt många spelare på senare år, men inte i närheten av så många som chelsea dock.

2007-07-10 15:05
snälla alla lag är väl mer eller mindre köplag då, e ju inte många lag som enbart har spelare från egna leden, sen att vissa lag kan betala överpriser för spelare är en annan ska men d handlar ju om vad d finns för resurser och vad tränaren har för värvningspolicy. Själv stödjer jag wengers policy till hundra procent fast den kanske inte ger d kortsiktiga lösningar som vissa fans vill se.

2007-07-10 15:14

Finns fortfarande undantag, West Ham är t ex en av de klubbar jag verkligen imponeras av. År ut och år in utvecklar de talanger, som de tyvärr aldrig får behålla vilket gör att de bollas runt mellan league championship och premier league.

http://www.myspace.com/dirtydonline

2007-07-10 15:18

fast nu så har ju west ham större finansiella muskler och dom kommer nog få behålla sina talanger i framtiden