Hejja mora! Fyfan vad dåligt blir så less på sånt här,vi spöar Modo å Hv men får spö av Saik. helt otroligt!
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Underbart färjestad, klockrent spel!
Redaktionschef
2007-10-05 01:23
enokkkk > haha ja och inte lite heller, 6 jävla mål i baken, tjalalalallaaaaa :D. Nä men, skellefteå spelade ju inte ens särskilt bra, känns som typ 3-1 hade speglat matchen bättre. Men alltid roligt när puckarna går in.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
fan i helvete, fan satan, 1-2 torsk
Faaaaaaaaaaaaan torskade på djurgården - frölunda. Aja, vi täppte till käften på Borken igen. Vi öser in mål!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Oracle P24 vad ska man säga om macthen mot frölunda då.
den avr itne helt galen att vara på.
jag är faktist rätt imponerad av djurgården i år om de fortsätter spela som de spelar och utvecklar lite till kan de bli farliga.
körde ju fan över ett riktigt dåligt frölunda i och för sig men ändå...
hahaha
Undra hur länge färjestad håller sin seger svit, eller a, att inte förlora iaf. Jävligt bra statestik för fbk, en mindre match spelad lika många poäng som tvåan med +7 mer.
FYFAN färjestad!!! ni spelar pissdåligt!!!! pallar inte kolla mer
Nu börjar det likna nåt ! :P
3-0 Mot Dif. Underbart. såg massa glada dif supportrar på stan när jag gick på jobbet. En begalisk eld och 10 fulla Stockholmare. Kändes ganska Fattigt! haha..
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
asså vilka töntar dom va!^^ simons skulle kommit o kastat träskon i huvet på nån av dom
Faktiskt! :)
fan 4-0 mot lule :D Liv höll nollan! känns helt overkligt!
Haters gon' hate...
Haha Livs enda nolla denna säsongen vill jag lova ;) FAN färjestad säger jag, 2-3 på övertid mot LHC. Riktigt dåligt, spelade inte hockey försen i 3.e perioden, Förväntar mig mycket bättre spel mot södertälje på torsdag. och hoppas fan dom får riksman!
Mora - Bönder, träsko? skojar ni? Ruskigt tråkigt idag med förlusten mot Timrå. Fanns ingen glöd i matchen och Timrå stängde de mesta, det blev svårt för Djurgården. Publikmässigt var "Hunden Leif" höjdpunkten i Globen, den ekande tystnadens arena.
DIIIF
Redaktionschef
2007-10-11 15:13
Vad tror vi om derbyt mellan Luleå och Skellefteå ikväll då? Renberg lär ju få mycket stryk alla fall, både mentalt och fysiskt... får se hur han tacklar det. Gick ju inte så bra i träningsmatchen på försäsongen. Mitt tips: 4-4.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Skellefteå tar förhoppningsvis det här!
3-1 till Luleå, ganska överraskande faktiskt. 0-1 till färjestad mot LHC, svettig jävla match säger jag bara !
Redaktionschef
2007-10-12 18:59
ja jag trodde inte luleå skulle vara så bra som dom var. Dom vann rättvist.
Imorn tar vi oss ann Brynäs hemma i Smidjegrav. 3p till Mitt älskade mora.Men då får dom spela lika bra som dom har gjort hemma i mora föruto mot frölunda,Eller ja. Det handlar väll om att orka trumma på i 3 perioder. det har mora hemskt svårt för.. 1,5 period brukar det vara sen bara Plattfall. Dags att ändra på det nu. Skjuta mer är även ett måste.. Så lite som vi skjuter,det är hemskt pinsamt, 5-2 Mora Bastiansen 2 Mål Huml 1 Mål Elmo 1 mål Granqvist grovjobbar å får in 5-2 å dödar matchen! Kom igen nu Mora.
modo kommer röjja i kvarten & senare ta sm-guld. inget snack om saken
enokkkk P20 tror faktiskt inte mora har en suck i den matchen faktiskt tyväär.
Dansk_BB modo är 80-tal, dom åker ut i kvarten ;)
Serum. So wrong so wrong :) Mora spelade bra. Brynäs likaså, Kul att kjedjan med Bodde,Bastiansen och Huml Producerar. Lite jobbigt att dom andra kjedjorna inte gör så mkt mål.Måste bli ändring på det.Och det måste lossna på "Liket" Järventi Fick iaf göra sitt första Mål i Mora tröjjan.Kul kul Men som sagt. Skulle vara fint med lite fler kjedjor som producerad. Brendl Blev mållös. Det njuter jag över.Hade velat se han i mora 1 säsong till faktiskt. Men simonsgubben som håller så jävla hårt i penningpungen... Tror själv att det vänder för brynäs snart. dom hammnar nog 7 eller 6a.. Nu ere Mot luleå på Måndag. Ledig då så då blire PPV å hockey :) Och mora måste vinna så är det bara ;p
vart är alla brynäs fans i tråden? :D var den sjunde raka nu eller? :)
Haters gon' hate...
japp sjuden raka För brynäs :P
Mårtensson är imba. tolv assist och två mål på nio matcher. Jag tycker att Fabian Brunnström har fått en kanonstart på säsongen, kanske inte i stil med Wenhandl/Mårtensson men å andra sidan kommer han från Borås. Hoppas att han fortsätter att producera poäng.
Hata LHC Hata Fernholm 4-0 4-0 4-0
DIIIF
Släng Riksman till fiskarna förhelvete!!!!!!!!!!!!!!
Nog för att vi har haft en fin målvaktstradition signerat Finland, men fyfan vilken dålig insats av Riksman.
förstår inte vad tränaren håller på med dock, jonas gustavsson har spelat galant, höll även nollan matchen innan frölunda, då byter man inte målvakt för han "ska" vara bättre, man går ju efter prestationen. Jävligt dåligt drag av tränaren, men därimot jonas gustavsson kommer in 2 minuter in i andra perioden och håller nollan igen. Snackar vi självförtroende nu eller? :P
Står inte "gurra" ikväll match så blir jag ledsen, honestly. Han har spelat stabilt och han är ingen överdramatiserare a lá Hasek/Liv.
Tror mycket på Frölunda i år, dels pga. Kallios tandskydd som får hans tänder att se ut som målade glasspinnar bakom en smutsig glasruta. Sen tror jag på Skellefteå. Ingen i det laget har några tänder över huvudtaget, vilket tydligen är viktigt enligt den här analysen...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef
2007-10-20 17:48
jävligt sant... skellefteå har typ bara krigare. Skön seger idag med 2-0 mot Modo. Fin hyllning till Wernblom på slutet också.
Så sjukt lite mål idag. Helt sjukt!
Fan va Hv71 är starka iår, det är fanemig sjukt
Ja denna säsongen blir nog mkt roligare för oss Frölundaiter. Kul att se att Fabbe börjar producera mkt mål och att Ari är stabil i kassen. Såg att Boorken fick gå nu också. Tror inte det kommer hjälpa Brynäs nåt vidare, och imorgon åker dom på en ny förlust när dom gästar Scandinavium.
Wassenius P22 tror du har fel där, boork sabbade hela jävla brynäs.
Hv71 - Färjestad: 3-0
2 dagar efter.
Färjestad - Hv71: 5-2
Elitserie hockey säger jag bara..haha
Jaja, favorit i repris idag iaf. Och nu, serieledning! :)
Oracle, javisst...men en lika sur förlust med samma siffror. Stör mig något enormt på Bla. Sundström och hans klagomursfasoner. Var också ytterst nära att klämma sönder en apelsin efter Werners turmål...förresten ser Lückner nästan ut som Mr. Lahey i Trailer Park Boys...man får bara tänka honom som flintskallig och med mustasch.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
4c, är det någon som är bitter?...:P Hur som helst Var Molinder riktigt, riktigt bra mot skellefteå ochg har varit bra resten av säsongen, jag minns att jag skrev något om honom för något år sen eller så, men någon svarade rätt snabbt med att han absolut inte kunde bli något, möjligen en rollspelare, har för mig att det var KungVikke, jag tror och hoppas att du har fel :)
LooPP, ja! Jag är en asberusad rabiat hockeyfanatiker som följer all slags ishockey: Nhl, Ahl, Sm-liiga, Extraliga och ryska ligan. När det gäller eltiseriehockey är jag ledare för SAIKS högerextrema firma "Nibelungarna".Nej men seriöst...är väl om sanningen ska fram mest irriterd över att Wernblom spelar i Modo och att han gått från att vara kung och gnällkäring till att bara vara en gnällkäring! =P
(SAIK har ingen firma heller vad jag vet.)
4c, Men å andra sidan så är det ju i modo han hör hemma på något sätt, eller? Men hade wernblom spelat i Skellefteå denna säsong hade inte jag gråtit, visst är han bra i PP (och göra mål i BP;), men övriga spelet är han ju inte bra, defensivt är han ju totalt värdelös iaf. :) Jag hoppas att Skellefteå, Timrå och Modo går till slutspel, sen vore inte en final mot Timrå eller skllefteå allt för dumt (om modo vann) ;)
"SAIKS högerextrema firma "Nibelungarna"." haha klockrent :D Djurgården - Linköping 1,2 Färjestad - Frölunda 1,2 HV 71 - Modo 1,x Mora - Luleå x,2 Skellefteå - Södertälje 1 Timrå - Brynäs 1 Vad säger ni?
Loopp. Ja, du har antagligen rätt angående Wernblom, men hans son är iaf harcore AIK-supporter haha. Modoiter gör sig annars bra i AIK: Söderberg, Viklund etc. Kvällens omgång känns svårdömd mest pga. att jag är en värdelös tippare.