Fan vad idiotiskt att ha borta och hemma-klacksektionerna ihopsatta. Bönder!
DIIIF
Hur ser ni på domarsituationen just nu?
DIIIF
Det är ju bra, bra med lite hetts i publiken :D
Fan sicken tur jag har, jobbar kvällskift denna veckan, blev fett sné för jag trodde jag skulle missa frölunda - färjestad. Så va det uppehåll, hockeyn älskar mig helt enkelt :D
KB-Raggs P18 Den ser väl rätt bra ut tycker jag, dom har hållt riktigt bra standard, men av nån andledning så hatar jag lärking.
Andersson är min favorit domare
håller helt med wikegård från hockeykväll igår, Vi är allt bra mesiga i detta land, man ska fullfölja precis som tex blomdahl gjorde, att den andre inte ser upp lr hör nån lagkamrat varna kan väl inte han rå för? oså sluta "bjäbba" på domarn hela ti'n ;) wikegård säger det alla andra tycker, skönt
Redaktionschef
2007-12-11 14:43
ja jag tycker det är oerhört tråkigt att han som utförde tacklingen har anmälts ... det där är hockey...
Angående kritik mot domare så gjorde Lärking en rejäl miss i matchen mellan skellefteå och hv71. Ett räknefel som kunde ha vänt matchen men som skellefteå som tur var redde ut. Läs mer här:
http://www.norran.se/adamblogg/?p=2412#comments
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
wikegård är bara ett litet kryp
Haters gon' hate...
Oracle P24 jag förstår inte riktigt felet, men det kanske är jag som är dum...
Förövrigt, va det andre lakos i färjestad som blev anmäld för tacklingen mot huvudet eller snackar ni om någon annan?
bögtälje helt sanslös vilken utvisning sören persson tar idag... Ryno blir manglad av polsken faller handlöst mot marken och klubban är i skyn. Domaren tar 2 minuter utvisning på Ryno för highstick, helt makalöst. tattare, horungar, kommentarer överflödiga
DIIIF
Fan att dom aldrig fattar att dom ska sluta spela på torsdagar! Det är världens sämsta dag, ingen nyhet direkt...
jaha.då var det jumboplats igen då eftersom inte frölunda kan göra sitt jobb :( snacka om att gå på pumpen. bäckman borde ju vara helt tokig nu! ... aja 9 poäng på 3 matcher blir det nu efter uppehållet :)
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Och där gick Bäckman samma väg som lillis lundh...
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Tror janne Carlsson kommer tillbaka nu, han har väl bara varit tjänstledig från Frölunda hela tiden ändå?
att vinna över färjestad med 4-0, sen förlora mot SÖDERTÄLJE med 0 - fucking 7, är förhelvete bara tyket... haha
Roger Melin KLAR FÖR FRÖLUNDA . FÅR SE HUR DETTA GÅR ,BLIR NOG BRA
oj caps
oj caps
Som om det kommer hjälpa :P
Mina kommentarer till matchen är de här: Jag tyckte att Juha Pitkämäki var dålig.Tavlor på båda målen! Teemu Elomo var bättre än han brukar vara eftersom han är nog rätt så nöjd med att Arvedson fick sparken.Det var ju han och Bogg som var uppe till Simons och klagade.Men återgå till matchen. Elomo gjorde målet! Och var nära en annan gång att sätta dit den när han drog två spelare men sköt i magen på Hadelöv. Mora tycker jag skjuter för lite i matchen.Och att låta Adam Andersson skjuta varje är bara så tråkigt.Och uträknat.Adam Andersson har ju inte alls bäst skott i truppen!!! Och Johan Lindström var lika dålig som han brukar. Och Micke Simons är så dålig defensivt när han inte går på.Och offensivt när han avslutar lågt hela tiden!!! Annars var det en rätt ok match händelsemässigt. Blir så jävla less på mora. Som vi spelat nu dom senaste matcherna så är vi fan inte värda att spela Elitserien.. Nu måste det hända ngt snabbt!
Redaktionschef
2007-12-29 21:46
haha Skellefteå tågar mot SM-Guld ... fyra raka segrar nu :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
I eftermiddag tar det stopp mot Djurgården på Hovet!
DIIIF
Redaktionschef
2007-12-30 23:38
det gjorde det, men det var då jävlar i mig på håret. Djurgården hade ju ingenting i sista perioden utöver målet, så det kändes verkligen som ett rån på åtminstone 1 poäng.
Galet drag när sista pucken gick i mål. Hela Hovet exploderade, nu blire Gävle borta och sen storsatsningen den 5/1. 2700 man klack mot Luleå på lördag, kommer bli något utöver det vanliga!
DIIIF
Grovt övertaggad till morgondagens match, KROSSA LULE
DIIIF
Vi ska krossa schimpanserna, lemurerna och allt vafan dom heter, vi ska ge ett fullsatt Hovet på näsan! VI ÄR LULE, DELFINEN ÄR VÅRT HEM! KROSSA DIF!
Twee, Twee Yo mitt namn är Emil P, jag gillar att slåss så akta er!
Ikväll smäller det Luleå! 3000 i klacken, ni kommer höra det ända upp till skotrarna hemma!
Can't break necks in boxes
Dinns inget att köra skoter på, kanske snödrivorna bakom Coopen som kommer från ismaskinen, det är nämligen ingen snö här, grattis till segern.
Twee, Twee Yo mitt namn är Emil P, jag gillar att slåss så akta er!
En mycket fin gårdag med ett fantastiskt Hovet som höjdpunkt. Chohabaodabotat kan gärna dra åt helvete och även obsutootata.
DIIIF
Det börjar dra ihop sig för slutspel och Djurgården halkar ner i serien efter 4 raka förluster. Börjar bli oroligt. Hoppas derbyt mot ssk blir vändpunkten.
DIIIF
Haha, fjärde gången på raken som vi torskar hemma mot Mora. Tror vi är under strecket om några omgångar om vi inte börjar spela med ett jävlaranamma och vinner fler närkamper.
Går åt helvete för färjestad nu :(
Aa, kommer ni ner med ett tåg på tisdag eller vad är det frågan om?
DIIIF
vi sjunger håååveee fan man borde införa nått system så att serieledaren inte skulle kunna vara så jävla överlägsen för man vill ju ha lite spänning också, mohaha
Haters gon' hate...
haha hv71 är inte ens överlägsna? :P fbk är 8 P efter eller nåt?
eller a, dock inte nu kanske, för vi har 2 matcher mindre spelade, vart ett jävla uppehåll av nån jävla anledning, fedt tråkigt :/
Serum, kommer du ner till Globen imorgon? Eller undviker du DIF?
DIIIF
KB-Raggs P18 Jag tänkte faktist dra på dom 2 matcherna, djurgården borta och frölunda hemma, Men så satte min chef mig på eftermiddagspass denna vecka, så han sög ur all min lycka typ :(
Hade kanske dock varit onödigt på DIF matchen, med tanke på alla som är borta, går ju åt helvete, såg ju vad som hände mot Luleå
Haha, jo klart, är övertaggad nu, men nu äre dags att börja röra sig in mot Globen, blir nog över 10000 på plats. Riktigt kul!
DIIIF
Fan jävla skitmatch idag.. fan ska det va så jävla svårt att vinna två matcher i rad ens? Får hoppas att Modo torskar rejält mot SAIK ikväll.
16 poäng före nu :D
Haters gon' hate...
Älskar när färjestad knullar upp frölunda, då är mitt liv värt att leva <3
Ska bli sjukt kul imorgon. Globen är utsålt! 13850 pers, få se om vi får ihop ett grymt drag nu! Krossa Brynäst! MOT SLUTSPEL!
DIIIF
Var det drag i globen idag eller? :)
Det var drag, det kan du läsa om i diverse tidningar, men vi kan bättre.. det är alltid lite lamt i första, bättre i andra tills det blir galet i tredje... Men det är kul att det börjar bli drag runt Stockholmshockeyn. Går vi till slutspel tror jag det är få lag som vill möta oss. Ett krigarlag med en krigarpublik.
DIIIF
Ja det är fan konsitgt att det inte finns större hockeyintresse hos er... Att fotboll däremot är så stort kan jag inte riktigt förstå, då Allsvenskan inte ens är en av europas bästa ligor.
Nu är det inte många omgångar kvar grabbar, det börjar dra ihop sig mot slutspel! Tror precis som alla andra mycket på Hv det här året, men har känningar att även Djurgården kan bli farliga! Timrå verkar falla sönder inifrån och det enda laget jag tycker om, SAIK, är som vanligt i limbo i helvetet. Jag kommer tappa några hårstrån den här våren tror jag! Oracle: vad tror du om Mäenpää?!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tar hv71 Sm-guld iår eller går det att ta dom?