I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 09/10

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2009-11-28 15:39
Skulle inte gilla om ni värvade Chamakh, inte alls. Han verkar vara för jävla grym, ska inte säga att han ÄR för jävla grym, för så mycket kan jag inte om franska ligan. Märk hur läckert jag glider över från Chamakh, franska ligan och David Ginola. Det vackraste PL någonsin sett av fransk fotboll. Klar tvåa är Cantona. Ni en hel jävla fransk koloni, är ingenting. Jo, ursäkta. Ni är en spanjor som åker hem till Spanien snart.

COYS

9-1

2009-11-28 16:35
Snackar man fransmän så snackar man Henry, utan tvekan den bästa.

Haha, snacket om Fabregas drar igång igen.. Han kommer stanna i den klubben som gjort han till den han är. guuuuuuuuuuuuuuuuuuuunnners.
be the change

2009-11-28 16:37
Straffen Pompey fick nyss, hahaha. Domaren är inte bara hård och rättvis, han är duktigt värdelös också. Prinsen hängde dock 1-1, x-spurs, som halva pompey. Sjuk match, gissar på 12 röda kort och nio straffar.
 9-1

2009-11-28 16:41
" A bit of explanation about that Portsmouth penalty... the linesman gave it, apparently for Manchester united centre-back Nemanja Vidic holding Frederic Piquionne's shirt as the pair challenged for a Jamie O'Hara free-kick. Not one Pompey player appealed for a spot-kick though."

Kollar dock inte på matchen läser på bbc bara

be the change

2009-11-28 16:43
Well, på c+ trodde dom Brown var boven. Aja, Man Utd gjorde 1-0 på en straff, dock inget att säga om, Rooney blev upphakad.
 9-1

2009-11-28 17:35
Kollar på sista kvarten nu i united matchen, hoppas det händer nå skoj
be the change

2009-11-28 17:50
Japp. Grattis Mr Ryan till 100. Spelar ingen roll vilket lag man håller på, en av de mest ödmjuka spelare får göra sitt efterlängtade mål, kul.
 9-1

2009-11-28 17:59
Hehe, det är imponerande faktiskt, det ser så lätt ut för han också
be the change
Moderator

2009-11-28 19:12
Så skönt med vinst återigen! Men den konstigaste matchen jag sett på länge, 3 straffar och ingen var jättemycket straff ändå. Men skönt med tre poäng! :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-11-28 20:25
Haha bullards målfirande var ju epic..

City kryssar som vanligt, och gött att spurs kryssa oxå.
be the change

2009-11-28 20:50
Bullard! <3
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2009-11-29 12:09
bullard är kung. all olycka önskas solarieBrown.

mike dean är ett riktigt jävla skämt. det hade ju iofs varit skönt om rooney någon gång hade hållt sig på benen istället för att glömma bort att han har ett ben till som han kan använda för att stå upp... han hade aldrig ramlat så på mittplan... och ärligt, tröjdragningen från vidic är sånt som händer vid varje fast situation men att vara konsekvent är inte deans starka sida.

hoppas på att pompey kan rycka upp sig, tycker ändå de visade klass första halvlek och borde klara kontraktet om de hade haft nån som kunde förvalta chanserna de skapar.

giggsy ska också ha ett grattis.
Moderator

2009-11-29 17:49
Lite orättvisst med 2-0 i halvlek kanske, men usch så snyggt Drogbas mål var!

2009-11-29 18:06
Trevligt resultat
 9-1

2009-11-29 19:33
Ouff! 0-3, måste kännas.
Moderator

2009-11-29 19:54
Dock känns det rätt rättvist, kan tänka mig att Chelsea hade den kontroll dom ville ha över matchen.

2009-11-29 22:28
and that's a wrap for this seaseon...

2009-11-30 01:49
För i helvete arsenal.. trodde man kunde lita på er.. nu får man väl göra jobbet själv då eftersom att ingen verkar vilja hjälpa oss... Eller jo, city nästa vecka? skulle fan inte tro de
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-30 10:22
mike_

Haha din clown ja sa ju till dig att Arsenal inte har nått att sätta emot Chelsea pojkar mot män o så här blir resultatet, Arsenal fans e så jävla naiva trodde ni ärligt talat att ni skulle vinna något stort haha

2009-11-30 11:40
IMurderTracks
igen, vad gör du i den här tråden?

2009-11-30 15:31
Alltså, i den där matchen så visas det så mycket återigen att Van Persie saknas, Eduardo bara fjuttar med bollen och gör inget till nytta. Han vi haft Robin där hade han tagit vara på några lägen alternativt slagit ännu mer fantastiska passningar.

Men även bakåt, där har vi grymt otur /dåligt målvaktspel även fast detta var Almunias första match på länge som han är godkänd i. Läste nån statistik där det stog att han bara gjort 11 räddningar i första halvlek under hela säsongen, och släppt in 12 mål eller något. Ah jag vet inte.

Less är jag iaf.. Arsenal började bra, men dom kom ingen vart(saknaden av Van Persie), samt att dom andra inte riktigt kom upp i riktig standard. Rosicky gjorde ett piggt inhopp, det var väl höjdpunkten.

Men men, säsongen är inte över än, det är långt kvar. Förra året ledde chelsea också, men vann dom? Nix nix nix nix

Cheers.
be the change

2009-11-30 15:43
Men det som stör mig mest är att Joe Cole skulle haft gult kort, Mikel skulle blivit utvisad.. Och Arsenals mål, av det jag kollat på, skulle inte dömts bort. Det hade ändrat matchbilden totalt, och matchen hade kunnat sluta med ett kryss istället för ett sådant här resultat.
be the change

2009-11-30 16:05
Många "om" och "kansken" där.
 9-1

2009-11-30 16:09
Inte ett enda om eller kanske i mitt inlägg..

Men när en domare är kass så är han, alla domare kan inte ha supermatcher varje gång, bara lite bittert sådär av fördelarna han gav chelski
be the change

2009-11-30 18:00
Du glömde dock nämna att Chelsea blev rånade på en straff...
www.fucksolar.com

FUCK SOLAR

2009-11-30 18:08
Nja, tyckte att han ramlade mest, lite som Vela.
be the change
Moderator

2009-11-30 19:37
Tyckte själv att domaren gjorde en okej match. Vet inte hur jag ska tolka det bortdömda målet, det är väl den enda tveksamheten jag känner. Visserligen kunde den förändra matchbilden men njae.. Och Mikel skulle väl haft sitt röda, men nej, tycker han gjorde det bra ändå.

2009-11-30 20:34
Traore gör tröjdragning = gult kort
j.cole sliter nästan tröjan av nasri = inget

mål + rött kort oxå, det är rätt värdefullt en sådan match..

men jag är inte bitter..
be the change
Moderator

2009-11-30 21:05
Som sagt, man kan ju inte spekulera vad som kunde hänt tyvärr.. En händelse förändrar ju nästa, ifall målet skulle kommit är det ju inte säkert att Mikel skulle gjort som han gjort osv.
Men synd, hade hoppats på ett oavgjort resultat ändå. Tagga United imon då!

2009-11-30 21:15
arsenals b-lag mot citys a-lag på onsdag, tänkte säga att det blir kryss men det kan det inte bli i cupen väl haha..
be the change

2009-12-02 08:26
där tog sp*rs drömmar om att vinna ngt denna säsongen slut. sorry no more carling cup for you
Moderator

2009-12-02 10:57
Nu får ni ta och vinna Arsenal, höga odds så nu måste ni köra över shitty nu!

2009-12-02 11:39
Väntat resultat. Vinna någonting den här säsongen är inte högsta målet, det är topp 4. Vi spelade ut Man Utd rätt bra första halvlek, men två riktigt snygga mål avgör. Som sagt, att vi skulle ha något att hämta var icke väntat, inte vunnit på Old Trafford på fan 20 år.
 9-1

2009-12-02 15:08
Men ni var nära en gång. :)

2009-12-03 00:30
Och där försvann Arse_als hopp om att vinna något den här säsongen, förnedrade av shity. Jo man tackar.
 9-1

2009-12-03 14:35
3-0? Dear oh dear.

2009-12-03 16:32
oväntat.. jämför lagen som spelade. det var en elva för £20M mot en elva för £150M. det höll i lite mer än en halvlek.

2009-12-03 18:45
Mike tror du överdriver med 20 mille på arsenals. :) Men dom stog upp bra i första fan, men 2 riktigt snygga mål av city var pricken över i:et samt att vi har verkligen stolpe in bakom våran målis nu :D haha fifan !!

Chelsea åkte ur CC, det måste väl vara höjdpunkten, nu blir det en intressant match mellan city o chelski på lööördag.
be the change

2009-12-03 21:23
jackvegas

hehe ja vad vet jag, poängen gick väl fram :) hatten av för tre snygga mål helt enkelt. inte mycket mer att säga.

åker till london imorron, ska se toppmötet arsenal-stoke. om nån oddsar så lägg pengarna på 2-0 till arsenal. har inte sett något annat resultat på emirates, så det är ett ganska bra tips. varsågoda :)
Moderator

2009-12-03 22:09
Ohf, ha det nice där mike! Och för din skull ska jag allt oddsa 2-0 till Arsenal :)

2009-12-04 03:23
Men bu fucking hu. Ni kan inte både få kakan och äta den. Skaffa bättre spelare så kanske ni vinner något inom en snar framtid. :)

2009-12-04 10:56
carling cup, snälla frost.

Men hade Van Persie inte blivit skadad hade arsenal inte tappat poäng mot Sunderland, och chelsea det vet man inte hur de hade gått..

undra vem wenger värvar i januari
be the change

2009-12-04 16:07
Ja det är ju det enda ni har chansen till att vinna, eller hade.

Och fortfarande många om och men, det löser fortfarande inte ert problem med för tunn trupp och för dåliga spelar på vissa positioner.

2009-12-04 16:50
Tunn trupp... Hur hade ni sett ut utan Rooney? Samt spela med eran 3dje vänsterback? även lite andra skador, tunn trupp tycker jag låter som ett skämt, vi har inte tunnare trupp än någon annan. Bara att vi behöver en stor striker som kan ta tag i bollen..

Och enda vi har chansen till att vinna.. Vi är kvalificerade för CL slutspel, ligger i toppen av PL, FA Cupen har inte dragit igång på allvar, Så det finns pokaler att hämta.
be the change
Moderator

2009-12-04 17:38
Men så är det väl nästan så att van Persie är lite av en glasspelare, går sönder väldigt lätt och att ni inte har en ordentlig backup undrar man ju. Jag funderar ibland på varför just ni drabbas av skador så ofta, det kan ju helt ärligt inte vara tillfälligheter eftersom det blir samma visa år efter år.

2009-12-04 17:55
Wenger ska ut och värva i Januari tror jag, en anfallare.

Bendtner hade kanske funkat längst fram, han är stor och stark..

Men ja, något fel är det iochmed alla skador
be the change

2009-12-05 05:34
Dags o träna fys i arsenal? Gymma istället för massa bollövningar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-05 09:11
*chillar och kollar hur två medgångssuporters resonerar*
 9-1

2009-12-05 21:17
Skönt tips.. :) 2-0 satt ganska fint.

Gibson är veckans hjälte! Berba får gärna nöta bänken ett bra tag framöver.
http://anjaparson.istheshit.net/
Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Moderator

2009-12-05 23:20
Har för mig någonstans att jag sa i början av tråden att Gibson skulle få genombrott iår, jävla skott han har och det bevisar han i princip varje match han spelar. Förjävla gött, åhh United!

Sen blir jag ju lite ledsen över att jag faktiskt inte tipsade 2-0 för mike's skull :(