Moderator
2009-12-06 00:49
HAha läste Aftonbladet idag! Läste det där dåliga skämtet, men fick mig ett skratt iallafall. Det är ju såhär att alla engelska lag har sina egna tv-kanaler nu för tiden, United har MUTV, Chelsea har CTV och Liverpool har History Channel! Gick säkert annorlunda men jaja, fick mig ett gott skratt! Mohahahha
time isn't wasted when you're getting wasted .
ramuz jag sa ju att det skulle bli 2-0 :) nåja. för övrigt gjorde de en jävla grej av gibson i sky tv i helgen, de visade hans grymma skott och ett annat som träffade hörnflaggan och så hade de det ltie mysigt över det. har inte united hela sin backlinje skadad nu? och villa kanske kan skrälla och ta poäng. vi får väl se helt enkelt, chelsea har ju ANC att se fram emot även om de bara möter pisslag så där tappas väl några pinnar. gott att defoe missar straff, så jävla vackert!
Haha, skämtar du med mig. Det är typ 5 missade straffar i förra omgången? Fabregas, Lampard, Defoe, Ronaldo samt någon mer! Haha!
be the change
Var på Upton Park i lördags och såg hammers - man utd. Fan så fett det var att se uniteds bortaklack hålla igång hela matchen igenom. För att inte tala om matchen, fantastiskt! Det är nu united verkligen visar karaktär, alla backar skadade och vi vinner 0-4 i London och tre dagar senare slår vi tyska mästarna på bortaplan. Sånna här tider man går runt med ett flin på läpparna konstant, proud to be a red :)
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Yeah! Jävligt fett spelat av united speciellt backlinjen fylld av mittfältare :)
be the change
visst är det fett men i ärlighetens namn borde wolfsburg gjort två nickmål tack vare att backlinjen gick bort sig. i markduellerna var fletcher dock grym. om han blev dribblad så lyckades han ändå få väck bollen i sista sekund så big up där. minns själv när arsenal hade 8 backar borta. stjärnor som seb larsson och flamini fick sina genombrott på vänsterbacken av alla jävla ställen.. man var livrädd varje sekund. förhoppningsvis tappar united några poäng med de här skadorna, villa är inte lätta att ha o göra med även om det är hemmaplan. och nu får kanske chelsea känna på skadehelvetet lite mer, essien är borta. tycker om essien till skillnad från många andra chelseaspelare så det är ju jävligt bull i sig men för toppstriden är det bra.
haha klockrent
be the change
hahaha fett skön
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
at first I didnt see it.. someone walked in front of the television.. guld. riktigt nice helg på väg för övrigt. liverpool - arsenal, united - villa och chelsea -everton. höjdarhelg faktiskt. grymt farligt att tappa poäng nu inför jul. julhelgen och nyår är inget man ska gå in i med förluster i ryggen, då kan det rinna iväg. arshavin gör mål på liverpool, det är tipset!
Ja, han gör väl sisådär 4 :)
be the change
Bra helg som sagt. Ni tappar poäng mot varandra och vi slaktar vargar på lanen.
9-1
nice öppning hittills, chelsea, city och sp*rs ligger under. ljuvligt!
sjuuuukt mål wiganbacken gjorde, helt tokigt
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Moderator
2009-12-13 00:30
"We were camped in their box for a lot of the second half and had some good chances. We only needed to take one to get us back in the game and it might have changed from then on; it was just one of those days when it wouldn't go in."
PontyOne eller hur, jag fattade inte situationen först och trodde det var ett misslyckat inlägg som ramlade in, men när man såg reprisen så är det sjukt snyggt... fan, det är inte jättelätt att träffa mål därifrån.. vad var det? 54 eller 57 m har jag fått för mig.. crazy! fan vinst idag mot liverpool så kommer den här helgen noteras i kalendern damn it. här finns ett läge man inte får missa, massor med poäng att ta igen. come on arsenal!
Underbart att alla andra lag förutom arsenal och villa tappar poäng.. ;-) och vilket mål av Arshavin ... Dock något tveksam domarinsats men fy fan vilken vinst !!!
be the change
så jävla fint. klockrena poäng. snacka om att vi har använt en del av den karma vi samlat på oss genom alla skador, lagom mycket tur denna omgången. drogbas nick i ryggen på saha, cechs rygg, rooneys ribbskott och johnsons självmål. gerrard kanske ska ha straffen, men i ärlighetens namn får han skylla sig själv med alla jävla filmningar som han håller på med. situationen där han missar att springa in i song men ändå slutar spela fotboll och skriker på frispark är så jävla klockren. det där är stevie cheat i ett nötskal. arshavins mål. jesus fucking christ, pang bara, rakt upp i krysset.
Har inte smält det än ! Och så massa premier league nu mitt i veckan. Underbart ! Cheers
be the change
United imponerade inte spec mkt igår, men vann ändå ganska enkelt mot wolves... som spelade med sitt b-lag!? Förstår dt lite, nästa match mot burnley som känns lite viktigare kanske men d är ju rätt tråkigt. Spec för fansen. Berbatovs framspelning till Valencia's mål var sjukt snygg. Likaså målet. Och Vidic gick ut skadad, fyfan. Hoppas det inte är allvarligt. Nu får det fan vara nog med skador alltså, börjar bli lite löjligt. Men ändå skönt att se Carrick & Fletcher göra bra ifrån sig på backen. Portsmouth slår Chelsea!? På stamford bridge? Hoppas hoppas!
worlds best lover
Spurs torskar mot shitty. Och Liverpool åker på däng mot wigan.
worlds best lover
Moderator
2009-12-16 14:18
Chelsea drar lika mot Portsmouth och Arsenal tappar poäng mot Burnley, helst förlorar!
Hehe mot burnley tappas det inga poäng inte
be the change
Moderator
2009-12-16 15:29
Dom har faktiskt bara förlorat en match på hemmaplan, det är en klurig motståndare. Och bara för jag säger detta så kommer ni vinna med 2-3 mål :)
Jag tror på målkalas idag, kanske åt båda hållen beroende på hur väl Almunia spelar. Arshavin nätar 3 gånger idag.
be the change
ramuz bara för att united loosade på turf moor :) jag tror det blir en svår match men att vi vinner med kanske 2-1. fabregas och walcott! aldrig att chelsea tappar poäng mot pompey.
Moderator
2009-12-16 17:51
Om tre timmar kommer Eagles att sänka er :)
Moderator
2009-12-16 22:39
Om tre timmar kommer Eagles att sänka er :) Word! Han sänkte ju dom nästan också, riktigt bra kille det där. Fletcher var ju inte heller dålig, tihi :)
fucking shit... jag hoppas verkligen inte att fabregas har någon allvarlig skada utan bara någon känning, annars var detta en riktig skitkväll... piss
be the change
Moderator
2009-12-16 22:49
Äsch, ni fick ju med er mer poäng än vi fick! :) Och har faktiskt inte haft så bra koll, men jävlar vad långt efter Liverpool ligger ..
Hoho City-slakt ikväll. 3-0, COYS
9-1
snacka om prestationsångest. vilket jävla skit.
pompey förtjäna kryss mot chelski.. så jävla surt fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
håller med dig dogz
be the change
Ja det var synd att inte pompey orkade stå emot.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Liverpool ligger under 1-0 mot portsmouth och har en man mindre på planen, luktar förlust för pool idag igen.
be the change
hoppsan! Har musikhjälpen i bakgrunden, hehe, ska byta över för att se liverpools misär :)
Skönt att se att spurs-c leker med pool O´hara (fortfarande på lån från oss) dominerar tillsammans med Prince Boateng. Fy fan vad ruttet dåliga pool är i år. Gerrard måste må dåligt över sin lojalitet - annars skulle han dra redan i Januari. 2-0 just i detta nu.hahah
9-1
Oj oj oj, 2-0 från ungefär samma vinkeln som första målet ju.. haha
be the change
Aston Villa, Man City, Arse_al. Fan kan bli en redig kamp om fjärdeplatsen i år
9-1
Aha så du tror att liverpool kan komma 3a då Tottenham? För sp*rs lär sluta 7 eller något. ;)
be the change
Oh fulham leder 1-0
be the change
0-3 mot Fulham? Jag förväntar mig värvningar i Januari, det här med alla skador funkar inte.
Bitches Ain't Shit
and the spurs go marching on....... COYS
9-1
mccarthy måste ju känna sig aningen puckad som lade sig taktiskt mot united när det så tydligt visar att det går att slå dem...
wow 3 fucking 0.. Det känns lite overkligt.. Hoppas arsenal kan prestera mot hull idag och ta igen några pinnar
be the change
Priyan Dock en viss skillnad att slå dem på OT...
Bitches Ain't Shit
This is how it feels to be city, this is how it feels to be small this is how it feels when your team is winning nothing at all, nothing at all, nothing at all!! Skit i de jag sa om england.. Ett av europas bästa bortafans! Man ligger under 0-3 men sjunger ut hemmafansen, hoppar och överröstar dem i 90 minuter. Förluster händer. Matcher kommer och går, alla lag förlorar och vinner. Men dem här fansen har inte alla lag, det värmer i hjärtat och var en stor tröst. MUFC - The religion