Haha, en dålig första halvlek av arsenal, sen massa tjaffs och lite småfight mellan lagen och sen denilson sätter en frispark... så kan man summera den halvleken. Jag förstår dock inte varför arshavin får spela striker det borde dudu göra istället. Men nu leder vi iallafall, nu är det bara att fortsättta!
be the change
billigaste straffen jag skådat.. Skön räddning av almunia. Det sägs även att hughes är av med sitt jobb
be the change
Skön vinst.
be the change
gott med bounce back. nu gäller det fan att inte tappa poäng. straffen var helt vansinnig, nån borde ta sig en titt på den domaren... Denilsons frispark var underbar, år sen vi gjorde mål på frispark. chelsea har ett svårt derby så förhoppningsvis kan hammers knippa en poäng. då är jag apglad :) Priyan jag håller med, ska man försöka ta poäng mot united på OT böra man passa på när de har två backlinjer skadade. visst är det en svår match ändå men attityden man visar upp har feta brister. sen har han rätt, om de inte klarar sig kvar är det hans röv som åker, även om det är jävligt underligt sätt han väljer att åka ur på..
Hughes sparkad, men det var ju lite väntat.
Don't!
Jo, jag har varit negativ till honom under hela hans tid i city, svennis gjorde ju ett bättre jobb med sämre ekonomi, skumt att han inte fick fortsätta.
be the change
tja, ingen större skräll att han fick gå, han var rätt man för det city som fanns för 3 år sen, nu är det andra spelare och andra förutsättningar och det kommer att fortsätta med sparkande av tränare tills de vinner ngt. grymt att west ham tog poäng av chelsea.. det borde varit alla 3 om dean med assisterande hade varit vakna och inte bjudit på en straff och missat en. men men.
John Terry - Hustla'
CAMPIONI!
Rizmo han måste ha stålar så att han kan baila ut morsan, shop lifter number one.
Underbart att chelsea bara fick kryss med sig, underbart att united förlorade.. Nu känns det som en jävla måste match mot aston villa på söndag som kan gå precis hur fan som helst... kom igen nu!
be the change
Ni kan ju kryssa och skada varandras nyckelspelare.
9-1
tottenham för tillfället är alla våra nyckelspelare skadade men oddset på att skada Dunne (hur nu han blev nyckelspelare i ett lag), Young, Milner och Agbonlahor är nog ganska högt. villa är bra i år igen, kul faktiskt även om deras fotboll inte är det roligaste men ändå. det finns ju skills i laget.
Visst är det så. Unga britter som varit talanger länge, men i år verkligen klivit fram, precis som för oss. Roligt att se att det kan vara ett vinnande koncept nu när nästan halva säsongen är spelad, nåja. Är inte helt förtjust i Afrikanska mästerskapen dock, vi tappar halva ordinarie backlinjen.
9-1
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
klockren avslutning.. can i borrow ten quid mate? -no you can't
chelsea tappar poäng! gott snack! villa imorron, kommer bli grymt hårt!!
Den poängen förtjänade verkligen Birmingham, jäklar vad de slet.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Moderator
2009-12-26 16:11
Det var en jävligt bra match måste jag säga, usch vad rolig det var att titta på för den neutrale! Birmingham förtjänade verkligen poängen som sagt. Annars skulle det ju vara såå typiskt om Chelsea gjort mål på Carr's bakåtnick vid skadesituationen där. Hoppas City tappar poäng mot Stoke nu också..
time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator
2009-12-27 16:13
Så jävla äckligt lag Arsenal är, men Fabregas är som en sagofigur.
Så jävla underbart, Fabregas visar återigen att han ÄR världens bästa fotbollsspelare just nu.
be the change
Cesc ftw! hela laget gör en grym insats idag, vi hade trots allt 15-3 i målchanser och 9 av dem utan cesc på plan och jag var aldrig orolig. diaby har gjort två bra matcher i rad och om han fortsätter med sånt spel så har vi en fet chans att komma ikapp och gå om chelsea. walcott är på g för övrigt. underbart! nu ska äcklena från hull bara ta poäng av äckelunited så är helgen fulländad
Moderator
2009-12-27 18:05
Tycker studion är jävligt intressant idag på canal+ , att höra allt John Guidetti berättar tycker jag är awesome faktiskt, skitkul. Nu spelar vi av det här matchen och tar 3 poäng mot Hull!
Där visar Rooney sin betydelse för United. Framspelningen till Berbatovs mål är rätt genial.
9-1
Moderator
2009-12-27 18:48
I sånna här matcher stör jag mig på att vi inte har Ronaldo längre, eller iallafall att vi inte har Nani inne. En spelare som faktiskt kan göra det oväntade. Men men, bevisar iallafall varför vi är ett topplag.
Ja runt Valencia händer det inte mycket..
9-1
Moderator
2009-12-27 18:54
Jag menar det, men han kommer igång nu snart, lite mer självförtroende i grabben bara så. Om inte tar vi väl in Lennon under januari..
Diaby var faktiskt bra igen nu, kanske han kan hålla vid en jämn form speciellt när song ska iväg.... Men fabregas, vilken konung
be the change
Diaby kan bli guld värd nu när cesc är småskadad. rooney var bra måste man erkänna, nog hans bästa säsong hittills vilket inte säger så lite. trots det så tyckte jag inte united övertygade direkt.. men vinner ändå. det bästa är att chelsea redan innan ANC tappar massa poäng, sen sticker drogba och resten plus att anelka är skadad och malouda avstängd. sturridge såg inte knivskarp ut igår.
Rooney måste ju axla ansvar efter ronaldo :) Men det är gött som fan att chelsea tappar poäng åt alla håll, nu är det helt plötsligt JÄVLIGT tight i toppen
be the change
Vacker seger, dock väldigt i underkant när vi pressade i 90 minuter. West Ham har det inte lätt nu med nya skador och två byten efter 20 minuter, bland annat på Parker. Ja du Zola. Defoe gjorde ett på ett skott som måste varit direkt dödande samt en matchotränad Modric får göra ett, coys.
9-1
Moderator
2009-12-28 23:38
The Daily Mail claims Jose Mourinho rejected the chance to replace Mark Hughes as Manchester City boss because he has his heart set on following Sir Alex Ferguson as United's next manager.
Om jag ska vara ärlig nu, så tror jag att Villa's coach är DEN SOM är den bästa ersättaren till SIR ALEX. Liksom, det är INGEN lätt uppgift att ha på axlarna, fyfan. Alla kommer ju jämföra honom med SIR ALEX, så jag tror Martin o'neill är den bästa jävla ersättare ATM som UNITED kan fixa.. Men det är bara en tanke jag har.. Gunners mot PL & CL VICTORY BTW, så jävla skönt!
be the change
Moderator
2009-12-29 00:21
Jo, tänkte på det igår under när Villa mötte Arsenal. Han verkar riktigt bra, vet hur han vill ha det, inte alltför gammal osv. Mourinho vet jag inte hur jag ska ställa mig till, är både sugen och inte på samma gång. Men bara vi får någon som är beredd att gå i samma spår som Sir Alex är jag nöjd, vågar spela in unga spelare samtidigt som det inte ska gå till överdrift á la Arsenal. En fin balans i laget, jaa exakt så.
Adepten trodde man skulle bli Roy Keane.
9-1
mycket tveksam till MON efter Fergie. Killen har inte haft en taktikgenomgång i hela sitt liv och även om han har haft hand om celtic så är det stor skillnad på pressen i de båda klubbarna. det snackas bra mycket mer om david moyes i everton som ersättare.
Moyes är ett klart bättre alternativ än O'Neill. Men jag skulle lägga mina slantar på Blanc, som också spelat i klubben tidigare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Blanc hade varit bra, sen vet man ju inte riktigt hur sugna united är på att ta in en fransman trots att han spelat i klubben. jag är lite inne på alternativet att ta någon helt okänd, låta honom göra bort sig och sedan trycka in någon med mycket rutin enbart för att göra sig av med "inte-lika-bra-som-SAF" stämpeln.
Mr Mancini verkar iaf sköta sig bra, kan göra något stort med City ;)
Moderator
2009-12-29 15:13
Laurent Blanc, hur kunde man glömma den snubben! Men ryktena lär ju komma igång på riktigt nu snart, troligtvis inte flera år kvar tills han slutar.
blev faktiskt glad när torres gjorde mål i 92 minuten måt ASTON VILLA. För då blir det tight där vid 4de platsen igen! mohaha
be the change
Jag som satsa pengar på Villa!
Don't!
Samma här Mitchy. Fruktansvärt orättvist att Liverpool vann. Sjukt turlig räddning på mållinjen av Reina i första halvlek och sen bestulna på en straff i andra. Men det är ju typiskt det där vidriga laget att vinna i slutminuterna..
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Fifan vad Song har blivit en grym spelare, han har utvecklats något fasansfult. Och Ramsey, han börjar se ut som en Mini-Fabregas nu, Skön vinst, sköna poäng. Stabil match igen! GO GUNNERS
be the change
Nu lång väntan tills nästa match för oss. Pool borta vilket är en jävla nyckelmatch för vårat vidkommande.
9-1
Moderator
2009-12-31 11:38
Da Silva asså, cute kid! Och Valencia, killen börjar komma igång :)
Nu är vi inte ligaledare, men skönt att gå in i 2010 med 5-0 mot Wigan i ryggen. Längtar till Arsenal @ Emirates redan nu
ramuz Han måste ha läst när vi gnällde på honom
9-1
Tar vi hängmatchen mot bolton så ligger vi helt plötsligt 2a. Och det känns jävligt bra. Men jag tror säsongen avgörs för arsenal när vi möter Aston Villa, Manchester United, Chelsea, Liverpool, Fa cupen omgång 5, CL mot porto.
Där kommer mycket avgöras. Slutet på januari och början av februari. Fifan, stormatcher så det skriker om det på rad, helt vansinnigt.
Och angående ramsay, han började dåligt med att slå bort 2 passningar, men sedan var han faktiskt jävligt bra. 19år och vill styra mittfältet, och när han snor åt sig bollen och gör detta målet på egen hand så kan man bara lé :)
be the change
Ajuste, och 3 frisparksmål på 3 matcher är fan inte illa med tanke på vi inte satt någon frispark sen typ 06 eller? Haha.. cheeers
be the change