Kan varit så, jag har ingen aning, men hans bagage låg antagligen kvar i bussen. Så han högg bara en tröja som fanns i hans hem i togo, och han har säkert inte varit därit sen han bytte klubb och därför fanns där en arsenalpiké. Dock fortfarande rätt klantigt gjort men tror inte han orkade bry sig så mycket efter att 3 personer i hans närhet dött. Men ja, en annan eller kanske en togotröja hade nog varit smartare.
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Hehe.. Jo jag såg det innan
be the change
fan va gött att både zlatanlona och liverfool förlorade idag!!!
be the change
Fan va jag saknar Van Persie, sån skit att han skulle bli skadad..
be the change
Förstår dig. Nu kommer väl Mike snea, men utöver Van Persie är det inte många spelare i Arse som har lite stake, mycket fjollor med bra passningar och teknik känns det som. Trots att Van Perise är hatad av de flesta fans som inte håller på Arse så är han den jag "gillar" mest i erat lag.
9-1
Vi har allt några spelare med stake, dock lite för få när man jämför med tex Chelsea tyvärr.. Ja, han är grym.. Han började säsongen så jekla bra, och jag tror han har mycket att erbjuda.. Dom flesta i arsenals lag har sagt att dom tycker van persie är den med mest talang och visar upp på träningar.. Men ja, man får gilla situationen, men att köpa en striker 185cm+ hade inte skadad alls nu.. Och hem med SONG... då jeklar.
be the change
Vi har en ryssjävel, ge oss 20 miljoner euro så är han eran. Sitter och ler lite åt tanken om Judas kommer spela för er när i kommer till lanen, vore skönt.
9-1
HEHE. Så bra är tyvärr inte eran ryssjäven.... :)
be the change
Är helt opartisk när jag påstår att stake=gallas...
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Jo, jag sa ju att vi har ett par, men någon mer hade inte skadat. :) Liverpool fick _bara_ 1-1 mot stoke. Nu får vi hoppas att united & chelsea går dåligt. blir united-burnley för mig idag hehe.. cheers
be the change
Fan va chelsea pumpar mål, 4-0 redan
be the change
verkar funka fint utan afrikanerna :)
"life's a garden, dig it."
Långa bollar Långa bollar Långa bollar på Valencia Långa bollar Långa bollar Långa bollar på Valencia
be the change
bara 4-0 under första halvleken?! ...det är verkligen kris utan drogba. (och essien samt kalou)
Kul för Diouf, verkligen!
be the change
Fellaini alltså, vilket monster han har blivit nu också..
be the change
everton-£ity 2-0 i halvlek. UNDERBART.
be the change
UNDERBART att både tottenham & city tappade poäng! Nu kommer avståndet öökas till 4 platsen imorn!
be the change
finns några med balls... gallas och vermaelen har definitivt balls. vermaelen är nog den sista killen man hade kollat i ögonen i en mörk gränd. priyan 7-2... det är inte dåligt, sunderland är dock ett riktigt dåligt bortalag, 1 vinst, 2 st X och 8 förluster. å andra sidan så är 4 mål på en dryg halvtimme är i princip världsklass och ett jävla lyft med så många spelare borta. det är nästan som att hela chelsea gått å väntat på att ACN skulle börja så att de andra spelarna äntligen skulle få ta lite ansvar, innan dess har man (iaf i de senaste omgångarna) litat alldeles för mycket på drogba vilket inte var nyttigt. everton är riktigt grymma nu, snacka om att de kommer vara med o bråka om 4de platsen. city hade en halvchans på hela matchen (typ) medan det var närmre 4-0 än 2-1.
Håller med dig Mike. Jag tycker även att Fabregas har balls. Everton ja, dom har kommit igång, fellaini är ett jävla djur.
be the change
Vilken match.
be the change
Skön vinst, tuff jävla match.
be the change
4 inlägg på rad flera gånger, kom igen, vart fan har ni tagit vägen?
be the change
Moderator
2010-01-17 20:56
Haha börjar det bli lite dött här i tråden. Jävla skönt med vinsten igår, och även ifall vi spelar dåligt och tråkigt ibland så tar vi en klar seger, mums. Såg verkligen att Eagles ville sänka United igår, alltid gillat honom så synd att han inte spelar i någon bättre klubb :') Fast tror Burnely kan sluta på en okej placering i slutet ändå.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Haha, grattis till moderator Ramuz, bäst man passar sig nu :P
be the change
Moderator
2010-01-17 22:05
Äsch, jag har hand om Vår Hiphop > Audio & Video, där hänger inte du iallafall så är lugnt ;) När jag ändå var inne på Burnley, fyfan vad jag tycker Steven Fletcher är bra, skulle lätt byta ut han mot Berbatov. Men men, City nu på tisdag, äcklig match som man måste vinna..
Äsh, bara carling cup. ;) Jag hänger mer i det forumet än du tror ;) Skriver dock inte så mkt
be the change
Moderator
2010-01-17 23:40
Men mot shitty ju! Usch vad äckligt lag. Och när man talar om äckliga lag kan vi ju komma in på Arsenal också.. Där jag måste erkänna att Fabregas är snuskigt bra :( Men skitsamma du ska inte känna så, jag är jag liksom! :D haha ,
Fabregas ja, han vinner nästa balloon doór ;) Men snart börjar helvetes matcherna, villa, united, chelsea & pool på rad.. Fifan.
be the change
Moderator
2010-01-17 23:57
Åhhh vad kul! 5 råtunga matcher irad, för Porto avslutar väl serien av helvetesmatcherna? Så blir säkert någon skadad för er så att ni tappar formen och kommer i slutet få rikta in er på att gå längre i CL eller få en bra placering i PL , ljuset visar sig för mig nu! :')
Haha. Jo. Nasri & ramsay blev skadad nu oxå.. Sen vet man väl inte när dom kmr tillbaks, inte bendtner eller denilson heller.. Fan fan.. Kom igen
be the change
LUHG kampanjen är i full gång, grymt nice o se folk reagera igår på arenan! Just nu bryr jag mig knappt om kommande matcher, vill bara se svinen försvinna från klubben!
LUHG - Love United Hate Glazer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TopDogz vad händer egentligen? som jag har fattat det hela så försvinner glazers med pengarna och lämnar united skuldsatta. eller har jag fått det helt fel för mig? (jag har inte följt det utan bara scrollat förbi rubriker). UPPLYS MIG!
Som jag fattat det så köpte dom united, sen satte dom över alla skulder dom hade på just United, och det är en jävla siffra.. Sen vad dom håller på med just nu vet inte jag iaf, men det är ju inget bra tror jag ..
be the change
Moderator
2010-01-19 00:20
Har inte heller någon djupare koll än det vanliga, så är väl lite nyfiken här med. Men vill också ha bort honom, klubben ska ägas av supporters och inte vara business för någon. Har för mig att bland annat så har biljettpriserna ökat typ 40% sen Glazer tog över..
Ja ganska sjukt är det ju. Vi har mest intäkter i världen men hade ändå gått massor i minus om vi inte sålt världens dyraste spelare förra året.. Jävla amerikan.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Kort sammanfattat; Det som har hänt är att united blev ett aktiebolag och tillgängligt för marknaden -05. Glazer äger just nu typ 75% av klubben om ja inte minns fel. Och dem gjorde detta med pengar dem inte hade. Under maj 2005 lånade dem en rekordsumma från banken för att ha råd att köpa klubben. Automatiskt så blev dem då skyldiga banken en massa jävla pengar, vi pratar om flera miljardtals kronor. Det roliga är att endast räntan som var vid 10%-klassen per år (!) ligger på flera miljoner kronor varje dag . Dvs dem har kämpat med att ens betala tillbaka räntan, att börja betala av lånet ska vi inte ens tala om. För att Glazer skulle få detta lån använde dem klubben som borg/säkerhet mm vilket betyder att skulden automatiskt är satt på klubben. Det dem gjort för att betala av räntan är att dem fördubblat priserna för säsongsbiljetterna och har gett säsongsbiljettsinnehavare ett jävla helvete. Bl.a. är man som SBI tvungen att gå på inte bara ligamatcherna man betalat, utan även betala en extra avgift för varje ligamatch, FA cup match etc fast man kanske inte ens vill. Som SBI lämnar du ut ditt konto och dina uppgifter till klubben som automatiskt drar av pengar från ditt konto om United t.e.x hade gått vidare i FA Cupen och skulle ställas mot Spurs. Sen om du ni vill gå till matchen är upp till dig, du har ofrivilligt betalat för den. Resultatet har givetvis varit att dem äkta supportrarna tvingats bort och många har startat en ny klubb i protest där man anger sig vara United fan pre-glazer. Klubben heter FC United of Manchester och spelar i dem lägre divisionerna då den är nystartad men den har ett massivt stöd. Om du kollar på hur stämningen var på Old Trafford för tio år sen och idag så är det en massiv skillnad. Dem trogna supportrarna har helt enkelt inte råd med dem biljettpriserna som råder och i år, när alla andra lag sänkte priserna p.g.a finanskrisen så höjde glazers priset igen. Det man ser nu är tomma platser lite här och där på OT, något som aldrig hänt tidigare. Att dem skiter fullständigt i klubben vet alla om, dem fixa nåt skit samma dag som George Best dog, dem hade AIG på en affisch där man skulle hylla offrerna från flygkatastrofen mm. Stora demonstrationer dröt ut -05 med upplopp och dem fick poliseskorteras från arenan med arga fans bakom sig, och dem kan inte längre vistas på arenan då dem fruktar för sin säkerhet, något ägare till andra klubbar som sitter i skiten (newcastle, liverpool) har kunnat göra. Anledningen till upprorskänslan nu är för att det under veckan kommit 4 nya uppgifter; 1. Glazers ska ta nya lån 2. Glazers vill sälja träningsanläggningen carrington. 3. United har varit i två raka Cl finaler (mkt cash), haft högst publiksnitt i Europa och dyra biljetter, signat det dyraste sponsorkontrakten inom fotboll någonsin med Aon, inte handlat ett skit på transfermarknaden samt sålt världens dyraste fotbollsspelare men redovisar bara en vinst på ynka 20 miljoner pund. Dvs minus 60 miljoner pund om vi inte hade sålt ronaldo. Vidic komemr troligen bli såld till sommaren. 4. Glazer har tagit ut 20 milj pund från klubben till egen ficka, bla 10 milj till döttrar och söner från Glazer familjen. Det snackas för fullt just nu, förvänta er grejjer att hända inom dem närmsta veckorna från fansen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja det var ju inte lite. får hoppas det löser sig. trots allt ont blod mellan arsenal o united så är united en storklubb och har en plats i som ett av de bättre lagen i pl. dessutom är det skönt att supportrarna tog fc united steget istället för att hålla på som pool och ha med sig skyltar till anfield med budskap om att de vill bli uppköpta av shejker. arsenal är också på väg att bli uppköpta, mr stan kroenke har väl 15 aktier kvar till den berömda 30% ägandet (som innebär att han måste lägga ett bud på resterande aktier) och jag undrar om arsenalsupportrar kommer göra nått väsen av sig om han köper klubben. jag kommer bli tokförbannad men "vad ska man göra" är vad som hänger över de allra flesta. det äckligaste är egentligen att många gooners rättfärdigar kroenkes köp med att det är bättre än att usmanov köper klubben vilket jag tycker är ett sånt jävla hyckleri. bättre usapengar än uzbekistanpengar. det är väl skit samma, klubbens otroligt positiva styrelse (de senaste åren, rent ekonomiskt) kan lika gärna få sparken och klubben satt i skuld med en amerikan som en uzbek vid rodret. jag är fan rädd själv.
Ja den där "vad ska man göra" känslan är otroligt jobbig. Jag känns som allt jag älskar med United blir våldtaget samtidigt som jag är hjälplös. När det gäller FC United är jag personligen lite skeptiskt till dem, ser dem som svikare som lämnar när de inte längre passar dem, istället för att stanna och ta striden. Det som irriterar mig mest är att det trots allt inte är våra skulder, vi omsatte mest av alla klubbar i världen förra året och vi har alltid finansierat våra spelarköp genom egna ihoptjänade pengar. Men vips så får vi en skuld utan att ha gjort något fel egentligen, samtidigt som klubbar som suttit på sitt arsle (läs; Chelsea, Shitty) får en ägare som löser alla deras problem.
Topdogz147 Så som det låter från dig borde det vara upplop mot Glazers på Manchesters gator. Kan knappt sätta mig i situationen att någon skulle göra sådär mot klubben jag älskar. Vilket fucking(sorry ramuz) skämt dessa Glazers... Börjar bli dags för Ultrás att ta över hos United ;) Tungt att Chelsea går så bra även utan Essien och Drogba. Essien blev ju skadad i ANC, vågar man hoppas att han missar Inter..? Otroligt starkt lag ändå Chelsea. Gillar att Arsenal hakar på i toppen vilket gör att Chelsea fortfarande måste fokusera på ligan fram tills CL. Derby i cupen ikväll right ?
City mot united i CC.. hehe
be the change
Moderator
2010-01-19 19:13
Xtremesia P17 Säger du förlåt för att du använde en svordom? ;) haha, Vad tror ni om matchen ikväll då? City toppar, det vet man ju. Men United, toppar man eller varvar med kanske en Welbeck och någon annan lite mindre rutinerad spelare i startelvan? Vågar dom det? Jag vetifan, men vi ska vinna på ett eller annat sätt, vi har ju Owen i slutet om inte!
angående detta med united - glazer... kan någon först bena ut för mig vad aktieägarskap exakt innebär egentligen? vilka skyldigheter och rättigheter/möjligheter har man om man äger 75% tex?mike: håller absolut med. det är inte nyttigt för något lag att spela ett system som bygger på enskilda spelare i nyckelroller.
Ramuz Var bara ett litet skämt från mig till dig för att ära din Moderator status. Ska bli den första city matchen jag ser med Mancini.. ska se om han försöker bygga laget som det Inter han byggde eller om det är ett annat upplägg.
Moderator
2010-01-19 23:04
Xtremesia P17 Men gulligt av dig, tackar! :') Jävla pissluffare den där Tevez asså, han är ett jävla virus asså.. Och angående straffen så är den tveksam, om det varit så för United skulle mitt första intryck varit solklar liksom, men den ser billig ut nu i efterhand. Känns dock inte konstigt att det var Rafael som orsaka den, precis innan så tänkte jag faktiskt något åt det hållet.
Tevez, vilken lirare. Har sagt att det var dumt av united att göra sig av med honom, hade nog varit bättre att sälja skämtet från bulgarien
be the change
Det gjorde vi också och fick 400 miljoner...
9-1
Haha ni ja..
be the change
Xtremista Jadu, hade Glazer dykt upp i Manchester så hade dem fega råttorna inte överlevt.
Första och enda gången dem varit där;
Priyan sen har chelsea det så bra att när några nyckelspelare åker iväg så kliver de andra in och ordnar 7 mål. svårt att se united göra det om rooney skulle skada sig. precis som arsenal när cesc o van persie var skadade.