I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 09/10

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

Poet

2010-01-27 18:11
alla pl matcher krockar med den mr. arsenal..

Arsenal - förlust
Chelsea - vinst
och City vidare.. hoppas på det!
"life's a garden, dig it."
Moderator

2010-01-27 18:11
Kul att City har typ 5 gånger pengarna på Lången, hjärnan säger tyvärr att dom vinner. Men men, vi lär vinna med 1-0 och gå vidare på det :)
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-01-27 18:44
Ja men dom andra matcherna är det ingen som bryr sig om baloo
be the change
Poet

2010-01-27 19:12
joho :(

2010-01-27 20:40
haha :D

Aja, nu jävlar är det att tagga.
be the change

2010-01-27 22:38
Trist oavgjord historia.. nu blir det manchester
be the change
Moderator

2010-01-27 22:43
Hjärtat ser ut att slå hjärnan! Förresten känner jag att jag inte hängt med i transferfönstret alls.. Ser spelare här och där som jag inte visste bytt klubb, usch.

2010-01-27 22:54
Haha.. Den där jävla övertiden mellan city och united haha
be the change
Admin

2010-01-27 22:59
=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D

UNDERBART!
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Moderator

2010-01-27 23:00
Hurra, hurra, hurra!
Moderator

2010-01-27 23:09
Måste dela med mig av en annan sak angående lången idag.. Satsade på lite lågdivisionsmatcher, Eredevise och sånt idag, en enkel 20a liksom. Så när jag kom hem såg jag att jag hade 107,57 i odds, undrade vafan som gått snett liksom. Visade sig sedan att jag råkade kryssa i en ruta till nedanför en av mina matcher, Celtic - Hibernian.
Så nu när jag skulle kolla så hade alla matcher gått in förutom PSV, blev så jävla lack när ändå Hibernian hade lyckats peta in ett segermål. Förhelvete!

Men men , best club in Manchester!

2010-01-27 23:51
Ramuz
Har inte United någon psykad partisk kommentator... Hade gärna sätt hans reaktion när Rooney sätter 3-1 och när tevez reducerar.. Ett ganska uppskattat spektakel i Italien det där.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-30 12:06
får jag inte 13 rätt idag så skjuter jag mig själv i huvudet...

2010-01-30 12:19
hm, många svåra matcher. Helgardera wigan-Everton och oss mot Birmingham är lurig.
 9-1

2010-01-30 18:08
Gott birmingham
be the change
Moderator

2010-01-30 18:38
Ohh, bara att tagga inför imon!
Moderator

2010-01-30 20:23
Tycker Burnley är så jävla sköna att kolla på. Är säker på att jag sagt det förut men Eagles och Fletcher är sjukt bra, ruskigt fina spelare. Och plus på Cech för sportmanship! Synd att dom fick vunnit matchen till sist bara.

2010-01-31 00:24
Är det bara jag som fortfarande håller på Leeds? Har egentligen inget att göra med tråden, bara undrar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2010-01-31 00:38
Jag tycker Leeds har ett roligt lag, hoppas dom kommer upp till PL igen någon gång, fast håller på dom gör jag inte. Men brukar lira med dom på FM oftast, haha.

Sen på Uniteds hemsida visade dom lite från en gammal match mot Arsenal för 5 år sen, 05 då asså. Så kul att se spelarna som var med, och jämföra hur många som är kvar i respektive lag.

Arsenal: Almunia; Lauren (Fabregas 83), Campbell (Hoyte 79), Cygan, Ashley Cole; Ljungberg, Flamini (Reyes 70), Vieira, Pires; Bergkamp, Henry

United: Carroll; Neville, Ferdinand, Silvestre, Heinze; Fletcher (O'Shea 61), Keane, Scholes, Ronaldo (Brown 70); Rooney, Giggs (Saha 77)

ARSENAL 2
Vieira (8), Bergkamp (36)

MANCHESTER UNITED 4
Giggs (18), Ronaldo (54, 58), O'Shea (89)

Arsenal hade ju ändå sjukt skönt lag där. Men United vann ju såklart där, precis som dom gör idag! :) O'Shea avgör på hörna i slutminuterna kanske?

2010-01-31 00:48
2-3 United :)
Bitches Ain't Shit
Admin

2010-01-31 01:45
ramuz

I och med att O'Shea är skadad så tror jag inte vi får se en klassiker =(

2010-01-31 11:40
JP
näe, ingen klassiker om inte o'shea är på plan. skönt att slippa honom dock, sjukt allround, inte bra eller dålig på något men så fort han möter arsenal så göra han en riktigt bra match.

vermaelen är nog inte spelklar vilket suger så det blir att damma av campbell.. vi tappar i snabbhet men vinner i kraft och har mer auktoritet i eget straffområde. jag hoppas att vi vinner på en riktig skitsituation så som united brukar vinna över oss, antingen att vi får en tveksam straff, ett självmål eller varför inte på att en back halkar till och skänker bort ett friläge.

i vilket fall så lär det bli en tight historia och det är bara att ladda upp med handdukar till svett och tårar samt att klä in lägenheten i bubbelplast om man blir sugen på att kasta något. som vanligt säsongens viktigaste match!
Poet

2010-01-31 15:21
fyfan om united vinner på nått äckligt sätt på tilläggstid alltså. nä, måste säga go gunners i denna matchen. hoppas på x dock :)
Moderator

2010-01-31 15:37
Uschja , O'Shea är skadad .. Men Vidic och Fletcher tillbaks iallafall! :')

Jag undrar en annan sak bara, vad hände med Portsmouth? Varför alla dessa skulder? De har ju sålt sjukt bra spelare de senaste åren, Diarra, Muntari, Defoe och ett par spelare till. Vad hände?
Moderator

2010-01-31 17:50
NANI! Jag är så jävla lyrisk, har skrikik i tio minuter nu känns det som. Nu klarar jag inte mer, mitt hjärta går på högvarv här!

2010-01-31 19:01
Det bästa laget vann. Jävla Skit.
be the change

2010-01-31 19:05
Hoho vackert! Förnedrade på hemmaplan.
 9-1

2010-01-31 19:20
Dominans! Fick sån jävla go flashback till CL semin när Ronaldo satte den osannolika kontringen. Jesus fucking christ vilken match vi gör idag.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Moderator

2010-01-31 19:39
Har inte darrat så mycket sen när man vaknade 1 januari. Usch vad helt jävla bra vi var! Taktisk dominans, helt underbar match av Nani och jag vet helt enkelt inte vad jag ska säga.

2010-01-31 19:49
Italienska tränarlegender ler i graven åt Fergussons taktiska överlägsenhet. Det är underbart att skåda.

2010-01-31 21:03
Denilson måste ju ha gjort sitt nu iallafall, mer loj spelare har jag fan inte skådat.. Han som ligger bakom 2 av målen...

Och almunia.. Någon mer än jag som satt livrädd så fort han fick en bakpassning.. fifan

Nu gäller det bara att ta nya tag och ta 6p av chelsea & pool..

jävla skit
be the change

2010-01-31 21:18
hatten av först och främst!

almunia... skicka hem honom till spanien.

nani... jaha då har han gjort den enda bra matchen han gör på en säsong

chris foy.. inkonsekvent genom hela matchen, delar ut ett kort till song för en minst sagt tveksam grej, når bollen först sen sticker nani in foten under hans och sedan släpper han scholes vid flera tillfällen plus en massa knuffar hit och dit. tar inget från uniteds insats.
Admin

2010-01-31 23:56
Enda glädjeämnet var väl Song. Skönt att han är tillbaka.

I övrigt kan man inte vinna utan anfallare. Jag ser fortfarande inte Arshavin som anfallare utan mer som en offensiv mittfältare som hellre ska ta en kant eller släpa bakom anfallarna. Otroligt synd att Wenger inte lyckades få tag i nån den här gången heller. Inte oväntat alls, men fortfarande synd. Man kan liksom inte lita på att målsprutan Bendtner ska göra jobbet nu när han är tillbaka...
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Admin

2010-02-01 08:57
Jag hoppas bara att Arsenal rycker upp sig och slår Chelsea nu, vi behöver all hjälp vi kan få i jakten på fjärde raka =)

Och du har rätt Evolution, Arshavin har varit som farligast när han kommer utanför boxen, ni behöver en måltjuv á la van Nistelrooy eller Klose, det är förresten det Arsenal har saknat i flera år.
Producent

2010-02-01 09:06
Otrolig rolig match igår, grattis till Man U :D
Lil_H..

2010-02-01 09:41
fan det finns så mycket att vara sur över och några "om bara"lägen för arshavin och cesc i första halvlek.

men utan striker verkar det inte bli så mycket av det hela. jag har dock svårt att se lägen där vi hade chans att utnyttja en strikers kvalitéer... möjligtvis på någon av hörnorna i andra halvlek. arshavin hade ju lekstuga med wes brown i första och hade han gjort ett mål hade det varit en annan match. nu gjorde han inte det och uniteds kontringar vet vi sedan gammalt är bra som fan.

hur jävla äcklig jag än tycker att nani är så var han jävligt bra och det känns som att någon alltid måste göra en cepematch för avgöra det hela. nani gör en riktigt sjuk prestation och sen blandar vi det med almunias inkompetens och sen är det avgjort.
typ som när nasri avgjorde med sina mål förra säsongen osv.

andra målet finns det inte så mycket att säga om, vi ligger på för att kvittera och vi missar i tillbakaspringet samtidigt som rooney (och united) gör en bra prestation. igen kunde man ju hoppas att almunia skulle göra en matchavgörande räddning men icke...

ska man vara lite äckligt optimistisk så har vi ett lätt spelschema resten av säsongen. ja, förutom de 2 kommande matcherna, sen ska allt vinnas. än en gång känns det så jävla fattigt att sitta och skriva av sig själv till pl titeln redan i januari.. please prove me wrong!

2010-02-01 09:51
för övrigt så är man ganska patetisk som tycker det är rena turen att john terry varit otrogen så att man kan fokusera mer på det än att man förlorade igår.

patetiskt men jävligt jävligt skönt.
Moderator

2010-02-01 15:33
Förresten är det så sjukt jävla kul att se när Rooney tågar fram i kontringen vid 2-0, det ser så helt sinnessjukt ut så det finns ut. Vilka jävla steg han tar och alla i United vet vad som kommer hända, det är otroligt härligt att se.

2010-02-01 15:35
Ramuz

Jag sa redan när kontringen började, när man såg rooney springa.

"NÄ FYFAN KOLLA PÅ ROONEY FÖR FAN HAN KOMMER GÖRA MÅL...."

Oså sprang han och gjorde det, jävla denilson mfl som bara kollar boll..

skitfotboll
be the change

2010-02-01 15:52
ska man vara lite äckligt optimistisk så har vi ett lätt spelschema resten av säsongen. ja, förutom de 2 kommande matcherna, sen ska allt vinnas

Haha..
 9-1

2010-02-01 23:49
Rooney's häststeg precis innan han satte dit den, det är konst.
Bitches Ain't Shit

2010-02-02 21:21
Hull-Chelsea . 1-0 efter 33 min.

GO HULL.
be the change
Poet

2010-02-02 21:37
ooh Drogba :) vackert 1-1 !

2010-02-02 21:43
Yeah... He's back right...
be the change

2010-02-02 22:41
Fan va gött! Hull klarade 1-1 mot Chelsea..... Slår vi chelsea på söndag så är vi med igen!
be the change
Moderator

2010-02-03 01:42
Perfekt! Fin målgest Drogba gjorde förresten. Men skönt med poängtapp, så antingen så tar vi ledningen i ligan efter helgen, eller så ligger Arsenal lite sämre till. Blir mycket fint :)

2010-02-03 03:27
Vinner vi mot Chelsea på söndag så är vi med. Förlust så känns det som att det är kört faktiskt...

be the change
Moderator

2010-02-03 11:33
Haha kollade formen på alla lag i sportbladet inför helgen, Bolton med 5 plus!? Det fattade jag inte alls faktiskt.

2010-02-03 13:33
Den här ligan är långt ifrån avgjord. Fan vilka svåra matcher vi har kvar, Everton, Villa och City Borta, Spurs, Chelsea och Fools Hemma... Blir tight

2010-02-04 09:26
We’ve got Jermain Defoe, I said, we’ve got Jermain Defoe,
We’ve got Jermain Defoe, I said, we’ve got Jermain Defoe!
Jermain, Jermain, Jermain, Jermain Defoe,
He gets the ball,
Scores a goal,
Jermain, Jermain Defoe!
He’s small,
He’s quick,
He scores with every kick,
Jermain Defoe, Jermain Defoe!
 9-1