Saha brände även ett friläge. Det är skumt dessutom att man är besviken på 1-1 med en man utvisad.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Moderator
2010-02-11 16:55
Sådär, tillbaks igen! Såg inte matchen igår, men hörde att vi spelade jävligt bra trots one man down. Känns väldigt lovande nu dock när allt rullar på, spelet stämmet, spelare kommer tillbaks mer och mer och Rooney spelar som en kandidat till världens bästa spelare för tillfället! Samtidigt kan man nästan säga att Chelsea är i en liten, liten svacka!? Förlorade igår, vann mot Arsenal, men förlorade mot Hull och vann tursamt mot Burnley. Antingen fortsätter dom prestera nu framöver eller så är det en lite svacka som sagt. Men förfan, nu kör vi United!
time isn't wasted when you're getting wasted .
ramuz lika mot hull ^^. jag hoppas på att uniteds tur (well, alla dessa jävla självmål får man väl kalla tur? :P) och chelseas form har tagit slut. kan arsenal spöa resterande lag känns det som att vi vinner serien. hehe. inte. kanske. arsenal tappar dock både arshavin och song nu, båda skadade.. och kan någon förklara för mig hur gerrard kan gå ifrån en match utan att få kort för filmning? han gråter mer än ronaldo gjorde på sin tid.
Fyfan om Song är skadad. En av våran nyckelspelare iår.. :/
be the change
Moderator
2010-02-11 20:47
mike Just det ja, så låg det till. Men kan ju ändå ses som en liten formsvacka ändå. Och alla våra självmål är ju flytet själv, guldflyt kanske vi får kalla det om några månader? Jag sitter bara och väntar tills Macheda får hoppa in i någon måstematch snart igen! :) haha, Oj, Song borta? Hur länge ungefär? Det är verkligen ett avbräck, likaså Arshavin. Men Song väger ju riktigt mycket känns det som.
song handlar om en vecka eller lite mer. in doubt for porto game, knäligament. han borde vara tillbaka mot sunderland den 20/2 iaf. fan vilken grym dag... först suger man på karamellen mot pool plus att united och chelsea loosade poäng dessutom klarade jag min uppkörning idag och har körkort :D första uppkörningen knasade jag dagen efter united-matchen, skönt att fotbollen inte påverkar ens privatliv... har även fått biljetter till arsenal-wolves den 3/4 så livet leker!
mike_ Grattis till körkortet!
Moderator
2010-02-11 22:00
Ohh grattis till körkortet ja! :')
stämmer in i kören då; grattis!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha tack alla! och ja, tack tottenham: missar jag dig med bilen så tar jag dig med dörren :P
Hehe. Närå, grattis till dig, du har även fyllt respektabelt ser jag.
9-1
Det finns en balans i universum. Och det är just den balansen som gör att Pool inte får straff efter att ha filmat till sig en frispark. Gerrard måste vara en de största svanarna i PL. Pinsamt att se.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
tottenham tack :) konstigt nog är det lite mer än en vecka kvar men whoa ligger före.. Evolution word! eftersom liverpool är bedrövliga att titta på (i år iaf) så har jag bara sett deras matcher mot arsenal och gerrard har snittat tre svanhopp per match men klarat sig undan från kort alla ggr. bedrövligt! bendtner filmade fick kortet och jag satt och svor över dansken, kallade honom idiot osv. men man vinner aldrig på att dissa filmarna det märks så jävla tydligt. när gerrard gör sina grejer har han ju mage att skälla ut domaren efteråt också.
Haha, bendtner skulle ju bara fortsatt han kunde ju få ett farligt skott/inspel.. Men nää
be the change
Det finns en balans i universum. Och det är just den balansen som gör att Pool inte får straff efter att ha filmat till sig en frispark. Var det inte Kuyt som fick frisparken i situationen precis efter? Antar att du syftar på den i slut sekunderna? Visserligen var ju frisparken billig, men Fabregas hands var ju solklar =P
Vi är överallt!
Skulle ju varit mål om det inte varit för Fabregas.
Don't!
EVerlast
jo det var nog kuyt som fick frisparken även om kuyt också la sig som en skådis. ska man påbygga resonemanget borde arsenal haft frispark och gerrard gult kort innan kuyt är i närheten av bollen.
Mitchy
tja.. det är det väl ingen som vet. men visst var det hands och domaren la ihop två fel och fick ett rätt. grattis webb!
chamakh verkar ha blivit klar för arsenal och kommer till somaren.
källa och silvestre försvinner. snacka om steg i rätt riktning
Idag är det Bolton på bortaplan i fa-cupen för oss. Statistiken talar för de vita, men åt helvete med den. Vi vet att tåget står på perrongen och gasar febrilt till destination topp 4 och vi är lite sena. Så vad fan gör man - jo, enligt Harrys filosofi så bänkar man fem spelare borta mot Wolves och tror att Jenas kan ersätta en av Pl´s bästa bollvinnare, katastrofen var ett faktum. Nu är det kniven på strupen Harry, förlust idag och din taktik mot Wolves kan dra åt hel..nåja, lite söderut. Antar att vi kommer gasa från start och skrämma skiten ur Bolton, seger med 4-1 är mitt utgångstips. C O Y S
9-1
Det jag ville ha sagt med mitt röriga inlägg är att Harry verkar ha gett upp kampen om plats fyra med sina besynnerliga taktiska förändringar mot de orangeklädda vargarna och gå all in i dagens cup-match. För mig som die hard tottenham-fans så håller jag topp fyra högre än seger i fa-cupen, well, lär sluta med plats sex i ligan och hejdå ikväll. Fuck it, man är luttrad.
9-1
Ajuste... Har änna glömt bort cuppen... kanske ska se om det finns nån skoj match
be the change
Ju mer jag kollar på den... Hur fan kan dom tillåta honom att dryga sig så länge vid inkasten?!
be the change
Verkar ju som om Chamakh är klar. Frågan är om Wenger kommer sälja av någon då tex Eduardo eller något, fast det är bra med bredd... Sen att dudu inte kommit igång på samma sätt som förr är ju en annan sak..
be the change
Moderator
2010-02-13 14:38
Usch vad tråkig helg det är asså, inga matcher som är värda.. Får väl vänta tills tisdag, då blire Milan!
mike_ Men om man ser på repriserna så tycker JAG i alla fall att den är på väg in men blir stoppad som sagt. För jag menar Almunia är inte super, jag vet allt! Nej, men bittert för mig.
Don't!
Varför slog Huddlestone straff för Spurs? Borde inte Defoe göra de?
be the change
Spurs börjar bli som Stoke i det avseendet att det är farligare att ge dem ett offensivt inkast än en straff ;)
Mitchy det är ju visserligen vedertaget att almunia bara slänger sig på varannan frispark. frågan är om det var dags att slänga sig eller bara titta på när bollen antingen går in eller inte.... JP & JackVegas- bara att instämma med båda
Har ni sett pumareklamen med spursfansen från yidsens egna pub? Mäktigt mäktigt.
9-1
Angående straffen så har Defoe missat två på raken.
9-1
Tottenham Helt underbar video =D
Moderator
2010-02-16 17:05
Den var mäktig faktiskt :)
Förresten.. Vet att det är en Arsenal-video.. Men den är jävligt grym även om man kollar med ett neutralt öga tror jag..
be the change
Tryck upp den på youtube och kolla hd :)
be the change
Grym video den med arsenal, riktigt fin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2010-02-18 21:48
Såg på hemsidan att Joe Cole ryktas till United. Jag har alltid gillat honom så för mig är det faktiskt lugnt.
Moderator
2010-02-18 21:52
Tydligen grattis till gamla Neville idag också! :) haha,
fan fyller jag år samma jävla dag som neville???????? måste ta ett snack med morsan för det kan fan inte stämma
Moderator
2010-02-18 22:41
HAHA grattis mike! Och tyvärr så är det nog den onda sanningen ;)
hahahahah mike
be the change
Rule Britanina nu, det missar ni inte va? Sjukt bra.
9-1
Det var ju skittråkigt när jag kollade sist iallafall... Jävligt tråkigt.. Den skånetjejen som vet allt.. och all löjlig statistik.. ne jag brukar tycka sånt är kul att titta på... Men hade hellre velat se Jens där istället för jonas men smaken är som baken... kanske därför du håller på spurs ;)
be the change
Moderator
2010-02-19 20:13
Jag blir alltid grinig när det är tjejer som håller i sport, sport är manligt liksom?
Speciellt hon skåne tjejen......... hon är drottningen på säga dom uppenbara sakerna 2ggr på rad och som om det BARA var hon som såg/tyckte de...
be the change
Moderator
2010-02-20 00:30
Sug min lilla illaluktande kuk Jackie:). Jag valde en livsstil, du pekade på tabellens topp när du va 16 år och skulle välja lag, råkade bli Arse_al.
9-1
Du pekade oxå på en tabell.. Men att du var så efterbliven att du trodde ner var upp är inte mitt problem ;)
be the change
Go Everton! 2-1 i 75 minuten :)
be the change