Fyfan va Everton är på G.. vann mot united nu 3-1 och vann senast mot chelsea!! grymt för goonnners!!!!
be the change
sååå jävla skönt
be the change
Här var det dött.. Men ni kanske kommer tillbaks när United vinner igen..... ;)
be the change
JackVegas- Passa din kaxighet du, när Arsenal blir uträknade för tredje gången den här säsongen kan sånt komma tillbaka och bita dig någonstans ;) (Inte för att jag på allvar tycker att gunners är med i titelracet nu heller.)
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Vi har redan blivit uträknade 3 gånger.. :) först efter manchester matcherna.. sen chelsea.. och sen chelsea igen... :) Jag är inte kaxig, inte alls.. Vill bara få igång forumet lite är så jäkla dött. Någon som kollade på europe league i torsdags*? Var några riktigt fina mål..
be the change
City har då fan pengar till allt.
Don't!
Pav, Pav, SUPERPAV. Riktigt skön seger detta på en värdelös plan!
9-1
gott som fan att vara med på allvar. chelsea ska bara tappa lite till sen blir det nerv igen!! bud på att tippa everton på fjärdeplats när vi summerar. ruskiga just nu!
Evertons lilla topp tar bryskt slut på söndag.
9-1
Moderator
2010-02-23 19:59
Oj, spelar vi mot West Ham idag. Kom som en överraskning om jag ska vara ärlig, blir att vandra ner till Maxi och handla nått chill då. Fan vad glad jag blev nu :')
time isn't wasted when you're getting wasted .
Jag och min west-ham polare ska se den ihop. Jag är riktigt taggad, oerhört mycket för en match som egentligen inte borde väcka såna känslor =D
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Moderator
2010-02-23 20:53
Haha, klart du är taggad! Du vill ju trycka ner din vän i skiten rejält efter matchen, där av känslorna :D
Moderator
2010-02-23 21:47
Nog dåligt snyggt mål vi gjorde i första !
Moderator
2010-02-23 23:03
Jaja nu ska jag sova, sjukt skönt med 3-0 vinst! Ojojoj vad vi ägde matchen, nu blir det att ladda inför final på söndag!
Två nya av super-Pav igår när Bolton viftades bors hur lätt som helst med 4-0 i FA-cupen. Ryssen har fått sin chans nu och satan vad han har tagit den, se upp PL!
9-1
Nice match nu. Bridge och Terry skakade ICKE tass innan matchen, soft. Scum-publiken buar ut Bridge hela tiden trots 120 matcher någonting för klubben. Frank L gör 1-0 och och Tevez kvitterar snyggt. Oavgjort är helt oki för mig, City bråkar med oss om plats fyra och scum är alltid scum
9-1
OJOJOJ... 1-3 till city!!!! vinner vi mot stoke ikväll så närmar vi oss med stormsteg! =D
be the change
Ballack är signifikativt med Scum idag, rött kort på rubbet.
9-1
2-4 slutade den.. andra halvlek var ju skoj iaf :)
be the change
Ajajaj illa spelad 2a halvlek ohållbart... Tottenham lärt dig ett nytt ord? grattis..
"life's a garden, dig it."
Tack Balohoo. Ja, jag lärde mig det nyss. Förlåt att jag skriver på whoa-forumet. Jag känner mig dum. Höll på att skriva att jag var lika gammal som du är nu när vi hade holsten på våra bröst, men då fördummar jag ju mig själv. Jag är inte nöjd över utgången - alls. Oavgjort vore bra, Chelsea ska inte behöva ta stryk från city, men dom gör det igen, va fan? Nyrika töntklubbar, nu kan slå varandra bäst fan ni vill. pfffft
9-1
så är det, det vet t o m jackie
9-1
Även fast kvalitén är skit, så vet alla att RvP pissar på Defoe :)
be the change
Moderator
2010-02-27 18:09
Men vet ni vad? Rooney pissar på er allihop :)
För tillfället gör han det. Men jag har svårt att se vem som pissar på vem när RvP är hel och i form också..... Förhoppningsvis får vi se det nästa säsong om vi behåller samma spelsystem.. hehe
be the change
Moderator
2010-02-27 18:49
Tss, RvP är en glasspelare. Rooney tar honom nästa säsong också :') Förresten, gött och se att Pugh fortfarande gör lite mål för United!
näfyfan ramsay har åkt på en eduardo... :S
be the change
Moderator
2010-02-27 20:40
Vad ledsen jag blir , 1-3 :(
http://www.dailymotion.com/video/xce7a1_hg398h3gstoraminj_travel Inte riktigt lika illa som eduardos men aj aj aj.. sen 1 mål & 2 assist utav fabregas kungen... men fan va trist för ramsay .... och för shawcross.. aldrig kul jävla fan..
be the change
Garanterade inte Benitez alla Liverpoolfans minst en fjärdeplats i ligan för ett tag sen? Måste vara svettigt nu...
Bitches Ain't Shit
må gud vara med dig Aaron. Hoppas allting går bra och snabbt så vi kan se dig på planen igen.....
be the change
bara bedrövligt... orkar inte ens bry mig om shawcross eller tacklingen eller något.. allvarligt så börjar jag bli riktigt trött på att bry mig. sa upp canalplus direkt efter igår får se om det blir en ny omgång till hösten..
Super-Pav gör det igen!
9-1
super-pav nu? inte ryssjävel som ska bort i januari fönstret längre? ;D
"life's a garden, dig it."
2-0 ett jävla drömmål av Modric. "Evertons fina form" pffffft
9-1
Grattis united till CC oxå.. Och rooney gjorde ett nickmål igen..... det är sjukt Undra vem som vinner Ballon d'Or iår... Det blir nog en spelare i det laget som vinner/imponerar mest i cl & inhemsk liga, och säkert VM till sommaren .. för om man kollar poäng så är det tight än så länge.. Det är i alla tävlingar.. rooney - 28 mål & 5 assist = 33 poäng fabregas - 16 mål & 17 assist = 33 poäng messi - 21 mål & 8 assist = 29 poäng drogba - 25 mål & minst 9 assist = 34 poäng ronaldinho - 12 mål & 16 assist = 28 poäng Sen finns ju den där äckliga portugisen i real madrid, men han bryr jag mig inte om.. ;)
be the change
Super-Pav gör det igen! super-pav nu? inte ryssjävel som ska bort i januari fönstret längre? ;D Haha precis. Tydligen vänder vindarna friskt i dom vit/blåa delarna av London ;)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Snackar man illa om klubben och vill bort till varje pris vinner man inga sympatier. Men nu när han äntligen fått chansen att visa vad han kan, och tagit den fullt ut så kan man inte vara sämre människa än att förlåta honom. Super-Pav it is.
9-1
John Guidetti gjorde hattrick för Citys reservlag, vore kul att se hur han klarar sig i a-laget.
Vi är överallt!
Van Persie?
Ja så fel tolkade jag glasspelare... Behövde läsa meningen 3 gånger innan mina synapser kunde kopplas rätt. För övrigt är Cooney just nu bättre än vad jag någonsin sett RvP.
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
RvP har dock gjort några riktiga konstverk.. haha glass-pelare ... hahaha
be the change
Jaja RvP skadefri och i form är definitivt en av PL:s bästa anfallare men just nu är Cooney löjligt het...
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Eh, Torres ligger också där, kanske t.o.m över när Torres själv är i form.
Don't!
Tottenham *host* satte fan i halsen, har du inte vett att varna med ett extra inlägg innan så man vet att något lurt är på väg?
Du vet att du är avundsjuk. Hur många mål har eran bästa målskytt gjort i år, fyra?
9-1
våran bästa målskytt Fabregas har gjort 13 i PL Defoe har gjort 16.. Den ena är mittfältare.... ;) Men om RvP får gå skadefri nästa säsong kommer han ligga i toppen.
be the change