Tillskillnad från Sp*rs så sprider sig målen glatt från Arsenal. Och från alla positioner också! Är inte det en styrka?
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Moderator
2010-03-03 16:09
Ja, ska bli kul och se ifall van Persie slår sitt efterlängtade rekord med, vad är det, 11 mål i PL? :') Gogogo!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Ikväll kommer Bale förnedra sveriges högerkant.
9-1
Tottenham såja, jag var inte jätteseriös, defoe är trots allt ok, inte topp 5 (med alla skadefria) med topp 10. topp 5 utan inbördes ranking för mig är: Rooney, van Persie, Drogba, Torres och Tevez. (bubblare Anelka) 6-10 Defoe, Agbonlahor, Bent, Berbatov och Anelka. mittfältet tycker jag är bra mycket lurigare... topp 3 är självklara och sedan blir det tight: Cesc, Lampard, Gerrard och sen kan jag inte bestämma mig. det blir svårt när man ska väga in defensiva spelare som fletcher, essien, song och även när det gäller yttrar som arshavin, young mfl. Essien är nog den som är nr 4a faktiskt.
Moderator
2010-03-03 21:13
Mittfältet är riktigt sant, riktigt bra spelare samt att dom betyder oerhört mycket för sitt klubblag. Önskar verkligen att United kan få fram en mittfältare som kan ta lite mer plats.
Lennon i form är topp fem mittfältare i PL, sliter sönder motståndet som ingen annan spelare kan mäta sig med. Sen har han ju inte samma kvaliteter som tex speluppbyggare som Cesc, box to box som Gerrard. Fat Frank kan dra:)
9-1
Moderator
2010-03-03 22:35
Bale med en ispåse på knät , mysigt :')
bale såg faktiskt pigg ut mot sverige.... håller med dig mike om det du skrev
be the change
Arsenal Ladies beat spurs 0-10 away in cupsemi. Så det kan gå!
be the change
Vad har det med fotboll att göra?
9-1
Moderator
2010-03-05 19:50
Hahahaha, lite sant ändå. Imorgon blir det wolves, ska bli gött med 3 nya poäng!
Menar att spurs är så usla på alla sätt som finns..... :)
be the change
Helt rätt Terry. legend
"life's a garden, dig it."
Finns bara en mittback som är legend och det är Ledley King. Så skadad i sitt knä att han inte kan träna, kaptenernas kapten. Det vet ni gott folk, hymla inte.
9-1
Moderator
2010-03-06 20:24
Det är ju så jävla viktigt! Mål nummer 100 kunde knappt vara viktigare!
Omspel igen för oss. Kryssar borta och avgör på hemmaplan. Börjar bli en (o)vana detta. Mot Wembley och en ny titel dock, något våra grannar i norra London inte kommer få uppleva i år heller.
9-1
Tottenham tyvärr spelar ni i en turnering som andra lag bryr sig om så därför kommer ni inte vinna den... håll er till kalle anka cup och acceptera faktumet att ni bara vinner turneringar som inte har någon som helst status. kom tillbaka med när ni har vunnit ligan eller kommit fyra. nasris boll till fabregas var pure fucking class.
Kalle Anka-cup, ingen status. Pojke, nu svamlar du en del igen, jag pratar om FA-cupen.
9-1
Seriöst tottenham, inte för att såga dig men så som du babblar om spurs så tror man de är ett topplag, bland dem bästa i europa. Ta de lugnt, ni har gjort en bra säsong hitills. Inte undra på att ni är londons mest hatade klubb så mkt som era fans babblar. Nästan som City supportrar, ge dem ett finger o dem äter hela handen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nästa söndag, my God! Jag kan få den bästa presenten på väldigt länge om vi spelar skjortan av mid-table Pool.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Självklart hoppas jag att liverpool höjer sig mot united som dom brukar göra när dom är rätt mediokra.. :) Men årets upplaga av premier league är ju hur spännande som helst.... 1 platsen... sen om 4 platsen.. sen om 7 platsen.... och längst ner! MAMMA miaa =D
be the change
Vilken mardröm om vi blir femma och Arse vinner.
9-1
Moderator
2010-03-12 11:04
Undra hur Liverpool klarar sig om dom inte får spela CL nästa år, måste ta en del på ekonomin ändå.
Frågan är ju om spelare stannar eller om dom sticker, för bra spelare vill ju spela CL
be the change
Moderator
2010-03-12 17:17
Men om man tar bort Torres och Gerrard, vilka är bra?
Jag hatar Kuyt av hela mitt hjärta, men han besitter en hel del kvaliteter trots allt. Men kollar man sin egen trupp och ska byta ut någon spelare på den positionen Dirk spelar så blir det pass. Dock som truppmedlem är han ej att förkasta. Sen spelare som Agger, Glen Johnson och framförallt Reina är bra spelare.
9-1
Moderator
2010-03-12 17:46
Jag vet, var väl mest lite ironi där. Dom har en del bra spelare såklart, annars skulle dom aldrig legat med och krigat :)
Benayoun som Bentiez inte förstår är bra. Masherano också! Aquilani, har ju knappt fått spela och inte kommit in i lagen alls, och han blir petad av Lucas(!)(!)(!).
Don't!
nuff said. klar seger och återigen visar Bale brutal klass..
9-1
ta tillbaka ledningen nu chelsea, annars kommer jag tjura hela kvällen och blir så tråkigt att öla då. Sturridge x 2 gissar jag på 8) jobbigt läge att vila nyckelspelare men ..fan om nån fler blir skadad tills på tisdag, är nervös!
hoppsan ingen sturridge på plan :P men Drogba x2 är ännu bättre, fast Maloudas match helt klart, 2 målpass, 1 mål sen att spelbrickan med X,X på villa-stoke och birm-everton satt gjorde ju inte saken värre. today was a good day! tänk om arsenal kunde torska bara nu också 8)))
gott med 3 poäng. vill aldrig mer se en match med marriner och assisterande för det här var pinsamt dåligt. kan vi få tillbaka cesc till nästa match så hade man varit jävligt glad också. vågar man hoppas på fulham idag? de brukar ha "lätt" för united på hemmaplan men borta lär det väl gå åt pipsvängen...
Moderator
2010-03-14 12:15
Fan, missar United idag. Får offra mig för den allsvenska premiären, men självklart tar vi 3 poäng idag!
kan nog mycket väl bli så att rooney plockar hem guldbollen... måste väl bara lyckas hyfsat i vm också sen är det nog inget snack. äger alla just nu
Bring on the nanny shaggers!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Moderator
2010-03-14 18:01
Haha skönt att man fick en vinst idag iallafall! Blir till att se reprisen ikväll och njuta lite.
Att vi inte gjorde det bättre. Men jag är glad att vi vann en sådan här "skit" match.... Förra säsongen hade vi inte gjort det.... gunners mot titeln!
be the change
Moderator
2010-03-15 21:05
Rätt sköna mål denna omgången faktiskt. Johnson i City gjorde ju ett riktigt fint i krysset!
Chelsea: Blackburn (b), Portsmouth (b), Aston Villa (h), United (b), Bolton (h), Tottenham (b), Stoke (h), Liverpool (b), Wigan (h)
Arsenal: West Ham (h), Birmingham (b), Wolves (h), Tottenham (b) Wigan (b), Man City (h), Blackburn (b), Fulham (h)
United: Liverpool (h), Bolton (b), Chelsea (h) Blackburn (b), Man City (b), Tottenham (h), Sunderland (b), Stoke (h)
http://www.arsenal.se/index.php?option=com_myblog&show=Vilka-vinner-Premier-League-.html&Itemid=59 Man får ju tro & hoppas på det han har tipsat där... Kan mycket väl hända.. Men fan allt kan ju hända nu i PL känns det som
be the change
Moderator
2010-03-15 22:28
Ni har ju utan tvekan lättast spelschema, men det charmiga med Premier League är ju att det knappt finns några enkla matcher. Wigan är för jävla dåliga nu dock, men annars vetifan. Men vi har fyra tunga matcher, det blir kämpigt som fan.
Moderator
2010-03-15 22:29
Får ju däremot säga att det är skönt att vi har dom fyra stora matcherna i Manchester, vi är riktigt svåra att ta hemma! Matchen mot City lär bli en sjuk jävel också.
Det blir sjukt spännande... Och jag hoppas verkligen på någon trophy iår... ah gud va underbart det hade varit
be the change
Aquilani, herregud. Varför har inte han fått spela mer?!
Don't!
JackVegas jinxa det nu för helvete inte. vi är underdogs och inte favoriter!!!!lalalalalallalalalala
Moderator
2010-03-16 18:57
Hahahaha, börjar du känna av pressen? Nerverna är kanske inte på topp!
sant mike, sant.. men att komma igen efter varit uträknade totalt 2 ggr känns fan bra....... och det hade inte suttit fel alltså... men visst vi slutar nog 4a iår, men hoppas att vi kommer före spurs iallafall :/
be the change
ramuz har inga nerver alls. har redan ställt in mig på att vi tappar poäng på lördag. lika bra. börjar jag portionera ut besvikelsen redan nu kanske jag inte får psykbryt när tappet väl kommer