I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 09/10

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2010-03-24 10:49
Xtremesia

...yes I did see the story about Cesc Fabregas and Inter Milan and them taking out insurance on him. My reaction to it is the same as it would be if I saw Lionel Messi get trapped down a well on the eve of the Barcelona game (against Arsenal) - pointing and laughing.

Arseblog

2010-03-24 12:49
Låtsas som att jag aldrig såg detta, utan kan fortsätta ha våta drömmar om Fab på vårt mittfält.... *dreggel* ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-24 12:53
Jag skulle hellre se Cecs i en likkista ;)
 9-1

2010-03-25 00:15
Senaste nytt: Drogba mår bra igen

Drogba verkar må bra igen, mål i helgen mot Blackburn och två mål idag. En förklarning till detta kan vara att stjärnan efter Champions League matchen mot Inter har spenderat dagarna innan och efter Blackburn matchen på rehab.

Nej, detta är inte rehab för droger. Utan Drogba har gjortl Amauri, Shevschenko och Boriello sällskap på "Lucio-rehab" där han har fått hjälp med att bota mardrömmarna han har haft om Lucio den senaste tiden. Det sägs att Drogba vart rädd för att Lucio skulle vara på planen och att han då inte skulle kunna göra mål. Men rehabiliteringen har hjälpt Drogba att glömma bort Lucio och fokusera på de mindre tuffa mittbackarna i Premier League.

/TT
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-25 00:29
skretel - Campbell - Vermaelen - Vidic -

----lilla stackars lucio-----

hahaha
be the change

2010-03-25 00:37
Var det inte mot Vermaelen & company han vann två matcher på egen hand i princip.. ;) Men vermaelen e grym, den spelare efter Fab jag helst hade sätt i Inter.
Poet

2010-03-25 00:42
haha Drogba mår så fint att han dansa ut pompey-försvaret ikväll

vilken kung :D
"life's a garden, dig it."

2010-03-25 07:18
Seger i FA-CUpen, City får stryk och Villa tappar poäng. Fan så fin dag igår!
 9-1

2010-03-27 15:38
Får vi hoppas att vill kan knycka poäng av chelsea och att bolton på något sjukt sätt kan ta poäng ifrån united

go gunnnners
be the change

2010-03-27 17:54
Starkt av Chelsea, svagt av almunia.... jävla fucking skit..
be the change

2010-03-27 18:31
Får vi hoppas att vill kan knycka poäng av chelsea och att bolton på något sjukt sätt kan ta poäng ifrån united

Du får la börja hoppas att Arsenal vinner istället ;)
Vi är överallt!

2010-03-27 18:40
Almunia är världens sämsta målvakt...
Bitches Ain't Shit

2010-03-27 18:58
Haha, lättast schema eller hur var det?
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2010-03-27 19:24
På pappret ja, och det står jag fast vid.

Jävla Nasri, kunde han inte skjutit istället för att passa där i 90 minuten..
be the change

2010-03-27 20:06
Kanske dags att öppna ögonen och inse att det inte finns några lätta matcher så här års.

2010-03-27 20:20
I den här upplagan av PL finns det inga lätta matcher, och det tror jag att jag har sagt så ögonen är allt öppna - det ända jag har sagt är att på pappret ser det lättare ut.

Men united-chelsea kryssar säkert nästa vecka, och då är vi inte långt därifrån!
be the change
Moderator

2010-03-27 20:34
Fyfan vad glad jag blir idag! Berbatov är inte bra, men får göra två mål ändå. Valencia såg glad ut och bjöd på ett leende vilket jag nästan aldrig sett, Nani har vuxit som fan den här säsongen. Jävlar vad han jobbade, dribblade och jaa, riktigt bra!

Sen att Macheda får spela dom sista 10 minuterna är ju underbart. Jag är jätteglad!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-03-27 20:39
United - Chelsea kommer inte att bli kryss. Båda lagen vill vinna, måste vinna, och så kommer det att bli.

2010-03-27 20:47
Därför blir det X :)
be the change

2010-03-27 22:14
Alltså mitt minne är kasst, men visst har Chelskis största vinster den här säsongen kommit utan drogba på planen?
Visst vann de ganska stort när Drogba var borta för ANC och nu idag med Drogba vilandes inför Unitedmatchen...

Poet

2010-03-28 01:55
Priyan - du har helt rätt. och det gör mig förvirrad.. drogbas mål denna säsongen talar dock för sig själv och kommer aldrig tvivla på drogba i chelseas start elva

2010-03-28 09:03
Almunia haha..ni kan få låna Oscar Jansson om ni vill? Spurs vägrar förlora och Chelscum våldtar Villa, trevlig dag igår.
 9-1

2010-03-29 09:25
Tottenham
ja bra idé vi lånar målvakt av sp*rs eftersom ni har haft ett gäng riktiga jävla tofflor i mål senaste deceniet.

tappet var väl ganska väntat... jag grät inga floder. vilket jag brukar göra. får väl hoppas att vi tar barca i veckan istället. då kan det för övrigt var lämpligt att ha den bästa startelvan vi har på planen från början istället för sista 20. nasri före både rosicky och walcott alla dagar i veckan.

2010-03-29 18:54
Men Nasri & shava var ju småskadade, därav att dom inte startade matchen.

Dock tyckte jag att tjecken gjort en klart godkänd match tillskillnad från theo.
be the change
Moderator

2010-03-30 23:40
Fan, angående det här med nästa säsongs tv-rättigheter. Undra om det är värt att fixa viasat, jag tror inte jag nappar på det, sjukt tveksam iallafall. Vad finns det mer för alternativ? Är inte Fox Sports rätt ballt? Om man nu kan fixa det.

Aja, förlust i Tyskland.. Rooney säkert skadad, ser ut att gå mot botten. Får väl se mot Chelsea, Bayern tar vi nästa vecka däremot.

2010-04-01 15:05
Om man skaffar viasat får man ju PL & CL. tyvärr får man ju fucking sladjan och company ... usch
be the change

2010-04-01 16:12
Jag har sagt upp canal plus och blir viasat för min del, vägrar missa fotboll. Men man ska ha klart för sig att viasat troligen kommer värva över en del tunga namn till sig. Man har redan Niklas Holmberg som i MITT tycke är sveriges bästa kommentator sen har man Strömberg som är bästa bisittaren.

9-1
Moderator

2010-04-01 18:07
ESPN menade jag självklart däremot.

Kommer sakna Canal+ så sjukt mycket dock. Jens Fjällström, Granqvist och resten, dom berättar ju exakt det man vill veta inför, i mitten och efter matcherna till skillnad av Viasat där Sladjan mest snackar statistik eller helt ointressant detaljer, eller oftast helt förutsägbara saker.

Men aja, Rooney borta 2-4 veckor. Jag är ingen optimist längre.

2010-04-01 18:16
Det är han inte alls. "minor ligament damage" var rapporten och det kan innebära allt från tre dagar till 3 veckor.

Han kommer att spela de två närmaste veckorna. Sätter en slant på det.
Moderator

2010-04-01 18:46
Optimist igen! Jag trodde bara på vad Aftonbladet skrev idag, men tur att du rättade till det för mig :)

2010-04-01 19:26
Ah tror SAF mörkar han lite också, tror han spelar snart.

Men gallas & arshavin är borta 2-4 veckor, och cesc missar resten av säsongen om man ska lita på olika källor... tyvärr...
be the change

2010-04-01 20:05
VEM FAN BRYR SIG OM LORTIGA SMÅGRABBAR FRÅN DEN FULASTE SIDAN AV NORRA LONDON? Oj, råkade bli caps-lock. Ville bara säga att det var synd att ni åkte ut mot barca, inte vann pl och inte hade en chans på att vinna FA-cupen.

Ta nya tag grabbar, in Wenger we belive.
 9-1

2010-04-01 22:29
haha säger du som är den lortigaste av dom alla.

Vi har inte åkt ut mot barca och PL är inte avgjort än, pårökt eller?
be the change

2010-04-01 23:45
på presskonferansen imon får vi förhoppningsvis veta mer om rooneys skada. Ska ja va ärligt tror ja de blir en otroligt boost för laget om rooney inte spelar mot chelsea, tror alla blir ännu mer taggade för att visa att man kan vinna utan han me! Istället för att tänka "aa nu fick vi rooney tillbaka o vi har hemmaplan så de här tar vi" för att sedan få stryk me 2-0.

2010-04-02 11:30
Tottenham
jag är så jävla trött på dig. hade du haft något vettigt för dig hade du kunnat kommentera ditt egna jävla lag som inte lyckats med ett skit de senaste 30 åren. har du inget vettigt att skriva kan du väl stoppa tillbaka huvudet i röven så man slipper se din jävla signatur. för att svara på ditt jävla inlägg så verkar det som att du bryr dig lite för mycket om arsenal och det är kanske inte så jävla konstigt med tanke på mindervärdskomplexet som bara växer ju högre sp*rs kommer i tabellen. käka lasagne och kamma dig för helvete.

off to london, arsenal - wolves på ashburton grove imorgon! (det blir 2-0 för de som vill veta, sätt en slant och tänk på mig när ni tjänar pengar!)

2010-04-02 12:34
mike_25

Lite för uppspelt för den kommande resan? Varför gör du ett inlägg som stinker blogg från punkt a till b.

Mindervärdeskomplex? Nej det är rent jävla hat mot en klubb som är Englands smuts från dag ett - du kan väl din historia. Lasagne är gott men det är väl en rätt från Italien om jag inte missminner mig, ni kommer få paelladoft i spelarbussen efter den förnedrande utflykten till norra Spanien.

Ja! Jag är "lite väl kunnig" om Arse, jag gillar fotboll och jag gillar lagen ni möter...kul att du tittar på tabellen och tror att Gary Lineker fortfarande är en Yiddo.

Hoppas inte Fabregas skada är för allvarlig, inte bra alls för Barca.
 9-1
Moderator

2010-04-02 12:45
Haha, sätt två noll nu för Arsenal! Mike går bara på matcher med det resultatet.

2010-04-02 12:58
Tottenham
kan du läsa? anledningen till mitt inlägg är att du hela jävla tiden kommenterar arsenal. hade du haft ett liv så hade du kanske brytt dig lite om ditt eget lag istället för att enbart förpesta andras lag. blogg? jag har helt enkelt tröttnat på dig. jag skiter fullkomligt i laget du håller på, det är DIG jag är trött på. blogg?

lineker? vad har han med dig och ditt mindervärdskomplex att göra? så jävla less på att se ditt nickname dyka upp i trådar när du bara häver ur dig skit.

ramuz
:) det är helsjukt.

2010-04-02 13:08
Trött på mig? Det är sällan fel så länge det gäller killar. Men jag är ack så ensam i ett samhälle med fiskar som simmar åt fel håll. Det som gör mig mest upprörd är att jag tar åt mig, inte bra. Ha det bra "topp fyra"

Sure, jag "dör med benen på ryggen och tönt"

pst, nej inte whoa varför var jag ensam där.
 9-1
Admin

2010-04-02 18:11
TA DET LUGNT!

Visst får man hetsa och ha sig, men att alla ska behöva sitta och läsa ert trams Tottenham och mike_ är inte okej. Vill ni fortsätta bråka på den nivån som bara är intressant för er så håll det till gästböckerna.

//Jonas - moderator
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2010-04-03 08:49
Sorry, inte meningen att vara ett patetiskt svin.

Idag är det match mot Sunderland, vi har fem raka men idag tar det bryskt slut. Skadelistan är galen och vi kommer antagligen ställa upp med Kranjcar och Modric på innermittfältet, inte bra när de ställs mot Lorik Cana och Lee Cattermole. Bentley tillbaka och så har vi Bale:) Pava på topp, men tror fan inte det räcker.
 9-1
Poet

2010-04-03 13:27
bereder mig ju på att Vidric kommer försöka allt för att få drogba ur sitt game iaf. dom gillar ju inte direkt varandra..

hoppas bara inte på en karatespark i magen som förra mötet

inte vidret jag vet
Poet

2010-04-03 15:42
VILKEN MATCH! vilken lycka, tack Chelsea FC

2010-04-03 15:45
Vilken jävla HORUNGE till domare.

Och vem sa att United alltid får domsluten med sig på OT? Han bjuder Chelsea på ett mål i en sån här viktig match som kan handla om hela ligatiteln. Fyfan vilken skandal!
Bitches Ain't Shit

2010-04-03 15:48
Fucking munchdiving cunt! Hur.....HUR kan han missa den offsiden?

2010....inför kameror nu för fan era snåla, äckliga, pengakåta horungar till instanser.

2010-04-03 16:16
Offside på två scum-spelare, minst en meter
 9-1
Poet

2010-04-03 16:16
visst var det offside och mkt tråkigt med domar tabbar.

men tycker inte att united genomför matchen bra spelmässigt och tycker inte att SAF utför en taktiskt bra match heller.

offside ja, chelsea bättre idag, ja. chelsea värda 3p ja.

sen kan man diskutera om machedas mål är hands, trodde det efter första reprisen, ska kolla fler.
Poet

2010-04-03 16:18
Tottenham - snälla.. det är knappast drogbas fel att domaren släpper.. du älskar bara att hata honom :)

2010-04-03 16:31
Ett lag som vinner pga en otrolig domarmiss är inte värda 3 poäng nånstans.
Bitches Ain't Shit
Admin

2010-04-03 17:10

http://img51.imageshack.us/img51/5250/disgrace.jpg

Ja, jösses.

Men domarmisstag görs alltid, vi saknar Rooney, det är sanningen, det svider bara när det är så jävla tydligt och linjedomaren står helt i rätt linje, ingen skum vinkel eller något. Jaja, vi får väl hoppas på pool och spurs... we're fucked.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.