Mitfälltet började där Bayern matchen slutade. Förstår inte hur vi kan spela Giggs, Scholes och Neville efter deras första halvlek. Nani och Macheda bör spela säsongen ut.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Moderator
2010-04-03 19:14
Dom var värda vinnare, men så jävla tråkigt att 2-0 ska komma sådär. Berbatov försvinner efter säsongen kan jag lova.. I vilket fall var det en riktigt tråkig match, kul att Macheda får göra mål ändå.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Jävligt tråkigt med sån offside, hade ju sätt bäst ut med X .. :) Arsenal vinner i sista minuten igen, fifan mina nerver..
be the change
Moderator
2010-04-03 20:04
Tottenham Antar att du såg matchen mot Sunderland, 3 straffar? Vad hände egentligen?
^ Undrar detsamma. Appropå saker så är det sjukt att City hade 3-0 på Burnley efter blott 7 minuters spel...
Vi blev som jag förmodade totalt rövknullade igår. 3-1 är riktigt smickrande siffror. Angående straffarna så är det bara att konstatera att det inte håller att ha 435 ordinarie backar borta, Kyle Walker har potential med är inte mogen uppgiften nu, BAE är ett jävla skämt sen Bale fick chansen, måste vara Pl´s lojaste spelare och kommer få gå i sommar. Palacios lirade halvskadad och det märktes tydligt, vann knappt en duell. Men hatten av, vi hade inte en chans och fjärdeplatsen går till City.
9-1
Fan vad stoj det blev när United förlorade en match p.g.a domarmiss. Ovanligheter är det väl enbart då.
Don't!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fast machedas mål var mest troligen hands oxå... Men det var en småtråkig match. Cl snart. Med mycket skador osv ska bli intressant
be the change
united-chelsea domaren var lika kass åt båda hållen, borde ha gett båda lagen en straff och borde dömt bort ett mål var. då hamnar man i 2-1 till chelsea ändå (förutsatt att straffarna gått in). gash galet att jag missade min säkra 2-0 match... trodde det skulle lösa sig när vi kommer 4 mot 1 i sista minuten men icke. för övrigt var det så jävla skönt att bendtner gjorde 1-0 i 95', det måste vara de absolut skönaste segrarna som finns!!
Word mike. dock är tankarna någon annanstans nu...
be the change
Mina tankar är enbart fokuserade mot onsdagens drabbning - petitessen mot Pompey på lördag är något vi avfärdar fort. Torskar vi mot svinen på Onsdag så tar jag bort mig från den här sidan, skulle inte orka.
9-1
*rättelse FA-cupen är på Söndag.
9-1
Haha, men tottenham.... Vem ska Mike nu aggra mot i framtiden...
be the change
Jack Finns väl en uppsjö newbies på den här sidan som håller på lag som Arse mer eller mindre föraktar? Han får välja fritt. Jag orkar inte själv hålla fanan högt här som hardcore yids vid torsk. Spelar ett mentalt 6-4-0, all press på er, SCUMS.
9-1
Känns som att Chelsea har ett stadigt grepp om den här upplagan. Får se om de kan tappa poäng mot Liverpool.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Om vi vinner mot spurs på onsdag, så kan nästa helg bli jävligt intressant. Nästa helg ser ut såhär City-United Tottenham-Chelsea Wigan-Arsenal Där kan arsenal stå som dom stora vinnarna och kampen om 4 platsen mellan city & tottenham.. Men vi får se, en match i taget..... Kul helg iallafall då cheers.
be the change
jack sen har ju arsenal kvar både city och sp*rs själva. om de kan tänkas ta poäng mot chelsea och united så bör man inte vara alltför självsäker när man möter dessa. antar att jag bygger upp säkerhetsmurar igen. är helt inställd på att vi inte kommer att ha en chans till sist. chelsea har prickat formen jävligt bra måste sägas medan arsenal och united lyckats få sina bästa spelare skadade. det lutar åt en blå seger i år... tyvärr..
håller med dig, men du vet hur det är.. När man är nära... :)
be the change
Kom igen nu blackburn! =P
be the change
Moderator
2010-04-11 18:25
0-0 , skönt att jag slapp se matchen då :)
Spurs - Pompey - 0-2 Chelsea-Portsmouth i finalen i FA cupen. :)
be the change
Helt sjukt bortdömt mål för oss, över tjugo avslut mot mål, 19 hörnor och förlust. Kan bara skratta åt det.
9-1
The magic of the FA cup!
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Jo det är ju lite charmigt och så. Men som jag ser det är topp fyra målet för oss, men det blir nog för svårt det med.
9-1
Då va säsongen över då. Bland dem värsta veckorna ja upplevt på år o dar som united supportern. Sen att man valde bort city matchen tidigt under säsongen, city matchen i carling cup och milan matchen hemma för att istället välja att se Bayern matchen live på OT känns inte sådär jätteroligt. Bland de värsta ja upplevt, fan va de gjorde ont i hjärtat att se united åka ut ur CL live. Sen avslutar vi katastrof veckan med att tappa poäng. Tredjeplatsen? Fergie går ut o säger att han e nöjd med truppen och att inte större förstärkningar behövs. Säg bara som de e, Glazers vill inte ge dig pengar och vi får klara oss med begränsade resurser. Fuck den här säsongen. Ge mig fotbolls VM nu.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Topdogz Inget är avgjort ännu. (Om man får lov att vara positiv i allt det negatgiva för eran del:)) Go GUNNERS.
be the change
allt e avgjort, ligan e körd, de e slut. Domedagen e nära
TopDogz: Tror inte ManU är i vidare stort behov av att värva mer. De har en bra trupp. Det skulle väl vara om de behöver komplettera något om någon spelare t ex slutar och det är ett för stort glapp ner till ungdomarna. Möjligt att någon vassare avslutare behöver komplettera Rooney. Berbatov har ju inte skrämt många försvar och Valencia har jag dålig koll på men han känns inte som mer än en komplementsspelare.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Får väl hoppas att Wilshere gör mål idag då :) -Valencia tycker jag har varit ruskigt bra i united iår.
be the change
Moderator
2010-04-13 23:10
Skyller väl säsongen på den oseriösa träningen :)
Annars så tycker jag Valencia varit jävligt vass faktiskt, han har ett grymt ryck, fina inlägg och legat bakom ett antal mål. Nani har tagit ett stort steg framåt faktiskt också. Men, säsongen är ju inte slut. Får se vad som händer :)
Sluta gnäll nu, ni får i alla fall spela CL nästa säsong ;)
TAGGAD TILL TUSEN. RvP avgör matchen.
be the change
KOM IGEN NU FÖR FAN SPURS, satan vad taggad jag är.
9-1
Moderator
2010-04-14 21:12
Gogogo Tottenham!
fitta va dåligt vi spelar... inget dåligt mål av debutanten där i spurs... in me walcott & rvp i andra så det blir lite fart.. verminator skadad också, sånt piss..
be the change
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaale- FUCK OF SCUMS
9-1
Silvestre och Campbell som mittbackar eller? :) Skrämmer inte många anfallare..
haha Gomez on FIRE!!
"life's a garden, dig it."
då gör dom mål.. men väl värda 2-1 där måste man ju säga
"life's a garden, dig it."
Så jäävla underbart, finns inte ord alltså. En liten tår på kind...
9-1
Har glömt bort hur bra RvP är. Lätt en av världens bästa anfallare. Hade lite otur att Gomez var bra i målet annars hade han gjort 2-3 mål säkert. Spurs klarar bara av att slå arsenal när vi har 6 ordinarie spelare borta! fucking cunts Då var titeldrömmarna borta för iår - skit.
be the change
Moderator
2010-04-14 22:57
Haha , Gomez stoppade verkligen van Persies comeback .. Och fan vad bra Modric var, blev jävligt imponerad av hela Tottenham, kändes överlag mer tända inför den här matchen. Sjukt jävla underhållande match måste jag säga.
Vi hade fyra ordinarie borta så stäng igen kukhålet Vegas.
9-1
eh fuck off tottenham vilka va det då?? några namn som mäter sig med fabregas, gallas, vermaelen, song, arshavin och 65 minuter utan persie.. Lennon kanske.... retard
be the change
Men Arsenal är alltid bäst, även om det blir 0-4.. Pools fjärdeplats kändes jävligt avlägsen redan innan matchen så detta unnar jag verkligen spurs. Gött!
Moderator
2010-04-14 23:05
Haha förstår hetsen, men koppla bort dom lite fulare orden bara. Man blir alltid lika glad när man ser Silvestre spela, bästa försäljningen vi gjort. Sen blev man lite chockad över att så många var borta från Arsenal, Song och Arshavin skulle vägt mycket. Men men, :)
Skyll på vad fan du vill. Eran enda chans nu är att vi slår Chelsea, så nu får alla vidriga arse'fans hålla på oss. I era ansikten. Har inget mer att tillföra, 2-1 that´s fact.
9-1
tottenham och liverpool kan slå chelsea, men inte fan går chelsea & united och förlorar massa nu mot slutet.. fucking shit.....
be the change