Monolog och hybris är något vi blundar för idag...
9-1
Nix. Det är att era backar har en stabil målvakt bakom sig.
be the change
grattis tottenham, klart värda vinsten. synd att drogba inte kunde komma loss! inte ens efter jag drog på mig 11 tröjan här hemma i 70e ;) terry orkar jag inte ens kommentera. men vilken match det var
"life's a garden, dig it."
Vi borde ha vunnit med 5-0 idag, alla som såg matchen vet att jag har rätt. Det var förnedring på lanen idag. Hur många gånger måste man lyfta fram Bale? då har vi vårat starkaste hot fortfarande skadad. Beware när Lennon är frisk. Då blir det åka av på kanterna. Men du har helt rätt i analysen där Jack, får inte Daws en plats i Englands vm-trupp är det ett jävla skämt, han raderade bort Drogba totalt.
9-1
Måste faktiskt ge en stor tumme upp för Bale, han har verkligen mognat ...
be the change
Tack Balhoo:) Lycka till i resterande matcher. Så länge inte Arse vinner så skiter jag i, men med våran form kanske vi klipper Utd på trafford också, även du kommer bli ett spurs-fan innan säsongen är slut. Idag är det dock min dag.
9-1
Moderator
2010-04-17 22:10
Tottenham Vad skulle du helst se? Att ni klipper United nästa vecka också och på grund av det skulle Arsenal ta ligatiteln, men ni får platsen till CL. Eller så förlorar ni nästa helg och United/Chelsea tar titeln medas ni slutar femma? Är jävligt spänd nu iallafall, sjukt bra match. Måste spana in Scholes mål bara. Antingen fortsätter Chelsea starkt nu, eller så blir det ett bakslag och nerverna kommer in. Blir utan Terry också, hur många matcher är han avstängd? En? Nu blir det jävligt spännande i hela ligan. Förstaplatsen, fjärdeplatsen och nedflyttning. Vilken jävla liga!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator
2010-04-17 22:28
Haha kolla på sammandraget ur Manchesterderbyt nu, rätt tur att jag inte såg det.. Skulle fått hjärtklapp dom sista tio minuterna där.
manchester matchen var rätt tråkig.. =P
be the change
Moderator
2010-04-17 22:42
Jacky Haha joo kan jag tänka mig, men sista minutrarna där när City hade hörnan och alla sparkar på bollen var hemsk även ifall jag visste att det inte skulle bli mål :(
Haha holy fucking donkey balls, batman! Vilken jävla dag. Everton vinner, United vinner, Tottenham vinner. Om Liverpool förlorar imorgon kan Everton, teoretiskt sett, ta sig förbi dem! Men, låt oss stanna en minut till innan kvällen är över. Väl kämpat Spurs och att ni fick ut Captain Cunt i samma veva var otroligt. Ancelotti har tittat för mycket i Benitezs "handbok över obegripliga taktiska drag". Varför gör han alla byten inför andra halvlek? Pavlyuchenko är en målsumpare utan dess like. Spela med Crouch så kan Tottenham kanske få in bollar på Bales/Bentleys inlägg också. Planens kortaste (?) spelare avgör den viktigaste och svåraste matchen under slutspurten för oss. Helt sanslöst. Jag har själv betvivlat Scholes, Neville och Giggs många gånger den här säsongen. Faktum är att de har sett sega ut. Idag är det dock ingen som kan betvivla deras inställning. Vilka fighters.Tottenham , jag bjuder på bärsen.
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
3 matcher kvar och jag förväntar mig 9 poäng. Bara fools har nån sorts heder kvar och lyckas kämpa med sig en poäng hemma mot Chelsea så är saken klar... men fools är ju fools så man kan ju aldrig vara säker.
Bitches Ain't Shit
skrattretande hur säker jag var på titeln när jag vaknade imorse, men antar att jag är nere på jorden igen.. måste även berätta att jag slog vad med en poolare (pool fan, ordvits höhö) innan säsongen började för 500kr att chelsea skulle vinna ligan, och för 500kr att dom inte skulle sluta sämre än 8p efter 1an. så om chelsea skulle vinna ligan får jag 1000kr och så länge dom inte slutar sämre än 8p efter arse el. untd så blir jag skuldfri. haha! slipper betala iaf..
Tottenham Det tog emot, mitt Arsenalhjärta reagerade stort men hjärnan brottade ner hjärtat. Fan vad glad man blev ner Tottenheim slog Chelski! Det är så otroligt långsökt, men vi har fortfarande chansen... Men mirakel har inträffat tidigare, titta bara på vad som hände i onsdagskväll vid c. 22:54... ;)
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
ramuz I en perfekt värld vinner vi resterande matcherna och Arse förlorar, vi blir trea.
9-1
Arsenal alltså... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!
Bitches Ain't Shit
WTF hände i den matchen!? jag slökollade till 70e min, gick sen och satt mig vid datorn "ok ännu en 2-0 vinst för goons mot bottenmotstånd, så kollar jag upp matchen nu haha så roligt. Berätta, vad hände??
Hahaha my God vad är det för jävla Taibi-målvakter Arsenal har? Balhoo Arsenal slappnade av, släppte in en hörna där målvakten fumlade med bollen och sedan slog N'zogbia tll i 90:e med ett kanon skott där Arsenalförsvaret stod still och lät honom skjuta.
1: Släpp in RVP så han kan punktera matchen. 2: Släng Fabianski & Almunia till vargarna. 3: Stick in en kniv i mitt hjärta och vrid om. 4: Godnatt, vi ses i augusti. fittfotboll.
be the change
Och där spelade Fabianski förhoppningsvis bort alla sina chanser. Han har i stort sett aldrig varit bra. Så ofantligt osäker. Dålig kommunikation med backarna matchen igenom. Lämnade väl aldrig linjen utom i halvtid. Fick t o m en utskällning av Silvestre. När han väl lämnade linjen var han alltid sent ute. Sen förstod jag väl inte heller varför Merida fick komma in. Han kommer ändå lämna laget efter säsongen och imponerade inte. Samtidigt plockar man ut Rosicky som var otroligt bra, särskilt defensivt.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Blir det inte ett par nya målvakter till hösten så ska jag ta mig en bra jävla funderare på vad jag tycker om Wenger. Det finns ingen anledning för honom att såga någon av dem just nu men får de spela kvar i Arsenal nästa säsong så måste de ha en bra jävla hållhake på någon. Samma gäller för Silvestre. Nya mittbackar, SNABBT! Innan VM för fan, spela ihop ett lag tidigt och gå inte sönder.
Okej, för de första fattar jag inte vad som hände me arsenal. Men jag låter bli att kommentera. Och om jag säger att jag låtit bli att kommentera fotboll för juve supportrar denna säsong, och nu låter bli att kommentera DEN matchen, då förstår nog dem flesta hur illa de är. Man behöver liksom inte säga så mkt. Tottenham, helvete vilken jävla match dem gjorde. Helt ärligt, dem SLAKTADE chelsea. Innan matchen snacka ja bara skit om pavlutjenko men höjde modric till skyarna, och min kompis gjorde EXAKT tvärtom. Hehe gissa om han erkände sitt misstag efter matchen. Skönt att Big man gjorde sitt ansvar där som en äkta kapten och blev utvisade, vilken förebild, vilken man, vilken gud. Men skulle vi förlora ligan på målskillnad kommer jag skjuta Rysslands svar på kalles kaviar, man FÅR INTE missa såna lägen. Tänk om de hade slutat 2-2...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eller linjedomarn som tillät drogbas mål mot united..
be the change
Idiotiska domslut får man tyvärr leva med. Bolton skulle t.ex. haft två solklara straffar när Big Man och Drogba tog bollen med handen vid två olika tillfällen. Dem fick inte en enda straff och Chelsea vann med 1-0, vilket kan vara helt titelavgörande, tyvärr :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men snälla lägg ner sån där skit. bara för att ni ska ha nått att skylla på om chelsea tar titeln. kolla ert eget lag så märker ni att vissa fördelar givits.
Men drogbas offside var med 1 meter? Och dom var 2 st offside. Och så sent in på säsongen, jag tycker att dom ska införa lite bättre grejer i england nu som att kolla på reprisbilder osv vid osäkra domslut och straffsituationer osv
be the change
självklart var det fel men löjligt att haka upp sig på det och alla andra fördelar lag har fått under säsongen. vinn matcher så kommer titeln punkt. domar missar kommer å går
sen om united ens var bättre den matchen hade jag förstått frustration, men alla som såg matchen vet att chelsea hade den, så börja spela fotboll så kommer titlar
Säger du till laget som vunnit pl 3år irad =P
be the change
öh.. tror du missade poängen kompis
Jag tror snarare att det är du som går händelserna i förväg. Finner knappast någon poäng i det du säger.
händelserna i förväg? alltså det jag vill få sagt är att ni är löjliga och kastar sten i glashus när ni hakar upp er på domar insatser/beslut
Är det bara jag som gärna ser Balotelli i Arsenal nästa säsong? Bara appropå att han med största sannolikhet ser ut att ha gjort sitt i Inter. - Han skulle få en tränare som är mästare på att förädla talang. Och Balotelli har talang. - Han hamnar i ett lag där man faktiskt vågar satsa på ungdomar och ge dem flera chanser. - Laget är ungt och utvecklas hela tiden. Finns så klart en del saker som talar emot också. - Har han tålamodet som krävs? Exempelvis Diarra hade inte det och gick till Portsmouth efter bara ett halvår. Wenger skolar ofta in sina spelare allt eftersom. - Klarar egot av att inte få spela varje match? Ja, och slipper han ju "the special one" som tränare som inte direkt verkar vara en people person...
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Har inte så stor koll på Balotelli eller italiensk fotboll men av det jag har sett så verkar han ha den äckligaste attityden någonsin. Är han bara så eller har han nån "anledning"?
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Läste denna kommentar på aftonbladet. inte ofta man läser något vettigt där men jag citerar
"Folk verkar bara se en sida av historien. Balotelli utsätts ständigt för rasism fast han ör italienare. Han får sms där det står "din jävla n*g*r , du ska aldrig spela i Gli Azzurri (itaienska a-landslaget)". Sen runtom italien i olika arenor så gör de apljud och kastar bananer ständigt på honom. Varför buar bara högerfascsiterna på Interläktaren ut Balotelli när han gör fel, men inte någon annan, bara för att han är en svart italienare som inte ställer sig snällt i led efter höger ultras i inters falanger. Han måste lämna Italien för att utvecklas, det är för fientlig rasistisk atmosfär för honom med hans bakgrundshistoria o allt. Killen är bara 19 år gammal, hur mycket mental press tror ni en spelare har utvecklat då? Många andra skulle bryta ihop över så myckat han utsatts för av "sitt eget folk" sen han var barn. Låt han va för fan, han är bara en unge." Nu har jag inte jättekoll på Italiensk fotboll, men stämmer det att dom är så rasistiska (vet att italien är sjukt främlingsfientligt utanför fotbollen) så är det bara bra att han inte ställer sig i ledet och låter sig behandlas hur som helst, utan visar karaktär.
Moderator
2010-04-21 18:57
Om allt det där är sant förstår jag killen. Han får väl dra till England liksom.
Fotbollen i Italien är mer politisk än på andra håll. Kanske inte så konstigt i ett land där politikerförktet är högt och folk inte tror på sina makthavare. Missnöje skapar utrymme för facistiska krafter att vinna mark och fotbollsarenor har ofta varit en plats för nyrekrytering såväl möjlighet att vädra sina åsikter. Ofta anonymt dessutom. Inget är särskilt konstigt när man tänker på vem som styr Italien tillsammans med rasisterna i Legia Nord och att en av landets representanter i EU heter Mussolini. Jäkligt synd.
Tack för svaret Balhoo, någon annan som har mer koll angående det där? Annars håller jag med, bra jobbat av Balotelli som står upp för sig själv.
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Matchen på lördag mellan arsenal-city kommer sluta 2-4. jävla skit tevez
be the change
Gahh kan bli ännu en galen helg detta. Kan lova att Man Utd är livrädda för oss inför matchen, Bale så vacker just nu dessutom kommer med all säkerhet Lennon!!! äntligen få börja på bänken, han har varit borta sen December. Sen får fan de smutsiga grannarna visa lite kurage nu och spöa shity.
9-1
Tottenham ja det känns ju för jävligt att hjälpa er.. men tyvärr måste snubben på bilden ovan få smaka på dase! ska bli jävligt kul att se sp*rs åka ur Cl-kvalet till hösten!
Må så bli och om det händer är det tråkigt. Men jag är inte lika optimistisk som du att vi tar fjärdeplatsen, men kul att du tror på oss. Just nu är Adebayor spelaren som gör att jag tror Arse*al kommer göra allt för att stoppa shity, that´s nice. Vinn med 5-0 och skada gärna både honom och Tevez.
9-1
Tottenham well.. när det kommer till fjärdeplatsen så vill jag inte att något av de lag som slåss om den ska få den.. sitta och välja mellan sp*rs, shitty och fools blir en jävla pestellerkolera-vibb. hade jag fått välja hade jag valt everton eller villa där, för att jag nånstans respekterar dessa klubbar. pool ska inte ha den bara för att det är så jävla roligt att det blir lite förändring. shitty ska inte ha den för att det är ett jävla hopköp med ett av de största kräken i england längst fram. varför sp*rs inte ska ha den behöver jag nog inte förklara... jag tänker dock inte ta en förlust mot shitty oavsett vad det leder till i slutändan.
Moderator
2010-04-23 12:34
Är lugn inför Tottenham, orolig över Modric, annars så. Lär köra med fem man på mittfältet och lär göra det jävligt svårt för dom att etablera ett spel. Sir Alex vet exakt hur man ska göra såhär i slutspurten av ligan.
Tror på en härlig drabbning. Men vem kommer ni ha på högerbacken? ;) Det kommer bli åka av där. Etablera spel? Sluta nu. Rödnäsan har liksom den skottska rödnäsan varit med förut och vet vad det innebär att komma till ol traf. Vi kommer knappast försöka vara det bollförande laget, vilket gynnar oss ser jag det som. Är lite orolig om vi startar med Crouch, för då blir det säkert ett jävla massa långbollande som inte ett spursfan i världen gillar. Ska jag sia lite om matchbilden så kommer vi stå upp från start med hög press (som mot arse andra halvlek och mot scum, fan 90 minuter) oki att båda matcherna va på Lanen, men varför skulle vi backa nu? Palacios är tillbaka för oss och det innebär lite huvudbry. Ska man peta den bästa bollvinnaren vi har? tja varför inte, vi slog Chelsea med minimodric och Hudd på innermittfältet. Men jag tror att vi förpassar Modric till högerkanten och kör Hudd Palacios på mitten och Bale vänster. Utgången då, hur slutar det? tja som oftast mot man utd brukar det sluta i solförmörkelse, men jag var lika orolig mot Chelscum, trodde på en reaktion från matchen mot wengers lakejer..den kommer nu. Torsk för spurs med 4-1, tyvärr.
9-1