Moderator
2010-04-23 18:30
Det ska bli jävligt kul att se hur Tottenham ställer upp. Har dom ett sådant självförtroende efter att ha spöat både Chelsea och Arsenal att dom fortsätter att lira fotboll, attackera mycket och sätta hög press, eller ändrar dom något och försöker anpassa efter United? Som t.ex. att sätta in Crouch och använda en bollmottagare. Blir mys att se, har för en gångs skull sagt ifrån och bytt arbetstid nu på helgen för att se matchen, tihi. Jag tror på vinst för oss!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Här har vi Samuel Eto'o i Inters klack, angående att Balotelli utsätts för rasism och att Inters rasistiska fans ska bua ut Balotelli? Nej. Det vi såg mot Barca var reaktionen av att hela Curva Nord såg en 20 årig unge bytas in i 75e minuten(i den viktigaste match klubben spelat på 7 år) för att gå runt på planen och se jävligt arrogant ut när 10 lejon stångades och kunde springa tills benen inte längre bar.
Detta är reaktionen av att en uttalad Milansupporter i Inter har blivit förlåten för det han gjort tidigare; tagit på sig en Milantröja i Tv bl.a. och satt sig emot hela laget samt tränare på träningsanläggningen, inte en reaktion av rasism på Curva Nord. Curva Nord innehåller många högerextremistiska grupper det är ingen hemlighet, men INGEN buade ut honom pga. hudfärg. Balotelli har ALLA förebilder i dagens inter som behövs för att han skall utvecklas till den spelare han har kapacitet att bli.
Materazzi må vara en f.d. galning på planen, men är det någon som vet hur man ska ära en tröja och bära den med stolthet är det Materazzi. Han har tidigare tagit Mario under armen och på så sätt skyddat honom, när det var just Materazzi som skyddade grabben så fanns även hoppet från oss fans att såpan med den här idioten skulle ta slut.. Men än mer när Samuel Eto'o kom till laget trodde jag verkligen att Balotelli hade fått en förebild i laget som också hade utstått det han hade fått utstå på arenor runt om i Italien. Men icke, Eto'o blev tom bänkad till förmån för Balotelli många matcher och den här 20 åriga divan hade mage att snacka skit om Eto'o på träningsanläggningen och var lack för att han fick starta på bänken. Han har förlåtits 10 ggr, för att sedan skita ner allt och när han kastade Inters tröja på marken var det droppen för supportrarna.
Inlägget på Aftonbladet är till största grad överdrivet. Men Balotelli har gått igenom mycket det säger jag inte nej till, det som kvarstår att förstå för alla är dock att den här 20 åringen har en hjärna som endast hade passat in på en 6 åring, lite halv skitzofreni är det från honom också då han idag ber om ursäkt till fansen trots att han igår ville lämna klubben.
Dock tvivlar jag inte att han hade snittat sisådär 20 mål per säsong i Arsenal, för han är den unga talang i fotbollsvärlden med mest råtalang någonsin. Han är iprincip samma spelare som han va när han slog igenom i 17 årsåldern och har ALLT som en bra anfallare skall ha.. Förutom psyket.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"I want to make it clear that I am not angry with the fans, let alone those in the Curva," he added. "They have always supported me when the others were booing me. Säger han själv till Inter.it Balotelli är ett speciellt fall grabbar, vettefan om Mourinho inte kan få reda på grabben tsm med Samuel Eto'o och veteraner som Materazzi, Zanetti och Cambiasso.. Hur fan ska Wenger få bukt på grabben? O vem i Arsenal finns som kan ta på sig mentorsrollen när snittåldern i laget är på 20 år typ. Tro inte Wenger kan fixa eftersom han är grym på att fostra och få talanger att blomma ut, Nasri, Fabregas m.fl. var ödmjuka grabbar (vad jag vet) med en sund attityd, Balotelli kan nästan liknas som en Ice Cube på crack i fotbollsversion.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alltså visst lacka han ur senast och blabla det va fel men man kan ju fokusera på andra matcher. Behöver inte va just inters klack som skriker glåpord åt honom, men resten av Italiens supportrar. jag tror iaf att han skulle utvecklas bättre som människa och spelare om han flyttade. Han verkar ju helt enkelt inte trivas i inter. jag bodde hos ett par polare i götet för ett tag sen, dom va jätte snälla och så, men jag va lack hela tiden för att jag inte trivdes..
"life's a garden, dig it."
Balhoo Just det att han är Milansupporter och spelar för Inter och är såpass bra att han känner att han hade vart ordinarie i Milan utan problem kanske stör honom. Han har ett beteende som leder till att han blir hatad, en flytt hade han kanske mått bra av det säger jag inte något emot. Men den otroligt lilla mängd professionalism som finns i den här grabben kommer att skada honom, i Inter och i framtiden. Att han bara är 20 år betyder dock att han har lång tid på sig att avveckla det här beteendet, men hade han inte vart så som han är hade han idag vart en världsstjärna det är jag 100 % säker på.
Inte för att det är dåligt att stå och knacka på dörren till en ordinarie plats i Inters a-lag.. Men han hade kunnat vara större och bättre och därmed också ta en plats i Italienska landslaget till VM iår.
du har förmodligen rätt. han hade kunnat va hur stor som helst, men det kommer han säkert bli förr eller senare så länge han hamnar nånstans där han trivs. Jag tror det är lättare att sympatisera med killen om man inte är inter supporter eftersom man då skiter i att han tycker klubben är piss ;)
Balhoo Haha, jo det är sant. Hade jag vart helt objektiv så hade jag rådiggat honom.. Som sagt han har ALLT en anfallare ska ha: Fysiken: 1.90 cm o väger runt 90 pannor Snabbheten, finns inte många som är snabbare än honom Tekniken, är ingen messi dribbler men har grym teknik. Skott/avslut: Skjuter otroligt hårt och har oftast bra precision i skotten. Om vi ser till råtalang är han som sagt den största talangen i världsfotbollen. Jag själv älskade grabben, förlät Milantröjan och allt det där och startade om på 0 när han bad om ursäkt inför Bolognamatchen. I CL brast det dock igen. Måste erkänna att det skulle svida att se honom bli en världsstjärna i en annan klubb.
hörde jag fel tråd?
kan väl knyta an till förra säsongens EBOOOOOOOOueincident. Oavsett vad man gör på plan så ska inte någon hoppa på en i spelargången. hade materazzi haft något i huvet så hade han tagit det dagen efter. personligen är jag inne på zlatans spår, jag hade smällt honom. om balotelli hade varit smart hade han tagit det på samma sätt som eboue, nämligen genom att gå ut och kämpa livet ur sig och vara lite ödmjuk, kanske ta till sig det konstruktiva som finns i buandet och komma tillbaka och i princip bli idol.
Xtrem..
du glömde en grej i "allt som en anfallare ska ha" nämligen den saken mario inte har; HUVUDET. visst mou är ingen people person men det känns inte som att det är första gången pågen hamnar i knipa. och visst det är mycket runt omkring honom men det är något han måste deala med precis som alla andra.
Kanske lite fel tråd? Jag låter inläggen ligga, men tänk på att inläggen hädanefter ska ha direkt anknytning till Premier League. //Jonas - moderator
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
JP Very sorry, men såg att folk diskuterade Mario och då var jag tvungen att göra klart lite grejer.
Tänkte länka en klassiker nu så här timmen kvar. Man vet att man inte har domaren med sig när beslutet bli som detta. Den va aldrig över linjen, i mitt tycke största skandalen i Pl´s historia.
9-1
Moderator
2010-04-24 12:57
Haha Carroll asså, jobbiga tider när vi hade han och Howard som konkurrerade om målvaktsposten.
Sir Alex: " Howard, du är inget bra föredöme för de unga spelarna i truppen" -Whut the fuck do you mean cunt? :)
9-1
Laguppställningen för oss droppad nu, shit vi kör hardcore Gomes Bae-Daws-King-Bale Bentley-Thudd-Palacios-Modric Defoe-Pav Subs: Alnwick,Kaboul,Bassong,Jenas,Lennon,Crouch,Gudjohnsen Fan vad vågat, Bale kommer inte försvara jack shit på sin vänsterkant. Bae på höger tillsammans med Bentley är så vågat, oj oj oj.
9-1
45 min där Fan jag är riktigt jävla nöjd .Vi började bra och tryckte på utan att för den delen skapa särskilt mycket, det var som Ramuz trodde (och jag misstrodde) att united lät oss hålla bollen, skapade inte värst mycket. United tar över en del, men skapar fan ingenting som skrämmer mig de heller- Vi spelar på Old Trafford? va gör vi? United är rädda! Kliv gärna upp nu i andra kära Manchester och ge oss lite ytor så kan vi kontra in ett mål. Kryssar vi så är jag mer än nöjd. COYS
9-1
Två straffar på ol traf, nuff said. Well, United var det bättre laget, inget att snacka om egentligen. Kom igen nu Arse..brrrrr Gött att Lennon är tillbaka dock. Kan inte vara helt arg, ser hellre United ta titeln än äckel-lag från London.
9-1
För det första: YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES! =D För det andra: Tottenham imponerade faktiskt, de vågade satsa lite, de kämpade och det syns att detta är ett annat Spurs än vad man är van att se. Nu kan jag säga det jag inte vågat innan den här matchen, men jag unnar verkligen Spurs fjärdeplatsen, Redknapp har äntligen hittat sitt lag och Tottenham har, efter så oerhörd lång tid, hittat rätt väg. Ni har varit grymma Tottenham och jag kommer se er match mot City och hålla på er. Ni har imponerat och ni kan trösta er med att om ni inte når fjärdeplatsen i år så kommer ni göra det nästa år om ni får behålla laget och kanske förstärka lite, antagligen på Arsenals bekostnad då City kommer att splasha ut några miljarder på nya spelare, och då är ni väl nöjda? =) För det tredje: Två magsjuka United-spelare rimmar illa med vilka våra toppkonkurrenter är, ryssarna har ju ett rykte om sig att förgifta sina fiender. (P.S. Båda straffarna var faktiskt korrekta, min första tanke på speciellt den första var: "Inte ens Tottenham kan ifrågasätta den där straffen." D.S.)
Säg vad ni vill med det var två KLOCKRENA straffar. Come on Stoke you worthless piece of shits!
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Jag säger inte jack shit om straffarna, klockrena. Letar inte ursäkter över huvudtaget. Tack för de fina orden JP.
9-1
Moderator
2010-04-24 17:58
Vet inte vad det är med mig, om jag håller på att mogna som supporter och njuter mer av fotboll nu för tiden. Eller om jag redan siktat in mig på att Chelsea tar titeln, kände mig rätt lugn matchen igenom. Kändes dock som vi hade kontroll på det hela, chanserna var inte så farliga som Tottenham hade, inte heller våra, men ändå lugnt. Och att veta att United alltid står upp bättre i andra halvlek är skönt att veta. Nu hoppas vi bara på Delap drar in några assist på inkasten imon så vi behåller serieledningen!
Fan Mike_25, vad hände mot shity? Jag somnade efter spursmatchen efter att ha sett NHL inatt. 0-0 läser jag, aja vi har fortfarande ett litet grepp om svinen och har spelat klart mot de tre jättarna nu. Någon som såg arse-money och kan ge en liten analys.
9-1
Tottenham är totalt orädda och anfaller, det passar united bra som nu har 18 vinster och två oavgjorda mot spurs på OT. Spurs gör de bra, men deras mittfält väger för tunt. När jag insåg att dem faktiskt försökte spela bollen genom mittfältet började jag skratta. Inte en chans att dem kan passa ut vårat mittfält. Scholes var matchens lirare helt klart. Och Nani... ja vad ska man säga.. fuck ronaldo :)
Vilket sömnpiller, Arsenal-City. Finns inte mycket mer att säga om den matchen. Toure hade tyvärr bra koll på van Persie. Det enda som var lite intressant var att se van Persies gula kort efter att ha tacklat omkull Adebayor. Tror Robin önskar att det hade varit en lite mer klockren smäll men det var kanske inte värt att få ett rött kort.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
näe det var väl ingen höjdarmatch... känns som att vi blir för omständliga hela tiden, ingen mittfältare tar penetrerande löpningar så vi spelar bara runt runt runt. enda gångerna det blir lite farligt är när campbell kliver fram och tar löpning in i straffområdet. men annars är det inte mycket mer... nasri skulle haft ett friläge som felaktigt dömdes offside och ja... sen var det itne mycket mer..
van persies frispark var väl matchens höjdpunkt
be the change
Moderator
2010-04-25 21:09
Haha det är bara äckligt det här, Chelsea förtjänar vinsten mer än någonsin nästan.
PFA Premier League XI: -----------------Joe Hart----------------- Ivanovic--Dunne--Vermaelen--Evra- Valencia--Fabregas--Fletcher--Milner ----------Rooney--------Drogba-------- Yeah, vad ska man säga, kan egentligen inte klaga på något..
be the change
Moderator
2010-04-26 00:54
Fan vad gött att Fletcher får lite cred nu, han är så värd det!
Kanske Malouda skulle haft istället för Milner, aeåh jag vet inte. Det känns rätt så bra ändå.
be the change
Jackvegas jo det var ju nära, det och diabys skott. hade arsenal haft shay given i målet hade vi kanske varit längre upp i tabellen. av någon anledning fattade inte city att man bara ska passa fabianski så gör han resten av jobbet själv. aja, tredjeplatsen är så gott som säkrad. ett litet plus med tanke på hur nedskrivna vi var innan säsongen började. inte mycket att vara glad över dock. köplista prioriterad ordning: första-hjälpen-låda målvakt mittback back-up anfallare
Vad Wenger faktiskt kommer att köpa: Ett plåster och sedan hyra in en undersköterska (om några år är han säkert duktig nog att ta hand om skadade spelare). Ingen målvakt, (Almunia har potential, varför skulle han annars ha fått stå så länge?). Kanske en ny före-detta mittback, vilka finns det? Back-up anfallare kommer ju att köpas, finns väl många 15-åringar därute att välja mellan.
ny målis och Chamakh lär han ju köpa
En målvakt - Frågan är vem, Lloris? Akinfeev? Neuer? En mittback om gallas sticker, annars klarar vi oss. En defensiv mittfältare som kan hjälpa song så han inte slits för mycket, vem? Fellaini? Judas Flamini? Bra fråga .. Chamakh lär väl komma... Sen vettesjutton om vi behöver något annat
be the change
Föga förvånande. Checka in has intervju, garvade ihjäl mig när han nämner hur liverpool har Europa League plats att slåss för.
han = Rooney
Snackas om att Wenger jagar Rene Adler från Leverkusen också.
AIK ARSENAL "Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Wenger kommer nog uppges jaga varje målvakt och hälften av backarna i hela Europa denna sommar. Dessutom kommer David Villa nämnas som en ouppnåelig dröm, Flamini hintas längta tillbaka och ett par anfallare kan tänka sig spela i Arsenal. Ja, och så kommer varenda spelare under 15 finnas på Wengers radar "sedan en lång tid tillbaka". Mer Arsenal. Det är underhållande hur Arshavin vinklas i pressen. Han är så härligt öppen och resonerande samtidigt som han inte ser ut att bry sig över hur han kommer att bli citerad. Hans resonemang om Barcelona lär säkert ha handlat om att Barcelona är storklubb som han beundrat sedan han var liten och skulle han någon gång hamna där vore det stort. Brittisk press vinklar det till Arshavins dröm om Barcelona och får det till att han sticker så fort han får chansen. Svensk media översätter dåligt och får det till att Arshavin i närmaste kräver en övergång.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Mexes kommer signa för er, kom ihåg vart du läste det först Evo.
9-1
Mexes???? nä fyfan.. måste ju klara av att fixa nån bättre.
Hudd, äntligen. Kom igen nu Villa, kryssa i andra. Bolton stod bra upp i första, vi va lite nervösa, nu är det all in...COYS
9-1
Nyligen månadens spelare också, men grabben gör grejer som inte finns. Det kommer komma bud i sommar som är galna, Gareth muthafuckin Bale. han slår in volleykrossar i boxen som det vore ett skämt, haha
9-1
Där satt titeln till scums också. Grattis Balhoo, Lampard avgör, Gerrard ass till Drogbas mål, Pool avfärdar sig själva som hot till fjärdeplatsen. Intressant säger jag, avskeds för Benitez ett måste nu om han har kvar något som ens kallas stolthet. Grattis..
9-1
Moderator
2010-05-02 19:14
Vi är med i racet, men titeln är väl så gott som klar. Gött att Nanis form håller i sig dock, och trevligt att se Rooney på plan :)
Nej nej, vi vill ha kvar Benitez. We truly do... Värdelös klubb med själlösa fans som jublar när de förlorar och sitter i skiten än mer. Pissar på vad de stora i Liverpool en gång byggde upp. Realistiskt sett tappar inte Chelsea det här. Finns inte inom rimlighetens gränser att Wigan kan motiveras sig nog för att kryssa, som bäst.
Moderator
2010-05-02 21:14
Haha, kom att tänka på en sak. Nu kommer ju ligatiteln avgöras och delas ut på söndag, men vart är bucklan? Jag menar, har dom två bucklor? För tänk om United vinner så är den i London :(
Ja, de har en replica. De hände härom året när United tog segern i sista omgången.
Moderator
2010-05-02 23:21
Underbart, har suttit och grubblat på det hela helgen, haha.