I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Premier League 09/10

Hobby & Fritid - Sport & Idrott

2010-05-03 01:19
Jag hörde att dom flög runt med bucklan i en helikopter fram och tillbaka beroende på hur matcherna svängde.. :) Kanske bara en skröna?
http://anjaparson.istheshit.net/
Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Moderator

2010-05-03 02:21
Haha shit, ska jag behöva börja grubbla nu igen asså ..
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-05-03 03:00
nej, dem har en replica, den "falska" kommer vara i manchester och den riktiga i london. grattis chelsea
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-03 11:16
Benitez ska bort... Han som har gjort säsongen katastrofal. Helt, alltså jag vet hur jag ska beskriva det med ord.

Men som tur är fick väl Gerrard lite pengar för den passningen trots allt!
Don't!
Poet

2010-05-03 15:11
Tottenham - Tackar men jag väntar med att kaxa osv. tills det är klart ;) Men vilken säsong!!
"life's a garden, dig it."

2010-05-03 20:12
Allt är som vanligt! Dock trodde jag bburn skulle vinna med 2-0
be the change

2010-05-04 14:15
Fabianski såg ut som en en klassfotbollsmålvakt som inte kunde komma åt bollarna för att de stora grabbarna stod i vägen. Hilarious!

Agent Benitez får förhoppningsvis stanna. Vi behöver honom, Premier League behöver honom. :)
Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat

2010-05-04 14:27
Moderator

2010-05-04 14:34
Hahaha, usch vad ful.

2010-05-04 16:17
jäklar
be the change

2010-05-05 12:34
Viktigaste matchen på flera år idag, jag mår riktigt illa alltså. SÅ jäävla nervös
 9-1

2010-05-05 21:49
tycker inte att tottenhams mål skulle varit bortdömt
be the change

2010-05-05 21:55
Haha orka vara mig just nu. Men jo, det tycker jag. Kung King ger inte (tror det var Barry) en en chans att ta duellen. Bra, men jävligt bittert domslut.
 9-1

2010-05-05 22:08
Tottenham

Har sett mycket värre situatoner som blivit mål.

be the change

2010-05-05 22:56
Så jävla gött att $ity missar CL!!! Hellre spurs där än city alla dagar i veckan.

Nu blir det lite pirrigt mot fulham i avslutning, arsenal har varit sämst det sista, men man kan ju inte låta tottenham gå förbi.
be the change
Moderator

Ojojojoj!

hahahahaha jaaaaaaaa Champions fucking l
 9-1

2010-05-05 22:58
Åhhh det finns inte, jag gråter som ett barn, och det var hur rättvist som helst!!!!!! Crouch kung idag. Om Capello var på plats så ska han ha en jävligt bra ursäkt för att inte ta ut Hudd, Daws och King till vm-truppen. FUCCCCCCCCCCCCCCCCCKING yes vad glad jag är, fu nu whia, nu ska jag ut på krogen
 9-1

2010-05-05 22:58
Måste kännas fint tottenham:) Hoppas du firar ikväll med något gott att dricka!

Skål på dig!
be the change

2010-05-05 22:59
=D

be the change
Moderator

2010-05-05 23:02
Fan vad skönt att slippa shitty, hoppas dom sparkar Mancini och värvar nån jävla flopp till nästa säsong.

2010-05-05 23:03
Haha - Dom kan ju lycka till med att Värva torres/villa/vilkenjävlastjärnasomhelst tills nästa;) Alla vill ju spela champions! ;D
be the change

2010-05-05 23:15
Hej Ramuz, hur känns det inför sista omgången? Kört eller har du hoppet kvar?

Läste i nån skvallerblaska att fergie inte var nöjd med säsongen och att spelare som Foster - Carrick & Berbatov skulle säljas för att man inte kan gå utan att vinna när man är en sån klubb. Sånt tycker jag att Wenger ska känna nu - Att Almunia - Eduardo typ ska säljas - DEt funkar liksom inte. Sen är ju skvaller skvaller, men ändå. Skulle inte förvåna mig om Fergie tog tag i saken - Till skillnad från Wenger.

Sen om Carrick ska säljas låter riktigt idiotiskt så måste jag säga de, Han är ju perfekt truppspelare/startspelare och speciellt när scholes/giggs osv börjar bli rejält gamla.

Skål (:
be the change

2010-05-05 23:28
frost
... varför i helvete då?
Don't!

2010-05-05 23:45
Fan Benitez har inte gjort mycket rätt förutom CL o lite mer. Tycker han gör rätt så många felbeslut denna säsongen m.m. Tex Benayoun som jag tycker varit rätt så bra får ju knappt spela osv.. Sen Aqualaini vet jag fan inte.. 20 mille åt helvete typ.. =P
be the change
Moderator

2010-05-06 00:16
Haha ibland har jag annat för mig Jacky ;)

Men fan, jag är rätt uppgiven om jag ska vara ärlig. Chelsea tar det, gör dom det inte är det ett totalt fiasko av dom i sista omgången. Men vi vinner våran match, och ska bli kul att se sista matchen ändå :)
Kommer dock ladda upp med den här videon för att få inspirationen tillbaks till sista omgången, så jävla vacker!

http://www.footytube.com/video/manchester-united-still-fight-40287

Men jo, också hört att Berbatov och Foster ska säljas, dock tror jag nog bara på den första. Det är en bra anfallare, men levererar ju inte ett dugg.. Han har fått två säsonger på sig och inte övertygat som målgörare, vilket behövs. Foster gör tveksamma ingripande rätt ofta, men Fergie tror på honom så enligt mig så stannar han ett år till.

Carrick vetifan, han hoppas jag verkligen inte åker då han har ett sjukt spelsinne. Grym split vision och ser passningar som få andra ser, jävla bra spelare.

Det enda jag känner behövs till nästa säsong är en anfallare som kan komplettera Rooney, en världsanfallare á la Torres och vi har världens bästa lag, någonsin.

2010-05-06 00:31
Carrick vetifan, han hoppas jag verkligen inte åker då han har ett sjukt spelsinne. Grym split vision och ser passningar som få andra ser, jävla bra spelare.

Låter som om du pratar om Fabregas eller Xavi där. Där är inte riktigt carrick än. Ser han mer som en kämpe =]

Men berbatov, förlåt mig. Han gör skitfina passningar osv, har ett sjukt spelsinne ibland. Men 30 fucking miljoner pund? Hoppas ni får ut 1/3 av det och kan värva någon vettig istället.

Frågan är ju bara om ni kommer värva någon "världs" anfallare, då ni gärna kör 4-5-1- Vem vill sitta bänk? Självklart kan man ju göra om det till "4-3-3" och göra anfallare på en kant ala arsenal/barca/vilket lag det nu finns.

Men det blir intressant. Jag ser ju tills nästa säsong att arsenal får in "1 målvakt i Buffon/adler/lloris/akinfeev/green/haart - Försvare i mexes?/ luiz? / hangeland? och deffensiv mittfältare vet jag inte, melo kanske? Och sen in med Chamakh..... Sen en drömvärvning vore väl Gourcoff även fast det känns som vi har så många sådana spelare om man tex låter Wilshere spela nästa säsong eller om han ska vara utlånad ½/1 till. Då han gjort det bra.

lite luddigt kanske - Skyller på alkoholen isåfall - Men hoppas du förstår.

Cheers bre(:
be the change
Moderator

2010-05-06 00:39
Haha, men Carrick är ju sånn lite mer defensiv spelfördelare. Men har ett grymt spelsinne för det, styr hela spelet.

Nee men jag tänker mig att vi kör 4-4-2, och Rooney kör som vanligt sin lite mer släpande roll och arbetar grymt hårt. Sen en jävel på topp, säg Torres (även om det är högst otroligt) som agerar renodlad anfallare, skulle vara så grymt överlägset.

Annars är ju den där mexikanaren klar för oss nu , Javier Hernandez, ingen aning om vem det är. Men verkar grym av det lilla man fått se på youtube, snabb som fan och bra känsla.

Och så mycket som du vill att ni ska värva lär aldrig hända kan jag säga direkt ;) Och dom värvningarna ser rätt osannolika ut för Arsenal, förutom Chamakh och Hangeland, vilket skulle vara två jävligt bra spelare för er ;)

2010-05-06 00:47
sant. Med wenger ska man alltid tänka det värsta med värvningar....... Men jah, nu blir det lite game.

Ha en fortsat trevlig kväll... =] Cheers.
be the change
Admin

2010-05-06 02:15
Grattis spurs, en youtube som gratulationer och salt i citys sår (fast det inte finns några såna fans här än på ett år eller två):

....

För övrigt kommer inte Fergie göra sig av med Carrick, Berbatov ja, han har varit en flopp och Ferguson är inte rädd att erkänna det genom att sälja honom. Arsenal kommer att värva unga framgångslöften, vilket jag beundrar dem för, men inget man vinner titlar på. Och hoppet är sedan länge slocknat här hos mig, är man ryss med massa cash kan man köpa en liga, så enkelt är det. Men självklart hoppas jag att Terry gör 0-1 medans United vinner (vilket egentligen är skumt för Terry är den enda spelaren chelski kan vara stolta nog att ha uppfostrat).
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.
Poet

2010-05-06 04:36
JP - hoppet är det sista som lämnar människan (läs: fansen)... gott att du fick klämma in att chelsea inte har historia... se oss skriva den

"life's a garden, dig it."

2010-05-06 09:01
Gillar snacket om att ni ska göra er av med Berba och Carrick, kan det eventuellt bli en förlustaffär för er?

9-1
Admin

2010-05-06 10:52
Balhoo

Hehe, såhär i slutet av säsongen måste man ta till allt man kan när man inte har det i egna händer ;)
Snygg comeback dock.

2010-05-06 10:57
Måste få äckla mig en sista gång idag i den här tråden. Låten som jag postat innan kan inte bli bättre i dag trots en liten bakfylla. (för er som inte vet är detta en pumareklam med tottenhamfans från lokala puben)

Den sitter så jävla fint idag!

9-1

2010-05-06 14:16
... varför i helvete då?

Benitez sätter lite färg på vardagen. Han håller det hela intressant säsong in och säsong ut. :)

Grattis Spurs, well played.

Tottenham
Gillar snacket om att ni ska göra er av med Berba och Carrick, kan det eventuellt bli en förlustaffär för er?

Vi kan inte göra en förlustaffär (sportsligt sett) med två spelare som inte producerar. Ronaldo var en förlustaffär däremot. En miljard? Fucking hell rena fyndet för Real. Killen är makalös och man kan säga vad man vill men han gör sitt jobb och mer därtill.

2010-05-06 14:22

Hahaha!

2010-05-06 14:47
ha ha
be the change

2010-05-06 18:02
Tidernas största hustle när han kom till United och underpresterar till det grövsta. I spurs fick han vara stjärnan då trivdes han, i United fick han stå tillbaka, först för både C och Rooney, nu för Rooney..och ja hela laget egentligen haha.

Han spelade rätt vackert hos oss dockelidock.
 9-1

2010-05-06 18:13
hade varit helt jävla underbart om sp*rs åker ur kvalet direkt.

och ett stort tack till adebayor och citeh fantastiskt komiskt att man inte klarar av att komma bland de fyra första med de pengar man blåst de senaste åren. ha det så kul med liverpool i europa league.

2010-05-06 18:42
Barry - £12m, Santa Cruz - £17.5m, Lescott - £22m,
Adebayor - £25m, Tevez - £30m, Toure - £16m, Johnson - £7m,
Robinho - £32m, Bellamy - £14m, Wright-Phillips - £9m, Bridge - £12m.

Manchester City not qualifying for the Champions League . . . Priceless.
 9-1
Admin

2010-05-06 18:44
Hahaha

2010-05-06 20:27
det är nästa så att man kan revidera klassikern:

2010-05-06 20:39
Vet inte riktigt vem killen ovanför mig är, han verkar dock hänvisa till något inte särskilt relevant. Kanske jag har bättre lycka?

9-1

2010-05-06 20:54
hostade någon?

en vinst på en massa jävla år och så har någon fått lite självförtroende.. gulligt

2010-05-06 21:07
Mike

Jag är inte lika hårdhänt i behandlingen som du i vanliga fall, men nu får det vara lite finhandskar av och sanning i ansiktet.

jag förstår att du lidit helvetets alla kval senaste tiden. Totalt avsågade från ligatiteln och en direkt avgörande match mellan SPURS och det där köplaget med han killen på topp med lite permanentad frilla, just jag, han kaptenen också..fan nu glömde jag ju han som kom in i andra halvlek, bollvinnare?

Alla i fel dräkt för en hängiven, svårt svårt svårt:)
 9-1

2010-05-06 21:09
Innan du nämner något Mike, här är lagen vi, eller ni får möta i kvalet till cl

Zenit St Petersburg(Ryssland)
Dynamo Kiev(Ukraina)
Ajax(Nederländerna)
Galatasaray/Bursaspor(Turkiet)
Cluj/Unirea/Steua(Rumänien)
Braga/Porto(Portugal)
Olympiakos/PAOK(Grekland)
Celtic(Skottland)
Club Brugge(Belgien)
Basel(Schweiz)
Sevilla/Mallorca(Spanien)
Milan/Sampdoria/Palermo(Italien)
Werder Bremen/Leverkusen/Dortmund(Tyskland)
Lyon/Auxerre/Montpellier(Frankrike)
 9-1

2010-05-06 21:17
jag som tyckte att jag var snäll när jag sa att vi kanske får revidera martin jol bilden.

där är några lustiga lag att bråka med... sp*rs - milan hade ju varit något extra

2010-05-07 00:34
fabregas pissar på spurs

även fast jag är lite oroad inför sista omgången...... men fulham sparar sig förhoppningsvis inför finalen så arsenal vinner med blaget... .. eller+
be the change

2010-05-07 07:40
Jo, Arsematchen är veckans spik är jag rädd för. "men bollen är rund"zzz
 9-1

2010-05-07 10:10
Let's go pop!

Brittiska fotbollsstjärnor bildar popband.

(Är det första April fortfarande?)